Jij bent ook best een prima kerel alleen jij weet het goed te verbergen.quote:
Ik die van jou ook niet dus dan krijg je ze gewoon terug. Maar goed, ik zal er niet meer op reageren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja vind die opmerkingen van jou gewoon niet tof.
maar hij zat helemaal niet uitquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik wel, als je weet dat je fout zit en toch blijven volhouden vind ik wel zwak. Iemand paardenlul naroepen als stadswacht is nogal kinderachtig dan weet je best dat je dat eigenlijk niet had moeten doen.
Weet niet wat je bedoelt. Maar goed heb ook geen zin om hierover in discussie te gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik die van jou ook niet dus dan krijg je ze gewoon terug. Maar goed, ik zal er niet meer op reageren.
Ik begon er ook niet over.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet wat je bedoelt. Maar goed heb ook geen zin om hierover in discussie te gaan.
gewoon zoquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:11 schreef Tem het volgende:
Hij had me beter paardenpenis kunnen noemen, dat is netter. Of meneer paardenpenis.
Okee, ik ben een aansteller, laat maar.quote:
Nee, vecht terugquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ik ben een aansteller, laat maar.
die stadswachter is het er iig mee eens!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:28 schreef Tem het volgende:
Oh, ongetwijfeld niet. Je zal aardig wat support krijgen van wat lurkers dat die nare Tem een vrouwonvriendelijke kutlul is.
Hey, van mij mag het.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Alsof je niemand meer 'mooi' mag vinden als je een vriend hebt, wat een onzin Kentoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |