Janmaat erin.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Steek
Greg veltman bmi blind
De jong/ de guzman strootman sneijder
Narsingh vpersie robben
Jij hebt zeker al een biertje op xD XD haha jaja ik heb dat ook weleens gedaan haha heel die wereld draaien en zo hihiquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:42 schreef whizzzerrr het volgende:
Nederland haalt gewoon de wk finale
maar dan moest die domme grabbelaar van een keeper oprotten en alle nutteloze ajaxcieden zoals die trage slak van een blind uit het elftal...jexus...hoe kan je die goser erin zetten,....owja zijn vader is assistent
Volgens mij zijn dit meer dan 11 spelers.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:45 schreef Groby het volgende:
Stekelenburg
Vd Wiel-Bruma/Veltman-Vlaar/Van Dijk-Blind
Strootman
Vd Vaart Sneijder
Robben V Persie Lens/Kuyt/Depay
Dit wordt 'm gewoon jongens!!!
Dat mag op het WK.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit meer dan 11 spelers.
vd Wiel? Janmaat doet het een stuk beter op die plek.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Steek
Greg veltman bmi blind
De jong/ de guzman strootman sneijder
Narsingh vpersie robben
/ betekent 'of'quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon doen...geen scheidsrechter telt tegenwoordig nog het aantal spelers.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Dirk-Kuijt moet in de spits.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
vd Wiel? Janmaat doet het een stuk beter op die plek.
Wist je dat in het echt de wereld ook draait?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al een biertje op xD XD haha jaja ik heb dat ook weleens gedaan haha heel die wereld draaien en zo hihi
Voor het grootste deel, de /'jes zijn de twijfelpositiesquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je stelt "Dit wordt 'm gewoon jongens!!!"?
Kennelijk ben je er nog niet over uit?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:48 schreef Tranquilize het volgende:
JAJA WE WORDEN WERELDKAMPIOEN DAG INIESTA
Sjaak Polakgodquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef Adomas het volgende:
Is tegenwoordig iedereen in de voetballerij een 'god'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |