Niet té kieskeurig worden, anders creëer je helemaal geen kansen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Meisje verwijderd van de chat, ze was jonger dan mij.
Goed punt, niets meer aan toe te voegenquote:
Waarom verwijder je een meisje als ze jonger is? Als ik je post in dit topic een beetje volg is het juist misschien goed om eerst gewoon wat met een meisje te babbelen, zelfs al komt er niets uit. Levert vast wat zelfvertrouwen op etc.quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef BroodjeKebab het volgende:
Meisje verwijderd van de chat, ze was jonger dan mij.
Het meisje waar ik geen interesse in had, heeft mij verwijderd, blijkbaar nadat ze mijm begroeting zag.
Geen matches..voel me echt kansloos..
Begin aan mijn foto's te twijfelen..
Zij is 15-16 en ik 18. Dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 17 november 2013 20:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Goed punt, niets meer aan toe te voegen
[..]
Waarom verwijder je een meisje als ze jonger is? Als ik je post in dit topic een beetje volg is het juist misschien goed om eerst gewoon wat met een meisje te babbelen, zelfs al komt er niets uit. Levert vast wat zelfvertrouwen op etc.
wtf waarom niet? .. 16 kan toch prima. Wat wil je dan, een meid van 21?quote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Zij is 15-16 en ik 18. Dat kan gewoon niet.
Mhaw, ik ben zelf 25 en ik zit echt niet op een of ander huppelkutje van 18 te wachten. Ga toch meer voor de leeftijdscategorie 21/22-28. Tuurlijk zou je ergens iemand kunnen tegenkomen die jonger is en helemaal top. Maar in zo'n app heb ik daar helemaal geen zin in want dan komt er veel te veel troep mee voor die piepkleine kans op die ene goede.quote:
Shit, er is iets mis met me.quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mhaw, ik ben zelf 25 en ik zit echt niet op een of ander huppelkutje van 18 te wachten. Ga toch meer voor de leeftijdscategorie 21/22-28. Tuurlijk zou je ergens iemand kunnen tegenkomen die jonger is en helemaal top. Maar in zo'n app heb ik daar helemaal geen zin in want dan komt er veel te veel troep mee voor die piepkleine kans op die ene goede.
En welk wijf van 18 zit er nou te wachten op een vent van meer dan 3 jaar ouder. Dan is er ook iets goed mis met je.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En welk wijf van 18 zit er nou te wachten op een vent van meer dan 3 jaar ouder. Dan is er ook iets goed mis met je.
Uhh, zo'n beetje bijna allemaal?quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zijn er nog meer dan je denktquote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mag je verder je eigen conclusies uit trekkenquote:Op zondag 17 november 2013 21:03 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Uhh, zo'n beetje bijna allemaal?
Ik ken juist nauwelijks vrouwen die ook maar enige interesse hebben in mannen die jonger dan haar zijn.
En daaruit concludeer jij dat vrouwen geen oudere man willenquote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mag je verder je eigen conclusies uit trekken
Jongere mannen idd niet veel, maar er is wel een verschil tussen interesse in iemand van ongeveer je eigen leeftijd en iemand die een stuk ouder is. Zeker op die leeftijden leef je dan echt in een compleet andere wereld.
Kan prima,18 en 22. Zij eerstejaars student, hij vierdejaars. Ik zie daar niets raars in.quote:Op zondag 17 november 2013 21:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Mag je verder je eigen conclusies uit trekken
Jongere mannen idd niet veel, maar er is wel een verschil tussen interesse in iemand van ongeveer je eigen leeftijd en iemand die een stuk ouder is. Zeker op die leeftijden leef je dan echt in een compleet andere wereld.
Er zijn zoveel jonge meisjes die een oudere jongen interessant vinden. De meeste kerels van 21 gedragen zich als idioten van 17 jaar. Ik snap die meiden wel. Daarnaast de vrouwen van 18 jaar zitten vaak nog erg mooi in hun vel, wat de jongens weer aantrekt.quote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik snap niet dat die vent daar trek in heeft en overigens ook de vrouw niet, maar goed. Dat moeten ze verder zelf weten natuurlijk.
15 kan ik me iets bij voorstellen, maar 16 is dan toch gewoon prima?! Iemand bij mij in het dorp is 19 en heeft met iemand van 14. Ja, dan moet je je toch bepaalde dingen afvragen, maar 16 en 18 is toch absoluut geen probleem?quote:Op zondag 17 november 2013 20:36 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Zij is 15-16 en ik 18. Dat kan gewoon niet.
Dan laat ik het zitten, wordt toch niksquote:Op zondag 17 november 2013 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe doen jullie dat als ze wilt dat je over jezelf wat dingen moet vertellen?
Edit: Moet ik erbij zeggen dat ik er niet heel serieus mee ben.quote:Op zondag 17 november 2013 23:06 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dan laat ik het zitten, wordt toch niks
Ligt aan het gehele gesprek of het niks wordt.quote:Op zondag 17 november 2013 23:06 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dan laat ik het zitten, wordt toch niks
Juistquote:Op zondag 17 november 2013 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ligt aan het gehele gesprek of het niks wordt.In dit geval zelfs logisch omdat de voorgeschiedenis wat anders is, dit was een random girl op Facebook waarvan ik dacht dat ik haar op Tinder zag wat niet zo was dus uiteindelijk haar gewoon toegevoegd..
( na het stappen op vrijdag om 6:00 in de ochtend )
Ja true maar die kleine dingetjes ben ik van mening kom je pas achter op een date en dergelijke en niet via tekstberichten.quote:Op zondag 17 november 2013 23:14 schreef Westerling het volgende:
[..]
Juist.
Maar dan nog, ze kan toch gewoon vragen wat ze wil weten.
Bovendien vind ik t persoonlijk aantrekkelijkheid veel meer zitten in de kleine dingetjes (omgang, humor en maniertjes bijv.) dan de grote dingen (opleiding, normen/waarden, visies, levensverhalen). Zo'n verhaal afsteken gaat toch alleen maar over het laatste.
Zal voor die vrouwen dan anders zijn maar dan gaan ze maar lekker allemaal zelf vragen in plaats van mij mn doopceel te laten lichten.
300 foto's en dan 15 likes? Come on cuh.quote:Op zondag 17 november 2013 23:27 schreef solo020 het volgende:
Ik heb de app al een paar dagen gebruikt, waarbij ik naar schatting zeker al 300 foto's heb bekeken waarvan ik ongeveer 15 chicks heb geliked. Tot mijn teleurstelling nog geen enkele match. Ik heb waarschijnlijk iets hogere standaarden dan de meeste mannen op tinder. Maar het zijn zeker niet enkel fotomodellen die ik like. Ik snap er echt helemaal niets van dat ik nog geen enkele match heb.
Ik vraag me dan ook af of die app wel klopt bij mij. Vaak slaat die app om de 5-10 chicks beoordeeld te hebben vast. Ik zie ook vaak mensen tegen komen die ik al eens afgewezen heb en vanavond ook een die ik al een keer geliked heb. Als ik na alle mensen in een straal bekeken te hebben de straal verhoog moet ik altijd eerst uitloggen om tinder weer te laten werken.
Ik heb maar twee foto's wat een beetje weinig is, maar meer goede foto's heb ik vooralsnog niet. Kwaliteit boven kwantiteit lijkt mij het beste. Ik ga wel mijn best doen daar zo snel mogelijk verandering in te brengen. De eerste foto is een portretfoto met een pak, met enkel het hoofd tot het begin van de stropdas. De tweede foto heb ik ook een (ander) pak aan, in de kroeg waar ik lachend op sta. Bij beide foto's kijk ik goed naar de camera. Zijn dat nou per definitie slechte foto's?
Daarnet heb ik om te testen of de app werkt gewoon ruim dertig vrouwen onder de 6.5 geliked om te kijken of er dan wel een match uit komt. Als ik morgenavond nog geen enkele match heb kan ik bijna niet geloven dat er niets met de app mis is bij mij. Ik ben echt niet super lelijk.
Vind ik niet heel gek hoor. Dat is 1 op de 20. Ik heb mn huidige account verwijderd en ben opnieuw gaan zoeken op basis van 1 op de 30. Je merkt absoluut dat je bijna geen matches krijgt (momenteel 2 op een dag), maar dat zijn dan wel echt gelijk de toppers waar je goed je best voor je wilt doen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
300 foto's en dan 15 likes? Come on cuh.
Verder kan het even duren voordat jouw foto bij de dames terechtkomt. Een mooie manier om te testen is om na een paar uur niet actief te zijn geweest eens de eerste (2, 3, 28?) foto's te liken. Degenen die jou geliked hebben, krijg je namelijk als eerste te zien.
Laatste alinea is nogal tegenstrijdig.quote:Op maandag 18 november 2013 00:03 schreef cowman het volgende:
[..]
Vind ik niet heel gek hoor. Dat is 1 op de 20. Ik heb mn huidige account verwijderd en ben opnieuw gaan zoeken op basis van 1 op de 30. Je merkt absoluut dat je bijna geen matches krijgt (momenteel 2 op een dag), maar dat zijn dan wel echt gelijk de toppers waar je goed je best voor je wilt doen.
Het heeft even een dagje nodig, zij moeten ook de kans krijgen om jou te beoordelen. Daarnaast is het aanbod mannen vele malen hoger dan vrouwen. Vrouwen zijn ook selectiever over het algemeen, dus je moet je wel echt gaan onderscheiden. Gelukkig is het aanbod mannen bedroevend (schijnt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |