SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik had ooit een positieve maar Yvonne heeft die verwijderdquote:Op maandag 18 november 2013 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, notes kunnen ook positief zijn!
Uhuh, uhuh
quote:Op maandag 18 november 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ooit een positieve maar Yvonne heeft die verwijderd
Welterustenquote:
Had er 14 en nu 10. Waarschijnlijk waren 4 notes voor de permbanquote:Op maandag 18 november 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt er vast wel heel veel
Ach zulke topics lezen is goed voor je zelfvertrouwen je bent opeens weer een stuk normalerquote:
Ga je nou op me haten, Fas?quote:Op maandag 18 november 2013 19:48 schreef Fascination het volgende:
Beetje jammer dat er heel veel mannen hier zijn met vrouwenkloontjes.
Hedde gij een vrouwenkloontje?quote:
Ja.quote:Op maandag 18 november 2013 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hedde gij een vrouwenkloontje?
Wie wie wie?quote:
Ga ik niet zeggen natuurlijk. Dan reageren ze niet meer op me alsof ik een vrouwtje ben.quote:
Heb ik weleens op je gereageerd?quote:Op maandag 18 november 2013 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen natuurlijk. Dan reageren ze niet meer op me alsof ik een vrouwtje ben.
Goede vraag. Even kijken.quote:Op maandag 18 november 2013 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik weleens op je gereageerd?
Nee, geen reacties van jou.quote:Op maandag 18 november 2013 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik weleens op je gereageerd?
Is wel eens leuk om anoniem te zijn.quote:
Mwa dat wel.quote:Op maandag 18 november 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel eens leuk om anoniem te zijn.
Ook wilde ik wel eens weten of FOK!mannen echt zo kansloos zijn.
Weer naar de ikea geweest?quote:Op maandag 18 november 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb weer genoeg geld uitgegeven vandaag, tijd om met een dekentje op de bank te gaan hangen.
Neequote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa dat wel.
En daarvoor had je een kloon nodig?
[..]
Weer naar de ikea geweest?
Nouja, even kijken hoe lang het zou duren voordat ik kansloze dm's zou krijgen.quote:Op maandag 18 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa dat wel.
En daarvoor had je een kloon nodig?
[..]
Weer naar de ikea geweest?
Nou inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben we hier in NL ook zat van.
Ah, gaat vaak hard je in deze maandenquote:Op maandag 18 november 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neecadeautje gekocht voor mijn vriend, en wat cadeautjes besteld voor 5 dec voor de kinderen
En wat was de uitkomst?quote:Op maandag 18 november 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, even kijken hoe lang het zou duren voordat ik kansloze dm's zou krijgen.
1 dag na posten.quote:Op maandag 18 november 2013 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, gaat vaak hard je in deze maanden
[..]
En wat was de uitkomst?
quote:
Ja zeker hard, verjaardag van mijn mama's en ook nog van mijn vriend allemaal zo dicht op elkaarquote:Op maandag 18 november 2013 20:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, gaat vaak hard je in deze maanden
[..]
En wat was de uitkomst?
Ik zie net nieuwe foto's van L. Ze heeft ineens een brilletje.quote:
Laat eens zienquote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie net nieuwe foto's van L. Ze heeft ineens een brilletje.
Best geil.
Wordt het niet eens tijd om het volgende te doen? :quote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best geil.
Ik twijfel altijd over welke L je het hebtquote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best geil.
Nee.quote:
Jep. Heb haar al een tijd niet gezien, maar ze heeft er kennelijk 1 genomen voor het autorijden.quote:Op maandag 18 november 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd over welke L je het hebt
Maar die van het werk dus?
Joof, ga jij nou niet beginnen over dit soort dingen.quote:Op maandag 18 november 2013 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om het volgende te doen? :
1. Wake up.
2. Move on.
Toch geen hipsterbril, he?quote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best geil.
quote:Op maandag 18 november 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jep. Heb haar al een tijd niet gezien, maar ze heeft er kennelijk 1 genomen voor het autorijden.
Het past wel bij haar.
[..]
Joof, ga jij nou niet beginnen over dit soort dingen.
Daarnaast heb ik 0 illusie dat er iets gaan gebeuren tussen haar en mij. Ooit. Dat betekent niet dat het niet leuk is om naar haar te kijken. Ik ben volwassen en kan prima seks en liefde uit elkaar houden, in tegenstelling tot sommigen.
Nee, zelfde soort bril als ik heb.quote:
Maar wel liefde.quote:Op maandag 18 november 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]maar jij hebt toch helemaal geen seks
van wie dan?quote:Op maandag 18 november 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zelfde soort bril als ik heb.
[..]
Maar wel liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |