Ik lees hier niet elke dag en sowieso niet echt terug. Maar joh, voor Movember dus. Kan me er niets bij voorstellen.quote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik roep dat al dagenlang voor de grap
Je hebt ook tijd zat.quote:
Ik heb er nooit zin in. Corrie weet wat ik bedoel.quote:Op maandag 18 november 2013 22:17 schreef sp3c het volgende:
scheren is sowieso een flopshow als je erover na gaat denken
Ik zeg niksquote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zin in. Corrie weet wat ik bedoel.
Jij en knorrie, dat wordt wel wat.quote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zin in. Corrie weet wat ik bedoel.
Dacht het niet he?quote:Op maandag 18 november 2013 22:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij en knorrie, dat wordt wel wat.
nee want dan krijgen we dat weer en daar zitten we niet op te wachtenquote:
Ja.quote:Op maandag 18 november 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
is er een livetopic voor Ned 1/RTL 4/SBS?
Jullie niet maar ik wel.quote:Op maandag 18 november 2013 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee want dan krijgen we dat weer en daar zitten we niet op te wachten
link?quote:
klinkt alsof jij in de minderheid bentquote:
Stel je niet aan. Mietje.quote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef 3-voud het volgende:
De eerste 5 dagen dagen na het weekend zijn het zwaarst.
Zoals?quote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik zit alleen maar te zuchten, die kwis is zo irritant. Ik had beter wat anders kunnen gaan doen.
Lekker giftig.quote:
Het zag er bij mij uit als 2 tongen maar ik weet het niet zeker, laptop is wat traagquote:Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet of ik dit zo'n goed verhaal vind hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |