voor RTL 7 begrippen is 300.000 kijkers primaquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Net iets meer dan een half miljoen kijkers vind ik wel tegenvallen voor een eerste uitzending hoor.
Veel mensen geven een programma de eerste keer toch een kans, maar schijnbaar leek een hoop mensen het programma op voorhand al niet veel.
Ik vermoed dat de kijkcijfers de komende weken teruglopen tot minder dan 300.000 kijkers, en dat is te weinig voor RTL begrippen. Dus het programma zal (hopelijk) geen lang leven zijn beschoren.
En laten ze ''het zoontje van'' die niets kan, overal heeft gefaald, nergens voor geschikt is, nergens voor heeft gewerkt en nergens verstand van heeft er direct uitschoppen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:22 schreef Gruisman het volgende:
Veel te chaotisch en erg repetitief. Het mag ook een stuk korter want dit is wel erg lang.
John de Wolf, zou er een vraag over het kaartincident tijdens het WK94 komen?quote:Op maandag 25 november 2013 17:45 schreef Evertjan het volgende:
vanavond met hugo borst leo driessen john de wolfrolf en john in het schip
Ik kijk ook alleen voor Sierd , de rest is leedvermaakquote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was het beste van de vorige week.
Zeker, prachtige misser.quote:
Van dat niveau lopen ze nu niet meer rond hier.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Wat een dom aanstellerig gedoe dit programma.
Eigenlijk alleen Strootman in de laatste jaren.quote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van dat niveau lopen ze nu niet meer rond hier.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Strootman in de laatste jaren.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
[..]
Robert de Pinho de Souzaquote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
Romario de Sousa Faria
[..]
Van dat niveau lopen ze nu niet meer rond hier.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]owja, thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee?quote:
In dat geval blijf ik nog even kijken.quote:Op maandag 25 november 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De dood van Leo op tv wil je niet missen.
Ik heb hem nu alleen als achtergrondgeluid aan.quote:
Oneerlijk. Hij heeft alle tijd om te oefenen.quote:
Ze gaan dadelijk penalties nemen in bikini.quote:Op maandag 25 november 2013 22:15 schreef DonRaja het volgende:
Dit is erg slecht. Dat maken die 2 vrouwen niet goed.
Kijk nu maar Familiedinerquote:Op maandag 25 november 2013 22:15 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het nog een kans gegeven. Maar ik kan niet tegen de hysterie.
Zo op NED-2 Neijmar.
Say whut, toch maar terugzappen dan straks.quote:Op tmaandag 25 november 2013 22:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ze gaan dadelijk penalties nemen in bikini.
Wat komt hij daar doen?quote:Op maandag 25 november 2013 22:15 schreef tong80 het volgende:
Zo op NED-2 Neijmar.
Gadverdamme dat duikende kuthomo'tje, kijk jij daar graag naar tong?quote:Op maandag 25 november 2013 22:15 schreef tong80 het volgende:
Zo op NED-2 Neijmar.
Ze hebben een item over hem..quote:
Niks is meer echt tegenwoordigquote:Op maandag 25 november 2013 22:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat die hoeren blijken gewoon nederlands te kunnen spreken
Geweldige voetballer die ze net als Ronaldo een homo noemen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gadverdamme dat duikende kuthomo'tje, kijk jij daar graag naar tong?
quote:Op maandag 25 november 2013 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldige voetballer die ze net als Ronaldo een homo noemen.
Jerry de Jong heeft een paar keer in oranje gespeeld jaquote:Op maandag 25 november 2013 22:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
`De vader van Nigel was een international
Je zag Borst ook kijken :''wft doe ik hier''quote:Op maandag 25 november 2013 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind dat veel van die figuren in deze show doen aan overacting.. zo'n Johnny de Mol is toch niet echt grappig naar mijn bescheiden mening.. op de een of andere manier heeft dit programma niet de juiste sfeer.. beetje gemaakt allemaal.
Maar met Johnny.quote:Op maandag 25 november 2013 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is een soort Ik hou van Holland zonder Linda de Mol
FC Vermeegen.quote:Op maandag 25 november 2013 23:20 schreef kalinhos het volgende:
tis absolute rotzooi. Niks meer, en misschien nog wel minder dan rotzooi.
Dan ben je John van 't Schip, prachtige carriere gehad,en dan vindt je jezelf op maandagavond terug in een studio 49 in Hilversum, alwaar je een bal in een wasmachine probeert te schieten terwijl er 75 mongolen "Johnny Johnny!" scanderen.![]()
Ik mis gewoon het leuke element wat bv De Regenjas had. Ook dat was natuurlijk geacteerd en overdreven (en zeker de Leven als een Prof-serie), maar het had ook iets tofs. De cirkel is rond, bal het stadion inschieten, bal over het kanaal schieten, home-video maken met Babangida, Jaap Stam met 'te laat'.....dat was gewoon echt puur
misschien krijgen we nog een aflevering met Spaan en Vermeegen in Koning Voetbalquote:Op maandag 25 november 2013 23:20 schreef kalinhos het volgende:
tis absolute rotzooi. Niks meer, en misschien nog wel minder dan rotzooi.
Dan ben je John van 't Schip, prachtige carriere gehad,en dan vindt je jezelf op maandagavond terug in een studio 49 in Hilversum, alwaar je een bal in een wasmachine probeert te schieten terwijl er 75 mongolen "Johnny Johnny!" scanderen.![]()
Ik mis gewoon het leuke element wat bv De Regenjas had. Ook dat was natuurlijk geacteerd en overdreven (en zeker de Leven als een Prof-serie), maar het had ook iets tofs. De cirkel is rond, bal het stadion inschieten, bal over het kanaal schieten, home-video maken met Babangida, Jaap Stam met 'te laat'.....dat was gewoon echt puur
Veel plezierquote:Op maandag 2 december 2013 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
beter kijk je gewoon Lazio - Napoli
Van mij mogen ze in de keuken blijvenquote:
ja alsof we het niet zien...quote:Op maandag 2 december 2013 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
Verberg anders het logo van Pepsi even
quote:Op maandag 2 december 2013 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
Verberg anders het logo van Pepsi even
quote:Op maandag 2 december 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
ja alsof we het niet zien...
Minachting van de kijker.
ja en het duurt maar liefst anderhalf uur ook...quote:Op maandag 2 december 2013 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, wat een bagger
Anderhalf uur??? Damnquote:Op maandag 2 december 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ja en het duurt maar liefst anderhalf uur ook...
Zoals wasmachineschieten, voorzichtig gesponsord door BCC.quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja... komen nog hele leuke itempjes
Hehe nee iets met bal hooghouden of zo. Weet het niet eens meer, het is zoooo langdradig en zogenaamd lollig.quote:Op maandag 2 december 2013 22:15 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Zoals wasmachineschieten, voorzichtig gesponsord door BCC.
Kloptquote:
Volgende week kijk ik ook niet meer. Johnny de Mol wint toch altijd, want z'n vader is John de Mol.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Boycotten die meuk ... Zonde van het geld
Vroeger was daar nog een programma over... Zo vader, zo zoon....quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgende week kijk ik ook niet meer. Johnny de Mol wint toch altijd, want z'n vader is John de Mol.
En nu komt Gregor niet meer aan de Bak.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was daar nog een programma over... Zo vader, zo zoon....
Doodgebloed door de huidige tijdgeest .....![]()
![]()
wtf is Gregor?quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu komt Gregor niet meer aan de Bak.
Ah ok looserquote:
quote:
"Koning Voetbal" is dan ook totaal geen kopie van "Ik hou van Holland".quote:Jack Spijkerman nooit meer met Kopspijkers
Jack Spijkerman peinst er niet over ooit nog een programma als Kopspijkers te maken. Dat vertelt de RTL-presentator in weekblad Weekend. Kopspijkers was één van de grootste hits van de Nederlandse televisie, maar eindigde abrupt omdat Spijkerman voor het geld van John de Mols tv-zender Talpa koos. Daar mislukte de spin-off Koppensnellers. “Ik kom nooit meer terug met een dergelijk programma. Een kopie is nooit goed, dat heb ik wel geleerd bij Talpa“, zegt hij.
Toch is er volgens Spijkerman wel vraag naar. “Ik word er nog vaak voor gebeld door omroepen, maar ik doe het niet. Iets wat geweest is moet je niet terug willen halen. Dat was toen.”
“Houd de herinnering maar mooi“, besluit de voormalig tv-ster.
Is het toch ook niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
"Koning Voetbal" is dan ook totaal geen kopie van "Ik hou van Holland".
zitten wel veel gelijkenissen hoor, meer dan met andere spelshows. Lied zingen in ihvh kan je vergelijken met bv commentaar geven op de wedstrijd, de 2 teamcaptains die overdreven doen, 2 blije publiekshelften, etc.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het toch ook niet?
Die vlieger gaat niet op al die spelshows zijn dan een pot nat.
Winnend publiek krijgt een prijs, enge presentatorquote:Op woensdag 4 december 2013 19:41 schreef kalinhos het volgende:
[..]
zitten wel veel gelijkenissen hoor, meer dan met andere spelshows. Lied zingen in ihvh kan je vergelijken met bv commentaar geven op de wedstrijd, de 2 teamcaptains die overdreven doen, 2 blije publiekshelften, etc.
Nee dat zeker niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
"Koning Voetbal" is dan ook totaal geen kopie van "Ik hou van Holland".
Bij mij staat het weer op de achtergrondquote:Op maandag 9 december 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Kijkt er nog iemand? Ik heb het maar weer opgezet, tegen beter weten in
Ja op de achtergrond, niet omdat het zo leuk is.quote:Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij mij staat het weer op de achtergrond
Wim Kieft ook.quote:Op maandag 9 december 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik word nu alweer moe van dat overdreven gejuich.
inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik word nu alweer moe van dat overdreven gejuich.
zuchtquote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
Kieft is niet op zijn gemak, ik denk dat hij moe is.
Verspilde moeite. Zet dan internet aan en bezoek een paar leuke sites waar je veel meer ziet.quote:
Het was een grapjequote:Op maandag 9 december 2013 22:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Verspilde moeite. Zet dan internet aan en bezoek een paar leuke sites waar je veel meer ziet.
Zodat vrouwen zich ook een beetje thuis voelen in het programmaquote:Op maandag 9 december 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Wacht, wasmachineschieten, wat is dat nou weer voor ongein.
Waarom doet er dan geen vrouw meequote:Op maandag 9 december 2013 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zodat vrouwen zich ook een beetje thuis voelen in het programma
Er doen helaas 2 vrouwen mee, die Italiaanse chicks met nul intelligentiequote:
Ja OK die staan er voor de sier. Die mutsen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er doen helaas 2 vrouwen mee, die Italiaanse chicks met nul intelligentie
Dat viel tegen kan ik vertellen...quote:Op maandag 9 december 2013 22:44 schreef regiliopeace het volgende:
Nog een kwartier voor we kunnen genieten van Gerard Spong.
Nee want hij kon niet verder met zijn truukje.quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij kon het niet waarderen in ieder geval
Ach Sjonnie wilde weer populair doen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want hij kon niet verder met zijn truukje.
Wat een baas ookquote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeeel klein plaatje gevonden:
[ afbeelding ]
Ik heb het afgezet. Die vragen vind ik wel leuk om te kijken of je iets weet, maar de restquote:Op maandag 23 december 2013 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Wat is het toch ene kinderachtig kut programma![]()
Haha wat een falers hequote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef DonRaja het volgende:
Heel topic geleuter en niet 1 plaatje van die bimbo's
Kut vergeten, maar het zijn wel lekkertjesquote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef DonRaja het volgende:
Heel topic geleuter en niet 1 plaatje van die bimbo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |