SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fanta-stick op 16-11-2013 23:44:32 ]
Ronda...quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is toch te dun voor jou?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die rechter is nice, would berry.
wacht maar op de finale.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Shit man. Wat een kut einde van episode 9.Echt een domme zet van Crixus.
Nee man die is echt hot. Doet me een beetje denken aan Angelina Jolie.quote:
ROME=nog meer seks.quote:Op zondag 17 november 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga denk ik beginnen met de serie ROME, gezien ik toch in het sfeertje zit.Is ook maar twee seizoenen, 8,9 op IMDB en moet tig keer beter dan Spartacus zijn.
Het is jammer dat je geen Turks verstaat overigens. Er zijn namelijk ook twee Turkse series over het reilen en zeilen van het Ottomaans tijdperk.quote:Op zondag 17 november 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga denk ik beginnen met de serie ROME, gezien ik toch in het sfeertje zit.Is ook maar twee seizoenen, 8,9 op IMDB en moet tig keer beter dan Spartacus zijn.
Nice. Romeinse seks.quote:
Ik kan wel een beetje Turks, haha. Het merendeel van mijn Turkse vocabulaire bestaat uit slechte woorden, dat wel.quote:Op zondag 17 november 2013 03:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is jammer dat je geen Turks verstaat overigens. Er zijn namelijk ook twee Turkse series over het reilen en zeilen van het Ottomaans tijdperk.
Seks, verraad en bloed..etc.
Leerzaam. Ik kijk af en toe mee met mijn moeder/zus versta er geen fuck van.
Ah thanks. The Tudors ziet er wel goed uit ja. Ik lees ook dat het sinds deze week op Netflix staat; hoef ik het niet te downloaden.quote:Op zondag 17 november 2013 03:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Muhtesem Yuzyil heet het programma..
[ afbeelding ]
En dan vind je The Tudors ook interessant.
Over Koning Hendrik VIII en zijn chimi's...bizar hoe snel hij zijn vrouwen afwisselt.
Wederom veel seks.
8.1 op IMDB
[ afbeelding ]
Het zal weer eens niet dat THEFXR wakker is voor een potje MMA, een soort van hedendaagse gladiatoren.quote:Op zondag 17 november 2013 03:12 schreef THEFXR het volgende:
http://www.ufc.tv/video/prelims-st-pierre-hendricks
yes yesquote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Romeinse seks.![]()
[..]
Ik kan wel een beetje Turks, haha. Het merendeel van mijn Turkse vocabulaire bestaat uit slechte woorden, dat wel.Het Ottomaanse Rijk vind ikzelf ook erg interessant. Geschiedenis over het algemeen trekt mij wel.
Mijn moeder kijkt trouwens hele dagen Turkse series met Bosnische ondertiteling.Ze zijn er allemaal verslaafd aan bij ons.
[..]
Ah thanks. The Tudors ziet er wel goed uit ja. Ik lees ook dat het sinds deze week op Netflix staat; hoef ik het niet te downloaden.
[..]
Het zal weer eens niet dat THEFXR wakker is voor een potje MMA, een soort van hedendaagse gladiatoren.Nog iets bijzonders deze nacht?
Sowieso baas. Seks maakt alles opeens een stuk interessanter.quote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Romeinse seks.![]()
[..]
Ik kan wel een beetje Turks, haha. Het merendeel van mijn Turkse vocabulaire bestaat uit slechte woorden, dat wel.Het Ottomaanse Rijk vind ikzelf ook erg interessant. Geschiedenis over het algemeen trekt mij wel.
Mijn moeder kijkt trouwens hele dagen Turkse series met Bosnische ondertiteling.Ze zijn er allemaal verslaafd aan bij ons.
[..]
Ah thanks. The Tudors ziet er wel goed uit ja. Ik lees ook dat het sinds deze week op Netflix staat; hoef ik het niet te downloaden.
[..]
Het zal weer eens niet dat THEFXR wakker is voor een potje MMA, een soort van hedendaagse gladiatoren.Nog iets bijzonders deze nacht?
Yeah, wanneer ik naast mijn moeder zit en zij een serie kijkt dan ziet het er ook zo uit ja. Hoor het meerdere mensen ook zeggen.quote:Op zondag 17 november 2013 03:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso baas. Seks maakt alles opeens een stuk interessanter.
Ik denk dat je nog beter Turks spreekt dan ik. Helaas vind ik Turkse series allemaal te overdreven en te dramatisch te langdradig allemaal op elkaar lijkend. Vandaar dat ik zo'n educatieve, historische serie wel verfrissend vind.
Met deze woorden ga ik naar bed want over 4,5 uur ga ik hardlopen.
Vies bazig die serie.quote:Op zondag 17 november 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze man!quote:
Hahah ja tog wie is johny manquote:Op zondag 17 november 2013 00:52 schreef fathank het volgende:
Hey Cake-man
Jij bent downie tog ja tog
Cakeman is down met johnny
quote:Op zondag 17 november 2013 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo, finale afgelopen. Ik vond het aan de ene kant een waardig einde en aan de andere kant slecht. Had stiekem toch nog gehoopt op een nieuw seizoen, alhoewel dat niet echt waarde aan de gehele serie zal toevoegen. Ik ga Spartacus missen.Moet wel zeggen dat deze acteur beter was voor de vervolgseizoenen dan Andy zou zijn geweest. Andy was meer een fucking animal, deze heeft ook een wat softere kant, wat een grotere rol speelde in de vervolgseizoenen.
quote:“We certainly could have continued for a few more seasons and stretched it out, but we really wanted to end high and not feel like we were treading water – and really just condense the rest of the history into one amazing ten-episode, badass final season.
Je begeleider van de dagbestedingquote:
Volges mij verwar je me met iemand anders hahahquote:
Ja, heel historisch accuraat allemaal ja.quote:Op zondag 17 november 2013 03:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is jammer dat je geen Turks verstaat overigens. Er zijn namelijk ook twee Turkse series over het reilen en zeilen van het Ottomaans tijdperk.
Seks, verraad en bloed..etc.
Leerzaam. Ik kijk af en toe mee met mijn moeder/zus versta er geen fuck van.
quote:Op zondag 17 november 2013 12:33 schreef seto het volgende:
turks en historisch accuraat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh snapquote:Op zondag 17 november 2013 12:33 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kapeot platjequote:
In grote lijnen, ballaar.quote:Op zondag 17 november 2013 12:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, heel historisch accuraat allemaal ja.
hey weismanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egt toppie!!quote:Op zondag 17 november 2013 14:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat feel dat je 9 km hebt afgelegd in een uur...na 3 maanden niet gerend te hebben.
heyquote:
hey preissmanquote:
Idd ik ging al meteen naar nutrition &fitness.quote:Op zondag 17 november 2013 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is best wel awesome: https://helpouts.google.com/home Je hebt er zelfs wat gozers die strength training tips geven.![]()
neuk Dima hij is ook turkçequote:Op zondag 17 november 2013 15:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Kak Klokov is getrouwd!!! Geen masterrace kunnen produceren.
Ergens ben ik wel een beetje gaan nadenken over wat jullie hier zeggen.
Ergens moet ik mijn genen wel kunnen verspreiden. Maar eidonor zijn is kak want je krijgt vrouwelijke hormonen ingespoten die je fucking labiel maken.
link?quote:Op zondag 17 november 2013 16:14 schreef Fanta-stick het volgende:
OMG
IK BEN JB EN ETHA TEGENGEKOMEN OP FB.
FUCKING SERIEUS,
Vrouwen zijn sowieso al labiel.quote:Op zondag 17 november 2013 15:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Maar eidonor zijn is kak want je krijgt vrouwelijke hormonen ingespoten die je fucking labiel maken.
quote:Het vertekende beeld van de werkelijkheid...
Mensen vraag wel is aan mij, xxxxx train/fitness jij?
Als ik deze vraag krijg, begint alles in mij te koken en ik moet mijn rust bewaren.
Ik doe alles voor een goed lichaam.
Ik eet in de ochtend Brinta met een whey shake, 6x per dag kip/vis/vlees met rijst, kwark met soepstengels noem het maar op.
Train gemiddeld 4x in de week keihard en ben de hele dag bezig met fitness.
Mensen die deze vraag aan mij stellen weten dit niet en weten ook niet hoeveel je ervoor moet doen om op zowel natuurlijke als niet natuurlijke basis een zo goed mogelijk lichaam te krijgen.
Mijn antwoord op deze vraag is altijd kalmpjes; ja ik train soms.
Van binnen kook ik nog steeds, niet meer om de vraag maar om de gedachtengang van mensen.
Door televisie, magazines, social media noem het maar op.
Is de kijk die mensen op trainen en naar de sportschool gaan heel anders geworden.
Iedereen denkt gelijk zo gespierd te worden en zo'n lijf te krijgen door een beetje te trainen en minder vet te eten.
Sorry maar dan moet ik je echt uit die droom helpen.
Fitness is een levensstijl.
Je moet er alles voor over hebben om een zo goed mogelijk lichaam te krijgen.
Je moet je eten aanpassen, dingen eten die je nooit zou eten, genoeg slaap krijgen, goed drinken en natuurlijk keihard trainen.
De echte grote jongens trainen vaak allemaal niet op natuurlijke basis (anabolen steroiden). Want op natuurlijke basis zou je nooit zo gespierd en groot kunnen worden.
Begrijp me niet verkeerd, door anabolen wordt je niet meteen groot en gespierd. Nee je moet er nog kei en keihard voor trainen, hiervoor mijn respect. Maar het proces gaat wel 10x sneller dan het trainen op natuurlijke basis.
Het gebruik van anabolen steroiden zorgt jammer genoeg wel voor een vertekend beeld van de werkelijkheid en is jammer voor de mensen die op een zo natuurlijk mogelijke basis trainen.
Want door het niet gebruiken zou je never nooit zo groot worden als de mannen die je zit op tv, magazines en op het strand.
Terwijl de meeste mensen dit wel denken.
Je zou er hierdoor bijna voor kiezen om ook te gaan gebruiken, omdat mensen dan eindelijk zien dat je traint.
Aan de ander kant motiveert het mij ook, want hierdoor wil ik nog harder trainen en proberen het optimale te halen uit het trainen.
dit is toch niet serieus ofwel?quote:
Of hij/zij doet niet zo debiel moeilijk en behaalt het gewenste lichaam zonder dwangmatige eetstoornissen?quote:Ik doe alles voor een goed lichaam.
Ik eet in de ochtend Brinta met een whey shake, 6x per dag kip/vis/vlees met rijst, kwark met soepstengels noem het maar op.
Datzijn ze ook dommie.quote:Op zondag 17 november 2013 16:23 schreef VMSDKR het volgende:
kk ik dacht dat dat echt etha en JB waren.
Ik ben overtuigd.quote:Op zondag 17 november 2013 16:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit is toch niet serieus ofwel?
ik ga mijn ogen uitbranden
Het gezicht komt niet overeen, bro.quote:Op zondag 17 november 2013 16:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso wel..je ziet aan haar benen en arm dat ze lift bro.
idd laatste paar weken alleen maar Chinees en uit eten gaan en stil no endo problems bro. IIFYM tochquote:Op zondag 17 november 2013 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of hij/zij doet niet zo debiel moeilijk en behaalt het gewenste lichaam zonder dwangmatige eetstoornissen?
NEE!quote:
Heb je haar gezicht gezien sis?quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gezicht komt niet overeen, bro.
nat gewordenquote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef RaymondK het volgende:
Dagje deadliften
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cut is officieel over / ruined
Harcorde bulk sinds vorige week eigenlijk alweer, en vanmorgen 106kg.
Zal nog ff wat feutotjes schieten na een chest en schouderdag van de week
Druk bezig met filmen van 2 benendagen @ the moment
Oh ja, en voor de gene die nogsteeds denkt dat je je polsen niet dikker kan maken met krachttraining heheh
[ afbeelding ]
sick!quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef RaymondK het volgende:
Dagje deadliften
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, en voor de gene die nogsteeds denkt dat je je polsen niet dikker kan maken met krachttraining heheh
[ afbeelding ]
Never...genetics bro.quote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Goede rug inderdaad. Haha en die pols pic, when will it be my turn?
Lolquote:
waarom zou je een fucking belt jatten, die gebruik je toch alleen in de gymquote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Ben altijd zeik nat. It valt nog reuze mee en was dik een uur na de gym. Werd opgehouden. De enige belt die ik pas is gejat in de gym. Was net nieuw :-(
Ik wil wel even een foto van twee berkentakjeszoeken van 5jr terug...quote:
thnx 4 nuttinquote:Op zondag 17 november 2013 16:29 schreef Fanta-stick het volgende:
laat maar jongens..het zijn ze niet.
Ja triest he.quote:Op zondag 17 november 2013 16:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
waarom zou je een fucking belt jatten, die gebruik je toch alleen in de gym.
Fijn dat je ff mijn foto post, geepquote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig koppel wel.
Kijk die verhoudingen ook. JB=1,63 en die Etha iets van 1,78 ofzo..
12 cm sleehakken ofzo..
Klopt.
JB komt namelijk uit omgeving Rotterdam en werkt in een Ziekenhuis...deze chimi niet. Maar dit is gewoon zo toevallig.quote:
Haha maatje.quote:Op zondag 17 november 2013 16:31 schreef seto het volgende:
ben ik de enige die dacht dat het winston gerschtanoinawtieoansoiz was?
16,5 cm polsjes hierquote:Op zondag 17 november 2013 16:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik wil wel even een foto van twee berkentakjeszoeken van 5jr terug...
Op zeker dat ze dikker worden Sap! No worries, just deadlift no straps
Lekkere shape hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef RaymondK het volgende:
Dagje deadliften
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik lijk srs niet op hem, sowieso is mijn kapsel veel fresher, betere smile.quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
NEE!
Etha had vroeger een foto van hem in zijn fobo staan in grijs v hals shirt ( fotografisch geheugen)...ik herken die tanden die neus.
En hij was toen ietsjes chubbier...dit ishem.
pics?quote:Op zondag 17 november 2013 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar ik lijk srs niet op hem, sowieso is mijn kapsel veel fresher, betere smile.
Hhaha jezus maar Etha....alles klopte gewoon. Verhoudingen van manlet en womanlet..quote:Op zondag 17 november 2013 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar ik lijk srs niet op hem, sowieso is mijn kapsel veel fresher.
Je zou me nu iig nooit meer herkennen aan die foto die ik vroeger in mn FoBo had. Toen was ik 18 ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 16:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hhaha jezus maar Etha....alles klopte gewoon. Verhoudingen van manlet en womanlet..
En ik weet zeker dat JB een mooi meisje is ( fulllez)...en ja jij echt zo'n gladjakkertje met je blauwe oen en bruine haren en zo'n adolfkapsel ik dacht echt.
Nu ben je een shredded cunt? Jacked motherfucker? Ripped Master of aesthetics?quote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zou me nu iig nooit meer herkennen aan die foto die ik vroeger in mn FoBo had. Toen was ik 18 ofzo
geef me linkje dan ff kijkequote:Op zondag 17 november 2013 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wow
jongens
ik ben fanta tegengekomen op fb
ik dacht sirri dat jij nog 16 was ofzo #oneluvquote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zou me nu iig nooit meer herkennen aan die foto die ik vroeger in mn FoBo had. Toen was ik 18 ofzo
ik stuur wel ff berigje kerelquote:Op zondag 17 november 2013 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
no mang xD zo dadelijk is andere chimi bro
lol, vandaar dat billy turf zo ripped dr bij staat lolquote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso Winstrol en Nolvadex nakuurtjeee
Nou, ik zou lekker gewoon blij zijn met jouw verhoudingen chef.quote:Op zondag 17 november 2013 16:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
16,5 cm polsjes hier
de onderarm van 39cm zelf groeit wel maar hetgeen wat echt recht onder de hand zit is gewoon bot lol
ziet er wel leuk uit met dikke biceps triceps
Omtrek van je hersenen ja tog./quote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Cake-Man het volgende:
hier ook 16cm maar niet me polse hahah
snap je ?
ja tog
volges mij ben je echt dom hahahquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omtrek van je hersenen ja tog./
ghr gr..haha
Hah,quote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Cake-Man het volgende:
hier ook 16cm maar niet me polse hahah
snap je ?
ja tog
Jij wat peak van mij, ik wat pols van jouw hahahaquote:Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou, ik zou lekker gewoon blij zijn met jouw verhoudingen chef.
23cm koud hier mn polsen![]()
Onderarmen koud 40. (Aangespannen)
Maar euhm, Mag ik dikke polsen dan voortaan aanvoeren als excuus voor mn missing biceppeak ?lol
![]()
Never gona get, never gona get bicep peak, nevr gona get nvr gna get
Auw.quote:Op zondag 17 november 2013 17:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Jij wat peak van mij, ik wat pols van jouw hahaha
Dealquote:Op zondag 17 november 2013 17:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Jij wat peak van mij, ik wat pols van jouw hahaha
Gewoon jelqen vriend. Wel highrep want die strength/hypertrofie ranges werken niet daarmee.quote:Op zondag 17 november 2013 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
die van mij is 5cm, echt kut, daarom doe ik ook bodybuilden om te compenseren
We hadden het over omvang...quote:Op zondag 17 november 2013 17:14 schreef Awesome_ het volgende:
14cm vanaf de stam hier en volgens mijn vriendin is daar niks om me voor te schamen
ben je meisje ?quote:
haha kleine pimmel :pquote:Op zondag 17 november 2013 17:14 schreef Awesome_ het volgende:
14cm vanaf de stam hier en volgens mijn vriendin is daar niks om me voor te schamen
Hoe krijg je zulke abs??quote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef G.R.S. het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158276973
Nieuwe Misc God.
pindakaas smere ja tog hahahquote:
Ik heb echt in een deuk gelegenquote:Op zondag 17 november 2013 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
Goede replies in die thread ookMoet altijd lachen om die homo erotische shit in misc
quote:I would caress your balls tenderly, then turn you around and smash your angus with the force of 10 million pissening sith lords
10/10 at first sightquote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef G.R.S. het volgende:
Nieuwe Misc God.
Lolquote:Op zondag 17 november 2013 17:24 schreef Sapstengel het volgende:
Goede replies in die thread ookMoet altijd lachen om die homo erotische shit in misc
Dem legsquote:Op zondag 17 november 2013 17:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
10/10 at first sight
Elbows too round -1 =9/10
Strong nose -2=7/10
Manlet-2=5/10
Babyface-1=4/10
Linea alba too far developed=-1 makes 3/10
3/10 would not hit.
Nohomo...sap.quote:Op zondag 17 november 2013 17:30 schreef Sapstengel het volgende:
Die hair en facial aesthetics...
Would put penor in mouth while cupping ballsack/10
Om een MISC God te zijn dien je ook echt actief te zijn in de community, dit is gewoon een aandachtshoer pur sang.quote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef G.R.S. het volgende:
Nieuwe Misc God.
Hoe wil jij in godsnaam je linea alba trainen?quote:Op zondag 17 november 2013 17:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
10/10 at first sight
Elbows too round -1 =9/10
Strong nose -2=7/10
Manlet-2=5/10
Babyface-1=4/10
Linea alba too far developed=-1 makes 3/10
3/10 would not hit.
Het zijn juist al die miscers die hem bestempelen als nieuwe god of kingquote:Op zondag 17 november 2013 17:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Om een MISC God te zijn dien je ook echt actief te zijn in de community, dit is gewoon een aandachtshoer pur sang.
9/10 zijn geen echte miscers daar maar FA'ers.quote:Op zondag 17 november 2013 17:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het zijn juist al die miscers die hem bestempelen als nieuwe god of kingHij komt wel aardig en juist niet arrogant over. Mja, hij heeft ook nog een 10/10 gf.
Zijn linea alba is groot man..teveel crunches.quote:Op zondag 17 november 2013 17:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe wil jij in godsnaam je linea alba trainen?
Succes met bullshit verkopenquote:Op zondag 17 november 2013 17:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zijn linea alba is groot man..teveel crunches.
Tering jantje.quote:Op zondag 17 november 2013 17:41 schreef dreamerbulk het volgende:
Gisteren 2x big tasty , 9 hammies en een grote patat weggewerkt bij mac
9000% van mijn adh aan zout binnengekregen, morgen weer pr's in de gym dus!
Lolquote:Op zondag 17 november 2013 17:41 schreef dreamerbulk het volgende:
ja ik had ook vrij snel erna weer honger, miraculeusquote:Op zondag 17 november 2013 17:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Ik had twee grote bigmac menus met grote shakes n fries mee naar huis genomen, in 10 minuten en 1 holle kies verder ging de koelkaat open voor de rest lol
Schiet wel lekkr op kwa cals
hebben ze geen loonsverhoging gegeven?quote:
Ze kijkt iig wel alsof ze permanent uit elkaar getrokken wordt.quote:Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef seto het volgende:
http://www.mapltd.com/pos(...)pmagazinecoverstory/
zouden jullie een scheel model daten?
beter bulken bij de burger king. Dem Whopperquote:Op zondag 17 november 2013 17:41 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef seto het volgende:
sowieso, nog even en er is een BK hier in t dorp... dus dan wordt het level 2.0 bulkenquote:Op zondag 17 november 2013 17:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
beter bulken bij de burger king. Dem Whopper
Hier hebben ze ook grilles Chicken whoppers, die zijn zo zwaar hemels![]()
Bulken doe ik liever in een sushi restaurant...vollop zalm en lam bestellen. Dat dere meat. Rijst links laten liggen..vult alleen maar.quote:Op zondag 17 november 2013 17:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
beter bulken bij de burger king. Dem Whopper
Hier hebben ze ook grilles Chicken whoppers, die zijn zo zwaar hemels![]()
je bent helemaal gek van gillepsie nu ofniet?quote:Op zondag 17 november 2013 17:48 schreef Dimachaerus het volgende:
http://instagram.com/p/f09GL9RyOk/
wat een knappe jongen
nee ik moest al kk hard lachen bij het zien van de foto's ik zou echt het goed zijn voor dat arme meisje hahahaquote:Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef seto het volgende:
Ditquote:Op zondag 17 november 2013 17:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
double cheesburger xxl nomnomnomnom ... wet, sloppy, loose
quote:Op zondag 17 november 2013 17:48 schreef dreamerbulk het volgende:
jij bent het type dat MISC verneukt, ook al hang jij er wss niet rond
cry for attentionquote:Op zondag 17 november 2013 17:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind zijn vriendin eigenlijk net iets leuker.
Maar hey dat ben ik.
ja dat zijn bij mij in nl de China restaurants. All you can eat & drink ¤23 ofzo, 1,5 uur tijdslimiet en voor leftovers betaal je boete. Daar werk ik dan ook in 1,5 uur gewoon mijn dagelijkse behoefte in 1x weg aan alleen vlees en een klein beetje rijst.quote:Op zondag 17 november 2013 17:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bulken doe ik liever in een sushi restaurant...vollop zalm en lam bestellen. Dat dere meat. Rijst links laten liggen..vult alleen maar.
Ja en ik vind haar helemaal niet bijzonder ofzo. (srs)quote:Op zondag 17 november 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb je zijn vriendin gezien dan?
Ik vind haar bijzonder knap. Ik vind juist die jongen eigenlijk niet zo bijzonder.quote:Op zondag 17 november 2013 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja en ik vind haar helemaal niet bijzonder ofzo. (srs)
Zie dagelijks knappere meisjes.
Nah liever in een zo goedkoop mogelijk all/in wokrestaurant ... eten tjokvol met msg , sodium en vetten. 2 uur lang zooi eten.quote:Op zondag 17 november 2013 17:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bulken doe ik liever in een sushi restaurant...vollop zalm en lam bestellen. Dat dere meat. Rijst links laten liggen..vult alleen maar.
1,5 uur eten is ook echt te kort man..maar dat is meer omdat ik liever iets langzamer eet. Mijn eten ook wil kunnen proeven.quote:Op zondag 17 november 2013 17:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja dat zijn bij mij in nl de China restaurants. All you can eat & drink ¤23 ofzo, 1,5 uur tijdslimiet en voor leftovers betaal je boete. Daar werk ik dan ook in 1,5 uur gewoon mijn dagelijkse behoefte in 1x weg aan alleen vlees en een klein beetje rijst.
Krijg nu weer honger verdomme
wtf is met jou en dima, ik zou dat stel gewoon wifen.quote:Op zondag 17 november 2013 17:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind haar bijzonder knap. Ik vind juist die jongen eigenlijk niet zo bijzonder.
Kan toch?
ik ben meestal in 45 min klaar, en genieten dat ik dan doe.quote:Op zondag 17 november 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
1,5 uur eten is ook echt te kort man..maar dat is meer omdat ik liever iets langzamer eet. Mijn eten ook wil kunnen proeven.
Ik zeg niet dat ze lelijk is. Ze is gewoon een standaard mooi meisje. Maar ik vind haar niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 17:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
wtf is met jou en dima, ik zou dat stel gewoon wifen.
Voor zover ik weet heeft dima nog steeds geen chick en jij ook niet dus ik vind wel dat jullie gekoppeld moeten worden want beide Turks en liften en vinden mooie mensen niet zo mooi.
Ik hoop dat Dima dankzij mij een hekel krijgt aan vrouwen en veranderd in een klootzak zodat hij meisjes aan kan trekken.quote:Op zondag 17 november 2013 17:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
wtf is met jou en dima, ik zou dat stel gewoon wifen.
Voor zover ik weet heeft dima nog steeds geen chick en jij ook niet dus ik vind wel dat jullie gekoppeld moeten worden want beide Turks en liften en vinden mooie mensen niet zo mooi.
count me inquote:Op zondag 17 november 2013 17:58 schreef Sapstengel het volgende:
Binnenkort maar even weer ABC restaurant doen, 3 uur voor 28 euro ofzo.
Brb 2 uur bulking on steak, pizza, vis en laatste uur is bij mij altijd gereserveerd voor ijs, taart, cake en andere zooi
mind=blownquote:Op zondag 17 november 2013 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze lelijk is. Ze is gewoon een standaard mooi meisje. Maar ik vind haar niet aantrekkelijk.
Ik geef je gelijk hoor. Iedereen die met attention whoring komt come on. Soms zijn mensen mooi, hebben leuke uitstraling, thats it. Betekent niet dat ik meteen hun penor/oestor in mijn mond wil hebben..quote:Op zondag 17 november 2013 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze lelijk is. Ze is gewoon een standaard mooi meisje. Maar ik vind haar niet aantrekkelijk.
Onbeperkt ossenhaas wegdouwenquote:Op zondag 17 november 2013 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Nah liever in een zo goedkoop mogelijk all/in wokrestaurant ... eten tjokvol met msg , sodium en vetten. 2 uur lang zooi eten.
ja , ik lol op mensen die de nasi/bami/foeyonghai gaan zitten nassen daarquote:Op zondag 17 november 2013 18:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso alleen maar vlees en groente wegstouwen.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misc.Wat een bende bij elkaar daar.
Ik neem meestal niet eens groentequote:Op zondag 17 november 2013 18:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja , ik lol op mensen die de nasi/bami/foeyonghai gaan zitten nassen daar
Hahah idd.. gewoon zorgen dat het restaurant verlies lijdt aan het einde van de dag.quote:Op zondag 17 november 2013 18:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja , ik lol op mensen die de nasi/bami/foeyonghai gaan zitten nassen daar
quote:Op zondag 17 november 2013 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stel voor De Gym gaat naar een all-in wok. Winst/verlies ratio of the gods.
Dat same idea.quote:Op zondag 17 november 2013 18:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah idd.. gewoon zorgen dat het restaurant verlies lijdt aan het einde van de dag.
Champignons bevatten relatief veel eiwitten en sodium potassium wel zo goed met al die zoute shit.quote:Op zondag 17 november 2013 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik neem meestal niet eens groenteGewoon 1 keer een berg champignons omdat ik dat wel lekker vind, daarna niet meer.
Dan hoor je op een gegeven moment een paar oosterse paniekkreten achter de balie lol.quote:Op zondag 17 november 2013 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stel voor De Gym gaat naar een all-in wok. Winst/verlies ratio of the gods.
No mo meat suh.quote:Op zondag 17 november 2013 18:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dan hoor je op een gegeven moment een paar oosterse paniekkreten achter de balie lol.
Brb @ 1kilo champignons eten voor ~25gr eiwit.quote:Op zondag 17 november 2013 18:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Champignons bevatten relatief veel eiwitten en sodium potassium wel zo goed met al die zoute shit.
Well done bro.
dat vega lifequote:Op zondag 17 november 2013 18:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Brb @ 1kilo champignons eten voor ~25gr eiwit.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[youtube]
goeie lyrics gezongen door de 10k/day CEO van MISC
fucking horranders!quote:Op zondag 17 november 2013 18:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dan hoor je op een gegeven moment een paar oosterse paniekkreten achter de balie lol.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
deze man weetquote:Op zondag 17 november 2013 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, de slagroomsoesjes, tompoucen en onbeperkt schepijs met slagroom.
in het weekend lift ik mijn shirt omhoog om mijn buik vol te spuitenquote:
het gaat uiteindelijk allemaal om de balzakquote:Op zondag 17 november 2013 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Je bent met 14cm echt niet minder man of zo hoor??
maar wel meer vrouwquote:Op zondag 17 november 2013 18:21 schreef Awesome_ het volgende:
Je bent met 14cm echt niet minder man of zo hoor??
Never date your own racequote:Op zondag 17 november 2013 17:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dima dankzij mij een hekel krijgt aan vrouwen en veranderd in een klootzak zodat hij meisjes aan kan trekken.
Ja en montelly, curl-brah, levo zijn ook Turks en liften so what?
Never date my own race crew checking in.
Not sure if dinner or net er weer uitgekotstquote:Op zondag 17 november 2013 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
Ondertussen aan tafel bij VMS:
[ afbeelding ]
Teveel saus, heb alweer afgegoten hoor, jezus.quote:Op zondag 17 november 2013 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Not sure if dinner or net er weer uitgekotst
Jezus zou op je saus gelopen zijn, bro.quote:Op zondag 17 november 2013 18:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Teveel saus, heb alweer afgegoten hoor, jezus.
geef je dat aan je hont ?quote:Op zondag 17 november 2013 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet wat het is, maar wouldeat/10quote:Op zondag 17 november 2013 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus zou op je saus gelopen zijn, bro.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Help me onthouden dat jij nooit de hapjes verzorgd op de meet.quote:Op zondag 17 november 2013 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij de vrouwtjes net zo nat kan krijgen als zijn pasta....quote:Op zondag 17 november 2013 18:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Help me onthouden dat jij nooit de hapjes verzorgd op de meet.
IK ZOU HET BORD OVER JE BOLIDE GOOIENquote:Op zondag 17 november 2013 18:30 schreef VMSDKR het volgende:
Is gewoon spaghetti met tomaten/basilicumsaus en wat kaas erover.
Jouw hond hond is niet waardig genoeg om zich tegoed te doen aan deze hemelse spijze, CAKEMAN.
Dat shit nasty brah. Tilapiafilet hier met frisse wortelsalade. Dat fitwhorelifestylequote:Op zondag 17 november 2013 18:24 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Hehehe ja toch.quote:Op zondag 17 november 2013 18:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Never date your own race
Gruwelijke haat voor mijn eigen "volk", golddiggende womenlets
quote:Op zondag 17 november 2013 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als hij de vrouwtjes net zo nat kan krijgen als zijn pasta....
Sorry vriend, maar na die pics kan ik jouw posts niet meer serieus lezen zonder dat dst hoofd van je steeds in mijn mental cinema voorbijkomt.quote:Op zondag 17 november 2013 18:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
IK ZOU HET BORD OVER JE BOLIDE GOOIEN
hey vmdkrs ben je ook turkquote:Op zondag 17 november 2013 18:30 schreef VMSDKR het volgende:
Jouw hond hond is niet waardig genoeg om zich tegoed te doen aan deze hemelse spijze, CAKEMAN.
Als je zei dat het een of andere Honig Mie gerecht was, of een indiase curry, dan had ik je ook geloofd. Shit is disgusting, bro.quote:Op zondag 17 november 2013 18:30 schreef VMSDKR het volgende:
Full homo?quote:Op zondag 17 november 2013 18:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sorry vriend, maar na die pics kan ik jouw posts niet meer serieus lezen zonder dat dst hoofd van je steeds in mijn mental cinema voorbijkomt.
Is dat spaghetti? Dacht dat je een of andere rimboesoep had gemaaktquote:Op zondag 17 november 2013 18:30 schreef VMSDKR het volgende:
Cat.quote:Op zondag 17 november 2013 18:28 schreef Champy het volgende:
Er wordt me net een blikje tonijn gevoerd terwijl ik op de bank family guy lig te kijken. Dat sunday life
Tiramisu.quote:Op zondag 17 november 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Eerst proeven, dan mening geven, stelletje onbeschoftelingen
brb tiramisu
Gast. Ik eet niet snel iets wat er kaolo nasty uitziet.quote:Op zondag 17 november 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Eerst proeven, dan mening geven, stelletje onbeschoftelingen
brb tiramisu
Succes morgen he, make us proudquote:Op zondag 17 november 2013 19:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Slaap lekker homies...
Wish me luck.
goodluckquote:Op zondag 17 november 2013 19:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Slaap lekker homies...
Wish me luck.
SUCCES MET SLAPEN!quote:Op zondag 17 november 2013 19:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Slaap lekker homies...
Wish me luck.
die dingen zijn zeer verraderlijk als je core al redelijk uitgeput is. Heb zelf ook wel een aantal keer de vloer mogen koppenquote:Op zondag 17 november 2013 20:15 schreef Klokov het volgende:
Vandaag iemand zien falen met een abroller...
quote:Op zondag 17 november 2013 18:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als je zei dat het een of andere Honig Mie gerecht was, of een indiase curry, dan had ik je ook geloofd. Shit is disgusting, bro.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is dat spaghetti? Dacht dat je een of andere rimboesoep had gemaakt
quote:Op zondag 17 november 2013 18:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gast. Ik eet niet snel iets wat er kaolo nasty uitziet.
Sprinkhaan enzo zou ik nog wel een keer willen eten bijv. Maar iets wat op een eindproduct van teveel alcohol en een kapsalon lijkt. No thanks jeff
Net even double cheesburger met bacon gehaald en 24cm pizza. IIFYMquote:Op zondag 17 november 2013 21:23 schreef Ethanolic het volgende:
even een mc flurry halen #endoproblems
Ook? Ik kan prima koken hoor. Ik had alleen wat teveel saus over de spaghetti waardoor het net een moeras leek. Voor de rest niks mis mee, gewoon een slechte foto.quote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef Klokov het volgende:
Ik kon in het begin ook niet koken hoor. Heb eens mijn soep moeten weggooien omdat die veel te droog was
Fanta plsquote:Op zondag 17 november 2013 16:14 schreef Fanta-stick het volgende:
OMG
IK BEN JB EN ETHA TEGENGEKOMEN OP FB.
FUCKING SERIEUS,
Hehe dus als je een foto van ons zou vinden knal je 'm gelijk hierop kutjequote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig koppel wel.
Kijk die verhoudingen ook. JB=1,63 en die Etha iets van 1,78 ofzo..
12 cm sleehakken ofzo..
Klopt.
Oke eerst al de bolling van bips kunnen bevestigen, nu weer over m'n gezicht. Waarom bezit je zoveel info Yuriquote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gezicht komt niet overeen, bro.
Alle mannen die gewoon koken ipv het afschuiven op hun vriendin/moeder/welkvrouwelijkfiguurdanook zijn helden in mijn ogen. En zo vies ziet het er niet eens uit.quote:
Echt he.quote:Op zondag 17 november 2013 21:45 schreef seto het volgende:
wijven komen weer even nietszeggende shit zeggen in deze topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |