SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alle mannen die gewoon koken ipv het afschuiven op hun vriendin/moeder/welkvrouwelijkfiguurdanook zijn helden in mijn ogen. En zo vies ziet het er niet eens uit.
Een wijs man hier vertelde ooit dat een streef iets is voor onzekere pubers.quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
Heeft een van de vrouwen hier trouwens een goed (en met name haalbaar) streeffysiek? Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik naartoe wil trainen en baal daar een beetje van
Wat voor bouw heb je? petit?quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
Heeft een van de vrouwen hier trouwens een goed (en met name haalbaar) streeffysiek? Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik naartoe wil trainen en baal daar een beetje van
Lift heavy, get results.quote:Op zondag 17 november 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
Hehe op de een of andere manier verbaast dit me niet, denk vanwege Panzerquote:Op zondag 17 november 2013 21:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oui oui. Rond de 55 kg bij 1.73, tenger gebouwd. Ecto in hart en nieren
Ja dat vind ik dus lastig in te schattenquote:Op zondag 17 november 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Streeffysieken werken ook niet, iedereen is anders.
Probeer gewoon de biggest, baddest, strongest versie van jezelf te maken.
zekerquote:Op zondag 17 november 2013 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
https://www.facebook.com/before.after.share
Nice
Prachtig stelletje.quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe op de een of andere manier verbaast dit me niet, denk vanwege Panzer
Wat vind je hiervan;
streefkoppel:
[ afbeelding ]
fysiek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat streeffysieken er zijn om te werken, ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken / goede motivatie
Is je eigen schuld.quote:Op zondag 17 november 2013 21:38 schreef JackieBrown het volgende:
Oke eerst al de bolling van bips kunnen bevestigen, nu weer over m'n gezicht. Waarom bezit je zoveel info Yuri
Oh dat stelletje is leuk! Als ik hier naar kijk moet ik met name aan m'n abs ga werken, en wat VP kwijt. Thanks!quote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan;
streefkoppel:
[ afbeelding ]
fysiek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat streeffysieken er zijn om te werken, ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken / goede motivatie
quote:Op zondag 17 november 2013 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
https://www.facebook.com/before.after.share
Nice
haal je nooitquote:Op zondag 17 november 2013 22:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan;
streefkoppel:
[ afbeelding ]
fysiek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
damnquote:
rot op met die anavar turkenquote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 weer 5 pagina's aan discussie over natty/niet natty.
En anders
[ afbeelding ]
Hey, die heb ik ook!quote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 weer 5 pagina's aan discussie over natty/niet natty.
En anders
[ afbeelding ]
Volgens mij verschilt het per persoon, maar super gezond is het sowieso niet. Zodra je vetpercentage onder de 18% komt heb je wel een probleem. Ik heb toen ik 18 was een tijdje op 14% gezeten, en toen werd ik ook gewoon niet meer ongesteldquote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of het voor vrouwen hormonaal gezien verstandig is om abs te hebben?
worden niet meer ongesteld, dus onvruchtbaarquote:Op zondag 17 november 2013 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of het voor vrouwen hormonaal gezien verstandig is om abs te hebben?
Dat is toch fucking handig kan je ook niet meer zwanger worden.quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt het per persoon, maar super gezond is het sowieso niet. Zodra je vetpercentage onder de 18% komt heb je wel een probleem. Ik heb toen ik 18 was een tijdje op 14% gezeten, en toen werd ik ook gewoon niet meer ongesteld
Haha dat scheelde wel jaquote:Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is toch fucking handig kan je ook niet meer zwanger worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leek mij ook niet gezond inderdaad. Sowieso moeten vrouwen ook genoeg vet eten. Jammer genoeg worden velen geïndoctrineerd door "0% vet" kreten.quote:Op zondag 17 november 2013 22:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt het per persoon, maar super gezond is het sowieso niet. Zodra je vetpercentage onder de 18% komt heb je wel een probleem. Ik heb toen ik 18 was een tijdje op 14% gezeten, en toen werd ik ook gewoon niet meer ongesteld
Lang niet altijd tho, alleen als je geleidelijk doet en nog redelijk jong bent (correct me if wrong)quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Sick hoe huid gewoon weer shrinked als je afvalt.
Maar bij dat meisje wel, maar volgens mij heb je gelijk, zag gister deze ook namelijk. Maar die was ook wat verder heen:quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lang niet altijd tho, alleen als je geleidelijk doet en nog redelijk jong bent (correct me if wrong)
Klopt. Het is echt sneu om te zien hoe mensen eruit komen te zien als ze in een half jaar 50 kg afvallen. Zo veel effort en toch flabby skin all over the place.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lang niet altijd tho, alleen als je geleidelijk doet en nog redelijk jong bent (correct me if wrong)
foto's zijn meestal omgekeerdquote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Ik weet zeker dat ze ergens nog een flabby patch of striae heeft zitten. Huid shrinkt veel maar littekens zijn dode huid en doen dit niet.quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Toen ik op 9~11% zat menstrueerde ik ook niet. Gelukkig hebben we bij ons geen gymnazi instructeurs die mij vertellen wat ik met mijn lichaam doe.quote:Op zondag 17 november 2013 22:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Haha dat scheelde wel jaMaar een van de trainers in de gym werd fucking kwaad op me toen dat uit de meting kwam, en hij zei dat als ik niet als een malle aan ging komen, hij me een gymverbod ging geven.
Toen maar iets minder fanatiek gaan doen en meer gaan eten, en toen ik weer op 18~19% zat hield hij op met piepen. Maar zelfs toen menstrueerde ik veel minder, best handig
![]()
haha zou je wel wille weten hequote:
ben jij eigenlijk wel vrouw?quote:Op zondag 17 november 2013 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahahah doet me denken aan die Family Guy aflevering waarin Stewie steroids neemt en als die uitgewerkt zijn hij ook van die armen heeft.quote:Op zondag 17 november 2013 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar bij dat meisje wel, maar volgens mij heb je gelijk, zag gister deze ook namelijk. Maar die was ook wat verder heen:
[ afbeelding ]
wat een baas is het ookquote:Op zondag 17 november 2013 22:23 schreef seto het volgende:
dat is jahr00n voor hij begon met trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |