Ik heb niks om op te proostenquote:
Echt niet gastquote:
Hij heeft haar nog maar 3 keer gezien of zo.quote:Op zondag 17 november 2013 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel krom dude![]()
Maar je bent soiweso nogal welbespraakt over hoevaak je haar wel niet neukt en shit dus
Whut?quote:Op zondag 17 november 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Haha, Jhali heeft een soort van theezak-tietjes maar dan wat groter?
quote:
past toch nietquote:Op zondag 17 november 2013 20:55 schreef Toto69 het volgende:
TT zou zijn: Met de punttieten van Jhali/Dearest/geefhetbeestjeeenstaart
Deze post is niks waard zonder pics.quote:
quote:
Viespeuk.quote:Op zondag 17 november 2013 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze post is niks waard zonder pics.
quote:
komen er aanquote:Op zondag 17 november 2013 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze post is niks waard zonder pics.
And glad about itquote:
Heb ze, thanks.quote:
stengeltepels?quote:Op zondag 17 november 2013 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jhali heeft van die punttietjes, HË ALDO!
Geef eens een beknop(hahahahah knop)te beschrijvingquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 20:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mwah valt wel mee, wel veel grote moedervlekken
nou nee niet echt want iedereen kotsten net emmers vol toen die aan mij gekoppeld werdenquote:Op zondag 17 november 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:
Het valt mij op dat veel mensen op Jhali geilen.
Jhali, voel je je een beetje gevleid?
Blijkbaar niet, ze willen allemaal aan je tietjes likken.quote:Op zondag 17 november 2013 20:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou nee niet echt want iedereen kotsten net emmers vol toen die aan mij gekoppeld werden
waaromquote:Op zondag 17 november 2013 20:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou nee niet echt want iedereen kotsten net emmers vol toen die aan mij gekoppeld werden
Ik hoor er niet bij grquote:Op zondag 17 november 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:
Het valt mij op dat veel mensen op Jhali geilen.
Jhali, voel je je een beetje gevleid?
was een joke (das engels)quote:Op zondag 17 november 2013 20:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
Laat 's een post zien waar dat staat?quote:Op zondag 17 november 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, ze willen allemaal aan je tietjes likken.
harharhar mijn ballen trekken zich terug manquote:Op zondag 17 november 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij bent de leider juist
(de eileider ihhihihhahaha)
quote:Op zondag 17 november 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Laat 's een post zien waar dat staat?
quote:Op zondag 17 november 2013 21:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil Jhali's tieten likken
Welke ballen?quote:Op zondag 17 november 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
harharhar mijn ballen trekken zich terug man
Joke is mijn tantequote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:00 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, waar zijn de foto's van de tieten van Jhali?
Andermans post aanpassen, tr gemachtquote:
markplaats.nlquote:Op zondag 17 november 2013 21:00 schreef Crack_ het volgende:
Blindquote:Op zondag 17 november 2013 21:00 schreef Tjacka het volgende:
alleen inso reageert op mijn OP aanpassing
jullie moeten onder deze streep allemaal reageren
---------------------------------------------------------------------
quote:Op zondag 17 november 2013 21:00 schreef Crack_ het volgende:
quote:
gierig kindquote:Op zondag 17 november 2013 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, dat is niks. Jammer, daar gaat de deal.
Hopelijk zonder internetverbinding.quote:
heroinehoertjes zijn daar wel goedkoop jaquote:
quote:
Zorg dat je orgasmeertquote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
alles is saaiwat zal ik doen gvd ik kan hier niet tegen bah
blowen of drinkenquote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
alles is saaiwat zal ik doen gvd ik kan hier niet tegen bah
je moet zelf reagerenquote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef Tjacka het volgende:
alleen inso en muto reageren op mijn OP aanpassing
jullie moeten onder deze streep allemaal reageren
---------------------------------------------------------------------
Manke Nelisquote:
Oh, ik herinner me iets HEEL anders.quote:Op zondag 17 november 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
harharhar mijn ballen trekken zich terug man
nee. Alweer niet. Verzin eens iets andersquote:
Lijkt me geen goed planquote:
RELLENquote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oh, ik herinner me iets HEEL anders.
Hebben jullie geneukt?quote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Aldo`s mood verspringt van vermaak naar jaloeziequote:
Meningen veranderen. Misschien ook als ze alles delen wat niet gedeeld zou moeten worden.quote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik zet 50 euro op jou nu.quote:Op zondag 17 november 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meningen veranderen. Misschien ook als ze alles delen wat niet gedeeld zou moeten worden.
Yeah, I went there
Nee, want dan krijg ik nog geld van VAquote:Op zondag 17 november 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldo`s mood verspringt van vermaak naar jaloezie
OUCH.quote:Op zondag 17 november 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik nog geld van VA
Wat is je uurtarief voor Jhali?quote:Op zondag 17 november 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik nog geld van VA
Ik zet dan altijd echte horrorfilms opquote:Op zondag 17 november 2013 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet je opzetten als je ooit een keer op kleine kindjes moet passen.
Lekker gillen en huilen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zet dan altijd echte horrorfilms op
250 wat? repen chocola?quote:
Ik kijk nu tegen je op Muto.quote:
Je weet toch dat het een grapje is johquote:
Ik probeerde juist weg te komen. #nohomoquote:
niemand neemt jhou ooit series ;squote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet toch dat het een grapje is joh![]()
Ik ben toch niet serieus
herkenbaar welquote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik voelde me gisteren wel een beetje eenzaam. Of nouja eenzaam, niet echt eenzaam maar wel alleen oid. Vooral dat ik mn ouders ineens miste ofzo. Was gewoon zo'n momentje van ja kut, ik doe best veel in Den Haag maar mn ouders of beste vrienden zijn er gewoon nooit bij. Kan het met niemand delen
. Niemand die mij ziet en die super trots is en shitje.
Helemaal gisteren dus omdat die andere pieten uit mijn groep allemaal vrienden tegenkwamen en super veel familie en die allemaal blij en foto maken en shit.. en ik niks
Ik wist het pas laat, anders was ik met spandoek en al komen kieken hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik voelde me gisteren wel een beetje eenzaam. Of nouja eenzaam, niet echt eenzaam maar wel alleen oid. Vooral dat ik mn ouders ineens miste ofzo. Was gewoon zo'n momentje van ja kut, ik doe best veel in Den Haag maar mn ouders of beste vrienden zijn er gewoon nooit bij. Kan het met niemand delen
Helemaal gisteren dus omdat die andere pieten uit mijn groep allemaal vrienden tegenkwamen en super veel familie en die allemaal blij en foto maken en shit.. en ik niks
En waarom dan wel lachen om hem?quote:
en toen belde je tchock?quote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
Lade vol Magnums.Mijn ouders doen de boodschappen erg goed.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
Lade vol Magnums.Mijn ouders doen de boodschappen erg goed.
Je weet hoe verzot ze op me is/was/etsuquote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom dan wel lachen om hem?Hij mag je wel belachelijk maken?
nouja wij vinden het koel en zijn ook trots op je dat je die stage hebtquote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja shut upquote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je weet hoe verzot ze op me is/was/etsu
Nee, die kon ook niet.. En woont ook ver weg dusjaquote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toen belde je tchock?
[..]
quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik wist het pas laat, anders was ik met spandoek en al komen kieken hoor.
Willem is een heel ander verhaal, daar lach ik zelf ook omquote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom dan wel lachen om hem?Hij mag je wel belachelijk maken?
Ok nee.quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze doet serieus pijn.quote:Op zondag 17 november 2013 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er is bij jou niets om trots op te zijn?
quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja gelukkig maakt hij je andere keren nooit belachelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 21:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Willem is een heel ander verhaal, daar lach ik zelf ook om
quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nouja wij vinden het koel en zijn ook trots op je dat je die stage hebt
for what it;s worth
Ze slaat me morgen droeloe in het stationquote:Op zondag 17 november 2013 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gelukkig maakt hij je andere keren nooit belachelijk.
Ga lekker iedereen af dan, en niet alleen mij
Je hebt tjok nogquote:Op zondag 17 november 2013 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ja, ik ben natuurlijk heel blij en ook trots om dat te horen maar je bent irl wel alleen blij ofzo. Ja, nouja het is allemaal heel beperkt. En ik weet dat mn vriendinnen heel trots izjn op het meeste wat ik doe en mn ouders ook maar ze zijn er gewoon niet omdat het vaak niet kan. Ja logisch, wonen ver weg en ook gewoon druk.
Maar gewoon, jammer.
Ja, dat zeg ik.. het is niet dat ik geen vrienden heb ofzoquote:
Ik ken het.quote:Op zondag 17 november 2013 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ja, ik ben natuurlijk heel blij en ook trots om dat te horen maar je bent irl wel alleen blij ofzo. Ja, nouja het is allemaal heel beperkt. En ik weet dat mn vriendinnen heel trots izjn op het meeste wat ik doe en mn ouders ook maar ze zijn er gewoon niet omdat het vaak niet kan. Ja logisch, wonen ver weg en ook gewoon druk.
Maar gewoon, jammer.
Dat is wel kut ja.quote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.. het is niet dat ik geen vrienden heb ofzo. Maar het is vaak gewoon niet haalbaar dat ze kunnen zien wat ik irl doe en dat ze bij spannende en leuke dingen voor mij er vaak ook gewoon niet bij kunnen zijn
.
WAAROM zeg je datquote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben er tussen 15.25-15.35 eigenlijk. Bij spoor 3.
Krijg even lekker de willem.quote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Oke,onder deze lijn gaan we Toto nu belachelijk maken met zijn cougar vriendin en zijn slaapkastje vol met MAP`s
Ik weet toch al dat je op zoek gaatquote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
WAAROM zeg je datwil je dat ik hoi kom zeggen of zo
He wants the Pquote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
WAAROM zeg je datwil je dat ik hoi kom zeggen of zo
Mjamja, het is gewoon momentje ofzo denk ikquote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ken het.
Mja, gewoon niet al te veel aan denken.
Willem Wever?quote:
nee jij luister ook niet naar mijquote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Oke,onder deze lijn gaan we Toto nu belachelijk maken met zijn cougar vriendin en zijn slaapkastje vol met MAP`s
Op alles wat een vriendin heeft jaloers zijn is een beeetje triest VA, just saying..quote:Op zondag 17 november 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin. Kan alleen maar jaloers zijn
Ik ook.quote:Op zondag 17 november 2013 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorrie Tjakkie, ik heb problemen met mijn gedrag
noem je me nu een object?quote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op alles wat een vriendin heeft jaloers zijn is een beeetje triest VA, just saying..
Ik kan er dingen over zeggen maar eignelijk moet ik gewoon heel snel mijn bek houdenquote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op alles wat een vriendin heeft jaloers zijn is een beeetje triest VA, just saying..
de Pooperquote:
Wat zijn MAP's?quote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Je komt opgefokt over vandaag.quote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan er dingen over zeggen maar eignelijk moet ik gewoon heel snel mijn bek houden
Een ballonnetje.quote:Op zondag 17 november 2013 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neehee, je bedoelde gewoon een kubus
Wat ga je met oud en nieuw doen?quote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan er dingen over zeggen maar eignelijk moet ik gewoon heel snel mijn bek houden
Van een afstandje je afrukken op d`r zeker.quote:Op zondag 17 november 2013 21:14 schreef Toto69 het volgende:
Van een afstandje beetje speuren zodat ze mij niet ziet.
Eh neequote:Op zondag 17 november 2013 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet toch al dat je op zoek gaat
Bij een vriend die op kamers zit in arnhem aan de partyquote:Op zondag 17 november 2013 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een ballonnetje.
[..]
Wat ga je met oud en nieuw doen?
Dat ookquote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van een afstandje je afrukken op d`r zeker.
Ik ga jou wel ff zoekenquote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
Eh neeDurf ik nieteens man, wtf moet ik zeggen
IK MELD ME MORGEN ZIEKquote:Op zondag 17 november 2013 21:14 schreef Toto69 het volgende:
Van een afstandje beetje speuren zodat ze mij niet ziet.
LAME!!quote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij een vriend die op kamers zit in arnhem aan de party
Waar de fuck zie je me voor aanquote:Op zondag 17 november 2013 21:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
IK MELD ME MORGEN ZIEK
Je gaat echt geen DrNick pullen man
Dr Dick bedoel je?quote:Op zondag 17 november 2013 21:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
IK MELD ME MORGEN ZIEK
Je gaat echt geen DrNick pullen man
Als je me ziet moet je in ieder geval hoi zeggen, je gaat niet later heel creepy van OOOH IK ZAG JEquote:
Ik kom niet naar je hotel in Antwerpen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
Als je me ziet moet je in ieder geval hoi zeggen, je gaat niet later heel creepy van OOOH IK ZAG JE
Ja ik kan ook naar die kroegen gaan waar 100 meer mensen ingepropt worden dan mogelijk isquote:
Was gewoon in Vlissingen hoor, waar hij zelf woont daaro.quote:Op zondag 17 november 2013 21:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kom niet naar je hotel in Antwerpen.
ook lame!quote:Op zondag 17 november 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik kan ook naar die kroegen gaan waar 100 meer mensen ingepropt worden dan mogelijk is
Graag gedaan. Ik maak hele goede. Heel de dag door. Altijd.quote:Op zondag 17 november 2013 21:18 schreef Jhali het volgende:
Ik lach me dood om jullieEn thanks Ezell voor de nieuwe sig.
Dan nog.quote:Op zondag 17 november 2013 21:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Was gewoon in Vlissingen hoor, waar hij zelf woont daaro.
Wat wil je nou horen he? Je kan het ook in Mexico vieren?quote:
de eerste post van 2014 bemachtigenquote:
Degene die dat doet hoeft geen quote van mij te verwachtenquote:Op zondag 17 november 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de eerste post van 2014 bemachtigen
Klopt, maar jij bent ook aardig. Had ik niet verwacht.quote:
Dat jaquote:Op zondag 17 november 2013 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen he? Je kan het ook in Mexico vieren?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 november 2013 21:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent ook aardig. Had ik niet verwacht.
Je bent ajacied man.quote:
nu ben je stoerquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik wilde ook lame zeggen maarja. Nice![]()
Dearest/Fairydust en de rest van haar kloonsquote:
Slappeling.quote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik wilde ook lame zeggen maarja. Nice![]()
lamequote:
Waarom zou je dat uberhaupt doenquote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nu ben je stoer
Ik ben allang blij dat ik wat gepland heb vantevoren. En dat het niet oud en nieuw vieren is met de familie van mijn toenmalige vriendin isDat was kut
Gewoon jood.quote:Op zondag 17 november 2013 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een kanker jood zo zouden ze het op je vakkie zeggen.
niet iedereen over 1 kam scheren tjakkiequote:Op zondag 17 november 2013 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een kanker jood zo zouden ze het op je vakkie zeggen.
Ja niet nu, maar toen het nog aan was he?quote:Op zondag 17 november 2013 21:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou je dat uberhaupt doenDat lijkt mij het allerkutste ooit
quote:
en toen een touw om je nek?quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja niet nu, maar toen het nog aan was he?
En ja, avondje hints
Hintsquote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja niet nu, maar toen het nog aan was he?
En ja, avondje hints
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Jhali het volgende:
Oud en nieuw is altijd hel voor mij.Mag nooit weg.
Lol whuttquote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Jhali het volgende:
Wat is dit nou weer voor maffe opmerking.quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet iedereen over 1 kam scheren tjakkie
gayquote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
17. Maar al wou ik naar een vriendin die op 5 minuten fietsen woont, mag nog niet___
Nu snap ik je opstandigheid meer.quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Jhali het volgende:
Goed voor je ontwikkeling.quote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
17. Maar al wou ik naar een vriendin die op 5 minuten fietsen woont, mag nog niet___
quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hints___ teing,dan kan je nog beter mens erger je niet gaan spelen
Ik heb nog nooit iemand een kankerjood genoemd hoorquote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor maffe opmerking.
Jij hebt het net zo vaak gedaan, maar dan over 410.
Ziet eruit als een zeer vriendelijk wezen.quote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ [url=http://st.gdefon.com/wallpapers_original/wallpapers/464293_lama_priroda_fon_1680x1050_(www.GdeFon.ru).jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand een kankerjood genoemd hoor
Te lieve spelertjes bij ons. Gelukkig is het medelijden van 3 seizoenen geleden weg. Dat was het ergste van alles. Erger dan de resultaten.quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal geen afkeer meer tegen fnoord hebt de laatste jaren.
En dat is wel triest voor jullie eigenlijk.
Ja preciesquote:
familie van jou toch?quote:Op zondag 17 november 2013 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ziet eruit als een zeer vriendelijk wezen.
Ga mee loveland.quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja precieskan het ook niet geheel mijn schuld noemen dat ik zo autistisch als de pest ben.
Waarschijnlijk zit ik met oud en nieuw gewoon te fokken.![]()
zullen we een tc-oudjaar party doen?quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja precieskan het ook niet geheel mijn schuld noemen dat ik zo autistisch als de pest ben.
oh noesquote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Al heb je niks te doen dat moet je gewoon voorkomenquote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ach joh, ik doe ook nooit iets boeiends met oud en nieuw. Kan nou niet zeggen dat ik dat erg vind, maar ach, ik ben dan ook een kluizenaar te be.quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik weet nog wat ik vorig jaar, of eigenlijk dit jaar deed om kwart over 12quote:Op zondag 17 november 2013 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al heb je niks te doen dat moet je gewoon voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |