nouja wij vinden het koel en zijn ook trots op je dat je die stage hebtquote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik voelde me gisteren wel een beetje eenzaam. Of nouja eenzaam, niet echt eenzaam maar wel alleen oid. Vooral dat ik mn ouders ineens miste ofzo. Was gewoon zo'n momentje van ja kut, ik doe best veel in Den Haag maar mn ouders of beste vrienden zijn er gewoon nooit bij. Kan het met niemand delen
. Niemand die mij ziet en die super trots is en shitje.
Helemaal gisteren dus omdat die andere pieten uit mijn groep allemaal vrienden tegenkwamen en super veel familie en die allemaal blij en foto maken en shit.. en ik niks
Ja shut upquote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je weet hoe verzot ze op me is/was/etsu
Nee, die kon ook niet.. En woont ook ver weg dusjaquote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toen belde je tchock?
[..]
quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik wist het pas laat, anders was ik met spandoek en al komen kieken hoor.
Willem is een heel ander verhaal, daar lach ik zelf ook omquote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom dan wel lachen om hem?Hij mag je wel belachelijk maken?
Ok nee.quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze doet serieus pijn.quote:Op zondag 17 november 2013 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er is bij jou niets om trots op te zijn?
quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja gelukkig maakt hij je andere keren nooit belachelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 21:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Willem is een heel ander verhaal, daar lach ik zelf ook om
quote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nouja wij vinden het koel en zijn ook trots op je dat je die stage hebt
for what it;s worth
Ze slaat me morgen droeloe in het stationquote:Op zondag 17 november 2013 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gelukkig maakt hij je andere keren nooit belachelijk.
Ga lekker iedereen af dan, en niet alleen mij
Je hebt tjok nogquote:Op zondag 17 november 2013 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ja, ik ben natuurlijk heel blij en ook trots om dat te horen maar je bent irl wel alleen blij ofzo. Ja, nouja het is allemaal heel beperkt. En ik weet dat mn vriendinnen heel trots izjn op het meeste wat ik doe en mn ouders ook maar ze zijn er gewoon niet omdat het vaak niet kan. Ja logisch, wonen ver weg en ook gewoon druk.
Maar gewoon, jammer.
Ja, dat zeg ik.. het is niet dat ik geen vrienden heb ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |