SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik had ooit een positieve maar Yvonne heeft die verwijderdquote:Op maandag 18 november 2013 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, notes kunnen ook positief zijn!
Uhuh, uhuh
quote:Op maandag 18 november 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ooit een positieve maar Yvonne heeft die verwijderd
Welterustenquote:
Had er 14 en nu 10. Waarschijnlijk waren 4 notes voor de permbanquote:Op maandag 18 november 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt er vast wel heel veel
Ach zulke topics lezen is goed voor je zelfvertrouwen je bent opeens weer een stuk normalerquote:
Ga je nou op me haten, Fas?quote:Op maandag 18 november 2013 19:48 schreef Fascination het volgende:
Beetje jammer dat er heel veel mannen hier zijn met vrouwenkloontjes.
Hedde gij een vrouwenkloontje?quote:
Ja.quote:Op maandag 18 november 2013 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hedde gij een vrouwenkloontje?
Wie wie wie?quote:
Ga ik niet zeggen natuurlijk. Dan reageren ze niet meer op me alsof ik een vrouwtje ben.quote:
Heb ik weleens op je gereageerd?quote:Op maandag 18 november 2013 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen natuurlijk. Dan reageren ze niet meer op me alsof ik een vrouwtje ben.
Goede vraag. Even kijken.quote:Op maandag 18 november 2013 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik weleens op je gereageerd?
Nee, geen reacties van jou.quote:Op maandag 18 november 2013 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik weleens op je gereageerd?
Is wel eens leuk om anoniem te zijn.quote:
Mwa dat wel.quote:Op maandag 18 november 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel eens leuk om anoniem te zijn.
Ook wilde ik wel eens weten of FOK!mannen echt zo kansloos zijn.
Weer naar de ikea geweest?quote:Op maandag 18 november 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb weer genoeg geld uitgegeven vandaag, tijd om met een dekentje op de bank te gaan hangen.
Neequote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa dat wel.
En daarvoor had je een kloon nodig?
[..]
Weer naar de ikea geweest?
Nouja, even kijken hoe lang het zou duren voordat ik kansloze dm's zou krijgen.quote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa dat wel.
En daarvoor had je een kloon nodig?
[..]
Weer naar de ikea geweest?
Nou inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben we hier in NL ook zat van.
Ah, gaat vaak hard je in deze maandenquote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neecadeautje gekocht voor mijn vriend, en wat cadeautjes besteld voor 5 dec voor de kinderen
En wat was de uitkomst?quote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, even kijken hoe lang het zou duren voordat ik kansloze dm's zou krijgen.
1 dag na posten.quote:Op maandag 18 november 2013 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, gaat vaak hard je in deze maanden
[..]
En wat was de uitkomst?
quote:
Ja zeker hard, verjaardag van mijn mama's en ook nog van mijn vriend allemaal zo dicht op elkaarquote:Op maandag 18 november 2013 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, gaat vaak hard je in deze maanden
[..]
En wat was de uitkomst?
Ik zie net nieuwe foto's van L. Ze heeft ineens een brilletje.quote:
Laat eens zienquote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie net nieuwe foto's van L. Ze heeft ineens een brilletje.
Best geil.
Wordt het niet eens tijd om het volgende te doen? :quote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best geil.
Ik twijfel altijd over welke L je het hebtquote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best geil.
Nee.quote:
Jep. Heb haar al een tijd niet gezien, maar ze heeft er kennelijk 1 genomen voor het autorijden.quote:Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd over welke L je het hebt
Maar die van het werk dus?
Joof, ga jij nou niet beginnen over dit soort dingen.quote:Op maandag 18 november 2013 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om het volgende te doen? :
1. Wake up.
2. Move on.
Toch geen hipsterbril, he?quote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best geil.
quote:Op maandag 18 november 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jep. Heb haar al een tijd niet gezien, maar ze heeft er kennelijk 1 genomen voor het autorijden.
Het past wel bij haar.
[..]
Joof, ga jij nou niet beginnen over dit soort dingen.
Daarnaast heb ik 0 illusie dat er iets gaan gebeuren tussen haar en mij. Ooit. Dat betekent niet dat het niet leuk is om naar haar te kijken. Ik ben volwassen en kan prima seks en liefde uit elkaar houden, in tegenstelling tot sommigen.
Nee, zelfde soort bril als ik heb.quote:
Maar wel liefde.quote:Op maandag 18 november 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]maar jij hebt toch helemaal geen seks
van wie dan?quote:Op maandag 18 november 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zelfde soort bril als ik heb.
[..]
Maar wel liefde.
En over dat andere ga ik maar helemaal niet beginnenquote:
Ik krijg er een droge punani van.quote:Op maandag 18 november 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind die brillen stom, maar toch weer geil
Zoiets?quote:Op maandag 18 november 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind die brillen stom, maar toch weer geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2013 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg er een droge punani van.
quote:Op maandag 18 november 2013 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets?Die's niet echt hipster. Wel geil jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe je toch op de eerste date?quote:Op maandag 18 november 2013 20:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Bereid zijn om voor haar anaal uitgewoond te worden door mexicaanse ezels
Van Sedan natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets?Damn, zij is heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Nee dan laat je manhandelen door homofiele negersquote:Op maandag 18 november 2013 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe je toch op de eerste date?
Dus dat doe ik foutquote:Op maandag 18 november 2013 20:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dan laat je manhandelen door homofiele negers
Hoewel, van de week had je me nog ingeruild...quote:Op maandag 18 november 2013 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Sedan natuurlijk.![]()
En van Kubi. En van mijn beste vrienden.
D'r deviant-art pagina.quote:
Wat, voor wie dan?quote:Op maandag 18 november 2013 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoewel, van de week had je me nog ingeruild...
[..]
D'r deviant-art pagina.
http://adrienn-nagy.deviantart.com
Ja de Tokkiepolen zitten hierquote:Op maandag 18 november 2013 20:49 schreef Fascination het volgende:
Ik sprak trouwens vandaag met een Poolse en die was heul niet knap. Sws heb ik nog niet een knappe Poolse/Oost-Europese vrouw hier in Nederland gezien, terwijl iedereen daar zo lyrisch over is. Komen alleen de lelijke Oost-Europese vrouwen naar Nederland of zo?
Denk ook niet dat die hierheen komen.quote:Op maandag 18 november 2013 20:49 schreef Fascination het volgende:
Ik sprak trouwens vandaag met een Poolse en die was heul niet knap. Sws heb ik nog niet een knappe Poolse/Oost-Europese vrouw hier in Nederland gezien, terwijl iedereen daar zo lyrisch over is. Komen alleen de lelijke Oost-Europese vrouwen naar Nederland of zo?
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:36 schreef Vinniiee het volgende:
Brr, koud op kantoor. Iemand vond het leuk om de climate control op 10 graden te zetten
Ik heb daar geen last vanquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja mn voeten staken onder het dekbed uit. Dat is het enige nadeel van een boxspring
Ik halfquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van![]()
Dan nog lig ik meestal in foetushouding
sto-homquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen heeft ineens een leven
Jaquote:
Hoax!quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huis wordt niet vanzelluf schoonquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
Was het maar zo'n feest inderdaadquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huis wordt niet vanzelluf schoon
Had overlegquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Van feestjes krijg je ook troepquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Was het maar zo'n feest inderdaad
Okequote:
Maar als het huis zichzelf daarna op kan ruimen, is dat geen probleemquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van feestjes krijg je ook troep![]()
Tegenwoordig hebben ze van die robot zuigersquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huis wordt niet vanzelluf schoon
Feestjes ergens anders houdenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke
[..]
Maar als het huis zichzelf daarna op kan ruimen, is dat geen probleem
Ja nee dat schiet op.. ik ben sneller klaar met stofzuigen dan die robotquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze van die robot zuigers
Ook een optie.quote:
Jij hebt dus geen vrouw meer nodig, zie ik al.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze van die robot zuigers
He's doing it wrongquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook een optie.
[..]
Jij hebt dus geen vrouw meer nodig, zie ik al.
Truequote:Op dinsdag 19 november 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He's doing it wrong
Die stofzuiger kan niet wat wij vrouwen wel kunnen
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen vrouw meer nodig, zie ik al.
Nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee dat schiet op.. ik ben sneller klaar met stofzuigen dan die robot
En dan nog..... het stof wat op de kasten ligt en de wc schoonmaken en de vaatwasser in/uitruimen doettie niet he? NEE![]()
![]()
Ik vind ze niet zo oke eigenlijk, kleine portie nuttigheid en verder vooral veel slap geouwehoer... Ik kan er maar moeilijk wakker bij blijvenquote:
Maar voor de vloer echt een geweldig apparaat hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee dat schiet op.. ik ben sneller klaar met stofzuigen dan die robot
En dan nog..... het stof wat op de kasten ligt en de wc schoonmaken en de vaatwasser in/uitruimen doettie niet he? NEE![]()
![]()
Bekijk het gewoon zo; slapend rijk worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo oke eigenlijk, kleine portie nuttigheid en verder vooral veel slap geouwehoer... Ik kan er maar moeilijk wakker bij blijven
1st world problems
Hebben ze vast ook wel robots voor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss
Plus iemand moet me toch af en toe een schop verkopen.
Ik heb er nog wel eentje in de bergingquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef S95Sedan het volgende:
Plus iemand moet me toch af en toe een schop verkopen.
Moet...Wakker.... Blijven... De baas zit erbijquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bekijk het gewoon zo; slapend rijk worden.
Ohquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Moet...Wakker.... Blijven... De baas zit erbij
Vast wel in Japan of iets dergelijksquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben ze vast ook wel robots voor.
Wat je hebt een vrouw in je berging?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje in de berging
15 euro!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel in Japan of iets dergelijks
[..]
Wat je hebt een vrouw in je berging?
Maar nee, niet mijn ding.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar nee, niet mijn ding.
Liever gewoon een echte vrouw
Hoewel Japan me dan wel weer geweldig lijkt om ooit heen te gaan.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel in Japan of iets dergelijks
[..]
Doe een presentatie waarvan ze in slaap vallen > profit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Loop je me nou gewoon alweer uit te lachenquote:
Jeweettochquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Loop je me nou gewoon alweer uit te lachen
Een schop. Of het is een spadequote:Op dinsdag 19 november 2013 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
Kan beterquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
shit happens!
Hoe gaat ie met je kaak?
Dus je moet nog een paar semi-scherpe vragen stellen ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
oepsie! beetje laat.. met mij gaat het wel prima. heb een goede keuze gemaakt qua carriere, dat gaat volgend jaar in werkingquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Nou we hier toch met zijn tweeën zijn, hoe is het met jou?
Ik bespreek zakelijke dingen en dan is het voor mij voorbij..quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe een presentatie waarvan ze in slaap vallen > profit.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oepsie! beetje laat.. met mij gaat het wel prima. heb een goede keuze gemaakt qua carriere, dat gaat volgend jaar in werking![]()
Niet pijpen en niet te wild geslagen worden dan zou toch prima moeten pukkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan beterSeks was blijkbaar niet zo'n heel goed idee nog
Dat deed ik dan ook allebei niet. Maar blijkbaar zet ik heel erg veel spanning op mijn kaak als ik klaarkomquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Niet pijpen en niet te wild geslagen worden dan zou toch prima moeten pukken
Gewoon op de andere wang slaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Niet pijpen en niet te wild geslagen worden dan zou toch prima moeten pukken
quote:
Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ga hier wegwant word hier doodongelukkig
![]()
wat heb je met je kaak gedaan?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jij moet niet klaarkomen dus wanneer je iemand aan het pijpen bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook allebei niet. Maar blijkbaar zet ik heel erg veel spanning op mijn kaak als ik klaarkom
Of juist welquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet niet klaarkomen dus wanneer je iemand aan het pijpen bent
Je hebt er ervaring meequote:Op dinsdag 19 november 2013 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus je moet nog een paar semi-scherpe vragen stellen ook
quote:
Ook makkelijk, niet klaarkomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook allebei niet. Maar blijkbaar zet ik heel erg veel spanning op mijn kaak als ik klaarkom
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ook makkelijk, niet klaarkomen
niet pijpen, niet geslagen worden, niet klaarkomen... Nou blijf dan maar gewoon op de bank liggen eigenlijk
Zeesterrenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ook makkelijk, niet klaarkomen
niet pijpen, niet geslagen worden, niet klaarkomen... Nou blijf dan maar gewoon op de bank liggen eigenlijk
Hihi, je zei lulquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja lul er maar overheen met die ':9'
Dat kan anders prima hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet niet klaarkomen dus wanneer je iemand aan het pijpen bent
Ja, maar ik kan dus niet bijtenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Nog ff doorbijten, de tand des tijds doet wonderen
Happen kan je wel goed af en toe.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan dus niet bijten
quote:
Eeuh, jij liever dan ik...quote:
Maar je hebt het in ieder geval nu achter de kiezenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan dus niet bijten
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wat ga je doen dan?![]()
Ik ben in elkaar geslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb ze er ook allemaal uit. is echt heel naar
ik ga een paar weken op sabbatical(nu al
) ik ben er echt niet voor gemaakt om te werken
-___-
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Happen kan je wel goed af en toe.
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je hebt het in ieder geval nu achter de kiezen
Matig slechte grapquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je hebt het in ieder geval nu achter de kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nice, wat ga je doen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]ik heb ze er ook allemaal uit. is echt heel naar
ik ga een paar weken op sabbatical(nu al
) ik ben er echt niet voor gemaakt om te werken
Blijkbaar vind jij het niet erg als er spanning op de kaak komt wanneer je lul erin zit...quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat, je gaat zitten niksen als een vrouw je aan het pijpen is?
Natuurlijk niet, dan leg ik mijn handen in mijn nek en ga ik glimlachen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze spanning op d'r kaak zet wanneer ze klaarkomt...quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang er geen tanden in staan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijkbaar vind jij het niet erg als er spanning op de kaak komt wanneer je lul erin zit...
Idd en gewoon verder gaan met gamen/voetbal kijken/F1 kijkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan leg ik mijn handen in mijn nek en ga ik glimlachen natuurlijk
Of top gear als het vrijdagavond isquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd en gewoon verder gaan met gamen/voetbal kijken/F1 kijken
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Of top gear als het vrijdagavond is
Typische mannen jongetjes praat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd en gewoon verder gaan met gamen/voetbal kijken/F1 kijken
Zo erg dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dus het hele punt...
Blijkbaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Typische mannen jongetjes praat.
[..]
Zo erg dan?
Gaaf!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:09 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ga een paar (5) weken naar Indonesië
Nee, ik moest dan ook mijn mond gewoon zelf open houden, bij de kaakchirurg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had je tandarts niet zo'n ding waarmee je mond open blijft staan over?
Dat klinkt handig, maar dan kan ze niet echt meer pijpen hequote:Op dinsdag 19 november 2013 12:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had je tandarts niet zo'n ding waarmee je mond open blijft staan over?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik moest dan ook mijn mond gewoon zelf open houden, bij de kaakchirurg.
topgear is tofquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]blijft zij ook mooi bezig als ze er niks aan vind
Voor jou sowieso nietquote:
Altijd he, hier ook hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
topgear is tof
En F1 ook... (soms) laatste races vielen tegen.
Ik ga van huis... het regent een beetje en ik loop terug... het regent harder... ik ben thuis...de zon schijnt nog net niet, het is droog ...
Whyyyyy the bad karma
Dat je daar niets van voelt he van dat bijtenquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?!
Huh?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je daar niets van voelt he van dat bijten
Dat je een grote mond hebt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh die qoute ging inmiddels daarover
Denk dat ik een ijsje best wel lekker zal vinden nuquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:00 schreef Faxie het volgende:
OOLLAAA Ooollaaa ooollla olla ooola ola ola.....
Heet ja? Met dit weer?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Denk dat ik een ijsje best wel lekker zal vinden nu.. ik heb t heeeeet
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:02 schreef Myraela het volgende:
Mijn docent.Deze zin.
![]()
"Aanstaande donderdag conformeer je je aan de afspraak en meld je je ...... "
Hele mailtje staat vol met overbodige woorden. En naar mijn weten zijn afspraken dingen die je samen afspreekt, geen meldingen die je achterlaat in mijn voicemail.
Altijd leuk dat soort dingen, maar een reactie op mogelijk 'quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:02 schreef Myraela het volgende:
Mijn docent.Deze zin.
![]()
Hele mailtje staat vol met overbodige woorden. En naar mijn weten zijn afspraken dingen die je samen afspreekt, geen meldingen die je achterlaat in mijn voicemail.
Heet? Wtf, het is gewoon 7 graden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Denk dat ik een ijsje best wel lekker zal vinden nu.. ik heb t heeeeet
wat een geitenwollensok -ouwe pfffquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:02 schreef Myraela het volgende:
Mijn docent.Deze zin.
![]()
ziek ben ik denk ikquote:
Wat voor afspraak bedoelt ie eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel langs, gewoon om eens goed te kunnen lachen.
Nee, een docent van 40 die pas net is afgestudeerd van de pabo en zichzelf daarom nu veel te goed voelt voor al die mbo kindjes. Alleen vergeet die even dat ik geen 16 jarige mbo'er ben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat een geitenwollensok -ouwe pfff
Mag ook....quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie checkt vriezer....
Nee sorry, alleen tosti's
Gewoon heengaan om een afspraak te makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel langs, gewoon om eens goed te kunnen lachen.
Als je het heet hebt met dit weer is dat de enige optie waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ziek ben ik denk ikdeze dag vrij en ik wil alleen maar op mijn bank dan wel in mijn woonkamer verblijven
ik vind dat ergens een beetje kansloos als 40-iger pas afgestudeerd te zijn >>>> ik mag hopen dat ie al wat meer gedaan heeft dan alleen studerenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een docent van 40 die pas net is afgestudeerd van de pabo en zichzelf daarom nu veel te goed voelt voor al die mbo kindjes. Alleen vergeet die even dat ik geen 16 jarige mbo'er ben.
Ik moet langskomen om de studievoortgang te bespreken. Die kan ik hem zo ook wel vertellen, ik ben al 4 weken niet gegaan omdat de opleiding een lachertje is en ik er mee stop. Maar het is leuker om hem eerst moeite te zien doen en te horen over leerplicht (welke leerplicht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor afspraak bedoelt ie eigenlijk?
Tsja...quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet langskomen om de studievoortgang te bespreken. Die kan ik hem zo ook wel vertellen, ik ben al 4 weken niet gegaan omdat de opleiding een lachertje is en ik er mee stop. Maar het is leuker om hem eerst moeite te zien doen en te horen over leerplicht (welke leerplicht.) ouders bellen (ja vast.
) en meer van dat soort hilarische dingen.
Nu wil ik een tostiquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Faxie checkt vriezer....
Nee sorry, alleen tosti's
Waarom schrijf je jezelf niet gewoon uit dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet langskomen om de studievoortgang te bespreken. Die kan ik hem zo ook wel vertellen, ik ben al 4 weken niet gegaan omdat de opleiding een lachertje is en ik er mee stop. Maar het is leuker om hem eerst moeite te zien doen en te horen over leerplicht (welke leerplicht.) ouders bellen (ja vast.
) en meer van dat soort hilarische dingen.
Ik zit het nu te etenquote:
bitchquote:
Pan? Daar doe ik het altijd mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
bitchik heb hier geen tosti-apparaat
'k ga maar een boterham met kaas en tomaat smelten in de magnetron
Kaas en tomaat tostiquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
bitchik heb hier geen tosti-apparaat
'k ga maar een boterham met kaas en tomaat smelten in de magnetron
Wat denk je dat een tostijzer meer doet dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:34 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dan heb je gewoon een gebakken dubbele boterham(ook lekker, daar nie van
)
Nee, en dat houden we zoquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
Goedemiddag.
Gaat het hier al over kerst?
maar eerst sinterklaasquote:
Ja, doe ik helaas niks meer aan.quote:
Tosti apparaten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:34 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dan heb je gewoon een gebakken dubbele boterham(ook lekker, daar nie van
)
ja maar.. dat is andersquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat denk je dat een tostijzer meer doet dan?Een Tosti is een gebakken boterham
ja een grill, inderdaad. dat bedoel ik met 'apparaat'quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tosti apparaten.Anders verneuk je even je hele boterham.
Tosti's moeten in een grill of pan.
Oh, dan mag het.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja een grill, inderdaad. dat bedoel ik met 'apparaat'
ja, de korsten zijn dan helemaal samengepropt en keihardquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan mag het.![]()
Die andere dingen maken het echt smerig.
Ik vier het ook niet, ga met mn ouders uit eten, thats it. Met kerst wel 4 dagen bezigquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volwassenen die sinterklaas vieren.
wat is daar nou weer mis mee? alleen omdat we niet meer geloven? dan mag ook niemand meer kerst vieren, omdat je allang weet dat de kerstman niet bestaat? not to mention 'God'quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volwassenen die sinterklaas vieren.
Ja, vooral die rand er diagonaal nog eens overheen is zonde. Uiteindelijk heb je dan maar twee lekkere hapjes.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:44 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja, de korsten zijn dan helemaal samengepropt en keihard
of ovenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tosti apparaten.Anders verneuk je even je hele boterham.
Tosti's moeten in een grill of pan.
haha ja, dat lekkere middelstequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, vooral die rand er diagonaal nog eens overheen is zonde. Uiteindelijk heb je dan maar twee lekkere hapjes.
vroeger? in de Middeleeuwen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of oven
Want vroeger hadden we niks anders dan alleen een oven
Ik vind sinterklaas gewoon een kinderfeest. Ik stop mijn geld, tijd en energie liever in kerst.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:45 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wat is daar nou weer mis mee? alleen omdat we niet meer geloven? dan mag ook niemand meer kerst vieren, omdat je allang weet dat de kerstman niet bestaat? not to mention 'God'
Behalve die er een spongebob figuurtje in maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha ja, dat lekkere middelstemaar de rest moet je dan idd weggooien.
conclusie: tostiapparaten zijn kansloze apparaten!!
oké ieder z'n eigen feestjequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind sinterklaas gewoon een kinderfeest. Ik stop mijn geld, tijd en energie liever in kerst.
Oven heb ik nog nooit gedaan eigenlijk, pan is toch veel makkelijker lijkt me.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of oven
Want vroeger hadden we niks anders dan alleen een oven
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Behalve die er een spongebob figuurtje in maken.
Sinterklaas en kerst maken niet zo'n verschil vind ik? En waarom niet alletwee, volgens mij is het voor veel mensen gewoon een reden om een feestje te bouwen, niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind sinterklaas gewoon een kinderfeest. Ik stop mijn geld, tijd en energie liever in kerst.
feestje bouwen? meer cadeautjes geven en knutselenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sinterklaas en kerst maken niet zo'n verschil vind ik? En waarom niet alletwee, volgens mij is het voor veel mensen gewoon een reden om een feestje te bouwen, niks mis mee toch?
Jup vast wel. Wil niet zeggen dat iedereen zo'n ding had/heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
vroeger? in de Middeleeuwen?zo'n grillding bestaat toch al vet lang?
Dat is dan jouw feestje. Mijn feestje ligt weer op andere vlakken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
feestje bouwen? meer cadeautjes geven en knutselen![]()
En gedichten makenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
feestje bouwen? meer cadeautjes geven en knutselen![]()
nu ga ik trouwens wel een keer een tosti maken in m'n ovenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup vast wel. Wil niet zeggen dat iedereen zo'n ding had/heeft.
Er zijn ook genoeg mensen die geen smartphone hebben
Ik kan me nog wel herinneren dat een magnetron een luxe artikel was.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup vast wel. Wil niet zeggen dat iedereen zo'n ding had/heeft.
Er zijn ook genoeg mensen die geen smartphone hebben
Ik vind het lekker. In zo'n gril wordt het zo fijn geperst.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:51 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nu ga ik trouwens wel een keer een tosti maken in m'n oven![]()
Volgens mij gaat het voor de meeste mensen om de cadeautjes. Ik vind het stom, maar ze moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sinterklaas en kerst maken niet zo'n verschil vind ik? En waarom niet alletwee, volgens mij is het voor veel mensen gewoon een reden om een feestje te bouwen, niks mis mee toch?
Heb er nog steeds geen een. Gebruik het toch nooit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat een magnetron een luxe artikel was.
Dat had niet iedereen.
Pepernoten, speculaas, taaitaai e.d. zijn wel lekkerder dan al die meuk rondom kerst iddquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind trouwens het snoepen ivm Sinterklaas veel leuker dan met Kerst.
ja roy je wordt een oude lulquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had niet iedereen.
Dat was ooit met auto's en internet/computers ook het geval..quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had niet iedereen.
Ben je je 3 stukken gebak en pizza alweer afgevallen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind trouwens het snoepen ivm Sinterklaas veel leuker dan met Kerst.
Ben je zo oud joh?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had niet iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Pepernoten, kruidnoten, chocola, taai-taai en alles omnomnom.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pepernoten, speculaas, taaitaai e.d. zijn wel lekkerder dan al die meuk rondom kerst idd
Nee, zit nog steeds vol.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je je 3 stukken gebak en pizza alweer afgevallen?
is toch leuk; cadeautjes geven?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het voor de meeste mensen om de cadeautjes. Ik vind het stom, maar ze moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen.
Ik was de eerste hier met adsl.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was ooit met auto's en internet/computers ook het geval..
Zelfs ik kan me het inbellen nog herinneren..quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was de eerste hier met adsl.
Wat een genot.
Daar heb ik geen kinderfeest voor nodig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is toch leuk; cadeautjes geven?
Chocola heb ik nie zoveel mee. Heb nog een chocolade letter van vorig jaar liggenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pepernoten, kruidnoten, chocola, taai-taai en alles omnomnom.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je zo oud joh?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de tijd dat je nog naar de tv moest lopen voor een ander kanaal.
En ik weer nog heel goed dat mijn vader een cd speler kocht en dat ik mee mocht.
Kabel internetquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een genot.
haha, ja me too; zo'n tvquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja
En ik weer nog heel goed dat mijn vader een cd speler kocht en dat ik mee mocht.
A/B hadden wij al wel (opa had vroeger een radio/tv zaak).quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja
Geen rekeningen meer van 500 guldenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kabel internetongelimiteerd counterstriken
Jaa al hebben mijn ouders dat nooit zover laten komenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen rekeningen meer van 500 gulden
Ja ergens had al die oude shit wel iets.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:57 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha, ja me too; zo'n tvgaaf toch, dat we die tijd nog hebben meegemaakt
Mijn broertje had de tmf chat ontdekt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaa al hebben mijn ouders dat nooit zover laten komen![]()
Daar zat ik ook opquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn broertje had de tmf chat ontdekt.
En ik kreeg natuurlijk de schuld.
Verstandig. Ik heb geloof ik een vastenmaand nodig.quote:
Ben de hele tijd aan het liften.quote:
haha ik zat daar ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn broertje had de tmf chat ontdekt.
En ik kreeg natuurlijk de schuld.
Dieet met me mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstandig. Ik heb geloof ik een vastenmaand nodig.
[..]
Ben de hele tijd aan het liften.
Kapsalon zit ook sla in.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allicht.
Heb helemaal geen trek in een salade.
Even aan WT vragen waar ik de beste kapsalon kan krijgen.quote:
No fap november ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even aan WT vragen waar ik de beste kapsalon kan krijgen.
Verbrand je door fappen ook veel energie?
Als je het springend doet wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even aan WT vragen waar ik de beste kapsalon kan krijgen.
Verbrand je door fappen ook veel energie?
Neen, dat doe ik nog wel voor een volgende meet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je je kapsalon kloon al aangemaakt trouwens?
Had de 11de al verloren.quote:
Springend, hmmm. Straks eens kijken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je het springend doet wel.
[..]
Neen, dat doe ik nog wel voor een volgende meet.
Een album downloaden in 2 a 3 dagenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een genot.
Je bent net in de 20 zeg wat weet jij daar nou vanquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:57 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha, ja me too; zo'n tvgaaf toch, dat we die tijd nog hebben meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |