Maar in 10000 jaar verzinnen ze vast wel wat.quote:Op maandag 25 november 2013 11:37 schreef Deetch het volgende:
[..]
Een aantal radioactieve componenten hebben een halveringstijd van (veel) langer dan 10.000 jaar. Dat betekent dat dan pas de helft van de straling weg is. Dus na 10000 jaar is dat nog steeds een groot probleem.
http://en.wikipedia.org/w(...)#Management_of_waste
Goede one-liner, goed onderbouwd met bronnen ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:42 schreef Speedball het volgende:
de productie van een windmolen levert meer milieuschade op dan hij gedurende z’n hele levensduur kan goedmaken.
quote:Op maandag 25 november 2013 12:46 schreef hello-kitty96 het volgende:
[..]
Goede one-liner, goed onderbouwd met bronnen ook
quote:Op maandag 25 november 2013 12:49 schreef hello-kitty96 het volgende:
[..]
waar blijven de bronnen? Hoe kom je aan die onzin?
doe je dat vaker, zomaar dingen roepen? Zo ja, ik kan je verzekeren dat na een tijdje niemand je meer serieus neemt. Kom voortaan met een paar bronnen voor je hier wat hersensscheten laatquote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Speedball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waar is jouw bron ?
kom op zeg, lees het topic eens door
en commandeer je hond en niet mij
Yeaux mij serieus nemen!quote:Op maandag 25 november 2013 13:05 schreef hello-kitty96 het volgende:
[..]
doe je dat vaker, zomaar dingen roepen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
? Zo ja, ik kan je verzekeren dat na een tijdje niemand je meer serieus neemt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Kom voortaan met een paar bronnen (heb ik al gedaan ! )voor je hier wat hersensscheten laat
Blijf eens to the point, hoe kom je erbij dat de mileuschade hoger is? Waar staat dat?quote:Op maandag 25 november 2013 13:07 schreef Speedball het volgende:
[..]
Yeaux mij serieus nemen!ow en lees eerst voordat je plempt
Heb je het topic nu gelezen of niet ?quote:Op maandag 25 november 2013 13:08 schreef hello-kitty96 het volgende:
[..]
Blijf eens to the point, hoe kom je erbij dat de mileuschade hoger is? Waar staat dat?
Ja? En nu?quote:Op maandag 25 november 2013 13:09 schreef Speedball het volgende:
[..]
Heb je het topic nu gelezen of niet ?
Alsof ze in 10.000 jaar geen oplossing kunnen bedenkenquote:Op maandag 25 november 2013 11:37 schreef Deetch het volgende:
[..]
Een aantal radioactieve componenten hebben een halveringstijd van (veel) langer dan 10.000 jaar. Dat betekent dat dan pas de helft van de straling weg is. Dus na 10000 jaar is dat nog steeds een groot probleem.
http://en.wikipedia.org/w(...)#Management_of_waste
Niveau zeau zeau, als je het topic gelezen had had je links kunnen klikken je weets, en nee natuurlijk klopt die oneliner niet, mijn god wat ben jij naïef zegquote:Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef hello-kitty96 het volgende:
En gaarne wat bronnen met niveau i.p.v. die anti-milieu troep
maaaruuhhhh kloon van wie ?quote:Op maandag 25 november 2013 13:10 schreef hello-kitty96 het volgende:
En gaarne wat bronnen met niveau i.p.v. die anti-milieu troep
wat heeft naief zijn hiermee te maken?quote:Op maandag 25 november 2013 13:12 schreef Speedball het volgende:
[..]
Niveau zeau zeau, als je het topic gelezen had had je links kunnen klikken je weets, en nee natuurlijk klopt die oneliner niet, mijn god wat ben jij naïef zeg
Moet ik alles voor jouw voorkauwen, je probeert een beetje quasi intelligent mensen de les te lezen maar je begrijpt niet wat naïef in de context betekent als zojuist hierboven besproken. Daarnaast pak je buiten het onderwerp om een makkelijke quote van iemand om jezelf van hoogkennis waardige opmerking te voorzien zonder je verdiept te hebben in de lopende discussie.quote:Op maandag 25 november 2013 13:13 schreef hello-kitty96 het volgende:
[..]
wat heeft naief zijn hiermee te maken?
Yeah, right. Gewoon tegen toekomstige generaties zeggen van "Kijk, hier heb je een heleboel gevaarlijke troep waar wij zelf niks mee kunnen, maar jullie zijn vast slimmer dan ons en wél in staat er een oplossing voor te bedenken. Succes hè!quote:Op maandag 25 november 2013 13:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alsof ze in 10.000 jaar geen oplossing kunnen bedenken
Als we het probleem een paar honderd of paar duizend jaar kunnen verplaatsen, is dat toch beter dan het huidige alternatief?
Ik zou ook liever hebben dat ik gewoon genoeg energie heb voor al mijn apparaten door te alleen al te ademen, maar dat kan helaas niet. Meest duurzame alternatief lijkt toch echt kernfusie.quote:Op maandag 25 november 2013 13:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Yeah, right. Gewoon tegen toekomstige generaties zeggen van "Kijk, hier heb je een heleboel gevaarlijke troep waar wij zelf niks mee kunnen, maar jullie zijn vast slimmer dan ons en wél in staat er een oplossing voor te bedenken. Succes hè!"
Tegen die tijd schieten we het naar een of andere derde-wereld planeetquote:Op maandag 25 november 2013 13:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Yeah, right. Gewoon tegen toekomstige generaties zeggen van "Kijk, hier heb je een heleboel gevaarlijke troep waar wij zelf niks mee kunnen, maar jullie zijn vast slimmer dan ons en wél in staat er een oplossing voor te bedenken. Succes hè!"
In dure auto's rijden en je gouden bubbelbad laten schoonlikken door slavinnen uit verre landen is inderdaad zwaar werk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:23 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Daar werken die mensen hard voor, jij communist.
Dit. Gewoon schandalig maar ondertussen wel kolencentrales bouwen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:08 schreef niels0 het volgende:
Het zal tijd worden. Nederland loopt zwaar achter.
Precies dit. Windenergie sluit totaal niet aan op de vraag, terwijl zonne-energie daar veel beter op aansluit omdat energie opgewekt wordt wanneer wij wakker zijn. Dit probleem met energieverdeling is onlangs nog becijferd in dit proefschrift:quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:19 schreef Kloetje het volgende:
[..]
Rendabel wanneer het genoeg waait, is dit niet het geval moeten we alsnog bij onze buren aankloppen. Waait het te hard, mogen we hopen dat we er vanaf komen
quote:Samenvatting
De veranderingen van de laatste jaren in het elektriciteitssysteem leiden tot grote uitdagingen voor de netwerkbeheerders van het distributienetwerk en andere belanghebbenden in de keten. Deze veranderingen komen vooral voort uit het integreren van elektriciteitsproductie uit hernieuwbare bronnen (RES-E); deze energie transitie is maatschappelijk en politiek gewenst om de uitstoot van CO2 en/of het gebruik van kernenergie te verminderen of zelfs te stoppen.
De overgang leidt tot een grotere operationele complexiteit en verschillende nieuwe mogelijkheden voor het gebruik van consumptie- en productieapparaten in het netwerk en in de markt. De complexiteit wordt nog verder verhoogd doordat verschillende belanghebbenden actief zijn met verschillende optimalisatiedoelstellingen. Daarom is een geïntegreerde visie op de leveringsketen van elektriciteit ontoereikend om de werking van de markt te begrijpen. In plaats daarvan vereist een realistisch beeld een onderzoek uitgesplitst naar de verschillende belanghebbenden, zodat verschillende stuurmechanismen voor apparaten kunnen worden onderzocht, bijvoorbeeld het effect van globale prijzen of lokale signalen. Verder wordt de complexiteit verhoogd doordat elektriciteit gegenereerd uit duurzame bronnen fluctueert, omdat zon- en windenergie afhankelijk zijn van de weersomstandigheden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |