Dat die jongen in bovenstaande post ontkennend klinkt, betekent niet dat hij niet gewoon de insteek heeft om via de listige backdoor techniek alsnog in haar string te kruipen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Als dat zo is spreekt dat alles wat Inloggen hier gepost heeft tegen.
Oh het is absoluut niet om agresief te zijn, maar eeeuuh zo veel tegenstellingen ....quote:Op zondag 17 november 2013 18:08 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf vaak tegenspreekt was me wel opgevallen. Ik begrijp alleen niet zo waarom er zo agressief op haar gereageerd wordt.
Nee dat komt omdat jij dezelfde intentie als die gast hebt. Afspreken met inloggenquote:Op zondag 17 november 2013 18:08 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf vaak tegenspreekt was me wel opgevallen. Ik begrijp alleen niet zo waarom er zo agressief op haar gereageerd wordt.
Eens. Daarom noemde ik zijn reacties ook doorzichtig. En blijft hij aandringen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:08 schreef cowman het volgende:
[..]
Dat die jongen in bovenstaande post ontkennend klinkt, betekent niet dat hij niet gewoon de insteek heeft om via de listige backdoor techniek alsnog in haar string te kruipen.
Waarom zou hij anders graag gewoon leuke dingen met haar willen doen. Het is nou niet dat ze overkomt als een geweldig gezelschap waar je complete avonden gefascineerd naast wilt zitten.
Leuke poging.quote:Op zondag 17 november 2013 18:10 schreef cowman het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat jij dezelfde intentie als die gast hebt. Afspreken met inloggen
Acteren zal ze goed kunnen ja, maar of ze een aangename en knappe actrice a la angelina jolie is, blijft de vraag. Maar zo te horen zal je binnenkort met haar afspreken dan weet je het zelf héquote:Op zondag 17 november 2013 18:10 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Eens. Daarom noemde ik zijn reacties ook doorzichtig. En blijft hij aandringen.
Links of rechts voor Inloggen, zou ik zeggen. Of ze doet zich compleet anders voor hier dan ze is, of niet.
Mark my words, als jij eenmaal kunt DM'n dan spreken jullie een keer af. Als je dan maar wel even hier rapporteert of ze in het echt ook zo is.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 18:14 schreef cowman het volgende:
[..]
Mark my words, als jij eenmaal kunt DM'n dan spreken jullie een keer af. Als je dan maar wel even hier rapporteert of ze in het echt ook zo is.
Wat een vrouw he, het hoofdonderwerp van die prachtige Tindertopic. Hoe ze het toch doet
Ja, jij bent m'n heldin van het tindertopic. Zover is inmiddels duidelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 18:18 schreef Inloggen het volgende:
Hahahahahaha
Ik heb hardop gelachen om de reacties hier
Heel leuk hoe jullie mij analyseren/observeren enzo
Misschien moeten we het topic hernoemen naar Tinloggen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:14 schreef cowman het volgende:
[..]
Mark my words, als jij eenmaal kunt DM'n dan spreken jullie een keer af. Als je dan maar wel even hier rapporteert of ze in het echt ook zo is.
Wat een vrouw he, het hoofdonderwerp van die prachtige Tindertopic. Hoe ze het toch doet
Je kan zoveel op een zondag haha.quote:
Voedingsdeskundige?quote:Op zondag 17 november 2013 18:22 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja, jij bent m'n heldin van het tindertopic. Zover is inmiddels duidelijk.
Ik ga overigens stuk als het allemaal een grote utopie bleek te zijn. Dat je gewoon een gescheiden vrouw van 43 jaar bent die zich voordoet als een geile 'to hard to handle' 24 jarige voedingsdeskundige die elke dag 2 tindermannen verslijt op basis van oppervlakkigheid, en dan hier haar beklacht doet.
Heeft ze niet verteld, maar is een kleine deductie van mijn kant + haar leeftijd. Waarschijnlijk is dit haar derde studie switch.quote:Op zondag 17 november 2013 18:24 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Voedingsdeskundige?
Ok. Dan is ze wel dezelfde. Voor 98%.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:22 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja, jij bent m'n heldin van het tindertopic. Zover is inmiddels duidelijk.
Ik ga overigens stuk als het allemaal een grote utopie bleek te zijn. Dat je gewoon een gescheiden vrouw van 43 jaar bent die zich voordoet als een geile 'to hard to handle' 24 jarige voedingsdeskundige die elke dag 2 tindermannen verslijt op basis van oppervlakkigheid, en dan hier haar beklacht doet.
Als dat klopt is ze dezelfde en hoef ik haar niet te ontmoeten.quote:Op zondag 17 november 2013 18:26 schreef cowman het volgende:
[..]
Heeft ze niet verteld, maar is een kleine deductie van mijn kant + haar leeftijd. Waarschijnlijk is dit haar derde studie switch.
Ik vind het jammer dat je het niet doorhadquote:Op zondag 17 november 2013 18:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Als dat klopt is ze dezelfde en hoef ik haar niet te ontmoeten.
Dan is ze namelijk niet eerlijk. En daar hou ik niet van.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:26 schreef cowman het volgende:
[..]
Heeft ze niet verteld, maar is een kleine deductie van mijn kant + haar leeftijd. Waarschijnlijk is dit haar derde studie switch.
Ik twijfelde. Nu niet meer.quote:Op zondag 17 november 2013 18:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je het niet door had
Nou onze wereld moeten we ver gescheiden houden, dat is mij allang duidelijk. Maar ik moet wel toegeven dat ik je een "leuke" toevoeging vind aan dit topic. Je houdt het topic erg levendigquote:Op zondag 17 november 2013 18:29 schreef Inloggen het volgende:
[..]![]()
Ik had jullie moeten daten hahaha. Ik weet zeker dat dat veel gezelliger was geweest hahahahaha
Love you guys!
Ik heb medelijden met haar, moet ik nu zeggen. Zo weinig eigenwaarde.quote:Op zondag 17 november 2013 18:32 schreef cowman het volgende:
[..]
Nou onze wereld moeten we ver gescheiden houden, dat is mij allang duidelijk. Maar ik moet wel toegeven dat ik je een "leuke" toevoeging vind aan dit topic. Je houdt het topic erg levendig
We zullen eeuwig een haat/liefde verhouding hebben. Dus dat is verstandig inderdaadquote:Op zondag 17 november 2013 18:32 schreef cowman het volgende:
[..]
Nou onze wereld moeten we ver gescheiden houden, dat is mij allang duidelijk. Maar ik moet wel toegeven dat ik je een "leuke" toevoeging vind aan dit topic. Je houdt het topic erg levendig
quote:Op zondag 17 november 2013 17:13 schreef cowman het volgende:
[..]
Dan stop je toch met Tinderen? Blijf lekker op FOK, je vond ons immers veel leuker en we willen ook geen relatie met je (behalve Heeinz). Win/Win situatie
Bespaart je ook een hoop Kindersuprise chocolade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |