250 wat? repen chocola?quote:
Ik kijk nu tegen je op Muto.quote:
Je weet toch dat het een grapje is johquote:
Ik probeerde juist weg te komen. #nohomoquote:
niemand neemt jhou ooit series ;squote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet toch dat het een grapje is joh![]()
Ik ben toch niet serieus
herkenbaar welquote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik voelde me gisteren wel een beetje eenzaam. Of nouja eenzaam, niet echt eenzaam maar wel alleen oid. Vooral dat ik mn ouders ineens miste ofzo. Was gewoon zo'n momentje van ja kut, ik doe best veel in Den Haag maar mn ouders of beste vrienden zijn er gewoon nooit bij. Kan het met niemand delen
. Niemand die mij ziet en die super trots is en shitje.
Helemaal gisteren dus omdat die andere pieten uit mijn groep allemaal vrienden tegenkwamen en super veel familie en die allemaal blij en foto maken en shit.. en ik niks
Ik wist het pas laat, anders was ik met spandoek en al komen kieken hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik voelde me gisteren wel een beetje eenzaam. Of nouja eenzaam, niet echt eenzaam maar wel alleen oid. Vooral dat ik mn ouders ineens miste ofzo. Was gewoon zo'n momentje van ja kut, ik doe best veel in Den Haag maar mn ouders of beste vrienden zijn er gewoon nooit bij. Kan het met niemand delen
Helemaal gisteren dus omdat die andere pieten uit mijn groep allemaal vrienden tegenkwamen en super veel familie en die allemaal blij en foto maken en shit.. en ik niks
En waarom dan wel lachen om hem?quote:
en toen belde je tchock?quote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
Lade vol Magnums.Mijn ouders doen de boodschappen erg goed.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
Lade vol Magnums.Mijn ouders doen de boodschappen erg goed.
Je weet hoe verzot ze op me is/was/etsuquote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom dan wel lachen om hem?Hij mag je wel belachelijk maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |