Ik ken het.quote:Op zondag 17 november 2013 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ja, ik ben natuurlijk heel blij en ook trots om dat te horen maar je bent irl wel alleen blij ofzo. Ja, nouja het is allemaal heel beperkt. En ik weet dat mn vriendinnen heel trots izjn op het meeste wat ik doe en mn ouders ook maar ze zijn er gewoon niet omdat het vaak niet kan. Ja logisch, wonen ver weg en ook gewoon druk.
Maar gewoon, jammer.
Dat is wel kut ja.quote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.. het is niet dat ik geen vrienden heb ofzo. Maar het is vaak gewoon niet haalbaar dat ze kunnen zien wat ik irl doe en dat ze bij spannende en leuke dingen voor mij er vaak ook gewoon niet bij kunnen zijn
.
WAAROM zeg je datquote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben er tussen 15.25-15.35 eigenlijk. Bij spoor 3.
Krijg even lekker de willem.quote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Oke,onder deze lijn gaan we Toto nu belachelijk maken met zijn cougar vriendin en zijn slaapkastje vol met MAP`s
Ik weet toch al dat je op zoek gaatquote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
WAAROM zeg je datwil je dat ik hoi kom zeggen of zo
He wants the Pquote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
WAAROM zeg je datwil je dat ik hoi kom zeggen of zo
Mjamja, het is gewoon momentje ofzo denk ikquote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ken het.
Mja, gewoon niet al te veel aan denken.
Willem Wever?quote:
nee jij luister ook niet naar mijquote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
Oke,onder deze lijn gaan we Toto nu belachelijk maken met zijn cougar vriendin en zijn slaapkastje vol met MAP`s
Op alles wat een vriendin heeft jaloers zijn is een beeetje triest VA, just saying..quote:Op zondag 17 november 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin. Kan alleen maar jaloers zijn
Ik ook.quote:Op zondag 17 november 2013 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorrie Tjakkie, ik heb problemen met mijn gedrag
noem je me nu een object?quote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op alles wat een vriendin heeft jaloers zijn is een beeetje triest VA, just saying..
Ik kan er dingen over zeggen maar eignelijk moet ik gewoon heel snel mijn bek houdenquote:Op zondag 17 november 2013 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op alles wat een vriendin heeft jaloers zijn is een beeetje triest VA, just saying..
de Pooperquote:
Wat zijn MAP's?quote:Op zondag 17 november 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
| Hop naar: | |