SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik had ooit een positieve maar Yvonne heeft die verwijderdquote:Op maandag 18 november 2013 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, notes kunnen ook positief zijn!
Uhuh, uhuh
quote:Op maandag 18 november 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ooit een positieve maar Yvonne heeft die verwijderd
Welterustenquote:
Had er 14 en nu 10. Waarschijnlijk waren 4 notes voor de permbanquote:Op maandag 18 november 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt er vast wel heel veel
Ach zulke topics lezen is goed voor je zelfvertrouwen je bent opeens weer een stuk normalerquote:
Ga je nou op me haten, Fas?quote:Op maandag 18 november 2013 19:48 schreef Fascination het volgende:
Beetje jammer dat er heel veel mannen hier zijn met vrouwenkloontjes.
Hedde gij een vrouwenkloontje?quote:
Ja.quote:Op maandag 18 november 2013 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hedde gij een vrouwenkloontje?
Wie wie wie?quote:
Ga ik niet zeggen natuurlijk. Dan reageren ze niet meer op me alsof ik een vrouwtje ben.quote:
Heb ik weleens op je gereageerd?quote:Op maandag 18 november 2013 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen natuurlijk. Dan reageren ze niet meer op me alsof ik een vrouwtje ben.
Goede vraag. Even kijken.quote:Op maandag 18 november 2013 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik weleens op je gereageerd?
Nee, geen reacties van jou.quote:Op maandag 18 november 2013 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik weleens op je gereageerd?
Is wel eens leuk om anoniem te zijn.quote:
Mwa dat wel.quote:Op maandag 18 november 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel eens leuk om anoniem te zijn.
Ook wilde ik wel eens weten of FOK!mannen echt zo kansloos zijn.
Weer naar de ikea geweest?quote:Op maandag 18 november 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb weer genoeg geld uitgegeven vandaag, tijd om met een dekentje op de bank te gaan hangen.
Neequote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa dat wel.
En daarvoor had je een kloon nodig?
[..]
Weer naar de ikea geweest?
Nouja, even kijken hoe lang het zou duren voordat ik kansloze dm's zou krijgen.quote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa dat wel.
En daarvoor had je een kloon nodig?
[..]
Weer naar de ikea geweest?
Nou inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben we hier in NL ook zat van.
Ah, gaat vaak hard je in deze maandenquote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neecadeautje gekocht voor mijn vriend, en wat cadeautjes besteld voor 5 dec voor de kinderen
En wat was de uitkomst?quote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, even kijken hoe lang het zou duren voordat ik kansloze dm's zou krijgen.
1 dag na posten.quote:Op maandag 18 november 2013 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, gaat vaak hard je in deze maanden
[..]
En wat was de uitkomst?
quote:
Ja zeker hard, verjaardag van mijn mama's en ook nog van mijn vriend allemaal zo dicht op elkaarquote:Op maandag 18 november 2013 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, gaat vaak hard je in deze maanden
[..]
En wat was de uitkomst?
Ik zie net nieuwe foto's van L. Ze heeft ineens een brilletje.quote:
Laat eens zienquote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie net nieuwe foto's van L. Ze heeft ineens een brilletje.
Best geil.
Wordt het niet eens tijd om het volgende te doen? :quote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best geil.
Ik twijfel altijd over welke L je het hebtquote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best geil.
Nee.quote:
Jep. Heb haar al een tijd niet gezien, maar ze heeft er kennelijk 1 genomen voor het autorijden.quote:Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd over welke L je het hebt
Maar die van het werk dus?
Joof, ga jij nou niet beginnen over dit soort dingen.quote:Op maandag 18 november 2013 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om het volgende te doen? :
1. Wake up.
2. Move on.
Toch geen hipsterbril, he?quote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best geil.
quote:Op maandag 18 november 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jep. Heb haar al een tijd niet gezien, maar ze heeft er kennelijk 1 genomen voor het autorijden.
Het past wel bij haar.
[..]
Joof, ga jij nou niet beginnen over dit soort dingen.
Daarnaast heb ik 0 illusie dat er iets gaan gebeuren tussen haar en mij. Ooit. Dat betekent niet dat het niet leuk is om naar haar te kijken. Ik ben volwassen en kan prima seks en liefde uit elkaar houden, in tegenstelling tot sommigen.
Nee, zelfde soort bril als ik heb.quote:
Maar wel liefde.quote:Op maandag 18 november 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]maar jij hebt toch helemaal geen seks
van wie dan?quote:Op maandag 18 november 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zelfde soort bril als ik heb.
[..]
Maar wel liefde.
En over dat andere ga ik maar helemaal niet beginnenquote:
Ik krijg er een droge punani van.quote:Op maandag 18 november 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind die brillen stom, maar toch weer geil
Zoiets?quote:Op maandag 18 november 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind die brillen stom, maar toch weer geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2013 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg er een droge punani van.
quote:Op maandag 18 november 2013 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets?Die's niet echt hipster. Wel geil jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe je toch op de eerste date?quote:Op maandag 18 november 2013 20:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Bereid zijn om voor haar anaal uitgewoond te worden door mexicaanse ezels
Van Sedan natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoiets?Damn, zij is heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Nee dan laat je manhandelen door homofiele negersquote:Op maandag 18 november 2013 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe je toch op de eerste date?
Dus dat doe ik foutquote:Op maandag 18 november 2013 20:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dan laat je manhandelen door homofiele negers
Hoewel, van de week had je me nog ingeruild...quote:Op maandag 18 november 2013 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Sedan natuurlijk.![]()
En van Kubi. En van mijn beste vrienden.
D'r deviant-art pagina.quote:
Wat, voor wie dan?quote:Op maandag 18 november 2013 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoewel, van de week had je me nog ingeruild...
[..]
D'r deviant-art pagina.
http://adrienn-nagy.deviantart.com
Ja de Tokkiepolen zitten hierquote:Op maandag 18 november 2013 20:49 schreef Fascination het volgende:
Ik sprak trouwens vandaag met een Poolse en die was heul niet knap. Sws heb ik nog niet een knappe Poolse/Oost-Europese vrouw hier in Nederland gezien, terwijl iedereen daar zo lyrisch over is. Komen alleen de lelijke Oost-Europese vrouwen naar Nederland of zo?
Denk ook niet dat die hierheen komen.quote:Op maandag 18 november 2013 20:49 schreef Fascination het volgende:
Ik sprak trouwens vandaag met een Poolse en die was heul niet knap. Sws heb ik nog niet een knappe Poolse/Oost-Europese vrouw hier in Nederland gezien, terwijl iedereen daar zo lyrisch over is. Komen alleen de lelijke Oost-Europese vrouwen naar Nederland of zo?
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:36 schreef Vinniiee het volgende:
Brr, koud op kantoor. Iemand vond het leuk om de climate control op 10 graden te zetten
Ik heb daar geen last vanquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja mn voeten staken onder het dekbed uit. Dat is het enige nadeel van een boxspring
Ik halfquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van![]()
Dan nog lig ik meestal in foetushouding
sto-homquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen heeft ineens een leven
Jaquote:
Hoax!quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huis wordt niet vanzelluf schoonquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
Was het maar zo'n feest inderdaadquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huis wordt niet vanzelluf schoon
Had overlegquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Van feestjes krijg je ook troepquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Was het maar zo'n feest inderdaad
Okequote:
Maar als het huis zichzelf daarna op kan ruimen, is dat geen probleemquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van feestjes krijg je ook troep![]()
Tegenwoordig hebben ze van die robot zuigersquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huis wordt niet vanzelluf schoon
Feestjes ergens anders houdenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke
[..]
Maar als het huis zichzelf daarna op kan ruimen, is dat geen probleem
Ja nee dat schiet op.. ik ben sneller klaar met stofzuigen dan die robotquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze van die robot zuigers
Ook een optie.quote:
Jij hebt dus geen vrouw meer nodig, zie ik al.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze van die robot zuigers
He's doing it wrongquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook een optie.
[..]
Jij hebt dus geen vrouw meer nodig, zie ik al.
Truequote:Op dinsdag 19 november 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He's doing it wrong
Die stofzuiger kan niet wat wij vrouwen wel kunnen
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen vrouw meer nodig, zie ik al.
Nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee dat schiet op.. ik ben sneller klaar met stofzuigen dan die robot
En dan nog..... het stof wat op de kasten ligt en de wc schoonmaken en de vaatwasser in/uitruimen doettie niet he? NEE![]()
![]()
Ik vind ze niet zo oke eigenlijk, kleine portie nuttigheid en verder vooral veel slap geouwehoer... Ik kan er maar moeilijk wakker bij blijvenquote:
Maar voor de vloer echt een geweldig apparaat hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee dat schiet op.. ik ben sneller klaar met stofzuigen dan die robot
En dan nog..... het stof wat op de kasten ligt en de wc schoonmaken en de vaatwasser in/uitruimen doettie niet he? NEE![]()
![]()
Bekijk het gewoon zo; slapend rijk worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo oke eigenlijk, kleine portie nuttigheid en verder vooral veel slap geouwehoer... Ik kan er maar moeilijk wakker bij blijven
1st world problems
Hebben ze vast ook wel robots voor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss
Plus iemand moet me toch af en toe een schop verkopen.
Ik heb er nog wel eentje in de bergingquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef S95Sedan het volgende:
Plus iemand moet me toch af en toe een schop verkopen.
Moet...Wakker.... Blijven... De baas zit erbijquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bekijk het gewoon zo; slapend rijk worden.
Ohquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Moet...Wakker.... Blijven... De baas zit erbij
Vast wel in Japan of iets dergelijksquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben ze vast ook wel robots voor.
Wat je hebt een vrouw in je berging?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje in de berging
15 euro!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel in Japan of iets dergelijks
[..]
Wat je hebt een vrouw in je berging?
Maar nee, niet mijn ding.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar nee, niet mijn ding.
Liever gewoon een echte vrouw
Hoewel Japan me dan wel weer geweldig lijkt om ooit heen te gaan.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel in Japan of iets dergelijks
[..]
Doe een presentatie waarvan ze in slaap vallen > profit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Loop je me nou gewoon alweer uit te lachenquote:
Jeweettochquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Loop je me nou gewoon alweer uit te lachen
Een schop. Of het is een spadequote:Op dinsdag 19 november 2013 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
Kan beterquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
shit happens!
Hoe gaat ie met je kaak?
Dus je moet nog een paar semi-scherpe vragen stellen ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
oepsie! beetje laat.. met mij gaat het wel prima. heb een goede keuze gemaakt qua carriere, dat gaat volgend jaar in werkingquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Nou we hier toch met zijn tweeën zijn, hoe is het met jou?
Ik bespreek zakelijke dingen en dan is het voor mij voorbij..quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe een presentatie waarvan ze in slaap vallen > profit.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oepsie! beetje laat.. met mij gaat het wel prima. heb een goede keuze gemaakt qua carriere, dat gaat volgend jaar in werking![]()
Niet pijpen en niet te wild geslagen worden dan zou toch prima moeten pukkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan beterSeks was blijkbaar niet zo'n heel goed idee nog
Dat deed ik dan ook allebei niet. Maar blijkbaar zet ik heel erg veel spanning op mijn kaak als ik klaarkomquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Niet pijpen en niet te wild geslagen worden dan zou toch prima moeten pukken
Gewoon op de andere wang slaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Niet pijpen en niet te wild geslagen worden dan zou toch prima moeten pukken
quote:
Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ga hier wegwant word hier doodongelukkig
![]()
wat heb je met je kaak gedaan?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jij moet niet klaarkomen dus wanneer je iemand aan het pijpen bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook allebei niet. Maar blijkbaar zet ik heel erg veel spanning op mijn kaak als ik klaarkom
Of juist welquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet niet klaarkomen dus wanneer je iemand aan het pijpen bent
Je hebt er ervaring meequote:Op dinsdag 19 november 2013 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus je moet nog een paar semi-scherpe vragen stellen ook
quote:
Ook makkelijk, niet klaarkomenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook allebei niet. Maar blijkbaar zet ik heel erg veel spanning op mijn kaak als ik klaarkom
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ook makkelijk, niet klaarkomen
niet pijpen, niet geslagen worden, niet klaarkomen... Nou blijf dan maar gewoon op de bank liggen eigenlijk
Zeesterrenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ook makkelijk, niet klaarkomen
niet pijpen, niet geslagen worden, niet klaarkomen... Nou blijf dan maar gewoon op de bank liggen eigenlijk
Hihi, je zei lulquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja lul er maar overheen met die ':9'
Dat kan anders prima hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet niet klaarkomen dus wanneer je iemand aan het pijpen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |