silk roadquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan er wel mee betalen in sommige winkels.
quote:
hahahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Heb dat gelukkig niet zo heel vaak gehad. Wel een keertje dat zij zo op de bank zaten omdat ze net ruzie hadden gehad. Een andere vriendin, die daar logeerde, deed de deur voor mij openen. Daarna hallo zeggen en meteen fucking awkward.
Die andere vriendin zat op de wc, dus kuttiming. Ging ik maar iets 'zoeken' in mijn tas in de keuken.
Ik zeg gewoon niksquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken het van een vriend van me![]()
Zit ik daar zo van ''BRO. Ik ziet hier nog gewoon hoor''
zoenen ;squote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef richolio het volgende:
Waarom potje lopen zoenen in gezelschap?
ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef richolio het volgende:
Opwindend.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef richolio het volgende:
Komt wel joh, je bent nog jong. Over een paar jaar ben je 12, bereik je de puberteit en dan wordt het vanzelf anders.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:26 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Ik heb alleen maar handjes vastgehouden ooit![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Komt wel joh, je bent nog jong. Over een paar jaar ben je 12, bereik je de puberteit en dan wordt het vanzelf anders.
Ik ben al 12 hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Komt wel joh, je bent nog jong. Over een paar jaar ben je 12, bereik je de puberteit en dan wordt het vanzelf anders.
Hm, dan ben je er wel laat bij. Op deze leeftijd moet je maar eens aan seks gaan denken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben al 12 hoorEn ik hoop het maar
Spannund!!!
Soms is mijn piemel een beetje steif. Als ik dan een bord op mijn broek zet kan ik die omhoog doen hihi... Maar mijn zus schreeuwt dan altijd meteen dat ik normaal moet doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hm, dan ben je er wel laat bij. Op deze leeftijd moet je maar eens aan seks gaan denken.
Niet eens gelezenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef Ezell het volgende:
ik wilde tc voorstellen
ik bedacht mij na het bovenstaande te hebben gelezen
Je zus snapt gewoon het leven niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Soms is mijn piemel een beetje steif. Als ik dan een bord op mijn broek zet kan ik die omhoog doen hihi... Maar mijn zus schreeuwt dan altijd meteen dat ik normaal moet doen
Stel het voor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef Ezell het volgende:
ik wilde tc voorstellen
ik bedacht mij na het bovenstaande te hebben gelezen
Ja hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |