broooquote:
Nou nee. Ik doe namelijk niet aan winkelen. Bestel echt alles op internet (kleren en schoenen en onderbroeken, ALLES). Geen gezeur. Kan ik het met mn eigen garderobe passen want in zo'n winkel weet ik het toch niet en hebben ze mn maat niet en moet je in en uit dat kleedhokje en zo'n gedoe allemaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Staat nog best leuk hoor.Ik heb zo het gevoel dat wij nooit samen moeten winkelen.
Ja wat ?quote:
Halloquote:
Hey LBquote:
Hoe is het?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee. Ik doe namelijk niet aan winkelen. Bestel echt alles op internet (kleren en schoenen en onderbroeken, ALLES). Geen gezeur. Kan ik het met mn eigen garderobe passen want in zo'n winkel weet ik het toch niet en hebben ze mn maat niet en moet je in en uit dat kleedhokje en zo'n gedoe allemaal..
Heb ik gemerktquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe aan supermarkt winkelen Ezell. Dat vind ik nou echt heerlijk!
Wel goedquote:
Moe, verder wel oké.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wel goeden daar ?
Hier ook moequote:
wat?quote:
Okequote:
krekkie please..quote:
ik zou je willen adviseren dit niet te doenquote:
Jij hebt ervaring hiermee ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou je willen adviseren dit niet te doen
met crack, of met crackhoeren?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring hiermee ?
Beidenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met crack, of met crackhoeren?
hai 4e
allebei nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beiden![]()
Hai![]()
Net wezen hardlopen, kwam alleen maar tegenliggers tegen. Had echt het idee dat ik de verkeerde kant op liep
Met mijn bejaardentempo verwacht ik wel ingehaald te wordenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allebei niet
mensen die dezelfde richting uit lopen kom je niet snel tegen he
ik ben nu 2 guns aan het kijkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand die een leuke film weet?
Edward Scissorhandsquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Al gezienquote:
en die korte beentjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met mijn bejaardentempo verwacht ik wel ingehaald te worden
Goede!quote:
Jawelquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |