Ik lees hier niet elke dag en sowieso niet echt terug. Maar joh, voor Movember dus. Kan me er niets bij voorstellen.quote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik roep dat al dagenlang voor de grap
Je hebt ook tijd zat.quote:
Ik heb er nooit zin in. Corrie weet wat ik bedoel.quote:Op maandag 18 november 2013 22:17 schreef sp3c het volgende:
scheren is sowieso een flopshow als je erover na gaat denken
Ik zeg niksquote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zin in. Corrie weet wat ik bedoel.
Jij en knorrie, dat wordt wel wat.quote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zin in. Corrie weet wat ik bedoel.
Dacht het niet he?quote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij en knorrie, dat wordt wel wat.
nee want dan krijgen we dat weer en daar zitten we niet op te wachtenquote:
Ja.quote:Op maandag 18 november 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
is er een livetopic voor Ned 1/RTL 4/SBS?
Jullie niet maar ik wel.quote:Op maandag 18 november 2013 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee want dan krijgen we dat weer en daar zitten we niet op te wachten
link?quote:
klinkt alsof jij in de minderheid bentquote:
Stel je niet aan. Mietje.quote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef 3-voud het volgende:
De eerste 5 dagen dagen na het weekend zijn het zwaarst.
Zoals?quote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik zit alleen maar te zuchten, die kwis is zo irritant. Ik had beter wat anders kunnen gaan doen.
Lekker giftig.quote:
Het zag er bij mij uit als 2 tongen maar ik weet het niet zeker, laptop is wat traagquote:Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet of ik dit zo'n goed verhaal vind hoor
Ik zocht op hot animated gifsquote:Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
ik zie het ook niet echt wat het is
zelfs als het is wat je denkt dat het is heb je het slechtste gifje van het internet gevonden
Corrie
Met je inbelmodem.quote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Mijn internet bokt een beetje, misschien daardoor.
links is een kontquote:
Inderdaad zeg...quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:56 schreef Webschip het volgende:
Ben je ff weg en dan ontploft dit topic.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:01 schreef Latert het volgende:
Hoeveel geld hebben ze eigenlijk opgehaald?
alsof dat mij ene reet interesseert...
quote:18,5 miljoen euro voor Filipijnen - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
De landelijke actie 'Help de Filipijnen' heeft voorlopig 18.506.023 euro opgeleverd op giro 555. Dat is maandagavond bekendgemaakt aan het eind van de landelijke actiedag in Hilversum. Het daadwerkelijke eindbedrag kan nog hoger worden aangezien giro 555 nog weken open blijft staan voor lopende acties.
Minister Lilianne Ploumen van Ontwikkelingssamenwerking zei maandag in de uitzending 4 miljoen euro extra uit te trekken voor hulp aan de Filipijnen. De regering stelde eerder al 2 miljoen euro beschikbaar.
De hele dag hebben radio- en tv-programma's aandacht aan de inzamelingsactie besteed. De actiedag werd afgesloten met een talkshow gepresenteerd door Humberto Tan, Bridget Maasland, Paul Witteman en Jeroen Pauw.
De website van Giro 555 was maandagavond zelfs eventjes overbelast en moeilijk bereikbaar. Donateurs konden tijdelijk alleen geld geven via het speciale telefoonnummer 0800 1112 en via internetbankieren.
In het hele land werden acties georganiseerd om geld op te halen voor de slachtoffers. Zo veilden kinderen schilderijen, anderen verkochten bijvoorbeeld cupcakes, radio- en tv-programma’s riepen op geld te storten, De Wereld Draait Door speelde bingo (opbrengst 6535 euro) en BN'ers namen plaats in het belteam in een speciaal ingerichte ruimte in het centrum voor Beeld en Geluid in Hilversum. Wie belde had grote kans dat er een BN’er opnam. Soapies, voetballers, politici en een ruimtevaarder noteerden de bedragen van de gevers.
Giro 555 werd maandag 11 november opgesteld voor giften voor de slachtoffers van de tyfoon op de Aziatische eilandstaat, waarvan het officiële dodental is opgelopen tot bijna 4000.
Intussen heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken laten weten dat Nederland een tweede hulpvlucht stuurt naar de door een tyfoon getroffen Filipijnen. Het toestel vertrekt donderdag vanaf de luchthaven Eindhoven met 30 ton goederen aan boord. Het gaat vooral om medische apparatuur en medicijnen.
De opbrengsten op giro 555 van acties van de Samenwerkende Hulporganisaties waren de afgelopen jaren wisselend. De meest recente, voor slachtoffers in Syrië, bracht 4.900.000 euro op. De acties die het meest opbrachten waren die voor de Tsunami in Azië: 208.300.000 euro (2004), voor de aardbeving Haïti 111.000.000 euro (2010), en de slachtoffers van de burgeroorlog in Kosovo 52.000.000 euro (1999).
Bron: www.telegraaf.nl
NCRV document was wel leuk. Met Frans Bromet. Met die stem.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:14 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Van die bedeltv heb ik niet zoveel meegekregen, klein stukje bij 'P&W' was wel voldoende.
Oh dat wil ik nog wel terugkijken. Frans Bromet vind ik echt geweldig, dat zuigen van hem, heerlijk. Vroeger bij AT5 had hij al een programma samen met Rik Zaal (Zaal over de vloer). Rik intervieuwde de BN'ers en Frans liep er met zijn camera achteraan en gaf af en toe wat commentaar en zoomde heel ongegeneerd in op allerlei prive zakenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
NCRV document was wel leuk. Met Frans Bromet. Met die stem.
Preview werkt ook niet ineens.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:29 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor vaag gedoe, ik kan niet meer editten
Ja hoor, gaat goed, even heel rustig op het werk. Vogel ook goed, heeft het naar zijn zin in de kooi.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey Uc, alles kits? En met de vogel?
En mouse-over in de AT ook niet...quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Preview werkt ook niet ineens.
Met mijn voegel is ook alles goed hoor, maar je geen zorgen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:31 schreef Specularium het volgende:
Ik maakte bijna een typfout, voegel.
Nou wat hilarisch weer.
Hoi Ucciequote:Op dinsdag 19 november 2013 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat goed, even heel rustig op het werk. Vogel ook goed, heeft het naar zijn zin in de kooi.
Hoi Karina, ja dat dacht ik ook over het dm-en maar volgens mij is die ook stuk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi UccieSorry was even aan het kutten met editten en zo
Dacht natuurlijk weer dat het aan mij lag.
Oh ik kan weer quoten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:37 schreef Specularium het volgende:
Haha Cnorrie helemaal in de war, alles!!@
Ik ook, maar ik kon niet dm-en. En dat was lastig want ik zat net in een gesprek.quote:
Werkt PM ook niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kon niet dm-en. En dat was lastig want ik zat net in een gesprek.
Hete dm's stuur ik nooit, stel je voor dat iemand het leest.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef Specularium het volgende:
UI's zie ik wel maar hete DM's sturen kan even niet.
Dat is wel jammer.
Oh dat gebruik ik heel weinig.quote:
Dit waren licht vriezende dm's hoor...geen spannende dingen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hete dm's stuur ik nooit, stel je voor dat iemand het leest.
UI's zie ik op sommige plekken wel en andere weer niet.
Gelukkig gebruik ik alleen maar nikszeggende oneliners.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:43 schreef Karina het volgende:
PM gebruik ik best vaak, kun je tenminste wat meer tekst kwijt dan 3 regeltjes.
Nee dat is toch wat je gewoon post?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik ik alleen maar nikszeggende oneliners.
Die kunnen ook prima per PM hoor...quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik ik alleen maar nikszeggende oneliners.
Ja, vaak met matig gifje erbij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat is toch wat je gewoon post?
en dan roepen wij topshow!quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, vaak met matig gifje erbij.
Je kan zelf prima per PM.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kunnen ook prima per PM hoor...
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
Uh laat mij erbuiten Uccie, ik roep bij die matige gifjes geen Topshow
Dat vind ik handig man, even kijken wat er in de OP staat of wat de laatste post is.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik handig man, even kijken wat er in de OP staat of wat de laatste post is.
Edit: werkt gewoon.
Fijn voor je. Ik ga nu lekker voor elk dingetje een nieuwe post zetten, sp3c stylequote:Op dinsdag 19 november 2013 11:51 schreef Specularium het volgende:
Nouja, hier werkt het lekker wel.
.
Moet je doen, sta je vannacht met 2148 posts op 1.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik ga nu lekker voor elk dingetje een nieuwe post zetten, sp3c style
Nou en. Heb je er last van? Met je hoofd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je doen, sta je vannacht met 2148 posts op 1.
Zou eigenlijk best stoer zijn, zo'n monster score.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. Heb je er last van? Met je hoofd.
Oe ik ben benieuwd Yokiquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:54 schreef YokiKater het volgende:
POTVERDIKKEME!
http://www.fileupload.nl/f352cd1b43ce8308
Kan ik Jimbo overtreffen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou eigenlijk best stoer zijn, zo'n monster score.
Even zoeken, staat in de sig van Jimbo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:57 schreef Specularium het volgende:
Wat is het record dan?
Arcee weet dit.
Dat werkt nu wel weer inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:58 schreef Specularium het volgende:
Mouse over werkt hier trouwens ook.
Volgens mij is het wel gelukt. Heb op deze computer amper de juiste software staan en kan ook niet converteren en dus een goede uploadsite gebruiken. Volgens mij moet dit gewoon werken en is de kwaliteit goed genoeg om te gebruiken op een mobieltje ofzo. Om een sample te maken voor een nummer moet ik op een andere, niet aangesloten, computer werken.quote:
Ik kan hem na downloaden afspelen op mijn laptop en het is inderdaad best duidelijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel gelukt. Heb op deze computer amper de juiste software staan en kan ook niet converteren en dus een goede uploadsite gebruiken. Volgens mij moet dit gewoon werken en is de kwaliteit goed genoeg om te gebruiken op een mobieltje ofzo. Om een sample te maken voor een nummer moet ik op een andere, niet aangesloten, computer werken.
Dat is mooiquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan hem na downloaden afspelen op mijn laptop en het is inderdaad best duidelijk
Wat een ontzettend goed idee weer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:04 schreef Tem het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-Arjen-Lubach.dhtml
Schijtlol.
Ja ik zit nog met dat ouderwetse modem he? Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:17 schreef Specularium het volgende:
Bij Cnor komt alles wat later weer op gang.
Die heeft toch heel lang een soort lijk geneukt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:17 schreef Webschip het volgende:
Gisteren was Arnon Grunberg nog op TV. Nu met badmuts.
Wat is een 'soort' lijk?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft toch heel lang een soort lijk geneukt?
Je bedoelt iemand van mijn leeftijd zeker?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik veel, hij had een keer een vriendin van 214 ofzo.
Nee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bedoelt iemand van mijn leeftijd zeker?
Ik heb niks ingekopt, goed he?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bedoelt iemand van mijn leeftijd zeker?
Die is toch helemaal niet zo oud? Volgens mij is dat oude vrouw verhaal uit zijn duim gezogen, uit die van Arnon bedoel ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Grunberg was toch met Aaf? Of bedoel je die
Bekkie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:08 schreef Karina het volgende:
Flikker toch eens op met die grote smilies joh, ziet er niet uit.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft toch heel lang een soort lijk geneukt?
Ik schrik daar altijd zo van.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:08 schreef Karina het volgende:
Flikker toch eens op met die grote smilies joh, ziet er niet uit.
Nee die is niet oud idd. Zou me ook niks verbazen als het allemaal speculariums fantasie is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is toch helemaal niet zo oud? Volgens mij is dat oude vrouw verhaal uit zijn duim gezogen, uit die van Arnon bedoel ik.
Ik heb even zitten zoeken, Arnon heeft het zelf een beetje verzonnnen. Zal wel voor een boek zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee die is niet oud idd. Zou me ook niks verbazen als het allemaal speculariums fantasie is.
Idd. Maar dit is nog erger.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Het is alsof je een insect zo groot als een mens tegenkomt. Alleen dan met minder pixels.
Of het nou echt waar is of niet, Grunberg blijft gewoon een lul.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee die is niet oud idd. Zou me ook niks verbazen als het allemaal speculariums fantasie is.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb even zitten zoeken, Arnon heeft het zelf een beetje verzonnnen. Zal wel voor een boek zijn geweest.
quote:'Het klopt dat hij een bejaarde verloofde heeft die vijf jaar jonger is dan zijn moeder. Hij gaat één keer per week met haar lunchen. Ik was getuige van het officiële verlovingsdiner. Als ze doodgaat, erft Arnon haar appartement van anderhalf miljoen dollar.'
Ik ken wel Schotse Hooglanders. Dat is een soort koe.quote:
Mmm ik las dus ergens dat het verzonnen was. maar jij zult wel weer gelijk hebben zoals altijdquote:
Kutlul zelfs.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Of het nou echt waar is of niet, Grunberg blijft gewoon een lul.
Ik bedoel dan ook zo een highlander:quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ken wel Schotse Hooglanders. Dat is een soort koe.
Ik weet niet of die 214 jaar kunnen worden.
Dat woord bestaat niet, dan is het sowieso een raar woord, sukkel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kipcnorrie is ook een raar woord.
Bodar is eng.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:21 schreef Specularium het volgende:
Het kan misschien erger maar dan wordt het iets als bij Antoine Bodar.
Ja... als gastpresentator bij Knevel & Poephoofd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:22 schreef Webschip het volgende:
Lang geleden dat Antoine op TV is geweest.
Was dat de laatste keer?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja... als gastpresentator bij Knevel & Poephoofd.
Vooral de show met Lucille liep op rolletjes.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was in de vakantie met al die fantastische gastpresentatoren.
Interesseert jou wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:36 schreef Karina het volgende:
Hij WAS daarmee. Niet dat het mij verder interesseert wie het met wie doet trouwens.
Nee... maar ik had dat net opgezocht naar aanleiding van jouw oude vrouw opmerking. Verder lekker boeiend wie met wie neukt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Interesseert jou wel natuurlijk.
Zo interessant ben ik niet Tem, dat er van alles in te vullen valt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:56 schreef Tem het volgende:
En het heeft geen effect. Dan vullen we alsnog alles zelf in.
Wat tofquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:41 schreef Karina het volgende:
Als je nou niets te doen hebt, kun je zelf een Randy vouwen:
[ afbeelding ]
Doe ik de Butters![]()
Ik ben ook geen Turk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Pas om 19.30 klinkt wel heel nederlands.
Niet dat het je wat aan gaat verder, maar ik was altijd heel vroeg thuis van mijn werk omdat ik vroeg begon, vandaar dat ik altijd al vroeg at. En dat doe ik nu nog steeds.quote:
Ik ben me aan het omkleden in mijn doktersjas, ga zo op weg naar de studioquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:30 schreef Specularium het volgende:
Weet niet of Dokter Corrie er zelf ook is maar dat mag de pret niet drukken.
Heeft Tem vorige keer een open zenuw geraakt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Zou je niet zeggen met je vrouwonvriendelijk gedrag.
Heb je weer werk dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet dat het je wat aan gaat verder, maar ik was altijd heel vroeg thuis van mijn werk omdat ik vroeg begon, vandaar dat ik altijd al vroeg at. En dat doe ik nu nog steeds.
[..]
Ik ben me aan het omkleden in mijn doktersjas, ga zo op weg naar de studio
Kan hier allemaal hoor, Cor. Niets zo erg als Nederlanders die zeggen dat het zo Nederlands is dat .....quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik ben het zo gewend, of eigenlijk, mijn maag is het gewend denk ik
Geen open zenuwen hier, ik ben helemaal intact.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Tem vorige keer een open zenuw geraakt?
[ afbeelding ].
Vroeger at ik wel laat, toen was ik ook veel later thuis.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan hier allemaal hoor, Cor. Niets zo erg als Nederlanders die zeggen dat het zo Nederlands is dat .....
Goed verhaal Cor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger at ik wel laat, toen was ik ook veel later thuis.
En niet te vergeten, roken in de tram hequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:44 schreef Tem het volgende:
Vroeger, in de tijd van de paardentram en broodjes uierboord.
Plakplatjes in z'n baard.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zonder edit moest ik meer lachen
Van die mooie met glitters?quote:
Arjan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:47 schreef Tem het volgende:
Dadelijk gaat 'ie me weer voor KANKERLUL@!!!!11 uitmaken.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:47 schreef Tem het volgende:
Dadelijk gaat 'ie me weer voor KANKERLUL@!!!!11 uitmaken.
Ja, alleen jammer dat arjan mij ook kut vindt.quote:
Ik ook niet, denk dat we te lief zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
Ik word nooit uitgescholden. Tenminste niet op die manier.
Ik was op mijn vouwfiets door het station aan het fietsen en hij wilde me aanhouden en ik ontweek hem en dacht, "kijk jij maar ff" en toen schreeuwde hij door de hal "Paardenlul!!!111'.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
Ik word nooit uitgescholden. Tenminste niet op die manier.
Of het niet waard.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk dat we te lief zijn.
Ik denk dat ik van het lachen van mijn fiets was gevallen als mij dat was overkomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik was op mijn vouwfiets door het station aan het fietsen en hij wilde me aanhouden en ik ontweek hem en dacht, "kijk jij maar ff" en toen schreeuwde hij door de hal "Paardenlul!!!111'.
Ik ben toen wel gestopt en verhaal gaan halen of het beleid van de stadswacht is om mensen uit te schelden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van het lachen van mijn fiets was gevallen als mij dat was overkomen
Netjes van je dat je je kon inhouden en niet zelf ging terugschelden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben toen wel gestopt en verhaal gaan halen of het beleid van de stadswacht is om mensen uit te schelden.
En had je toen een prent aan je broek?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben toen wel gestopt en verhaal gaan halen of het beleid van de stadswacht is om mensen uit te schelden.
Zo ben ik niet, ben ook niet gaan janken als een Njosnavels.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Netjes van je dat je je kon inhouden en niet zelf ging terugschelden.
Nee, uiteindelijk bood hij zijn excuus aan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En had je toen een prent aan je broek?
Volgens mij kunnen die losers geen boetes geven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En had je toen een prent aan je broek?
wat een homoquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk bood hij zijn excuus aan.
Jawel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die losers geen boetes geven.
Wow wat stoer.quote:
Niet waar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Onzin. Je bent pas een homo als je het NIET doet. Dom vol blijven houden is juist zwak.
Ik zou niet eens weten of het per gemeente verschilt. Het zijn iig BOA's en die mogen bekeuren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier dacht ik niet. Maar misschien is dat veranderd.
Vind ik wel, als je weet dat je fout zit en toch blijven volhouden vind ik wel zwak. Iemand paardenlul naroepen als stadswacht is nogal kinderachtig dan weet je best dat je dat eigenlijk niet had moeten doen.quote:
Ik ben de rotste niet in tegenstelling tot wat velen denken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef Karina het volgende:
We mogen heel wat van jou he Tem?
Dan ga ik effe koffie drinken. Burgerlijk, dat wel
Als ik levensmoe ben word ik ook BOA.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten of het per gemeente verschilt. Het zijn iig BOA's en die mogen bekeuren.
Weet ik Tem. Ik vind je een prima kerel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben de rotste niet in tegenstelling tot wat velen denken.
Maar goed, ik zat natuurlijk gewoon fout en had moeten stoppen toen ze mij in eerste instantie halt hielden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik wel, als je weet dat je fout zit en toch blijven volhouden vind ik wel zwak. Iemand paardenlul naroepen als stadswacht is nogal kinderachtig dan weet je best dat je dat eigenlijk niet had moeten doen.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik Tem. Ik vind je een prima kerel.
Hmja vind die opmerkingen van jou gewoon niet tof.quote:
Eensquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik wel, als je weet dat je fout zit en toch blijven volhouden vind ik wel zwak. Iemand paardenlul naroepen als stadswacht is nogal kinderachtig dan weet je best dat je dat eigenlijk niet had moeten doen.
Ik ga waarschijnlijk BOA worden voor de politiequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik levensmoe ben word ik ook BOA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |