Je bent niet echt in Vorm vandaag. Last van je Kuyt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Je moet wel Blind zijn als je niet Ferwacht om als 3e Wiel aan de wagen als echte Veltman te fungeren in een wedstrijd waarin de kansen Schaars zijn , en de Vaart er niet meer in zit en Oranje Lens geschopt is.
Zo, nu zijn alle woordgrappen wel gemaakt den ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef appelen het volgende:
HET WONDER VAN...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Misschien wordt Patrick erin gepropperd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent niet echt in Vorm vandaag. Last van je Kuyt?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Je moet wel Blind zijn als je niet Ferwacht om als 3e Wiel aan de wagen als echte Veltman te fungeren in een wedstrijd waarin de kansen Schaars zijn , en de Vaart er niet meer in zit en Oranje Lens geschopt is.
Zo, nu zijn alle woordgrappen wel gemaakt den ik
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef zeebeschuit het volgende:
Nog maar 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Ik zou haar wel keihard van achter en van voren geven.quote:
FIFrAnkrijkquote:
Die wachten op een fout achterin. Zo sterk zijn ze ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een kutwedstrijd.. Colombia heeft er helemaal geen zin in lijkt het wel.
je hebt gelijk ik Louis van ga alquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent niet echt in Vorm vandaag. Last van je Kuyt?
YESS!!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef El_jefe07 het volgende:
Hahaaaaa Belgie ook achter tegen Japan!
...my godquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik Louis van ga al
Japan is heel goed. Arno is het met mij eens.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef El_jefe07 het volgende:
0-0 hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef zeebeschuit het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALl
2-1!!!!
Goh wat een held ben jequote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef Max23 het volgende:
Bedankt voor de spoiler, niemand had het gemeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matig hoor van de zich zelf uitgeroepen wereldkampioen....quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef El_jefe07 het volgende:
Successupporter.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goh wat een held ben je
Tering dit, Ik ben geen supporter meer van België
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |