Nou zij heeft ook wel wat issuesquote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef cowman het volgende:
[..]
Hmm die vond ik in een ander topic erg sympathiek overkomen. Zou wel vreemd zijn als zij het is.
Hoo wacht.. jij delete een meisje die jonger is dan jij? Dat is bij mij juist een vereistequote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Meisje verwijderd van de chat, ze was jonger dan mij.
Het meisje waar ik geen interesse in had, heeft mij verwijderd, blijkbaar nadat ze mijm begroeting zag.
Geen matches..voel me echt kansloos..
Begin aan mijn foto's te twijfelen..
Laat eens zien via PM.quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Het meisje waar ik geen interesse in had, heeft mij verwijderd, blijkbaar nadat ze mijm begroeting zag.
Verwijderd om de leeftijd? Vrouwen willen over het algemeen een man die wat ouder isquote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Like spree?quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
In before Motorbloempje dit tot SC benoemt![]()
@BK
Wat voor foto's heb je en doe je een like spree?
3jaar verschil. Vind ik toch iets te.quote:Op zondag 17 november 2013 20:01 schreef cowman het volgende:
[..]
Hoo wacht.. jij delete een meisje die jonger is dan jij? Dat is bij mij juist een vereiste
Stuur eens foto van jezelf via DM anders?
Hangt ook wel af van je eigen leeftijd, als 18-jarige ga ik niet met een meisje van 14quote:Op zondag 17 november 2013 20:03 schreef kurk_droog het volgende:
Sowieso 4 jaar kan wel max vind ik maar liever 2 jaar verschil.
Ik vind vanaf 18 oké. Ben 24quote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
3jaar verschil. Vind ik toch iets te.
Ja klopt. De ondergrens is 18 inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hangt ook wel af van je eigen leeftijd, als 18-jarige ga ik niet met een meisje van 14. 15 zou hééél misschien nog wel kunnen. Hangt er vanaf hoe ze is.
Niet té kieskeurig worden, anders creëer je helemaal geen kansen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Goed punt, niets meer aan toe te voegenquote:
Waarom verwijder je een meisje als ze jonger is? Als ik je post in dit topic een beetje volg is het juist misschien goed om eerst gewoon wat met een meisje te babbelen, zelfs al komt er niets uit. Levert vast wat zelfvertrouwen op etc.quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Zij is 15-16 en ik 18. Dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 17 november 2013 20:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Goed punt, niets meer aan toe te voegen
[..]
Waarom verwijder je een meisje als ze jonger is? Als ik je post in dit topic een beetje volg is het juist misschien goed om eerst gewoon wat met een meisje te babbelen, zelfs al komt er niets uit. Levert vast wat zelfvertrouwen op etc.
wtf waarom niet? .. 16 kan toch prima. Wat wil je dan, een meid van 21?quote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Zij is 15-16 en ik 18. Dat kan gewoon niet.
Mhaw, ik ben zelf 25 en ik zit echt niet op een of ander huppelkutje van 18 te wachten. Ga toch meer voor de leeftijdscategorie 21/22-28. Tuurlijk zou je ergens iemand kunnen tegenkomen die jonger is en helemaal top. Maar in zo'n app heb ik daar helemaal geen zin in want dan komt er veel te veel troep mee voor die piepkleine kans op die ene goede.quote:
Shit, er is iets mis met me.quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mhaw, ik ben zelf 25 en ik zit echt niet op een of ander huppelkutje van 18 te wachten. Ga toch meer voor de leeftijdscategorie 21/22-28. Tuurlijk zou je ergens iemand kunnen tegenkomen die jonger is en helemaal top. Maar in zo'n app heb ik daar helemaal geen zin in want dan komt er veel te veel troep mee voor die piepkleine kans op die ene goede.
En welk wijf van 18 zit er nou te wachten op een vent van meer dan 3 jaar ouder. Dan is er ook iets goed mis met je.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En welk wijf van 18 zit er nou te wachten op een vent van meer dan 3 jaar ouder. Dan is er ook iets goed mis met je.
Uhh, zo'n beetje bijna allemaal?quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |