Dat die jongen in bovenstaande post ontkennend klinkt, betekent niet dat hij niet gewoon de insteek heeft om via de listige backdoor techniek alsnog in haar string te kruipen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Als dat zo is spreekt dat alles wat Inloggen hier gepost heeft tegen.
Oh het is absoluut niet om agresief te zijn, maar eeeuuh zo veel tegenstellingen ....quote:Op zondag 17 november 2013 18:08 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf vaak tegenspreekt was me wel opgevallen. Ik begrijp alleen niet zo waarom er zo agressief op haar gereageerd wordt.
Nee dat komt omdat jij dezelfde intentie als die gast hebt. Afspreken met inloggenquote:Op zondag 17 november 2013 18:08 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf vaak tegenspreekt was me wel opgevallen. Ik begrijp alleen niet zo waarom er zo agressief op haar gereageerd wordt.
Eens. Daarom noemde ik zijn reacties ook doorzichtig. En blijft hij aandringen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:08 schreef cowman het volgende:
[..]
Dat die jongen in bovenstaande post ontkennend klinkt, betekent niet dat hij niet gewoon de insteek heeft om via de listige backdoor techniek alsnog in haar string te kruipen.
Waarom zou hij anders graag gewoon leuke dingen met haar willen doen. Het is nou niet dat ze overkomt als een geweldig gezelschap waar je complete avonden gefascineerd naast wilt zitten.
Leuke poging.quote:Op zondag 17 november 2013 18:10 schreef cowman het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat jij dezelfde intentie als die gast hebt. Afspreken met inloggen
Acteren zal ze goed kunnen ja, maar of ze een aangename en knappe actrice a la angelina jolie is, blijft de vraag. Maar zo te horen zal je binnenkort met haar afspreken dan weet je het zelf héquote:Op zondag 17 november 2013 18:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Eens. Daarom noemde ik zijn reacties ook doorzichtig. En blijft hij aandringen.
Links of rechts voor Inloggen, zou ik zeggen. Of ze doet zich compleet anders voor hier dan ze is, of niet.
Mark my words, als jij eenmaal kunt DM'n dan spreken jullie een keer af. Als je dan maar wel even hier rapporteert of ze in het echt ook zo is.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 18:14 schreef cowman het volgende:
[..]
Mark my words, als jij eenmaal kunt DM'n dan spreken jullie een keer af. Als je dan maar wel even hier rapporteert of ze in het echt ook zo is.
Wat een vrouw he, het hoofdonderwerp van die prachtige Tindertopic. Hoe ze het toch doet
Ja, jij bent m'n heldin van het tindertopic. Zover is inmiddels duidelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 18:18 schreef Inloggen het volgende:
Hahahahahaha
Ik heb hardop gelachen om de reacties hier
Heel leuk hoe jullie mij analyseren/observeren enzo
Misschien moeten we het topic hernoemen naar Tinloggen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:14 schreef cowman het volgende:
[..]
Mark my words, als jij eenmaal kunt DM'n dan spreken jullie een keer af. Als je dan maar wel even hier rapporteert of ze in het echt ook zo is.
Wat een vrouw he, het hoofdonderwerp van die prachtige Tindertopic. Hoe ze het toch doet
Je kan zoveel op een zondag haha.quote:
Voedingsdeskundige?quote:Op zondag 17 november 2013 18:22 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja, jij bent m'n heldin van het tindertopic. Zover is inmiddels duidelijk.
Ik ga overigens stuk als het allemaal een grote utopie bleek te zijn. Dat je gewoon een gescheiden vrouw van 43 jaar bent die zich voordoet als een geile 'to hard to handle' 24 jarige voedingsdeskundige die elke dag 2 tindermannen verslijt op basis van oppervlakkigheid, en dan hier haar beklacht doet.
Heeft ze niet verteld, maar is een kleine deductie van mijn kant + haar leeftijd. Waarschijnlijk is dit haar derde studie switch.quote:Op zondag 17 november 2013 18:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Voedingsdeskundige?
Ok. Dan is ze wel dezelfde. Voor 98%.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:22 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja, jij bent m'n heldin van het tindertopic. Zover is inmiddels duidelijk.
Ik ga overigens stuk als het allemaal een grote utopie bleek te zijn. Dat je gewoon een gescheiden vrouw van 43 jaar bent die zich voordoet als een geile 'to hard to handle' 24 jarige voedingsdeskundige die elke dag 2 tindermannen verslijt op basis van oppervlakkigheid, en dan hier haar beklacht doet.
Als dat klopt is ze dezelfde en hoef ik haar niet te ontmoeten.quote:Op zondag 17 november 2013 18:26 schreef cowman het volgende:
[..]
Heeft ze niet verteld, maar is een kleine deductie van mijn kant + haar leeftijd. Waarschijnlijk is dit haar derde studie switch.
Ik vind het jammer dat je het niet doorhadquote:Op zondag 17 november 2013 18:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Als dat klopt is ze dezelfde en hoef ik haar niet te ontmoeten.
Dan is ze namelijk niet eerlijk. En daar hou ik niet van.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:26 schreef cowman het volgende:
[..]
Heeft ze niet verteld, maar is een kleine deductie van mijn kant + haar leeftijd. Waarschijnlijk is dit haar derde studie switch.
Ik twijfelde. Nu niet meer.quote:Op zondag 17 november 2013 18:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je het niet door had
Nou onze wereld moeten we ver gescheiden houden, dat is mij allang duidelijk. Maar ik moet wel toegeven dat ik je een "leuke" toevoeging vind aan dit topic. Je houdt het topic erg levendigquote:Op zondag 17 november 2013 18:29 schreef Inloggen het volgende:
[..]![]()
Ik had jullie moeten daten hahaha. Ik weet zeker dat dat veel gezelliger was geweest hahahahaha
Love you guys!
Ik heb medelijden met haar, moet ik nu zeggen. Zo weinig eigenwaarde.quote:Op zondag 17 november 2013 18:32 schreef cowman het volgende:
[..]
Nou onze wereld moeten we ver gescheiden houden, dat is mij allang duidelijk. Maar ik moet wel toegeven dat ik je een "leuke" toevoeging vind aan dit topic. Je houdt het topic erg levendig
We zullen eeuwig een haat/liefde verhouding hebben. Dus dat is verstandig inderdaadquote:Op zondag 17 november 2013 18:32 schreef cowman het volgende:
[..]
Nou onze wereld moeten we ver gescheiden houden, dat is mij allang duidelijk. Maar ik moet wel toegeven dat ik je een "leuke" toevoeging vind aan dit topic. Je houdt het topic erg levendig
quote:Op zondag 17 november 2013 17:13 schreef cowman het volgende:
[..]
Dan stop je toch met Tinderen? Blijf lekker op FOK, je vond ons immers veel leuker en we willen ook geen relatie met je (behalve Heeinz). Win/Win situatie
Bespaart je ook een hoop Kindersuprise chocolade
Liegen en acteren maken veel dingen in het leven wel erg levendig inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 18:32 schreef cowman het volgende:
[..]
Waarom lieg je zoveel?quote:Op zondag 17 november 2013 18:35 schreef Inloggen het volgende:
[..]
We zullen eeuwig een haat/liefde verhouding hebben. Dus dat is verstandig inderdaad
Je draait er omheen, B.quote:Op zondag 17 november 2013 18:38 schreef Inloggen het volgende:
Jullie lijken allemaal te vluchten van julliezelf door op mij te focussen. Ik voel me super speciaal door alle aandachtIk denk niet dat dat jullie doel is, of wel?
Hahaha je gaat nu projecterenquote:Op zondag 17 november 2013 18:38 schreef Inloggen het volgende:
Jullie lijken allemaal te vluchten van julliezelf door op mij te focussen. Ik voel me super speciaal door alle aandachtIk denk niet dat dat jullie doel is, of wel?
Weetje, ik vind je echt heel moeilijk in te schatten. Soms kom je op mij zo ontzettend over dat ik met geen mogelijkheid een deukje kan slaan in jouw te grote ego. Maar ik zou me wel erg schuldig voelen als bleek te zijn dat je behoorlijk onzeker bent, veel problemen hebt en ik je nu alleen maar meer de grond in trap. (risico van anoniem achter internet zitten)quote:Op zondag 17 november 2013 18:35 schreef Inloggen het volgende:
[..]
We zullen eeuwig een haat/liefde verhouding hebben. Dus dat is verstandig inderdaad
Sorry complicate ik dacht dat je inloggen was..quote:Op zondag 17 november 2013 18:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, ik leid dat af van alle reacties van inloggen, niet enkel en alleen die laatste reactie.
Heel lief van je, maar doe gewoon wat bij je past. Mij kan je niet rakenquote:Op zondag 17 november 2013 18:39 schreef cowman het volgende:
[..]
Weetje, ik vind je echt heel moeilijk in te schatten. Soms kom je op mij zo ontzettend over dat ik met geen mogelijkheid een deukje kan slaan in jouw te grote ego. Maar ik zou me wel erg schuldig voelen als bleek te zijn dat je behoorlijk onzeker bent, veel problemen hebt en ik je nu alleen maar meer de grond in trap. (risico van anoniem achter internet zitten)
Gevangen tussen 2 culturen. En nu zeg ik niks meer ivm privacy.quote:Op zondag 17 november 2013 18:39 schreef cowman het volgende:
[..]
Weetje, ik vind je echt heel moeilijk in te schatten. Soms kom je op mij zo ontzettend over dat ik met geen mogelijkheid een deukje kan slaan in jouw te grote ego. Maar ik zou me wel erg schuldig voelen als bleek te zijn dat je behoorlijk onzeker bent, veel problemen hebt en ik je nu alleen maar meer de grond in trap. (risico van anoniem achter internet zitten)
Kortom zie het als reactie van mij op de persoon die jij voordoet op dit topic.
Amaiiiiiiii , die gedachte alquote:Op zondag 17 november 2013 18:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry complicate ik dacht dat je inloggen was...
quote:Op zondag 17 november 2013 18:41 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Heel lief van je, maar doe gewoon wat bij je past. Mij kan je niet rakenIk geef geen neuk om mensen die ik niet ken.
Niet de vrouwen die ik ken blijkbaar. Net dat voorbeeld opgevolgd bij iemand waar ik toch al een tijdje niks meer van had gehoord en ik kreeg meteen te horen dat ik onbeschoft was en ben ook nog eens geblokt.quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn zo makkelijk
Je bent labiel, mevrouw K.quote:Op zondag 17 november 2013 18:38 schreef Inloggen het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 18:59 schreef Pienata het volgende:
Oké, ik like nooit meer mannen die maar één foto hebben.
Het kan bij mannen net zo verschrikkelijk tegenvallen zodra je er meer ziet als bij vrouwen.
Daarom snap ik ook niet dat sommige hier riepen dat je zo min mogelijk foto's moet neerzetten in je profiel. Ik heb er gewoon 4 nu waarbij elke foto echt anders is om gewoon een goed en eerlijk beeld te geven wat bij 1 foto of 4 dezelfde poses niet kan.quote:Op zondag 17 november 2013 18:59 schreef Pienata het volgende:
Het kan bij mannen net zo verschrikkelijk tegenvallen zodra je er meer ziet als bij vrouwen.
Klopt, het nummer moet in je contactenlijst staan.quote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef PG18 het volgende:
Als ik iemands nummer heb, hoe verstuur ik een bericht naar haar via Whatsapp? Moet ik haar dan eerst als contact toevoegen?
Niet zo oppervlakkig zegquote:Op zondag 17 november 2013 18:59 schreef Pienata het volgende:
Hmm die vond ik in een ander topic erg sympathiek overkomen. Zou wel vreemd zijn als zij het is.quote:
Nou zij heeft ook wel wat issuesquote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef cowman het volgende:
[..]
Hmm die vond ik in een ander topic erg sympathiek overkomen. Zou wel vreemd zijn als zij het is.
Hoo wacht.. jij delete een meisje die jonger is dan jij? Dat is bij mij juist een vereistequote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Meisje verwijderd van de chat, ze was jonger dan mij.
Het meisje waar ik geen interesse in had, heeft mij verwijderd, blijkbaar nadat ze mijm begroeting zag.
Geen matches..voel me echt kansloos..
Begin aan mijn foto's te twijfelen..
Laat eens zien via PM.quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Het meisje waar ik geen interesse in had, heeft mij verwijderd, blijkbaar nadat ze mijm begroeting zag.
Verwijderd om de leeftijd? Vrouwen willen over het algemeen een man die wat ouder isquote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Like spree?quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
In before Motorbloempje dit tot SC benoemt![]()
@BK
Wat voor foto's heb je en doe je een like spree?
3jaar verschil. Vind ik toch iets te.quote:Op zondag 17 november 2013 20:01 schreef cowman het volgende:
[..]
Hoo wacht.. jij delete een meisje die jonger is dan jij? Dat is bij mij juist een vereiste
Stuur eens foto van jezelf via DM anders?
Hangt ook wel af van je eigen leeftijd, als 18-jarige ga ik niet met een meisje van 14quote:Op zondag 17 november 2013 20:03 schreef kurk_droog het volgende:
Sowieso 4 jaar kan wel max vind ik maar liever 2 jaar verschil.
Ik vind vanaf 18 oké. Ben 24quote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
3jaar verschil. Vind ik toch iets te.
Ja klopt. De ondergrens is 18 inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hangt ook wel af van je eigen leeftijd, als 18-jarige ga ik niet met een meisje van 14. 15 zou hééél misschien nog wel kunnen. Hangt er vanaf hoe ze is.
Niet té kieskeurig worden, anders creëer je helemaal geen kansen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Goed punt, niets meer aan toe te voegenquote:
Waarom verwijder je een meisje als ze jonger is? Als ik je post in dit topic een beetje volg is het juist misschien goed om eerst gewoon wat met een meisje te babbelen, zelfs al komt er niets uit. Levert vast wat zelfvertrouwen op etc.quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Zij is 15-16 en ik 18. Dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 17 november 2013 20:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Goed punt, niets meer aan toe te voegen
[..]
Waarom verwijder je een meisje als ze jonger is? Als ik je post in dit topic een beetje volg is het juist misschien goed om eerst gewoon wat met een meisje te babbelen, zelfs al komt er niets uit. Levert vast wat zelfvertrouwen op etc.
wtf waarom niet? .. 16 kan toch prima. Wat wil je dan, een meid van 21?quote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Zij is 15-16 en ik 18. Dat kan gewoon niet.
Mhaw, ik ben zelf 25 en ik zit echt niet op een of ander huppelkutje van 18 te wachten. Ga toch meer voor de leeftijdscategorie 21/22-28. Tuurlijk zou je ergens iemand kunnen tegenkomen die jonger is en helemaal top. Maar in zo'n app heb ik daar helemaal geen zin in want dan komt er veel te veel troep mee voor die piepkleine kans op die ene goede.quote:
Shit, er is iets mis met me.quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mhaw, ik ben zelf 25 en ik zit echt niet op een of ander huppelkutje van 18 te wachten. Ga toch meer voor de leeftijdscategorie 21/22-28. Tuurlijk zou je ergens iemand kunnen tegenkomen die jonger is en helemaal top. Maar in zo'n app heb ik daar helemaal geen zin in want dan komt er veel te veel troep mee voor die piepkleine kans op die ene goede.
En welk wijf van 18 zit er nou te wachten op een vent van meer dan 3 jaar ouder. Dan is er ook iets goed mis met je.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En welk wijf van 18 zit er nou te wachten op een vent van meer dan 3 jaar ouder. Dan is er ook iets goed mis met je.
Uhh, zo'n beetje bijna allemaal?quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zijn er nog meer dan je denktquote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mag je verder je eigen conclusies uit trekkenquote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Uhh, zo'n beetje bijna allemaal?
Ik ken juist nauwelijks vrouwen die ook maar enige interesse hebben in mannen die jonger dan haar zijn.
En daaruit concludeer jij dat vrouwen geen oudere man willenquote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mag je verder je eigen conclusies uit trekken
Jongere mannen idd niet veel, maar er is wel een verschil tussen interesse in iemand van ongeveer je eigen leeftijd en iemand die een stuk ouder is. Zeker op die leeftijden leef je dan echt in een compleet andere wereld.
Kan prima,18 en 22. Zij eerstejaars student, hij vierdejaars. Ik zie daar niets raars in.quote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mag je verder je eigen conclusies uit trekken
Jongere mannen idd niet veel, maar er is wel een verschil tussen interesse in iemand van ongeveer je eigen leeftijd en iemand die een stuk ouder is. Zeker op die leeftijden leef je dan echt in een compleet andere wereld.
Er zijn zoveel jonge meisjes die een oudere jongen interessant vinden. De meeste kerels van 21 gedragen zich als idioten van 17 jaar. Ik snap die meiden wel. Daarnaast de vrouwen van 18 jaar zitten vaak nog erg mooi in hun vel, wat de jongens weer aantrekt.quote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik snap niet dat die vent daar trek in heeft en overigens ook de vrouw niet, maar goed. Dat moeten ze verder zelf weten natuurlijk.
15 kan ik me iets bij voorstellen, maar 16 is dan toch gewoon prima?! Iemand bij mij in het dorp is 19 en heeft met iemand van 14. Ja, dan moet je je toch bepaalde dingen afvragen, maar 16 en 18 is toch absoluut geen probleem?quote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Zij is 15-16 en ik 18. Dat kan gewoon niet.
Dan laat ik het zitten, wordt toch niksquote:Op zondag 17 november 2013 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe doen jullie dat als ze wilt dat je over jezelf wat dingen moet vertellen?
Edit: Moet ik erbij zeggen dat ik er niet heel serieus mee ben.quote:Op zondag 17 november 2013 23:06 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dan laat ik het zitten, wordt toch niks
Ligt aan het gehele gesprek of het niks wordt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:06 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dan laat ik het zitten, wordt toch niks
Juistquote:Op zondag 17 november 2013 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ligt aan het gehele gesprek of het niks wordt.In dit geval zelfs logisch omdat de voorgeschiedenis wat anders is, dit was een random girl op Facebook waarvan ik dacht dat ik haar op Tinder zag wat niet zo was dus uiteindelijk haar gewoon toegevoegd..
( na het stappen op vrijdag om 6:00 in de ochtend )
Ja true maar die kleine dingetjes ben ik van mening kom je pas achter op een date en dergelijke en niet via tekstberichten.quote:Op zondag 17 november 2013 23:14 schreef Westerling het volgende:
[..]
Juist.
Maar dan nog, ze kan toch gewoon vragen wat ze wil weten.
Bovendien vind ik t persoonlijk aantrekkelijkheid veel meer zitten in de kleine dingetjes (omgang, humor en maniertjes bijv.) dan de grote dingen (opleiding, normen/waarden, visies, levensverhalen). Zo'n verhaal afsteken gaat toch alleen maar over het laatste.
Zal voor die vrouwen dan anders zijn maar dan gaan ze maar lekker allemaal zelf vragen in plaats van mij mn doopceel te laten lichten.
300 foto's en dan 15 likes? Come on cuh.quote:Op zondag 17 november 2013 23:27 schreef solo020 het volgende:
Ik heb de app al een paar dagen gebruikt, waarbij ik naar schatting zeker al 300 foto's heb bekeken waarvan ik ongeveer 15 chicks heb geliked. Tot mijn teleurstelling nog geen enkele match. Ik heb waarschijnlijk iets hogere standaarden dan de meeste mannen op tinder. Maar het zijn zeker niet enkel fotomodellen die ik like. Ik snap er echt helemaal niets van dat ik nog geen enkele match heb.
Ik vraag me dan ook af of die app wel klopt bij mij. Vaak slaat die app om de 5-10 chicks beoordeeld te hebben vast. Ik zie ook vaak mensen tegen komen die ik al eens afgewezen heb en vanavond ook een die ik al een keer geliked heb. Als ik na alle mensen in een straal bekeken te hebben de straal verhoog moet ik altijd eerst uitloggen om tinder weer te laten werken.
Ik heb maar twee foto's wat een beetje weinig is, maar meer goede foto's heb ik vooralsnog niet. Kwaliteit boven kwantiteit lijkt mij het beste. Ik ga wel mijn best doen daar zo snel mogelijk verandering in te brengen. De eerste foto is een portretfoto met een pak, met enkel het hoofd tot het begin van de stropdas. De tweede foto heb ik ook een (ander) pak aan, in de kroeg waar ik lachend op sta. Bij beide foto's kijk ik goed naar de camera. Zijn dat nou per definitie slechte foto's?
Daarnet heb ik om te testen of de app werkt gewoon ruim dertig vrouwen onder de 6.5 geliked om te kijken of er dan wel een match uit komt. Als ik morgenavond nog geen enkele match heb kan ik bijna niet geloven dat er niets met de app mis is bij mij. Ik ben echt niet super lelijk.
Vind ik niet heel gek hoor. Dat is 1 op de 20. Ik heb mn huidige account verwijderd en ben opnieuw gaan zoeken op basis van 1 op de 30. Je merkt absoluut dat je bijna geen matches krijgt (momenteel 2 op een dag), maar dat zijn dan wel echt gelijk de toppers waar je goed je best voor je wilt doen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
300 foto's en dan 15 likes? Come on cuh.
Verder kan het even duren voordat jouw foto bij de dames terechtkomt. Een mooie manier om te testen is om na een paar uur niet actief te zijn geweest eens de eerste (2, 3, 28?) foto's te liken. Degenen die jou geliked hebben, krijg je namelijk als eerste te zien.
Laatste alinea is nogal tegenstrijdig.quote:Op maandag 18 november 2013 00:03 schreef cowman het volgende:
[..]
Vind ik niet heel gek hoor. Dat is 1 op de 20. Ik heb mn huidige account verwijderd en ben opnieuw gaan zoeken op basis van 1 op de 30. Je merkt absoluut dat je bijna geen matches krijgt (momenteel 2 op een dag), maar dat zijn dan wel echt gelijk de toppers waar je goed je best voor je wilt doen.
Het heeft even een dagje nodig, zij moeten ook de kans krijgen om jou te beoordelen. Daarnaast is het aanbod mannen vele malen hoger dan vrouwen. Vrouwen zijn ook selectiever over het algemeen, dus je moet je wel echt gaan onderscheiden. Gelukkig is het aanbod mannen bedroevend (schijnt).
Klopt, bedoelde met de laatste zin "aanbod qua uiterlijk" niet het aantalquote:Op maandag 18 november 2013 00:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Laatste alinea is nogal tegenstrijdig.
En er zitten ook heel veel vrouwen op om hun ego gestreeld te krijgen.
Nee, mannen doen het vast niet voor hun ego.quote:Op maandag 18 november 2013 00:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Laatste alinea is nogal tegenstrijdig.
En er zitten ook heel veel vrouwen op om hun ego gestreeld te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |