SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alle mannen die gewoon koken ipv het afschuiven op hun vriendin/moeder/welkvrouwelijkfiguurdanook zijn helden in mijn ogen. En zo vies ziet het er niet eens uit.
Een wijs man hier vertelde ooit dat een streef iets is voor onzekere pubers.quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
Heeft een van de vrouwen hier trouwens een goed (en met name haalbaar) streeffysiek? Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik naartoe wil trainen en baal daar een beetje van
Wat voor bouw heb je? petit?quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
Heeft een van de vrouwen hier trouwens een goed (en met name haalbaar) streeffysiek? Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik naartoe wil trainen en baal daar een beetje van
Lift heavy, get results.quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
Hehe op de een of andere manier verbaast dit me niet, denk vanwege Panzerquote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oui oui. Rond de 55 kg bij 1.73, tenger gebouwd. Ecto in hart en nieren
Ja dat vind ik dus lastig in te schattenquote:Op zondag 17 november 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Streeffysieken werken ook niet, iedereen is anders.
Probeer gewoon de biggest, baddest, strongest versie van jezelf te maken.
zekerquote:Op zondag 17 november 2013 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
https://www.facebook.com/before.after.share
Nice
Prachtig stelletje.quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe op de een of andere manier verbaast dit me niet, denk vanwege Panzer
Wat vind je hiervan;
streefkoppel:
[ afbeelding ]
fysiek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat streeffysieken er zijn om te werken, ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken / goede motivatie
Is je eigen schuld.quote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef JackieBrown het volgende:
Oke eerst al de bolling van bips kunnen bevestigen, nu weer over m'n gezicht. Waarom bezit je zoveel info Yuri
Oh dat stelletje is leuk! Als ik hier naar kijk moet ik met name aan m'n abs ga werken, en wat VP kwijt. Thanks!quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan;
streefkoppel:
[ afbeelding ]
fysiek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat streeffysieken er zijn om te werken, ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken / goede motivatie
quote:Op zondag 17 november 2013 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
https://www.facebook.com/before.after.share
Nice
haal je nooitquote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan;
streefkoppel:
[ afbeelding ]
fysiek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
damnquote:
rot op met die anavar turkenquote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 weer 5 pagina's aan discussie over natty/niet natty.
En anders
[ afbeelding ]
Hey, die heb ik ook!quote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 weer 5 pagina's aan discussie over natty/niet natty.
En anders
[ afbeelding ]
Volgens mij verschilt het per persoon, maar super gezond is het sowieso niet. Zodra je vetpercentage onder de 18% komt heb je wel een probleem. Ik heb toen ik 18 was een tijdje op 14% gezeten, en toen werd ik ook gewoon niet meer ongesteldquote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of het voor vrouwen hormonaal gezien verstandig is om abs te hebben?
worden niet meer ongesteld, dus onvruchtbaarquote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of het voor vrouwen hormonaal gezien verstandig is om abs te hebben?
Dat is toch fucking handig kan je ook niet meer zwanger worden.quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt het per persoon, maar super gezond is het sowieso niet. Zodra je vetpercentage onder de 18% komt heb je wel een probleem. Ik heb toen ik 18 was een tijdje op 14% gezeten, en toen werd ik ook gewoon niet meer ongesteld
Haha dat scheelde wel jaquote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is toch fucking handig kan je ook niet meer zwanger worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leek mij ook niet gezond inderdaad. Sowieso moeten vrouwen ook genoeg vet eten. Jammer genoeg worden velen geïndoctrineerd door "0% vet" kreten.quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt het per persoon, maar super gezond is het sowieso niet. Zodra je vetpercentage onder de 18% komt heb je wel een probleem. Ik heb toen ik 18 was een tijdje op 14% gezeten, en toen werd ik ook gewoon niet meer ongesteld
Lang niet altijd tho, alleen als je geleidelijk doet en nog redelijk jong bent (correct me if wrong)quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Sick hoe huid gewoon weer shrinked als je afvalt.
Maar bij dat meisje wel, maar volgens mij heb je gelijk, zag gister deze ook namelijk. Maar die was ook wat verder heen:quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lang niet altijd tho, alleen als je geleidelijk doet en nog redelijk jong bent (correct me if wrong)
Klopt. Het is echt sneu om te zien hoe mensen eruit komen te zien als ze in een half jaar 50 kg afvallen. Zo veel effort en toch flabby skin all over the place.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lang niet altijd tho, alleen als je geleidelijk doet en nog redelijk jong bent (correct me if wrong)
foto's zijn meestal omgekeerdquote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Ik weet zeker dat ze ergens nog een flabby patch of striae heeft zitten. Huid shrinkt veel maar littekens zijn dode huid en doen dit niet.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Toen ik op 9~11% zat menstrueerde ik ook niet. Gelukkig hebben we bij ons geen gymnazi instructeurs die mij vertellen wat ik met mijn lichaam doe.quote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha dat scheelde wel jaMaar een van de trainers in de gym werd fucking kwaad op me toen dat uit de meting kwam, en hij zei dat als ik niet als een malle aan ging komen, hij me een gymverbod ging geven.
Toen maar iets minder fanatiek gaan doen en meer gaan eten, en toen ik weer op 18~19% zat hield hij op met piepen. Maar zelfs toen menstrueerde ik veel minder, best handig
![]()
haha zou je wel wille weten hequote:
ben jij eigenlijk wel vrouw?quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahahah doet me denken aan die Family Guy aflevering waarin Stewie steroids neemt en als die uitgewerkt zijn hij ook van die armen heeft.quote:Op zondag 17 november 2013 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar bij dat meisje wel, maar volgens mij heb je gelijk, zag gister deze ook namelijk. Maar die was ook wat verder heen:
[ afbeelding ]
wat een baas is het ookquote:Op zondag 17 november 2013 22:23 schreef seto het volgende:
dat is jahr00n voor hij begon met trainen
Yeh.. ik ken iemand die probeert zijn doelen te behalen met 0% vet, supplementatie, metabolisme versnellingspillen, eten op bepaalde tijdstippen, niet te gespierd willen worden etc.quote:Op zondag 17 november 2013 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Leek mij ook niet gezond inderdaad. Sowieso moeten vrouwen ook genoeg vet eten. Jammer genoeg worden velen geïndoctrineerd door "0% vet" kreten.
Sneu man.quote:Op maandag 18 november 2013 00:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Yeh.. ik ken iemand die probeert zijn doelen te behalen met 0% vet, supplementatie, metabolisme versnellingspillen, eten op bepaalde tijdstippen, niet te gespierd willen worden etc.
Maar onder onderhoud eten, ho maar. Die gozer heeft zo'n plaat voor zijn kop. Wel sneu. Hij is nog steeds fatty.
streeffysiek ligt tussen erin stern en gina carano, carano is niet zo droog, maar we hebben een beetje dezelfde bouw. Erin is wel mooi maar ectotje, streef moet wel realistisch blijven. Alquote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
wauwquote:Op zondag 17 november 2013 22:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die before --> after ballshrink
ik heb geen wekker en ga zo meuren. Feesten verneukt je ritme stond vandaag om 16:00 opquote:Op maandag 18 november 2013 04:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik lig nog in bed. Net ontbeten over uur gaat mijn wekker en bij jou?
Herkenbaar meisje, 1,5 maand geleden nieuwe winterjas gekocht. Zit goed bij mijn lats.. Maar is een tent rondom mijn taille. That jacked lifestyle..quote:Op maandag 18 november 2013 04:46 schreef IrCute het volgende:
Enige waar ik echt van baal is dat blousjes slecht passen. Heb nu ook een nieuwe winterjas die te strak zit rond mijn schouders. Als ik een lat spread doe scheur ik er zo uit, maat groter kopen en dan is het een tent. Ik weet niet of dat nog bij trekt als ik afval, maar hoop het wel. Anders geen lat pulldown en schouders meer trainen!
lolquote:Op maandag 18 november 2013 07:46 schreef dreamerbulk het volgende:
hel op aarde zo vroeg kk bouwvakkers hier
hahahhaquote:Op maandag 18 november 2013 07:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ga gewoon al stuiterend in je tanktop naar buiten met crazy eyes, rage all the way.
wedden dat ze stil zijn daarna lol.
oohwh heheh.quote:Op maandag 18 november 2013 07:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahahha
Kon dat maar, ze zijn in mijn badkamer bezig
Dus ik mag zo weer verkassen en ergens in een openbare ruimte gaan werken.. a la bibliotheek ofzo.
haha ja lekker apatisch gaan doen, creatine snuiven , klussen in mijn huis?? not even once!quote:Op maandag 18 november 2013 07:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oohwh heheh.
klusser in je eigen badkamer bezig, en dan een aanvalletje krijgen op die manier lol.
met tegels gooien, deur uit het kozijn trekken.
En nou is het stil gdvr
Neem op dat soort momenten altijd dexaprine (oude obviously) Dexaprine-ragequote:Op maandag 18 november 2013 07:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja lekker apatisch gaan doen, creatine snuiven , klussen in mijn huis?? not even once!
doet me denken aan die engelse politie serrie waarmee je reall time mee loopt.quote:Op maandag 18 november 2013 07:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja lekker apatisch gaan doen, creatine snuiven , klussen in mijn huis?? not even once!
oh thanks bro!quote:Op maandag 18 november 2013 07:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey Ray goeie foto's had je Gepost hoor !!
whahaha mooi verhaalquote:Op maandag 18 november 2013 08:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
doet me denken aan die engelse politie serrie waarmee je reall time mee loopt.
Komen ze op een gegeven moment bij een flat aan waar het al een half uur 1 grote gaos is binnen, komt er een tokkie wijf half bezopen naar buiten onder het bloed, gaan er twee agenten die flat in (maar komen niet verrder dan de voordeur) want daar is een vent echt heel die tent kort en klein aan het slaan vanbinnen.
Deuren d'r uit spiegels in tweeen geslagen, muren kapot, geen deurpost meer op z'n plek lol
Eerst denk je dat dat wijf helemaal tot moes geslagen is door die vent, maar later blijkt dat zij hem met een hamer had aangevallen, is het allemaal bloed van hem. Die vent slaat echt heel die flat van binnen aan poeier van de frustratie dat i geslagen was met een hamer![]()
![]()
100%paupers
![]()
shit kan het niet terug vinden online.
thuisquote:Op maandag 18 november 2013 08:05 schreef Cake-Man het volgende:
Hey bois waar werke julie allemaal
Waarom denke mense ik ben 16meter ofzo
Ga in de universiteitsbieb zitten. Chicks fixen ditdatzuszoquote:Op maandag 18 november 2013 07:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahahha
Kon dat maar, ze zijn in mijn badkamer bezig
Dus ik mag zo weer verkassen en ergens in een openbare ruimte gaan werken.. a la bibliotheek ofzo.
lol uni bieb in Apeldoorn not even oncequote:Op maandag 18 november 2013 08:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga in de universiteitsbieb zitten. Chicks fixen ditdatzuszo
Het noodzakelijke met het aangename combineren. Winwin.quote:Op maandag 18 november 2013 08:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol uni bieb in Apeldoorn not even once
"Chicks" fixen ipv geld genereren not even once
Klopt ik ben e-hero post niet voor niks geen fotosquote:Op maandag 18 november 2013 08:43 schreef Cake-Man het volgende:
Hey fatank heb je wel vriendin hahah volfes mij ben je beetje sukkeltje
Disregard females, aquire currencyquote:Op maandag 18 november 2013 08:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol uni bieb in Apeldoorn not even once
"Chicks" fixen ipv geld genereren not even once
Ja daarom ga ik nooit vroeg naar bed, dan krijg ik dus altijd het tegengestelde en lig ik langer wakker dan normaal.quote:Op maandag 18 november 2013 03:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Godverdomme al heel de nacht wakker. Nog 1,5 uur om te slapen, zelfs de slaappillen van mijn moeder werken niet.
Hey yuri boykaquote:
http://forum.dutchbodybui(...)beeldlichaam-203168/quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef Drinky het volgende:
Zalm
Als ik vis wil eten ga ik wel naar de locale dancing
quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een wijs man hier vertelde ooit dat een streef iets is voor onzekere pubers.
QFTquote:Op zondag 17 november 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Streeffysieken werken ook niet, iedereen is anders.
Probeer gewoon de biggest, baddest, strongest versie van jezelf te maken.
"Streefje"quote:
Komt omdat ie manlet is toch?quote:Op maandag 18 november 2013 14:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
"Streefje"
Soberso: verkleinwoorden
Vooral ook vrouwen die in verkleinwoorden praten"Mijn mannetje" etc. Echt
Ik wil eigenlijk wel eens weten of dit soort dingen ook structurele schade tot gevolg heeft.quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is een pleonasmequote:Op maandag 18 november 2013 14:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan nog altijd manletje natuurlijk.
Op dat moment, ja. Natuurlijke reactie. De vraag is in hoeverre dit structureel kwaad kan.quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
worden niet meer ongesteld, dus onvruchtbaar
quote:
Lijkt mij ook!quote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is toch fucking handig kan je ook niet meer zwanger worden.
Mager ding.quote:Op zondag 17 november 2013 22:24 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts vind ik wel een mooie streef!
Maatkleding online in India bestellen.quote:Op maandag 18 november 2013 04:46 schreef IrCute het volgende:
Enige waar ik echt van baal is dat blousjes slecht passen. Heb nu ook een nieuwe winterjas die te strak zit rond mijn schouders. Als ik een lat spread doe scheur ik er zo uit, maat groter kopen en dan is het een tent. Ik weet niet of dat nog bij trekt als ik afval, maar hoop het wel. Anders geen lat pulldown en schouders meer trainen!
Ik vind die tattoo's anders behoorlijk overdreven.quote:Op maandag 18 november 2013 14:24 schreef Champy het volgende:
Over streef gesproken, m'n vriendin vond het lichaam van de zanger van Train wel mooi, niet zo overdreven enzo...
[ afbeelding ]
Ik moest een beetje huilen
Die is van Maroon 5 toch?quote:Op maandag 18 november 2013 14:24 schreef Champy het volgende:
Over streef gesproken, m'n vriendin vond het lichaam van de zanger van Train wel mooi, niet zo overdreven enzo...
[ afbeelding ]
B&H / Gespierde / athletische meisjes, deel 2quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
All sounds the same to mequote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Die is van Maroon 5 toch?
Patrick Monahan is toch de zanger van Train?
Hahah ja togquote:Op maandag 18 november 2013 14:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Maatkleding online in India bestellen.
Altijd doortrainen.
quote:Op maandag 18 november 2013 14:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel eens weten of dit soort dingen ook structurele schade tot gevolg heeft.buurvrouw van m'n ouders is half anarexia patient, alleen weet ze het zelf nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al jaren. Dat mens is een jaartje of 55, maar ziet er uit als 75...
Heel aardig mens, maar nu heeft ze een chronische aandoening in haarzenuwstelsel (waarvan ik de naam even niet ken) maar wel naar de aller hoogste waarsch. is ontstaan door een chronisch vitamine en voedingsstoffen te kort
Verder zal je hart veel harder moeten werken om je bij een onnatuurlijk laag vet % warm te houden. Iets wat sowiezo niet goed is met een x aantal maximale hartslagen wat elk zoogdier zo'n beetje heeft in z'n leven
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 18-11-2013 14:41:47 ]
Waar woonde je ook alweer?quote:Op maandag 18 november 2013 13:33 schreef Klokov het volgende:
Bij 3 gyms al een proefles gehad. Nog geen geschikte gevonden, straks moet ik helemaal naar mijn oude gym fietsen
rotterdam.quote:
You cheeky cunt you.quote:Op maandag 18 november 2013 14:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Die is van Maroon 5 toch?
Alexander de Buisonje is toch de zanger van Train?
Groningen, Kelderwerk is een beetje uit de richting (+ geen douches) en Harimau ben ik al geweest.quote:
Gwn streefjequote:Op maandag 18 november 2013 14:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
"Streefje"
Soberso: verkleinwoorden
Vooral ook vrouwen die in verkleinwoorden praten"Mijn mannetje" etc. Echt
En je bent geen student?quote:Op maandag 18 november 2013 14:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Groningen, Kelderwerk is een beetje uit de richting (+ geen douches) en Harimau ben ik al geweest.
Waarom heb jij dezelfde UI als Cake-Man, dat is echt heel verwarrendquote:Op maandag 18 november 2013 15:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Goede namiddag iedereen.
Boefjequote:Op maandag 18 november 2013 15:46 schreef ZetaOS het volgende:
Net weer illegale Whey gekocht op de nieuwe silkroad website!
(Zit zelf beetje Creatine in, Woooooth!)
quote:Op maandag 18 november 2013 15:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Waarom heb jij dezelfde UI als Cake-Man, dat is echt heel verwarrend
Eh dit is de zanger van maroon 5, die van train is een skinnyfat mannetje dacht ikquote:Op maandag 18 november 2013 14:24 schreef Champy het volgende:
[ afbeelding ]
Betaald met bitcoins uiteraard.quote:Op maandag 18 november 2013 15:46 schreef ZetaOS het volgende:
Net weer illegale Whey gekocht op de nieuwe silkroad website!
(Zit zelf beetje Creatine in, Woooooth!)
quote:Op maandag 18 november 2013 14:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel eens weten of dit soort dingen ook structurele schade tot gevolg heeft.Nee, ik deed toen gewoon te veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danste 4 - 5x per week en ging 3x naar de sportschool, en ben altijd al een sprietje geweest
En ging niet meer eten dan dat ik gewend was, wat toch wel rond de 1500 kcal gezeten zal hebben ofzo. Dus toen ik echt m'n best ging doen in de sportschool vloog het vet eraf. Vond het zelf niet eens mooi
![]()
Hey zo noemde ik jou al!quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 17:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waren halen jullie dit soort gifjes vandaan
[..]
[..]
moet helaas geheim blijvenquote:Op maandag 18 november 2013 17:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2013 17:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oh je hebt praatjes.
[ afbeelding ]
90% van dit topic is werkloos of "studeert", m.a.w. die hebben tijd genoeg om dit uit te zoeken.quote:Op maandag 18 november 2013 17:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
boh wat zou ik nu toch graag een 2K maaltijd lustenquote:Op maandag 18 november 2013 19:11 schreef fathank het volgende:
Godver vergeten je lunch mee te pakken naar t werk en er midden in de rimboe achter komen
Brb ff 2800 kcal lunch in een kwartiertje proppen
subtiele sneer naar etha ditquote:Op maandag 18 november 2013 19:50 schreef JackieBrown het volgende:
waardoor ook de kortere medemens bij de pullupstang kan
pinguquote:
toch zou ik hem raken 😊quote:Op maandag 18 november 2013 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eh dit is de zanger van maroon 5, die van train is een skinnyfat mannetje dacht ik
Ik snap wel dat mensen hem aantrekkelijk vinden maar ik zou het er niet op kunnen. Zo dunnetjes en pezig brrrquote:
mijn excuus is twee kleine kinderenquote:
draai dan gwn om jezes kristesquote:Op maandag 18 november 2013 19:50 schreef JackieBrown het volgende:
Wel 1 ding te zeuren; ze hebben de squatracks zo neergezet dat je met je rug naar de spiegel toe squat en je gezicht naar de muur
gwn schijt laat zien dat je de pants in je gym aanhebt jackyquote:Op maandag 18 november 2013 21:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
tuurlijk niet joh dat hoort niet
Relax maatje, maak je niet zo druk om wat anderen doenquote:
Jawel, ACLO sla ik automatisch (te druk & ver) over maar ik kan wel studentenkorting krijgen bij veel gyms.quote:
Sorry man verkeerde account ja togquote:Op maandag 18 november 2013 21:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hoezo groet je jezelf?
doe gwn normaal zo doe ik ook tog
haha laterz
Doe rustig broertje, het is het internet maar. Cake-Man is best een aardige jongen als je hem een beetje leert kennen.quote:
Naakt in de glasbak ermee.quote:Op maandag 18 november 2013 21:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe rustig broertje, het is het internet maar. Cake-Man is best een aardige jongen als je hem een beetje leert kennen.
Warom mattiequote:
voor de `onzekere` chubbies toch, ze willen niet dat mannen starenquote:Op maandag 18 november 2013 19:50 schreef JackieBrown het volgende:
..
Wel 1 ding te zeuren; ze hebben de squatracks zo neergezet dat je met je rug naar de spiegel toe squat en je gezicht naar de muur
Lol dima ga in een kas werken miss fix je nog een leuk pools meisje..quote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Call center werk staat wel goed op je CV toch?
Bijbaamtjes op jr cv. Lekker belangrijk. Alsof een.of andere manager het kan schelen wie je gepijpt hebt om je.studententijd door te komen. Niemand geeft een neuk, die snappen heus wel dat je als student nuet altijd kieskeurig kunt zijn. Tenzij pappie en mammie je alles sponsoren natuurlijk.quote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Dimachaerus het volgende:
De mannen staren dan juist, zitten op hun bankje in de spiegel gewoon de hele routine te bekijkenquote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
voor de `onzekere` chubbies toch, ze willen niet dat mannen staren
Dat zie je toch als vrouw zijnde dat de man soort van `reflection`techniek toepast met kijkenquote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De mannen staren dan juist, zitten op hun bankje in de spiegel gewoon de hele routine te bekijkenen jij als squatter ziet je vorm niet
Ga hier werken, kans is groot dat één weet te bevruchtenquote:Op maandag 18 november 2013 22:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee maar is toch goed voor je ontwikkeling. En vaak vragen ze bij bank, energie verzekeringsmaatschappijen toch wel minimaal 6 maanden klantcontact ervaring, dit zijn vaak wel de wat fijnere banen.quote:Op maandag 18 november 2013 22:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Bijbaamtjes op jr cv. Lekker belangrijk. Alsof een.of andere manager het kan schelen wie je gepijpt hebt om je.studententijd door te komen. Niemand geeft een neuk, die snappen heus wel dat je als student nuet altijd kieskeurig kunt zijn. Tenzij pappie en mammie je alles sponsoren natuurlijk.
quote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol dima ga in een kas werken miss fix je nog een leuk pools meisje..
A weirquote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga hier werken, kans is groot dat één weet te bevruchten
http://www.cellularsol.co.uk/
[ afbeelding ]
Maar is zeker jouw vaste baan na je studie?quote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef stinkie het volgende:
De laatste 3 banken waar ik heb gewerkt is het woord klant niet gevallen
Maak je nou maar druk om het betalen van je kostgeld ipv van welk baantje voor dat geld zorgt.
Ps. Vuilnisophaler
Kun je prima verdienen idd op jonge leeftijdquote:Op maandag 18 november 2013 22:28 schreef stinkie het volgende:
De laatste 3 banken waar ik heb gewerkt is het woord klant niet gevallen
Maak je nou maar druk om het betalen van je kostgeld ipv van welk baantje voor dat geld zorgt.
Ps. Vuilnisophaler
uhuh, maar we hebbenhet wel over Dima natuurlijkquote:Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je prima verdienen idd op jonge leeftijd
persoonlijke ontwikkeling. En dan solliciteren bij de Mac. En afgewezen wordenquote:Op maandag 18 november 2013 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar is zeker jouw vaste baan na je studie?
Het gaat mij meer om persoonlijke ontwikkeling. Hier in de buurt bij de kwantum hebben ze ook een vacature vrij maar daar kan je jezelf niet echt ontwikkelen lijkt me.
must b trapquote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga hier werken, kans is groot dat één weet te bevruchten
http://www.cellularsol.co.uk/
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 november 2013 22:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
persoonlijke ontwikkeling. En dan solliciteren bij de Mac. En afgewezen worden
snel quoten voor hij het weer verwijdertquote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
wanneer ik je leidinggevende wordt
YPquote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Geluk bij een ongeluk.
Deze man gaat zich beestachtig ontwikkelen.
Benieuwd of je nog steeds zo lacht wanneer ik je leidinggevende word.
#youngprofessional.
samen met zijn accountquote:Op maandag 18 november 2013 22:40 schreef seto het volgende:
[..]
snel quoten voor hij het weer verwijdert
Ik zie mijn vorm sowieso niet als ik recht in de spiegel kijk. Vind het fijner zonder spiegel te squatten/liften.quote:Op maandag 18 november 2013 22:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De mannen staren dan juist, zitten op hun bankje in de spiegel gewoon de hele routine te bekijkenen jij als squatter ziet je vorm niet
ok ik bedoel gewn dat ik dan niet op mezelf kan geilen jeses man get off my backquote:Op maandag 18 november 2013 22:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zie mijn vorm sowieso niet als ik recht in de spiegel kijk. Vind het fijner zonder spiegel te squatten/liften.
Waarom laat je steeds witregels tussen je zinnen? Een zekere andere user hier doet dat ook...quote:Op maandag 18 november 2013 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Geluk bij een ongeluk.
Deze man gaat zich beestachtig ontwikkelen.
Benieuwd of je nog steeds zo lacht wanneer ik je leidinggevende word.
#youngprofessional.
ik sta er altijd achter, voor moral support jtw..quote:Op maandag 18 november 2013 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ok ik bedoel gewn dat ik dan niet op mezelf kan geilen jeses man get off my back
dima is cake-manquote:Op maandag 18 november 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom laat je steeds witregels tussen je zinnen? Een zekere andere user hier doet dat ook...
standaard brief opzet.quote:Op maandag 18 november 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom laat je steeds witregels tussen je zinnen? Een zekere andere user hier doet dat ook...
quote:Op maandag 18 november 2013 22:57 schreef stinkie het volgende:
Zie, hij ontwikkeld zich waar we bij zijn.
#highpotential
Picsquote:Op maandag 18 november 2013 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag meisje ontmoet bij de test..die nog meer lift dan ik.
Mirin..
En niet eens een lelijke powerlift hork. Wel Crossfit (tm) meisje.
crap.quote:
Ik denk dat dat geen probleem moet zijn. Anders stuur je je vrouw weg, avondjes uit met vriendinnen. Dat laat je diezelfde secretaresse dan gewoon declareren.quote:Op maandag 18 november 2013 23:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
crap.
Zou mijn vrouw het goed vinden als ik de secretaresse mee naar huis neem? Puur om te fokken uiteraard (pun intended)
Hoe wil je squatten zonder weight on je beck slaat toch nergens op :Squote:Op maandag 18 november 2013 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ok ik bedoel gewn dat ik dan niet op mezelf kan geilen jeses man get off my back
Hey dima alles goedquote:
Je wil niet weten wat vppr een kutbaantjes ik allemaal heb gehad. Maar nooit geldgebrek, en alles zelf betaald incl school. Iedere zaterdag om 06:00 schoonmaken bij een varkensslachterij bijv. was af en toe best kut met een kater maar de poen maakte een hoop goed.quote:Op maandag 18 november 2013 22:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
uhuh, maar we hebbenhet wel over Dima natuurlijk
Ik heb een paar jaar vrachtwagens staan laden en lossen. En dan alleen maar nachtdiensten pakken. Dat was pas binnenlopen.
Enige kutwerk dat ik heb gehad was de plaatselijke supermarkt en AH DC. Verder enkel goedbetaalde topbaantjes gehad. Schoonmaken bij een varkensslachterijquote:Op dinsdag 19 november 2013 07:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat vppr een kutbaantjes ik allemaal heb gehad. Maar nooit geldgebrek, en alles zelf betaald incl school. Iedere zaterdag om 06:00 schoonmaken bij een varkensslachterij bijv. was af en toe best kut met een kater maar de poen maakte een hoop goed.
Heb 3 jaar gewerkt in een vleesfabriek, van order picken tot aan slager, alles gedaan. Heerlijke tijd was dat en met kerst kreeg je een "vlees"pakket mee naar huisquote:Op dinsdag 19 november 2013 07:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat vppr een kutbaantjes ik allemaal heb gehad. Maar nooit geldgebrek, en alles zelf betaald incl school. Iedere zaterdag om 06:00 schoonmaken bij een varkensslachterij bijv. was af en toe best kut met een kater maar de poen maakte een hoop goed.
ik wilde al schrijven wie appelen vaart die appelen eet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb 3 jaar gewerkt in een vleesfabriek, van order picken tot aan slager, alles gedaan. Heerlijke tijd was dat en met kerst kreeg je een "vlees"pakket mee naar huiswat ong 5 kg aan vlees voorstelde.
Er werd daar ook veel gejat, mijn moeder hoefde nooit vlees te kopen![]()
+1 respect. @Dima: zo moet het dus.quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Nice. Maar eeh: hoe kwam je daar achter? Is dat het eerste dat je uitwisselt, je krachtstats?quote:Op maandag 18 november 2013 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag meisje ontmoet bij de test..die nog meer lift dan ik.
Mirin..
En niet eens een lelijke powerlift hork. Wel Crossfit (tm) meisje.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nice. Maar eeh: hoe kwam je daar achter? Is dat het eerste dat je uitwisselt, je krachtstats?
14 euro netto per uur incl toeslagen op je 19e is best lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Enige kutwerk dat ik heb gehad was de plaatselijke supermarkt en AH DC. Verder enkel goedbetaalde topbaantjes gehad. Schoonmaken bij een varkensslachterij
Zitten daar 2 van die meisjes met blote armen naast elkaar. Spant Fanta haar biceps om indruk te maken, doet dat Crossfitmokkel dat ook en blijkt die nog grotere armen te hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
ik zie nu twee van die katten voor me met een kromme rug, dikke staart die al sissend om elkaar heen draaien als ze elkaar voor het eerst zien.
Wel leuk (relatief) en gevarieerd werk, lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:04 schreef fathank het volgende:
Voor de rest 4 jaar lang krantenwijk gedaan, vrachtwagens gelost. Geschoffeld bij een biologische fruitteler. Als hulpje bij een restauratie van een oude boerderij. 300 jaar oude kloostermoppen schoonbikken. Een paar 100m2 dakbeslag met verfkrabbers schoongekrabt.
breed lopen ook. lats wijd allesquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zitten daar 2 van die meisjes met blote armen naast elkaar. Spant Fanta haar biceps om indruk te maken, doet dat Crossfitmokkel dat ook en blijkt die nog grotere armen te hebben.
Krantenwijk (zomer, kutslakkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:04 schreef fathank het volgende:
Voor de rest 4 jaar lang krantenwijk gedaan, vrachtwagens gelost. Geschoffeld bij een biologische fruitteler. Als hulpje bij een restauratie van een oude boerderij. 300 jaar oude kloostermoppen schoonbikken. Een paar 100m2 dakbeslag met verfkrabbers schoongekrabt.
Ja heb overal een toptijd gehad. Sommigen verklaarden me voor gek, ik vond het heerlijk. Kon doen en laten wat ik wilde had toch altijd poen zat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wel leuk (relatief) en gevarieerd werk, lijkt mij.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:04 schreef fathank het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Krantenwijk (zomer, kutslakken), tomaten geplukt in een kas, dat was nog voor Polen tijdperk, werkte toen alleen maar Maaskantje volk
Nice. Geld was bij mij gelukkig ook nooit een issue. vanaf mijn 14e gewerkt. Krantenwijk, winkel, duikinstructeur, laden/lossen. En tussendoor studeren en sporten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Front squat of overhead squatquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe wil je squatten zonder weight on je beck slaat toch nergens op :S
Nice al die baantjes, heb ook in het Westland tomaten geplukt op mn 14e. Zaterdagochtend om 4u op en rond 13u weer thuis helemaal groen en stinkend naar die plantenquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
jaren in de tuin gewerkt (Kassen, Westland je weets)
grote vakanties van 9 weken en dan 8 weken van 70 uur/wk damn.telt wel lekker aan dan.
en dan tijdens school weken elke week gewoon een middagje en een zterdag ochtend![]()
Lekker blazen op een heftruck zonder rijbewijs, of tot je enkels in de urft staan, hele dagen krom staan lol. Daar kennen ze de arbo nog niet hoor![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice al die baantjes, heb ook in het Westland tomaten geplukt op mn 14e. Zaterdagochtend om 4u op en rond 13u weer thuis helemaal groen en stinkend naar die planten. Moest me altijd in de tuin uitkleden en dan naar de douche rennen en die na het douchen weer schoonschrobben met cif.
Ja best wreed eigenlijk nu ik erover nadenk. Mensen noemen me dan wel vaak een prinsesje maar ik heb ook de harde kant van het leve meegemaakt.quote:
hahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja best wreed eigenlijk nu ik erover nadenk. Mensen noemen me dan wel vaak een prinsesje maar ik heb ook de harde kant van het leve meegemaakt.
They dont know my life
Ja tog druk druk snap je maar wel goed no spangquote:
Moet ik reagere op je moederquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:49 schreef seto het volgende:
niet op cake-man reageren raymond
hij is butje
quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja best wreed eigenlijk nu ik erover nadenk. Mensen noemen me dan wel vaak een prinsesje maar ik heb ook de harde kant van het leve meegemaakt.
They dont know my life
Wat de actual fuckquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Aardbeving? Zelfs de camera beweegt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Aardbeving? Zelfs de camera beweegt.
Bovenste vergeet gewoon te ademen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier krijg ik pas pijn in mn nek van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spoiler aubquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier krijg ik pas pijn in mn nek van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja, zo'n gast op misc had dat ook eens, de bar drukte zijn luchtpijp dicht ofzo:quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bovenste vergeet gewoon te ademen.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan, dat voel je tochquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja, zo'n gast op misc had dat ook eens, de bar drukte zijn luchtpijp dicht ofzo:
Nee, hij had hem verkeerd neergelegd waardoor hij zijn bloedtoevoer naar zijn hoofd afknelde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja, zo'n gast op misc had dat ook eens, de bar drukte zijn luchtpijp dicht ofzo:
Oh dat wist ik niet. Lijkt me nog erger eigenlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, hij had hem verkeerd neergelegd waardoor hij zijn bloedtoevoer naar zijn hoofd afknelde.
Ik kreeg een lift van haar van Soesterberg naar Rotterdam..omdat we echt een half uur aan het kletsen waren op de parking.Zij vuurleider bij de luchtmacht( nu landmacht volgens mij) 3e missie in een jaar in januari etc. Begon ze in de auto in een keer..'''Ja ik kon me maar moeilijk concentreren want ik ben aan het cutten''quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nice. Maar eeh: hoe kwam je daar achter? Is dat het eerste dat je uitwisselt, je krachtstats?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kreeg een lift van haar van Soesterberg naar Rotterdam..omdat we echt een half uur aan het kletsen waren op de parking.Zij vuurleider bij de luchtmacht( nu landmacht volgens mij) 3e missie in een jaar in januari etc. Begon ze in de auto in een keer..'''Ja ik kon me maar moeilijk concentreren want ik ben aan het cutten''
Whut?
[ afbeelding ]
Nee en toen vertelde ze mij dat ze dankzij Crossfit van die powerlift oefeningen deed. Vroeg naar haar stats. 110 DL, 85 SQ, 4 pullups, 50 pushups( Crossfitstijl).
Mirin' en ook aan het cutten enzo alles..20 kg kwijtgeraakt volgens mij. Ze werd een beetje dik van het staren naar raketten. Man man man ik wil ook bij defensie.
Vuurleider, raketten, defensie...quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Dik van het staren naar raketten? Wat bedoel je?
Trouwens, PWO meal van de goden:
[ afbeelding ]
Dolma! Sarma!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Dik van het staren naar raketten? Wat bedoel je?
Trouwens, PWO meal van de goden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kreeg een lift van haar van Soesterberg naar Rotterdam..omdat we echt een half uur aan het kletsen waren op de parking.Zij vuurleider bij de luchtmacht( nu landmacht volgens mij) 3e missie in een jaar in januari etc. Begon ze in de auto in een keer..'''Ja ik kon me maar moeilijk concentreren want ik ben aan het cutten''
Whut?
[ afbeelding ]
Nee en toen vertelde ze mij dat ze dankzij Crossfit van die powerlift oefeningen deed. Vroeg naar haar stats. 110 DL, 85 SQ, 4 pullups, 50 pushups( Crossfitstijl).
Mirin' en ook aan het cutten enzo alles..20 kg kwijtgeraakt volgens mij. Ze werd een beetje dik van het staren naar raketten. Man man man ik wil ook bij defensie.
Gelukkig ben ik niet aan het cutten. Staat een flinke berg hier, ga de hele dag niks anders eten ben ik bangquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dolma! Sarma!
![]()
![]()
Mijn moeder moet dat nu echt niet gaat maken anders verneukt ze mijn cut.
Wie heeft het gemaakt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet aan het cutten. Staat een flinke berg hier, ga de hele dag niks anders eten ben ik bang
Awesome!! Lekker hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn ex en haar zusje en moeder.
Nog wat kip, yoghurt en bulgur erbij nu
exen die nog voor je koken, baas dat je er bent.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn ex en haar zusje en moeder.
Nog wat kip, yoghurt en bulgur erbij nu
Dima die weet zijn shitquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, hij had hem verkeerd neergelegd waardoor hij zijn bloedtoevoer naar zijn hoofd afknelde.
Moet je eens naar de vrouwen in death row in de states kijken. 80% van die vrouwen zit daar omdat ze iemand hebben omgebracht middels vergiftiging.quote:
Ah op die manierquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moet je eens naar de vrouwen in death row in de states kijken. 80% van die vrouwen zit daar omdat ze iemand hebben omgebracht middels vergiftiging.
Van die Meth mouth wijven, sap would doquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ja ik kijk soms naar die programma's over moordenaarvrouwen op die crime zenders. Zou sommige van die chicks wel hard raken tbh.
(inb4 ik ben net zo erg als vrouwen die op gevangenen/moordenaars vallen omdat het "bad boys" zijn.
Haha nee niet diequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Van die Meth mouth wijven, sap would do![]()
Waarom zou je je eigen kind willen vermoorden?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:07 schreef Snakey het volgende:
Zijn er aardig wat die (hun) kinderen of man vermoord hebben.
http://www.deathpenaltyin(...)le-death-row-inmates
Er zijn heel wat gestoorde mensen op de wereld.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zou je je eigen kind willen vermoorden?
Hoe dan??
HOE DAN?
Ik zou het alleen doen tijdens een enorme ramp met zombies en monsters en tsunami's en met het vooruitzicht dat mijn kind doodgemarteld/aan stukken gescheurd wordt.
Moest wel een beetje lachen om deze, ondanks dat het diep en diep triest isquote:Samuels, Mary Ellen: White; age 40 at crimes and now age 61; murder (she hired killer) of white male age 40 (her husband) on 12-8-1988 in Northridge (Los Angeles County) and of white male age 27 (her husband's killer) in Ventura County on 6-27-1989; sentenced on 9-16-1994.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Moest wel een beetje lachen om deze, ondanks dat het diep en diep triest is
Hahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Moet je dit pareltje zien. Ze loopt zo laconiek te onderhandelen met undercover huurmoordenaar alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Je voelt het pas als je naar beneden gaat, en dan kan het al te laat zijn om nog iets aan te passen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan, dat voel je toch![]()
met trainen wel eens een klem gezet op de halsslagaders. In no-time ga je nee. Net aan tijd om af te kloppen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je voelt het pas als je naar beneden gaat, en dan kan het al te laat zijn om nog iets aan te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |