Van een ezel?quote:
Ik wilde het net postenquote:Op maandag 18 november 2013 20:16 schreef alors het volgende:
Dansertje, is deze van Ratelband? die noemde zijn kind ook zo
quote:
klopt. Gekker brabo is het ook.quote:Op maandag 18 november 2013 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Emiel Ratelband heeft dat echt gedaan
zijn dat die omaatjes?quote:
Wie is dat dan?quote:
nico dijkshoorn?quote:Op maandag 18 november 2013 20:18 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
is die mongool er ook met die gele tanden?
LOLquote:Op maandag 18 november 2013 20:19 schreef Snowballed het volgende:
Dat het ding door het publiek vloog, was me wel 5 tientjes waard...
Zek0r!quote:Op maandag 18 november 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Ik doe het hem niet na, dat was best tof.
Hoi, net terug uit de studio zekerquote:Op maandag 18 november 2013 20:20 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Kost je 2 voortanden..
Avond..
Ze ziet er beter uit, maar het is wel zijn stijl.quote:
Twerd mij te druk daar..quote:Op maandag 18 november 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi, net terug uit de studio zeker
quote:
quote:
quote:
Met een andere reden vermoed ikquote:Op maandag 18 november 2013 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De tissues liggen hier ook op tafel.
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 18-11-2013 om 19:20:52Ja zeg, zo gaat mijn hele televisieavond naar de Filipijnen! #555 reageer retweet
Daar kan Pieter-Jan nog een puntje aan zuigen.quote:Op maandag 18 november 2013 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
VBL / Voetbal International #791 Met Co (Koos) Stompé.twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 18-11-2013 om 19:20:52Ja zeg, zo gaat mijn hele televisieavond naar de Filipijnen! #555 reageer retweet
Vooral in zo'n studio onder de lampenquote:
Vergeet de Sierd de Vos bingo niet.quote:Op maandag 18 november 2013 20:24 schreef Mani89 het volgende:
De enige bingo die ergens over gaat is de Johan Derksen Bingo.
Koertquote:Op maandag 18 november 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar kan Pieter-Jan nog een puntje aan zuigen.
Leuk joh. Alle grote acties zijn voor de neus van SR weggekaaptquote:Op maandag 18 november 2013 20:24 schreef TLC het volgende:
en over een maand weer SR, dat had toch veel beter samengevoegd kunnen worden
Dit is twee keer schrapen.quote:Op maandag 18 november 2013 20:24 schreef TLC het volgende:
en over een maand weer SR, dat had toch veel beter samengevoegd kunnen worden
Daarom gaat het dit jaar ook over diarree daar.quote:Op maandag 18 november 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk joh. Alle grote acties zijn voor de neus van SR weggekaapt
Dan zit je bij mij goed.quote:Op maandag 18 november 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel behoefte aan iemand met een positieve kijk op het leven.
Jezus werkt door mensen heen. Door Hansie, en ook door mij bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 november 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het over de here Jezus.
Ik voelde hem ook wel eens in mij, maar toen was het de pastoor.quote:Op maandag 18 november 2013 20:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jezus werkt door mensen heen. Door Hansie, en ook door mij bijvoorbeeld.
Ik ga hier verder niet op in.quote:Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voelde hem ook wel eens in mij, maar toen was het de pastoor.
Ik nodig je bij deze uit om een dienst bij te wonen zondag. Nu VI kijken.quote:Op maandag 18 november 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt evangelieseringsplicht.
Op jou kunnen we rekenen voor dit soort feitjesquote:Op maandag 18 november 2013 20:47 schreef Arcee het volgende:
TV / [DWDD] #737 Bingo
Snelste DWDD-topic ooit.
Woei!quote:Op maandag 18 november 2013 20:47 schreef Arcee het volgende:
TV / [DWDD] #737 Bingo
Snelste DWDD-topic ooit.
quote:Kinderen over Dr. Corrie - 19-11-2013
Het Schooltv-Weekjournaal begon dit schooljaar met seksuele voorlichting voor groep 7 en 8 van de basisschool. In de uitzendingen praat Dr. Corrie, gespeeld door Martine Sandifort, over piemels, groeiende borsten en meer. Het NTR-programma wordt op 80 procent van de basisscholen bekeken.
Een groep tegenstanders heeft vandaag een petitie aangeboden bij de Tweede Kamer. De voornamelijk christelijke ondertekenaars zijn niet tegen seksuele opvoeding an sich, maar vinden dat de adviezen van Dr. Corrie veel te ver gaan. Zij stellen dat voorlichting een taak is van de ouders en zijn niet gediend van een ‘staatsopvoeding’. We bespreken Dr. Corrie met de doelgroep: Rogier, Stach, Maarten, Kim, Willemien en Isa.
quote:
Ik ga kijken wat ze te zeggen hebben.quote:
Zeker kijken, was lachen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Is het de moeite waard om de aflevering van gisteren terug te kijken? Al is het maar om je te ergeren?
Ik heb de hele avond Dr Who zitten kijkenquote:
Hoi Wimquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond Dr Who zitten kijken
en \o
Hij is wel leukquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:53 schreef Gramulanion het volgende:
Ronald Snijders komt ook vanavond na zijn succesvolle optreden bij P&W.
[ afbeelding ]
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:22 schreef OProg het volgende:
Kinderen die ergens over komen leuteren.
Altijd vervelend.
Ronald wie?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:53 schreef Gramulanion het volgende:
Ronald Snijders komt ook vanavond na zijn succesvolle optreden bij P&W.
[ afbeelding ]
Ok, je hebt me, ik deed net een ander postje nog gauw.quote:
HAquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, je hebt me, ik deed net een ander postje nog gauw.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:33 schreef OProg het volgende:
Hij noemt ook precies twee donkere artiesten.
Ja, hebben we die ellende zo ook maar weer gehad.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Gelukkig die stomme kinderen als eerste. Allemaal wit ook
Deze ouders hebben in de jaren 90 zeker nooit zelf tv gekekenquote:
Wij kregen 35 jaar geleden al gewoon seksuele voorlichting op school-TV hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:35 schreef BlueMage het volgende:
Waarom was dat in mijn tijd nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |