abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133360114
Teaser voor Wolve:

Ja doei.
  zondag 17 november 2013 @ 22:29:58 #152
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133360183
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:18 schreef Zwabberhark het volgende:
@Quoi, een keer bij Bertus dan maar. Het was trouwens achterin de parkeergarage van de lage startnummers.
Daar was ik, klopt. Bertus doen we :)
  zondag 17 november 2013 @ 22:31:41 #153
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_133360280
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

O, kan niet anders dan! (om maar even voor Quoi te spreken).

Ik ben daar ook nog even geweest. En een knaap met heel veel compressiespul en eventjes een blote piemel ook. Dat was wel een beetje storend, maar blijkbaar is een onderbroek vervelend onder je bunhugger. dat was jij toch niet?
:D :D Schokkende beelden idd in die parkeergarage.
pi_133360422
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef hatsaflats het volgende:Ik ben daar ook nog even geweest. En een knaap met heel veel compressiespul en eventjes een blote piemel ook. Dat was wel een beetje storend, maar blijkbaar is een onderbroek vervelend onder je bunhugger. dat was jij toch niet?
Ik draag geen compressiekousen, maar heb wel een piemel. (En jou zou ik nu wel herkend hebben).
pi_133360438
Moblo en zwabberhark prachtige verslagen ook! *O* _O_ *O*
Lekker gelopen allebei! En gaaf die foto's Mo! Al zijn ze wel iets bewogen ja :P . Goed bezig! *O*
  zondag 17 november 2013 @ 22:36:34 #156
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133360546
Sorry voor het korte verslag.

Gister als voorbereiding geheel onverwachts in een tapasrestaurant gegeten. Ik hoopte dat het niet verkeerd zou gaan vallen met al dat exotische voedsel. Dat deed het gelukkig niet dus vroeg het bed in en heerlijk geslapen, en wakker geweest, en geslapen en en.. Normaal heb ik dit niet zo maar ik had wat hogere verwachtingen gesteld vanwege een goede voorbereiding dit keer.

Vanmorgen vroeg eruit en rustig alles bij elkaar gezocht en in een tas gedaan. Ontbijtje gehad en richting trein. Tot aan Zwolle heerlijk rustig, en in Zwolle gelukkig alleen het perron over de trein naar Nijmegen in. Toen kwamen de andere treinen en liep de trein snel vol. Ik zat in ieder geval. In de trein wat geappt met Corniel maar op een gegeven moment geen bericht meer gehad. In Nijmegen ook geen verbinding meer dus verder kon ik het qua contact wel vergeten. Bij de garderobe zag ik iemand die verdomt veel op Corniel leek. Ik wou snel mijn tas en jas afgeven zodat ik het kon verifiëren, maar toen ik mijn spul had op laten hangen waren hun helaas weg.

Toen naar het startvak gelopen zodat ik mooi vooraan stond. Een poosje met een man staan praten die vanaf Maart bezig was met lopen en nu LDL's rond de 21K loopt. Op een gegeven moment zag ik iemand met een 7^^ shirt, een spibelt en bibbits maar ik kon de naam op het startnummer niet goed zien. Hij keek wat om zich heen en was op zijn telefoon bezig. Ik keek dus maar even op mijne en had een bericht van stipstreep. Voorzichtig benaderd (we blijven fokkers) en het was hem ook nog. Poosje gepraat en toen op een gegeven moment van start. Vlak voor de start dacht stipstreep dat hij semtex zag, en dat was ook zo. Even handjes geschud en toen de start over. Semtex en stip liepen gelijk van me weg. Beetje slalommend mensen in blijven halen en in het begin een beetje een gevoelige knie gehad. Op een gegeven moment was dat over en kreeg ik wat steek. Met wat letten op de ademhaling (3x in, 4x uit.. tip van hier) was het op een gegeven moment wel weer weg en liep ik lekker door. Bij 8km ofzo kreeg ik het zwaar en na een beetje een opstopping bij het drinken kwam ik moeilijk op gang. Maar al wetende dat het bij 11k omlaag ging gewoon verstand op 0 en doorgegaan. Op een gegeven moment zag ik een bekend persoon in de vorm van stipstreep die ik even "aanmoedigde", waarop hij mij "aanmoedigde" en omlaag gestoomd naar de finish. Ik liep steeds tegen een kramp in mijn linker kuit te vechten en heb tijdens de laatste km's een gevecht met mezelf gehad of ik even zou rekken of door zou gaan. Ik ben dus gewoon doorgegaan. (dont cry, run). De laatste km was echt fijn zoals hier aangegeven met al die bordjes en massa's mensen. Afgeklokt op 1:18:24. (echte tijd 1:18:13).

Na de finish medaille opgehaald en drinken opgedronken en toen snel mijn broek gepakt en richting garderobe gegaan want ik had het KOUD. Aantal keer op de telefoon geprobeerd om een verbinding te krijgen en wat geappt met Jero maar een meet zat er niet in. Op station Nijmegen heerlijk koffie gekocht om het warm te krijgen, een frikadelbroodje gekocht omdat ik honger had en 2 blikken grolsch herfstbock gekocht omdat ik toch iets van speciaal bier wou (en een twentsche alcoholist ben).

Thuis broodje knakworst, witvis en kwaRRRk gehad en nu alle verslagen gelezen en mijne getypt.

The end.

Linkje:

http://www.endomondo.com/workouts/269933905/7102294

[ Bericht 2% gewijzigd door Daywalk3r op 17-11-2013 22:45:04 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133360664
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Moblo en zwabberhark prachtige verslagen ook! *O* _O_ *O*
Lekker gelopen allebei! En gaaf die foto's Mo! Al zijn ze wel iets bewogen ja :P . Goed bezig! *O*
"iets" :D!

En alle anderen ook superleuke verslagen! Ben ze nu aan het lezen terwijl Wolve en schoonpaps aan het afwassen zijn :@ En SEMTEX! Wát een tijd! HELDIN! _O_ _O_
Ja doei.
pi_133360711
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:

Thuis broodje knakworst, witvis en kwak gehad en nu alle verslagen gelezen en mijne getypt.

The end.
of 'eiwitten'? :o
Ja doei.
pi_133360779
Ik werd ook een keer persoonlijk aangemoedigd, zo leuk! :D Een wildvreemde met een megafoon, was meteen niet meer moe haha.

Echt cool ook, al die mensen die naar wildvreemden komen kijken en aanmoedigen enzo _O_
pi_133360804
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ] of 'eiwitten'? :o
_O-
  zondag 17 november 2013 @ 22:41:19 #161
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133360828
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

O, kan niet anders dan! (om maar even voor Quoi te spreken).

Ik ben daar ook nog even geweest. En een knaap met heel veel compressiespul en eventjes een blote piemel ook. Dat was wel een beetje storend, maar blijkbaar is een onderbroek vervelend onder je bunhugger. dat was jij toch niet?
doet me denken aan het nummer van Harrie Jekkers

quote:
Zo stond je zomers op het strand
Met je zwembroek in 't zand
Heel onhandig op een been
Met een handdoek om je heen
Bij het onderbroek uittrekken
Je je-weet-wel te bedekken
Niemand zag een stukje bloot
Maar je schaamde je toch dood
Omdat je onder je handdoek geen onderbroek aan had
En dan dat panische moment
Dat je in je blote krent
Door je knieen moest zakken
Om die zwembroek op te pakken
Wat stond je hem te knijpen
Zoekend naar de juiste pijpen
Angstig kijkend, wild gebarend
En je evenwicht bewarend
Tot die rotbroek eindelijk om je krent heenzat
Maar het kwam ook weleens voor
Dat je je evenwicht verloor
En dan struikelend in je pijpen
Je probeerde vast te grijpen
Aan een paal die er niet stond
En dan lag je in het zand
En dan zag het hele strand
Tjonge, jonge eventjes een stukje van je blote je-weet-wel

Dat was de schaamte
Je niet schamen was taboe
Iedereen die schaamde zich
Tot aan de kleinste schaamluis toe
Alles was taboe, vreselijk taboe
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133360860
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Sorry voor het korte verslag.

Gister als voorbereiding geheel onverwachts in een tapasrestaurant gegeten. Ik hoopte dat het niet verkeerd zou gaan vallen met al dat exotische voedsel. Dat deed het gelukkig niet dus vroeg het bed in en heerlijk geslapen, en wakker geweest, en geslapen en en.. Normaal heb ik dit niet zo maar ik had wat hogere verwachtingen gesteld vanwege een goede voorbereiding dit keer.

Vanmorgen vroeg eruit en rustig alles bij elkaar gezocht en in een tas gedaan. Ontbijtje gehad en richting trein. Tot aan Zwolle heerlijk rustig, en in Zwolle gelukkig alleen het perron over de trein naar Nijmegen in. Toen kwamen de andere treinen en liep de trein snel vol. Ik zat in ieder geval. In de trein wat geappt met Corniel maar op een gegeven moment geen bericht meer gehad. In Nijmegen ook geen verbinding meer dus verder kon ik het qua contact wel vergeten. Bij de garderobe zag ik iemand die verdomt veel op Corniel leek. Ik wou snel mijn tas en jas afgeven zodat ik het kon verifiëren, maar toen ik mijn spul had op laten hangen waren hun helaas weg.

Toen naar het startvak gelopen zodat ik mooi vooraan stond. Een poosje met een man staan praten die vanaf Maart bezig was met lopen en nu LDL's rond de 21K loopt. Op een gegeven moment zag ik iemand met een 7^^ shirt, een spibelt en bibbits maar ik kon de naam op het startnummer niet goed zien. Hij keek wat om zich heen en was op zijn telefoon bezig. Ik keek dus maar even op mijne en had een bericht van stipstreep. Voorzichtig benaderd (we blijven fokkers) en het was hem ook nog. Poosje gepraat en toen op een gegeven moment van start. Vlak voor de start dacht stipstreep dat hij semtex zag, en dat was ook zo. Even handjes geschud en toen de start over. Semtex en stip liepen gelijk van me weg. Beetje slalommend mensen in blijven halen en in het begin een beetje een gevoelige knie gehad. Op een gegeven moment was dat over en kreeg ik wat steek. Met wat letten op de ademhaling (3x in, 4x uit.. tip van hier) was het op een gegeven moment wel weer weg en liep ik lekker door. Bij 8km ofzo kreeg ik het zwaar en na een beetje een opstopping bij het drinken kwam ik moeilijk op gang. Maar al wetende dat het bij 11k omlaag ging gewoon verstand op 0 en doorgegaan. Op een gegeven moment zag ik een bekend persoon in de vorm van stipstreep die ik even "aanmoedigde", waarop hij mij "aanmoedigde" en omlaag gestoomd naar de finish. Ik liep steeds tegen een kramp in mijn linker kuit te vechten en heb tijdens de laatste km's een gevecht met mezelf gehad of ik even zou rekken of door zou gaan. Ik ben dus gewoon doorgegaan. (dont cry, run). De laatste km was echt fijn zoals hier aangegeven met al die bordjes en massa's mensen. Afgeklokt op 1:18:24. (echte tijd 1:18:13).

Na de finish medaille opgehaald en drinken opgedronken en toen snel mijn broek gepakt en richting garderobe gegaan want ik had het KOUD. Aantal keer op de telefoon geprobeerd om een verbinding te krijgen en wat geappt met Jero maar een meet zat er niet in. Op station Nijmegen heerlijk koffie gekocht om het warm te krijgen, een frikadelbroodje gekocht omdat ik honger had en 2 blikken grolsch herfstbock gekocht omdat ik toch iets van speciaal bier wou (en een twentsche alcoholist ben).

Thuis broodje knakworst, witvis en kwak gehad en nu alle verslagen gelezen en mijne getypt.

The end.
Kort verslag zegt ie dan..! :P
Maar ook erg lekker gelopen en een prachtige tijd neergezet! Inderdaad jammer dat er geen meet meer was naderhand, maar het is allemaal wel erg massaal enzo. Goed bezig! _O_
pi_133360890
Oh, en in de geweldige Sambaband bij de start én de finish speelde FOK!ster morgane mee:

quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 06:35 schreef morgane het volgende:

[..]

Yay, hoeveel km loop je? Ik sta zondag weer langs de route met de sambaband :)
Ik heb haar nog wel gespot, met een big smile spelend O+ supertof O+ en supertof dat ze er waren! O+
Ja doei.
pi_133360963
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en in de geweldige Sambaband bij de start én de finish speelde FOK!ster morgane mee:

[..]

Ik heb haar nog wel gespot, met een big smile spelend O+ supertof O+ en supertof dat ze er waren! O+
Bij het startvak bedoel je die?
pi_133360981
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2013 22:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Bij het startvak bedoel je die?
:Y
Ja doei.
pi_133361026
Dat was erg gaaf. *O*
  FOK!Fotograaf zondag 17 november 2013 @ 22:45:42 #167
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_133361071
Ik vind die trommelgroepjes heel erg leuk, maar ben ook altijd weer blij dat ik er met een flink tempo voorbij ga.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  zondag 17 november 2013 @ 22:46:27 #168
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133361108
Bij het startvak en onderweg ook 2 keer ofzo. Ik heb voor die mensen geklapt, waarna er bij 1 band ook weer 1 helemaal vrolijk naar mij deed. Ook handjes klappen bij kids enzo. Prachtig :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 17 november 2013 @ 22:47:05 #169
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133361138
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ] of 'eiwitten'? :o
Fixed ma'am.
pi_133361168
Leuke verslagen allemaal! Ik heb alles inmiddels gelezen.
En niet te vergeten: wat heeft iedereen goed gelopen!!
  zondag 17 november 2013 @ 22:49:45 #171
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133361274
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Leuke verslagen allemaal! Ik heb alles inmiddels gelezen.

een druk loopweekend is een niet zo productieve maandagmorgen met al die verslagen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 17 november 2013 @ 22:53:07 #172
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133361462
Ik ga planken nu. Slaap lekker toppers! Iedereen heeft het geweldig gedaan! _O_
pi_133361466
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:Y
Dan heb ik toch een Fokker gespot denk ik :') Als het ten minste die vrouw met donker, lang haar in het midden van die groep was die met haar kont stond te zwaaien :D
pi_133361496
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij het startvak en onderweg ook 2 keer ofzo. Ik heb voor die mensen geklapt, waarna er bij 1 band ook weer 1 helemaal vrolijk naar mij deed. Ook handjes klappen bij kids enzo. Prachtig :D
Ik heb 1 kindje heel hard gemept :D Sorry, bij deze :P
pi_133361905
Leukste opmerking van een toeschouwster, die voor iedereen aan het applaudisseren (dubbel p, dubbel s, ik moest dat echt opzoeken) was: "Jullie hebben straks geen benen meer en ik geen armen!".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')