Wat dat betreft zijn mijn ouders dan wel weer ietsje chillerquote:Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, het kan erger.
kuch dearest kuch
Hopelijk gauw weer op mezelf wonen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dus omdat het bij andere erger is kan je ermee leven?
Ho, ik zei: "niet mijn hele privéleven".quote:Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha
[..]
Ja, je lult super veel over je persoonlijke leven júíst hier en dan zeg je dat je dat niet doet en daarna dat je het wel doet want toch niemand kent je. De neuk?
sex ;squote:
mja die willen d'r staartt dan gelijk afhakkenquote:Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn mijn ouders dan wel weer ietsje chiller
dit wordt een aparate FOK!meet op deze manierquote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Crack_ het volgende:
Als jullie allemaal aan mijn titties hebben gezogen dan hebben jullie dat goed gedaan. Er is niet veel meer van over.
Is dat dan ook bij mij aan de hand? Ik voel me aangerandquote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Crack_ het volgende:
Als jullie allemaal aan mijn titties hebben gezogen dan hebben jullie dat goed gedaan. Er is niet veel meer van over.
Niet alles, alleen het meest intieme.quote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hopelijk gauw weer op mezelf wonen.
[..]
Ho, ik zei: "niet mijn hele privéleven".
d.w.z. ik vertel niet alles
quote:Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Crack is de moeder van deze SC
Ja, boeiend.quote:Op zondag 17 november 2013 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet alles, alleen het meest intieme.
*proest*quote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat jij appeltietjes hebtquote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Jhali het volgende:
[..]
Is dat dan ook bij mij aan de hand? Ik voel me aangerand
quote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dit wordt een aparate FOK!meet op deze manier
Haha wutquote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Jhali het volgende:
[..]
Is dat dan ook bij mij aan de hand? Ik voel me aangerand
Hij begon toch zelf erover dat hij zijn vriendin bij hem thuis wil etc.quote:Op zondag 17 november 2013 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet alles, alleen het meest intieme.
Het is wel krom dudequote:
jhali heeft van die punttietjes, HË ALDO!quote:Op zondag 17 november 2013 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij appeltietjes hebt
[..].
Appeltietjesquote:Op zondag 17 november 2013 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij appeltietjes hebt
[..].
Ga ik ook doenquote:Op zondag 17 november 2013 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel krom dude![]()
Maar je bent soiweso nogal welbespraakt over hoevaak je haar wel niet neukt en shit dus
* Tjacka checkt foboquote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik zei het op één avondjequote:Op zondag 17 november 2013 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel krom dude![]()
Maar je bent soiweso nogal welbespraakt over hoevaak je haar wel niet neukt en shit dus
Nou zegquote:Op zondag 17 november 2013 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jhali heeft van die punttietjes, HË ALDO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |