Janmaat heeft niet genoeg snelheidquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:45 schreef iPat het volgende:
Als het aan mij ligt is dit de basis voor het WK.
--------Stekelenburg/Krul------
Janmaat-Veltman-???-Blind
--------------N.de Jong-----------
--------Strootman---VDV-------
Robben-------RvP-------Depay
Keeper maakt me niet zoveel uit. Lens liet vandaag (en tegen Feyenoord) dat hij te makkelijk uit de tent te lokken is. Links centraal achterin is mij om het even.
Die was aan het zoeken naar De Vrij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:54 schreef Wing het volgende:
Had iemand Falcao ergens nog gezien vandaag?
Voetbal is meer dan alleen snelheid. Ze zijn allebei geen topverdedigers. Maar van der Wiel is verdedigend wel een stuk zwakker en heeft een minderen drive dan Janmaat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Janmaat heeft niet genoeg snelheid... gewoon weer Gregory, die is weer aan het terugkomen. Veltman ok, als hij in vorm blijft en door ontwikkeld. Rest wel mee eens.
Ah. Heel goed van de Vrijquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was aan het zoeken naar De Vrij.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was aan het zoeken naar De Vrij.
Oke man. En gefeliciteerd met je Feyenoordsupporterschapquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Voetbal is meer dan alleen snelheid. Ze zijn allebei geen topverdedigers. Maar van der Wiel is verdedigend wel een stuk zwakker en heeft een minderen drive dan Janmaat.
Het gaat hier over het NL elftal..quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke man. En gefeliciteerd met je Feyenoordsupporterschap
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Voetbal is meer dan alleen snelheid. Ze zijn allebei geen topverdedigers. Maar van der Wiel is verdedigend wel een stuk zwakker en heeft een minderen drive dan Janmaat.
Het is ook wel bizar dat we van alle oefenwedstrijden onder Louis alleen die tegen China en Indonesië winnen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef TLC het volgende:
Nog ongeslagen dit jaar terwijl landen als Italie, Duitsland, Portugal en Colombia toch al voorbij zijn gekomen, zijn we toch iets te pessimistisch over Oranje ?(ietsjes maar)
Zo slecht is Nederland niet inderdaad. Wereldkampioen kunnen we niet worden, maar een kwartfinale moet er in zitten met een beetje redelijke loting.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef TLC het volgende:
Nog ongeslagen dit jaar terwijl landen als Italie, Duitsland, Portugal en Colombia toch al voorbij zijn gekomen, zijn we toch iets te pessimistisch over Oranje ?(ietsjes maar)
Ik zeg halve finale. Misschien wat optimistisch maar ik denk wel dat we in het rijtje Spanje, Duitsland, Brazilië, Italië kunnen zitten.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo slecht is Nederland niet inderdaad. Wereldkampioen kunnen we niet worden, maar een kwartfinale moet er in zitten met een beetje redelijke loting.
Ik ben alleen bang dat Nederland niet de mentaliteit van die vier landen heeft, als het er op aan komt.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef Groby het volgende:
[..]
Ik zeg halve finale. Misschien wat optimistisch maar ik denk wel dat we in het rijtje Spanje, Duitsland, Brazilië, Italië kunnen zitten.
Van der Wiel staat in de basis bij PSG en speelt wekelijks in een zware competitie. Ben Feyenoorder en ook wel fan van Janmaat, maar eerlijk gezegd vind ik hem verdedigend erg zwak. Zoals hij zich eruit liet lopen tegen een of andere aanvaller van Krasnodar is wel exemplarisch voor hem. Aanvallend een hele nuttige speler, verdedigend is het niet veel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet live kunnen zien maar wtf was Veltman aan 't doen? Teveel naar Stefan de Vrij gekeken?quote:
Ben ik het niet mee eens. In voetbal is alles mogelijk, zeker op een WK.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:32 schreef Tranquilize het volgende:
Klinkt cliché, maar alles hangt af van Robben en van Persie. Zij gaan je geen wereldkampioen maken, maar ze kunnen nog wel voor een aardig toernooi zorgen. Als je Brazilië weer in de kwartfinale treft lig je er nu in ieder geval wel uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |