Heel lief van je, maar doe gewoon wat bij je past. Mij kan je niet rakenquote:Op zondag 17 november 2013 18:39 schreef cowman het volgende:
[..]
Weetje, ik vind je echt heel moeilijk in te schatten. Soms kom je op mij zo ontzettend over dat ik met geen mogelijkheid een deukje kan slaan in jouw te grote ego. Maar ik zou me wel erg schuldig voelen als bleek te zijn dat je behoorlijk onzeker bent, veel problemen hebt en ik je nu alleen maar meer de grond in trap. (risico van anoniem achter internet zitten)
Gevangen tussen 2 culturen. En nu zeg ik niks meer ivm privacy.quote:Op zondag 17 november 2013 18:39 schreef cowman het volgende:
[..]
Weetje, ik vind je echt heel moeilijk in te schatten. Soms kom je op mij zo ontzettend over dat ik met geen mogelijkheid een deukje kan slaan in jouw te grote ego. Maar ik zou me wel erg schuldig voelen als bleek te zijn dat je behoorlijk onzeker bent, veel problemen hebt en ik je nu alleen maar meer de grond in trap. (risico van anoniem achter internet zitten)
Kortom zie het als reactie van mij op de persoon die jij voordoet op dit topic.
Amaiiiiiiii , die gedachte alquote:Op zondag 17 november 2013 18:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry complicate ik dacht dat je inloggen was...
quote:Op zondag 17 november 2013 18:41 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Heel lief van je, maar doe gewoon wat bij je past. Mij kan je niet rakenIk geef geen neuk om mensen die ik niet ken.
Niet de vrouwen die ik ken blijkbaar. Net dat voorbeeld opgevolgd bij iemand waar ik toch al een tijdje niks meer van had gehoord en ik kreeg meteen te horen dat ik onbeschoft was en ben ook nog eens geblokt.quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn zo makkelijk
Je bent labiel, mevrouw K.quote:Op zondag 17 november 2013 18:38 schreef Inloggen het volgende:
Jullie lijken allemaal te vluchten van julliezelf door op mij te focussen. Ik voel me super speciaal door alle aandachtIk denk niet dat dat jullie doel is, of wel?
quote:Op zondag 17 november 2013 18:59 schreef Pienata het volgende:
Oké, ik like nooit meer mannen die maar één foto hebben.
Het kan bij mannen net zo verschrikkelijk tegenvallen zodra je er meer ziet als bij vrouwen.
Daarom snap ik ook niet dat sommige hier riepen dat je zo min mogelijk foto's moet neerzetten in je profiel. Ik heb er gewoon 4 nu waarbij elke foto echt anders is om gewoon een goed en eerlijk beeld te geven wat bij 1 foto of 4 dezelfde poses niet kan.quote:Op zondag 17 november 2013 18:59 schreef Pienata het volgende:
Het kan bij mannen net zo verschrikkelijk tegenvallen zodra je er meer ziet als bij vrouwen.
Klopt, het nummer moet in je contactenlijst staan.quote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef PG18 het volgende:
Als ik iemands nummer heb, hoe verstuur ik een bericht naar haar via Whatsapp? Moet ik haar dan eerst als contact toevoegen?
Niet zo oppervlakkig zegquote:Op zondag 17 november 2013 18:59 schreef Pienata het volgende:
Hmm die vond ik in een ander topic erg sympathiek overkomen. Zou wel vreemd zijn als zij het is.quote:
Nou zij heeft ook wel wat issuesquote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef cowman het volgende:
[..]
Hmm die vond ik in een ander topic erg sympathiek overkomen. Zou wel vreemd zijn als zij het is.
Hoo wacht.. jij delete een meisje die jonger is dan jij? Dat is bij mij juist een vereistequote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Meisje verwijderd van de chat, ze was jonger dan mij.
Het meisje waar ik geen interesse in had, heeft mij verwijderd, blijkbaar nadat ze mijm begroeting zag.
Geen matches..voel me echt kansloos..
Begin aan mijn foto's te twijfelen..
Laat eens zien via PM.quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Het meisje waar ik geen interesse in had, heeft mij verwijderd, blijkbaar nadat ze mijm begroeting zag.
Verwijderd om de leeftijd? Vrouwen willen over het algemeen een man die wat ouder isquote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Like spree?quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
In before Motorbloempje dit tot SC benoemt![]()
@BK
Wat voor foto's heb je en doe je een like spree?
3jaar verschil. Vind ik toch iets te.quote:Op zondag 17 november 2013 20:01 schreef cowman het volgende:
[..]
Hoo wacht.. jij delete een meisje die jonger is dan jij? Dat is bij mij juist een vereiste
Stuur eens foto van jezelf via DM anders?
Hangt ook wel af van je eigen leeftijd, als 18-jarige ga ik niet met een meisje van 14quote:Op zondag 17 november 2013 20:03 schreef kurk_droog het volgende:
Sowieso 4 jaar kan wel max vind ik maar liever 2 jaar verschil.
Ik vind vanaf 18 oké. Ben 24quote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
3jaar verschil. Vind ik toch iets te.
Ja klopt. De ondergrens is 18 inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hangt ook wel af van je eigen leeftijd, als 18-jarige ga ik niet met een meisje van 14. 15 zou hééél misschien nog wel kunnen. Hangt er vanaf hoe ze is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |