broooquote:
Nou nee. Ik doe namelijk niet aan winkelen. Bestel echt alles op internet (kleren en schoenen en onderbroeken, ALLES). Geen gezeur. Kan ik het met mn eigen garderobe passen want in zo'n winkel weet ik het toch niet en hebben ze mn maat niet en moet je in en uit dat kleedhokje en zo'n gedoe allemaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Staat nog best leuk hoor.Ik heb zo het gevoel dat wij nooit samen moeten winkelen.
Ja wat ?quote:
Halloquote:
Hey LBquote:
Hoe is het?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee. Ik doe namelijk niet aan winkelen. Bestel echt alles op internet (kleren en schoenen en onderbroeken, ALLES). Geen gezeur. Kan ik het met mn eigen garderobe passen want in zo'n winkel weet ik het toch niet en hebben ze mn maat niet en moet je in en uit dat kleedhokje en zo'n gedoe allemaal..
Heb ik gemerktquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe aan supermarkt winkelen Ezell. Dat vind ik nou echt heerlijk!
Wel goedquote:
Moe, verder wel oké.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wel goeden daar ?
Hier ook moequote:
wat?quote:
Okequote:
krekkie please..quote:
ik zou je willen adviseren dit niet te doenquote:
Jij hebt ervaring hiermee ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou je willen adviseren dit niet te doen
met crack, of met crackhoeren?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring hiermee ?
Beidenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met crack, of met crackhoeren?
hai 4e
allebei nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beiden![]()
Hai![]()
Net wezen hardlopen, kwam alleen maar tegenliggers tegen. Had echt het idee dat ik de verkeerde kant op liep
Met mijn bejaardentempo verwacht ik wel ingehaald te wordenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allebei niet
mensen die dezelfde richting uit lopen kom je niet snel tegen he
ik ben nu 2 guns aan het kijkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand die een leuke film weet?
Edward Scissorhandsquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Al gezienquote:
en die korte beentjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met mijn bejaardentempo verwacht ik wel ingehaald te worden
Goede!quote:
Jawelquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Goed zoquote:
In ieder geval niet this is the endquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Luchtballonquote:
Dat lijkt me echt een kut film jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In ieder geval niet this is the end
Wat een gare film was dat
Welk genre zoek je?
nieuw, of maakt dat niet uit?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een kut film ja
Beetje comedy, drama, thriller ofzo
Maakt niet uitquote:
Ik ook nietquote:
so yawnquote:
Check je fobo dan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom vallen de gesprekken stil nu ik hier ben
Dan ga ik wel weer weg
Heb ik al gedaanquote:
Laat die toyboy van je vriendin koudmakenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
PORKIEEEEEEE, ja sorry hoor. Ik heb een gesprek met Tsjokkie over hoe ik een vriendin kan vertellen dat ik het mis om met zn tweetjes te zijn ZONDER haar vriend.
Zeg dat hij met je flirt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
PORKIEEEEEEE, ja sorry hoor. Ik heb een gesprek met Tsjokkie over hoe ik een vriendin kan vertellen dat ik het mis om met zn tweetjes te zijn ZONDER haar vriend.
gewoon, in bitcoinsquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat die toyboy van je vriendin koudmaken
Noquote:
Watquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat die toyboy van je vriendin koudmaken
Sja dan weet ik het ook nietquote:
Ik las poepiequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
Fuck, zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
vrouwen poepen nietquote:
bekend probleemquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fuck, zo herkenbaar.
Stap 1: Zorgen dat je haar alleen kan spreken zonder die vriend.
Als dit lukt, wat waarschijnlijk niet zo is, geef ik je mijn volgende stappen.
niet geweldig, maar goed genoeg om mijn dinsdagavond te vullenquote:
Ik vond het maar wat vreemd eerlijk gezegd, af en toe was het wel leuk maar ook wat moeilijk te volgen. Het ging maar alle kanten op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet geweldig, maar goed genoeg om mijn dinsdagavond te vullen
Jawel, dat lukt wel als ze bij mij is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fuck, zo herkenbaar.
Stap 1: Zorgen dat je haar alleen kan spreken zonder die vriend.
Als dit lukt, wat waarschijnlijk niet zo is, geef ik je mijn volgende stappen.
Zin om te baggeren?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef richolio het volgende:
HoiIk dacht ik kom ook weer eens langs.
Crackie noemt me soms poepiequote:
Drolletje, poepe, bruintje, kak!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Crackie noemt me soms poepie
Strontquote:
Bij mij lukt het 9/10 niet eens om zo'n vriendin bij mij te laten komen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, dat lukt wel als ze bij mij is.
Maar ik dacht dus eerst van ja, ik ga niet meteen zeiken want is gewoon beginnersliefde enzo hele tijd samen zijn. Maar dat is nu wel een beetje klaar
En wij hadden afgesproken op donderdag vaak samen te gaan eten en nu is het van 'ja moet wel vroeg want wil mn babyboyl0ve ook nog zien!'.
Dus kom maar op met je stappen!
mwa, ze proberen een beetje guy ritchie achtige verhaallijn erin te krijgen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vond het maar wat vreemd eerlijk gezegd, af en toe was het wel leuk maar ook wat moeilijk te volgen. Het ging maar alle kanten op.
de racistquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Crackie noemt me soms poepie
quote:
Ja duh, wat denk jij nou. Dat ik jongens buiten fok aanspreek? Bitsj please.quote:
Ik heb er 0.00quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef richolio het volgende:
Ik ben erg druk met mijn 0,05152137 Bitcoin
Je sprak mij toch aan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja duh, wat denk jij nou. Dat ik jongens buiten fok aanspreek? Bitsj please.
Ik heb er 0,23quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef richolio het volgende:
Ik ben erg druk met mijn 0,05152137 Bitcoin
Oh, wtf. Wat kutquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij mij lukt het 9/10 niet eens om zo'n vriendin bij mij te laten komen.Ik ben nog bezig met het uitstippelen van mijn strategie. Zorg gewoon dat we een keer overdag kunnen afspreken en dan gewoon erover beginnen.
diarreequote:
Ja, hoquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wtf. Wat kutMaar komt ze gewoon niet bij jou.. of alleen mét die vriend?
Ja, die vriendin waar ik het over had die nam der ex wel altijd ook mee naar mij. En toen was het daarna uit en toen zei i kvan jaaa ik zag jou nooit meer alleen. Vond ze maar onzin
.
[..]
diarree
Jaquote:
quote:
ik wel, in de breedtequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb iig geen extra ruimte nodig in het vliegtuig
Nicequote:
"Kan je hierheen komen? Vriendjesnaam is hier ook namelijk."quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wtf. Wat kutMaar komt ze gewoon niet bij jou.. of alleen mét die vriend?
Ja, die vriendin waar ik het over had die nam der ex wel altijd ook mee naar mij. En toen was het daarna uit en toen zei i kvan jaaa ik zag jou nooit meer alleen. Vond ze maar onzin
.
Nouja ik denk dat die vriendin van mij het niet door heeftquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Kan je hierheen komen? Vriendjesnaam is hier ook namelijk."![]()
Maar wel vervelend hoor, zulke mensen. Meteen verdwijnen zodra ze een vriend hebben.
bitcoins zijn toch dat virtuele geld dat eigenlijk niks waard is omdat je er nergens mee kan betalen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
110 eu aan bitcoinszonder wat uit te geven
![]()
![]()
http://preev.com/btc/eurquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef richolio het volgende:
[..]
NiceIk loop met een paar vragen rond. Hoe weet ik wat mijn bitcoin waard is in USD? Als ik deze dan verkoop krijg ik dan die moneys in usd gewoon?
Niks waard is zegtie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bitcoins zijn toch dat virtuele geld dat eigenlijk niks waard is omdat je er nergens mee kan betalen?
Je kan er wel mee betalen in sommige winkels.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bitcoins zijn toch dat virtuele geld dat eigenlijk niks waard is omdat je er nergens mee kan betalen?
Ze hebben het nooit zelf door.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat die vriendin van mij het niet door heeft. En daarom zo kut om het te zeggen..
Als het niks waard was legde mensen geen 680 dollar per bitcoin neerquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Handig! Thanks.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://preev.com/btc/eur
Uhm, dat weet ik niet precies.
Ja, dat is ook waar eigenlijk. So stupid.quote:
Als ik zin heb, denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Handig! Thanks.
Wanneer ga jij de jouwuh verkopen?
Ik ken het van een vriend van mequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar eigenlijk. So stupid.
EN ZE ZOENEN WAAR IK BIJ BEN. VAAK
. En dan zit ik altijd van 'ho ja oke, ik wacht wel
![]()
![]()
'
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar eigenlijk. So stupid.
EN ZE ZOENEN WAAR IK BIJ BEN. VAAK
. En dan zit ik altijd van 'ho ja oke, ik wacht wel
![]()
![]()
'
Mutoquote:
silk roadquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan er wel mee betalen in sommige winkels.
quote:
hahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Heb dat gelukkig niet zo heel vaak gehad. Wel een keertje dat zij zo op de bank zaten omdat ze net ruzie hadden gehad. Een andere vriendin, die daar logeerde, deed de deur voor mij openen. Daarna hallo zeggen en meteen fucking awkward.
Die andere vriendin zat op de wc, dus kuttiming. Ging ik maar iets 'zoeken' in mijn tas in de keuken.
Ik zeg gewoon niksquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken het van een vriend van me![]()
Zit ik daar zo van ''BRO. Ik ziet hier nog gewoon hoor''
zoenen ;squote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef richolio het volgende:
Waarom potje lopen zoenen in gezelschap?
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef richolio het volgende:
Opwindend.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef richolio het volgende:
Komt wel joh, je bent nog jong. Over een paar jaar ben je 12, bereik je de puberteit en dan wordt het vanzelf anders.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:26 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Ik heb alleen maar handjes vastgehouden ooit![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Komt wel joh, je bent nog jong. Over een paar jaar ben je 12, bereik je de puberteit en dan wordt het vanzelf anders.
Ik ben al 12 hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Komt wel joh, je bent nog jong. Over een paar jaar ben je 12, bereik je de puberteit en dan wordt het vanzelf anders.
Hm, dan ben je er wel laat bij. Op deze leeftijd moet je maar eens aan seks gaan denken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben al 12 hoorEn ik hoop het maar
Spannund!!!
Soms is mijn piemel een beetje steif. Als ik dan een bord op mijn broek zet kan ik die omhoog doen hihi... Maar mijn zus schreeuwt dan altijd meteen dat ik normaal moet doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hm, dan ben je er wel laat bij. Op deze leeftijd moet je maar eens aan seks gaan denken.
Niet eens gelezenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef Ezell het volgende:
ik wilde tc voorstellen
ik bedacht mij na het bovenstaande te hebben gelezen
Je zus snapt gewoon het leven niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Soms is mijn piemel een beetje steif. Als ik dan een bord op mijn broek zet kan ik die omhoog doen hihi... Maar mijn zus schreeuwt dan altijd meteen dat ik normaal moet doen
Stel het voor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef Ezell het volgende:
ik wilde tc voorstellen
ik bedacht mij na het bovenstaande te hebben gelezen
Ja hoor.quote:
Zusquote:
Alleen als je kreeft en soep lustquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Is kreeftensoep lekker? Heb 't gekocht.
zusje*quote:
Ohquote:
Ik heb kreeft nooit gegetenquote:
Ik heb ze vorig jaar tegelijk besteldquote:
Ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Is kreeftensoep lekker? Heb 't gekocht.
Ik een keertje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb kreeft nooit gegeten
Wel allebei opgegeten of ben je op de wijn afgegaan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar tegelijk besteld
1 krab en 1 kreeftKon geen favoriet aanwijzen, want ik had wijn op, veel wijn
tuurlijk allebei opgegeten, die dingen vullen helemaal nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik een keertje.Krab eet ik gelukkig vaker.
[..]
Wel allebei opgegeten of ben je op de wijn afgegaan?
Rijst met krabquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tuurlijk allebei opgegeten, die dingen vullen helemaal niet
quote:
met friet?!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee ik deed met frieten wijn
quote:
Friet is lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
met friet?!klinkt alleen al vies
[..]
Biefstuk niet hoorquote:
Alles is lekker met frietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Friet met friet wel ja, maar niet met krab.
[..]
nooit van gehoord
You don't know me! You don't know my story, where I've been, what I've done!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Komt door het bier zeker?
[..]
Nee. Mag je trouwens niet eens, want jij bent niet 12.
In je moeders baarmoeder.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:52 schreef richolio het volgende:
[..]
You don't know me! You don't know my story, where I've been, what I've done!!
kquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:54 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo*quote:
ja ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Komt door het bier zeker?
[..]
Nee. Mag je trouwens niet eens, want jij bent niet 12.
broodje aapquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
Eten nodig.
Poll: Wat zal ik eten?
• tosti
• muesli
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ik las toto of muesliquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
Eten nodig.
Poll: Wat zal ik eten?
• tosti
• muesli
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
muesliquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ezell, ik heb net muesli gepakt
Nee wist echt niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
ik ga voor moesli
anders stinkt het hier zo naar tosti
quote:
quote:
Jij bent toch een tranny?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
je dacht al die tijd dat ik een gozer was?
watskebeurt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]![]()
Is het allemaal weer vredig hier?
voorjekijkendoorlopeennquote:
Jij geeft die Mexicanen neukende nietsnut wel je nummer?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij ja! heb die foto van jou op whatsapp wel gezien met pruik enzo
Van ducktales super nintendo's en stripboeken, chocoladepasta, hagelslag en spritskoeken.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
je dacht al die tijd dat ik een gozer was?
sstt dat is geheimquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij ja! heb die foto van jou op whatsapp wel gezien met pruik enzo
Wat lul jij?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij geeft die Mexicanen neukende nietsnut wel je nummer?
wat denk jequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij geeft die Mexicanen neukende nietsnut wel je nummer?
awwwh, dan paste ik voordat je het wist heel goed bij jouquote:
Huhhh?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat denk je
[..]
awwwh, dan paste ik voordat je het wist heel goed bij jou
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat denk je
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sstt dat is geheim
[..]
Wat lul jij?![]()
Ezell moves in mysterious ways.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat denk je
[..]
Kan je nooit hebben gezien, want jij bent laatst gezien om 22:03.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
'Laatst gezien om 23:30"
heb je ezell op whapp?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
'Laatst gezien om 23:30"
Jij weet niet wat ik allemaal gezien hebquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan je nooit hebben gezien, want jij bent laatst gezien om 22:03.
uiteraardquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb je ezell op whapp?![]()
![]()
Onzinquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
Ja, het is weer zo ver. Het jaarlijkse moet-het-hier-gezelliger-maken -:'( -gevoel
Geen last vanquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
Ja, het is weer zo ver. Het jaarlijkse moet-het-hier-gezelliger-maken --gevoel
Ja weet ikquote:
Mooiquote:
Nee joh gek. Ik bedoel gewoon in het algemeenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ikMaar je wilt nu al de kerstboom opzetten of zo?
Dat doe je toch pas na Sinterklaas
Oh gewoon omdat het kouder word, winter is comingquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Nee joh gek. Ik bedoel gewoon in het algemeen.
Oh echt, ernstig of euh? Mooi kut. Ga lekkere dingen makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gewoon omdat het kouder word, winter is coming![]()
Daar word ik wel depressief van trouwens
Kan nu al niet wachten tot het weer lekker weer wordt.
Jij hebt toch een mooi paar tussen je benen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Haha kerstboom, zal ik dit jaar een kerstboom opzetten?! Wel veel werk. En heb heul geen ballen.. maar lijkt me wel grappig
Ja, ik dacht er langer dan 3 seconden over na en ik dacht al van nopequote:
Nee niet ernstigquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt, ernstig of euh? Mooi kut. Ga lekkere dingen maken. Kaarsjes aan dat soort shit
?
Een mooi paar kerstbomen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt toch een mooi paar tussen je benen?
Ze heeft een heel oerwoud aan dennennaalden tussen haar benenquote:
Oh, gelukkigquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet ernstigMaar ik vind het gewoon 3x niks
Ik begin er hier niet aanquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Haha kerstboom, zal ik dit jaar een kerstboom opzetten?! Wel veel werk. En heb heul geen ballen.. maar lijkt me wel grappig
Ja, en nu ben ik een vrouwquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was jij ooit een meisje dan?
Prikt behoorlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft een heel oerwoud aan dennennaalden tussen haar benen
op FOK! zitten geen vrouwenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en nu ben ik een vrouw![]()
[..]
Prikt behoorlijk
Het is meer dat het zo tiefuskoud isquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Ik vind het altijd wel chill dat ik denk dat het al super laat is maar dat is het niet
. En ik vind in het donker fietsen altijd heel fijn, en wandelen.. en dat was het. Nouja, heb er gewoon geen last van eigenlijk
.
Ja en ik ga 21 december voor 10 dagen naar NLquote:
Oh, ja eens. Haha, nou een muts lijkt me jou wel schattig staanquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is meer dat het zo tiefuskoud isIk wil geen handschoenen en muts op. Ik wil zonder jas naar buiten.
Welterustenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op FOK! zitten geen vrouwen![]()
en met deze truth bomb ga ik slapen![]()
Oh, nee heeft niet veel zin.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en ik ga 21 december voor 10 dagen naar NL
Whut..quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag toch wat meegemaakt joh.. Moest werken bij een vrouw waarvan ik van te voren al gewaarschuwd was door bedrijf dat ze nogal iets tegen buitenlanders had en ontzettend grof is. Nou, ze was gewoon echt ontzettend racistisch en ze begon verhalen te vertellen over nazi-muziek en 'apen' en weet ik veel wat. Ga ik naar boven toe.. hele muur onder de hakenkruizen en teksten van 'kanka zwarte' en shit. Echt wtf man
.
Bizarquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag toch wat meegemaakt joh.. Moest werken bij een vrouw waarvan ik van te voren al gewaarschuwd was door bedrijf dat ze nogal iets tegen buitenlanders had en ontzettend grof is. Nou, ze was gewoon echt ontzettend racistisch en ze begon verhalen te vertellen over nazi-muziek en 'apen' en weet ik veel wat. Ga ik naar boven toe.. hele muur onder de hakenkruizen en teksten van 'kanka zwarte' en shit. Echt wtf man
.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja eens. Haha, nou een muts lijkt me jou wel schattig staan.
Ja, ik vier Kerst met mijn oudersquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee heeft niet veel zin.
Wel leuk, Nederland!![]()
Gadverquote:
dacht dat iedereen het wel wistquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit nog steeds met mijn mond vol tanden over ezell.
Ja, ging ze 'n verhaal vertellen dat er ooit een zwarte hulp was en aan die hulp vroeg ze of ze nou een zwarte of een roze kut had. Dus dat meisje zegt uiteindelijk roze.. Gaat dat wijf lopen schreeuwen dat ze moet opkankeren uit der huis omdat ze een zwerende kut heeft :/. En zo echt de hele tijd verhalen over kanker deze mensen en deze en Nederlanders zijn dom en dit en dat en echtquote:
Ohh huh, wonen je ouders in Nederland? Wist ik nietquote:
Oh, die zijn (vaak) leukquote:
Ja, die wonen in NLquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh huh, wonen je ouders in Nederland? Wist ik niet
[..]
Oh, die zijn (vaak) leuk.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ging ze 'n verhaal vertellen dat er ooit een zwarte hulp was en aan die hulp vroeg ze of ze nou een zwarte of een roze kut had. Dus dat meisje zegt uiteindelijk roze.. Gaat dat wijf lopen schreeuwen dat ze moet opkankeren uit der huis omdat ze een zwerende kut heeft :/. En zo echt de hele tijd verhalen over kanker deze mensen en deze en Nederlanders zijn dom en dit en dat en echt.
Maar mij vond ze wel aardig.
Hallo broer van Toto.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:43 schreef Toto69 het volgende:
Hallo allemaal,
Hier spreekt de broer van Toto...
in bed, ik zit stiekem op zen accountquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo broer van Toto.
Waar is Toto
Hihihihih nou nou.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
in bed, ik zit stiekem op zen accounthij heeft niet uitgelogd
Tja. Achja, ik ben er ook niet tegen in gegaan maar heb der ook absoluut geen gelijk gegeven. Gewoon omheen geluld hele tijd..quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Mooiste is dat je daar geen klacht tegen kan indienen en hun wel tegen jou als je er ook maar beetje tegen in gaat
Ohh joh! Nou gezelligquote:
Sorry hoor schatjequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hihihihih nou nou.
leuke grap hoor Totoik geef hem 6/10
Nee maar goed. Ze kunnen hulp niet zomaar ontzeggen of zo dus die vrouw kan alles makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja. Achja, ik ben er ook niet tegen in gegaan maar heb der ook absoluut geen gelijk gegeven. Gewoon omheen geluld hele tijd...
En nouja, ik denk dat wanneer zij tegen mn baas gaat zeggen van 'ja hee dat was echt een kanker wijf blabla' dat mijn werk wel weet dat het eerder aan die vrouw ligt aan mij.. aangezien ze me al belde om me te waarschuwen. Echt nog nooit gehad
[..]
Ohh joh! Nou gezellig
Wees blij dat je een voldoende krijgt jongenquote:
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar goed. Ze kunnen hulp niet zomaar ontzeggen of zo dus die vrouw kan alles maken
Mijn ma werkt bij de Thuiszorg en die krijgt elke week gedichten en kaarten thuisgestuurd van een clientquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |