SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fanta-stick op 16-11-2013 23:44:32 ]
Ronda...quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is toch te dun voor jou?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die rechter is nice, would berry.
wacht maar op de finale.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Shit man. Wat een kut einde van episode 9.Echt een domme zet van Crixus.
Nee man die is echt hot. Doet me een beetje denken aan Angelina Jolie.quote:
ROME=nog meer seks.quote:Op zondag 17 november 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga denk ik beginnen met de serie ROME, gezien ik toch in het sfeertje zit.Is ook maar twee seizoenen, 8,9 op IMDB en moet tig keer beter dan Spartacus zijn.
Het is jammer dat je geen Turks verstaat overigens. Er zijn namelijk ook twee Turkse series over het reilen en zeilen van het Ottomaans tijdperk.quote:Op zondag 17 november 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga denk ik beginnen met de serie ROME, gezien ik toch in het sfeertje zit.Is ook maar twee seizoenen, 8,9 op IMDB en moet tig keer beter dan Spartacus zijn.
Nice. Romeinse seks.quote:
Ik kan wel een beetje Turks, haha. Het merendeel van mijn Turkse vocabulaire bestaat uit slechte woorden, dat wel.quote:Op zondag 17 november 2013 03:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is jammer dat je geen Turks verstaat overigens. Er zijn namelijk ook twee Turkse series over het reilen en zeilen van het Ottomaans tijdperk.
Seks, verraad en bloed..etc.
Leerzaam. Ik kijk af en toe mee met mijn moeder/zus versta er geen fuck van.
Ah thanks. The Tudors ziet er wel goed uit ja. Ik lees ook dat het sinds deze week op Netflix staat; hoef ik het niet te downloaden.quote:Op zondag 17 november 2013 03:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Muhtesem Yuzyil heet het programma..
[ afbeelding ]
En dan vind je The Tudors ook interessant.
Over Koning Hendrik VIII en zijn chimi's...bizar hoe snel hij zijn vrouwen afwisselt.
Wederom veel seks.
8.1 op IMDB
[ afbeelding ]
Het zal weer eens niet dat THEFXR wakker is voor een potje MMA, een soort van hedendaagse gladiatoren.quote:Op zondag 17 november 2013 03:12 schreef THEFXR het volgende:
http://www.ufc.tv/video/prelims-st-pierre-hendricks
yes yesquote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Romeinse seks.![]()
[..]
Ik kan wel een beetje Turks, haha. Het merendeel van mijn Turkse vocabulaire bestaat uit slechte woorden, dat wel.Het Ottomaanse Rijk vind ikzelf ook erg interessant. Geschiedenis over het algemeen trekt mij wel.
Mijn moeder kijkt trouwens hele dagen Turkse series met Bosnische ondertiteling.Ze zijn er allemaal verslaafd aan bij ons.
[..]
Ah thanks. The Tudors ziet er wel goed uit ja. Ik lees ook dat het sinds deze week op Netflix staat; hoef ik het niet te downloaden.
[..]
Het zal weer eens niet dat THEFXR wakker is voor een potje MMA, een soort van hedendaagse gladiatoren.Nog iets bijzonders deze nacht?
Sowieso baas. Seks maakt alles opeens een stuk interessanter.quote:Op zondag 17 november 2013 03:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Romeinse seks.![]()
[..]
Ik kan wel een beetje Turks, haha. Het merendeel van mijn Turkse vocabulaire bestaat uit slechte woorden, dat wel.Het Ottomaanse Rijk vind ikzelf ook erg interessant. Geschiedenis over het algemeen trekt mij wel.
Mijn moeder kijkt trouwens hele dagen Turkse series met Bosnische ondertiteling.Ze zijn er allemaal verslaafd aan bij ons.
[..]
Ah thanks. The Tudors ziet er wel goed uit ja. Ik lees ook dat het sinds deze week op Netflix staat; hoef ik het niet te downloaden.
[..]
Het zal weer eens niet dat THEFXR wakker is voor een potje MMA, een soort van hedendaagse gladiatoren.Nog iets bijzonders deze nacht?
Yeah, wanneer ik naast mijn moeder zit en zij een serie kijkt dan ziet het er ook zo uit ja. Hoor het meerdere mensen ook zeggen.quote:Op zondag 17 november 2013 03:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso baas. Seks maakt alles opeens een stuk interessanter.
Ik denk dat je nog beter Turks spreekt dan ik. Helaas vind ik Turkse series allemaal te overdreven en te dramatisch te langdradig allemaal op elkaar lijkend. Vandaar dat ik zo'n educatieve, historische serie wel verfrissend vind.
Met deze woorden ga ik naar bed want over 4,5 uur ga ik hardlopen.
Vies bazig die serie.quote:Op zondag 17 november 2013 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze man!quote:
Hahah ja tog wie is johny manquote:Op zondag 17 november 2013 00:52 schreef fathank het volgende:
Hey Cake-man
Jij bent downie tog ja tog
Cakeman is down met johnny
quote:Op zondag 17 november 2013 02:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo, finale afgelopen. Ik vond het aan de ene kant een waardig einde en aan de andere kant slecht. Had stiekem toch nog gehoopt op een nieuw seizoen, alhoewel dat niet echt waarde aan de gehele serie zal toevoegen. Ik ga Spartacus missen.Moet wel zeggen dat deze acteur beter was voor de vervolgseizoenen dan Andy zou zijn geweest. Andy was meer een fucking animal, deze heeft ook een wat softere kant, wat een grotere rol speelde in de vervolgseizoenen.
quote:“We certainly could have continued for a few more seasons and stretched it out, but we really wanted to end high and not feel like we were treading water – and really just condense the rest of the history into one amazing ten-episode, badass final season.
Je begeleider van de dagbestedingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |