Ik las poepiequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
PORKIEEEEEEE, ja sorry hoor. Ik heb een gesprek met Tsjokkie over hoe ik een vriendin kan vertellen dat ik het mis om met zn tweetjes te zijn ZONDER haar vriend.
Fuck, zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
PORKIEEEEEEE, ja sorry hoor. Ik heb een gesprek met Tsjokkie over hoe ik een vriendin kan vertellen dat ik het mis om met zn tweetjes te zijn ZONDER haar vriend.
vrouwen poepen nietquote:
bekend probleemquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fuck, zo herkenbaar.
Stap 1: Zorgen dat je haar alleen kan spreken zonder die vriend.
Als dit lukt, wat waarschijnlijk niet zo is, geef ik je mijn volgende stappen.
niet geweldig, maar goed genoeg om mijn dinsdagavond te vullenquote:
Ik vond het maar wat vreemd eerlijk gezegd, af en toe was het wel leuk maar ook wat moeilijk te volgen. Het ging maar alle kanten op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet geweldig, maar goed genoeg om mijn dinsdagavond te vullen
Jawel, dat lukt wel als ze bij mij is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fuck, zo herkenbaar.
Stap 1: Zorgen dat je haar alleen kan spreken zonder die vriend.
Als dit lukt, wat waarschijnlijk niet zo is, geef ik je mijn volgende stappen.
Zin om te baggeren?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef richolio het volgende:
HoiIk dacht ik kom ook weer eens langs.
Crackie noemt me soms poepiequote:
Drolletje, poepe, bruintje, kak!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Crackie noemt me soms poepie
Strontquote:
Bij mij lukt het 9/10 niet eens om zo'n vriendin bij mij te laten komen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, dat lukt wel als ze bij mij is.
Maar ik dacht dus eerst van ja, ik ga niet meteen zeiken want is gewoon beginnersliefde enzo hele tijd samen zijn. Maar dat is nu wel een beetje klaar
En wij hadden afgesproken op donderdag vaak samen te gaan eten en nu is het van 'ja moet wel vroeg want wil mn babyboyl0ve ook nog zien!'.
Dus kom maar op met je stappen!
mwa, ze proberen een beetje guy ritchie achtige verhaallijn erin te krijgen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vond het maar wat vreemd eerlijk gezegd, af en toe was het wel leuk maar ook wat moeilijk te volgen. Het ging maar alle kanten op.
de racistquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Crackie noemt me soms poepie
quote:
Ja duh, wat denk jij nou. Dat ik jongens buiten fok aanspreek? Bitsj please.quote:
Ik heb er 0.00quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef richolio het volgende:
Ik ben erg druk met mijn 0,05152137 Bitcoin
Je sprak mij toch aan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja duh, wat denk jij nou. Dat ik jongens buiten fok aanspreek? Bitsj please.
Ik heb er 0,23quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef richolio het volgende:
Ik ben erg druk met mijn 0,05152137 Bitcoin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |