Oh, wtf. Wat kutquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij mij lukt het 9/10 niet eens om zo'n vriendin bij mij te laten komen.Ik ben nog bezig met het uitstippelen van mijn strategie. Zorg gewoon dat we een keer overdag kunnen afspreken en dan gewoon erover beginnen.
diarreequote:
Ja, hoquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wtf. Wat kutMaar komt ze gewoon niet bij jou.. of alleen mét die vriend?
Ja, die vriendin waar ik het over had die nam der ex wel altijd ook mee naar mij. En toen was het daarna uit en toen zei i kvan jaaa ik zag jou nooit meer alleen. Vond ze maar onzin
.
[..]
diarree
Jaquote:
quote:
ik wel, in de breedtequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb iig geen extra ruimte nodig in het vliegtuig
Nicequote:
"Kan je hierheen komen? Vriendjesnaam is hier ook namelijk."quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wtf. Wat kutMaar komt ze gewoon niet bij jou.. of alleen mét die vriend?
Ja, die vriendin waar ik het over had die nam der ex wel altijd ook mee naar mij. En toen was het daarna uit en toen zei i kvan jaaa ik zag jou nooit meer alleen. Vond ze maar onzin
.
Nouja ik denk dat die vriendin van mij het niet door heeftquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Kan je hierheen komen? Vriendjesnaam is hier ook namelijk."![]()
Maar wel vervelend hoor, zulke mensen. Meteen verdwijnen zodra ze een vriend hebben.
bitcoins zijn toch dat virtuele geld dat eigenlijk niks waard is omdat je er nergens mee kan betalen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
110 eu aan bitcoinszonder wat uit te geven
![]()
![]()
http://preev.com/btc/eurquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef richolio het volgende:
[..]
NiceIk loop met een paar vragen rond. Hoe weet ik wat mijn bitcoin waard is in USD? Als ik deze dan verkoop krijg ik dan die moneys in usd gewoon?
Niks waard is zegtie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bitcoins zijn toch dat virtuele geld dat eigenlijk niks waard is omdat je er nergens mee kan betalen?
Je kan er wel mee betalen in sommige winkels.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bitcoins zijn toch dat virtuele geld dat eigenlijk niks waard is omdat je er nergens mee kan betalen?
Ze hebben het nooit zelf door.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat die vriendin van mij het niet door heeft. En daarom zo kut om het te zeggen..
Als het niks waard was legde mensen geen 680 dollar per bitcoin neerquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Handig! Thanks.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://preev.com/btc/eur
Uhm, dat weet ik niet precies.
Ja, dat is ook waar eigenlijk. So stupid.quote:
Als ik zin heb, denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Handig! Thanks.
Wanneer ga jij de jouwuh verkopen?
Ik ken het van een vriend van mequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar eigenlijk. So stupid.
EN ZE ZOENEN WAAR IK BIJ BEN. VAAK
. En dan zit ik altijd van 'ho ja oke, ik wacht wel
![]()
![]()
'
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar eigenlijk. So stupid.
EN ZE ZOENEN WAAR IK BIJ BEN. VAAK
. En dan zit ik altijd van 'ho ja oke, ik wacht wel
![]()
![]()
'
Mutoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |