Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:06 schreef opreis het volgende:
Als kovaleinen punten pakt dan komen die niet achter kimi zn naam toch? Dan gaat kimi nog wel paar plekken zakken vrees ik
Natuurlijk komen die niet op naam van Raikkonen. Ze tellen op naam van Kovalainen en het team van Lotus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:06 schreef opreis het volgende:
Als kovaleinen punten pakt dan komen die niet achter kimi zn naam toch? Dan gaat kimi nog wel paar plekken zakken vrees ik
Dan moet je eens livetiming volgen, Webber deed in zijn laatste lap een 31,8 in de laatste sector, zijn PB in die sector was 31,6 toen de baan langzamer was. Hij heeft daar 2a3 tienden verloren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leek me geen foutje van 2 tienden.
dacht ik alquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Natuurlijk komen die niet op naam van Raikkonen. Ze tellen op naam van Kovalainen en het team van Lotus.
alleen poen kan hem in de F1 houdenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Nou Maldonado, veel succes met het vinden van een stoeltje voor volgend jaar..
Die gaat gewoon naar Lotus als de Quantum-deal niet doorgaat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Nou Maldonado, veel succes met het vinden van een stoeltje voor volgend jaar..
Hij ging ook erg wijd in bocht 19, terwijl Vettel daar ruim binnen de baan bleef. Desalniettemin zou Webber zonder dat foutje de pole wellicht wel gepakt hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan moet je eens livetiming volgen, Webber deed in zijn laatste lap een 31,8 in de laatste sector, zijn PB in die sector was 31,6 toen de baan langzamer was. Hij heeft daar 2a3 tienden verloren.
Vettel maakte ook een foutje in de eerste bocht van zijn laatste run.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij ging ook erg wijd in bocht 19, terwijl Vettel daar ruim binnen de baan bleef. Desalniettemin zou Webber zonder dat foutje de pole wellicht wel gepakt hebben.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vettel maakte ook een foutje in de eerste bocht van zijn laatste run.
En hoe toont dat aan dat dit aan het ene foutje lag?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan moet je eens livetiming volgen, Webber deed in zijn laatste lap een 31,8 in de laatste sector, zijn PB in die sector was 31,6 toen de baan langzamer was. Hij heeft daar 2a3 tienden verloren.
Delta op zijn stuur?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En hoe toont dat aan dat dit aan het ene foutje lag?
Hoeveel punten moet je halen als rijder om die zak oliegeld van Pastor te compenseren?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
alleen poen kan hem in de F1 houden
veelquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hoeveel punten moet je halen als rijder om die zak oliegeld van Pastor te compenseren?
Trek daar even de schade en boetes vanaf..?quote:
Dan was hij ook niet de snelste vandaag he?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Delta op zijn stuur?
Webber was de snelste vandaag, alleen hij heeft het niet alle sectoren in 1 ronde kunnen stoppen, heeft zelf de pole dus uit handen gegeven.
nah, ik denk dat Claire echt wel weet waar ze mee bezig is. Wat vandaag gezegd wordt is morgen alweer vergeten. Laat Malledonna maar lekker uitrazen en zichzelf buiten spel zetten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Claire Williams nu op SkyMaldonado is al een hele week met beschuldigingen en zware woorden richting Williams aan het gooien, en dat dom kind: ''neu, zo zie ik dat niet.... Dit is F1 en dat hoort erbij.''
![]()
Papa zal er blij mee zijn als het team eronder door gaat op deze manier
Hoe zeker is meneer de pastoor eigenlijk van die HSPDVGHTRA miljoenen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt zich compleet belachelijk.
Chavez was een race fan, de huidige leiders niet, en volgens mij heeft PDSVA (O.i.d.) een contract met Williams, niet met Maldonado.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:40 schreef Gort het volgende:
Edit: Redelijk zeker. De miljoenen komen van wijlen Chavez, en het sponsorcontract zou lopen tot 2015. Dus we hebben nog één seizoen lol met maldonado.
Toch vreemd, normaal gesproken was ie echt geen anderhalve seconde langzamer dan Bottas...quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Google Translate FTWtwitter:Gabo_Rojas_N twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 19:52:08RT @EriDelaT: “@Gabo_Rojas_N: tiendas oficiales McLaren tengan bandera d México hoja d marihuana http://t.co/2suRD5dUpk” // @memorojas15
reageer retweet
quote:Een totaal gebrek aan respect, in officiële McLaren winkels hebben ze de Mexicaanse vlag met een marihuana blad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dan is er zeker sprake van sabotage.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:07 schreef Ferry_76 het volgende:
En wat mij betreft vallen morgen alle wielen van de auto van Pastor af na de eerste pitstop..
Dat was dan toch ook gelijk de reden dat hij zoveel langzamer dan Bottas was?quote:Op zondag 17 november 2013 02:13 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)inleveren-in-austin/
Zie je, had ik t toch goed gezien! :-)
Zal mij niks verbazen als jij dadelijk de laatste race niet meer rijdt bij Williams. Hij heeft sinds dat er bekend is gemaakt dat Massa volgend jaar rijdt bij Williams alleen negatieve commentaar over Williams.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ook benieuwd of er bij Veronica reclame tussendoor komt?quote:Op zondag 17 november 2013 11:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als jij dadelijk de laatste race niet meer rijdt bij Williams. Hij heeft sinds dat er bekend is gemaakt dat Massa volgend jaar rijdt bij Williams alleen negatieve commentaar over Williams.
Ik ben benieuwd hoe Veronica de formule1 vanavond gaat uitzenden. In Canada zond Veronica de formule1 uit in SD en Sport1 in HD. Ik hoop dat ze vanavond gewoon in HD uit zenden met het geluid uit natuurlijk.
Ik denk eerder dat je je moet afvragen OF ze het uitzenden... Heb snel bij iemand met Digitenne (op een verkjaardag) de EPG (guide) doorgebladerd, maar zag bij Veronica noppes voorbij komen. Op de BBC wel de herhalingen (BBC2 voor de qualy, BBC1 voor de race) gezien, dus ik ben opgebleven van 23:30 tot 1:00 uur gisteravond om nog te kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 11:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Veronica de formule1 vanavond gaat uitzenden. In Canada zond Veronica de formule1 uit in SD en Sport1 in HD. Ik hoop dat ze vanavond gewoon in HD uit zenden met het geluid uit natuurlijk.
quote:Op zondag 17 november 2013 11:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je je moet afvragen OF ze het uitzenden... Heb snel bij iemand met Digitenne (op een verkjaardag) de EPG (guide) doorgebladerd, maar zag bij Veronica noppes voorbij komen. Op de BBC wel de herhalingen (BBC2 voor de qualy, BBC1 voor de race) gezien, dus ik ben opgebleven van 23:30 tot 1:00 uur gisteravond om nog te kijken.
Kan zijn dat ik het gisteravond bij Veronica gemist heb in de haast: ik moest een bus halen. Heb zowel 16 als 17 november gehad.
Of Bottas kan beter overweg met de nieuwe uitlaat dan Malledonna.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is het qua reclames? Heb Canada daar niet op gekeken namelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 12:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]![]()
Volgens de gids begint de uitzending om 19.45, dus ze zenden het wel uit.
Kwalificatie hebben ze niet uitgezonden. Ze zenden alleen de race uit. Ook die van Brazilie.
Ik ook niet, toen keek ik BBC.quote:Op zondag 17 november 2013 14:38 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hoe is het qua reclames? Heb Canada daar niet op gekeken namelijk.
Nederlandse zender (in tegenstelling tot RTL 'Nederland' (is Luxemburgs)), dus de race zelf zal dan zonder onderbrekingen uitgezonden worden net zoals vroeger op SBS...quote:Op zondag 17 november 2013 14:38 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hoe is het qua reclames? Heb Canada daar niet op gekeken namelijk.
Is niet meer. Tegenwoordig mag ook op Nederlandse zenders sport onderbroken worden, zolang ze maar in een klein scherm de race door laten gaan. Uitgezonderd "belangrijke" sporten als voetbal en schaatsen.quote:Op zondag 17 november 2013 14:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nederlandse zender (in tegenstelling tot RTL 'Nederland' (is Luxemburgs)), dus de race zelf zal dan zonder onderbrekingen uitgezonden worden net zoals vroeger op SBS...
Tyfus..... Dan maar weer wachten op een download, en de race dus gewoon morgen pas kijken. Dat kleine beeldje is voor mij totaal geen alternatief... Ik schakelde vroeger dan ook gewoon over naar de BBC of de Belg. Bleef daar overigens vaak genoeg hangen. Maar nu is dat alternatief er dus niet meer.... Ik snap niet waarom ze niet gewoon voor een in-beeld-reclamevorm kiezen zoals in de VS wel eens gebeurd. Dus gewoon door het beeld heen een reclame aan de randen van het scherm en met gesponsorde bumpers enzo... Of betalen adverteerders daar niet genoeg voor? M.i. is dit voor adverteerders juist de ideale manier om de Nederlandse F1 fans te bereiken, door het gewoon op een 'nette' manier te doen waarmee je goodwill kweekt....quote:Op zondag 17 november 2013 14:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Is niet meer. Tegenwoordig mag ook op Nederlandse zenders sport onderbroken worden, zolang ze maar in een klein scherm de race door laten gaan. Uitgezonderd "belangrijke" sporten als voetbal en schaatsen.
Vorige keer was dus ook reclame bij Veronica, heb er daarna nog een discussie over gehad met iemand van het Commissariaat voor de Media. Zie SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 125: Honda keert terug
Ah topquote:Op zondag 17 november 2013 14:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nederlandse zender (in tegenstelling tot RTL 'Nederland' (is Luxemburgs)), dus de race zelf zal dan zonder onderbrekingen uitgezonden worden net zoals vroeger op SBS...
Idd top, alleen had ik ongelijk, zie de post van Gebraden_Wormbat....quote:Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ah topDan kijk ik het vanavond wel daarop.
Pff ik zie het ja.quote:Op zondag 17 november 2013 15:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Idd top, alleen had ik ongelijk, zie de post van Gebraden_Wormbat....
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 17:13 schreef bodylotion het volgende:
Ronald van Dam en Christian Albers doen commentaar op Sport1. Zenden ze dat ook uit op Veronica? Olav Mol was aan de kant gezet, toch?
Nòg een reden dat ik inderdaad ook ga wachten tot morgen...quote:Op zondag 17 november 2013 18:00 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van...
Dit vind ik altijd zo'n onzin. Doe het goed, of doe het niet. Ze weten het zelfs zo te vertalen dat ze een soort van publieke dienst doen en het dus voor ons doen en wij blij moeten zijn dat we gratis naar F1 mogen kijken. Alsof er geen alternatieven zijn....quote:Op zondag 17 november 2013 18:09 schreef bodylotion het volgende:
Maar ja in tijden van crisis mogen we blij zijn dat we überhaupt F1 kunnen ontvangen
Sky stream... een echte fan volgt het natuurlijk livequote:Op zondag 17 november 2013 18:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Nòg een reden dat ik inderdaad ook ga wachten tot morgen...
Tuurlijk kijk ik het liefst live. Maar ik wil het ook in HD... En die Ace Stream software werkt gewoon klote...quote:Op zondag 17 november 2013 18:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sky stream... een echte fan volgt het natuurlijk live
(welke trouwens net begonnen is)
Ik kijk nu een stream die aardig in de buurt komt: http://www.ustream.tv/channel/the-pd-showquote:Op zondag 17 november 2013 18:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tuurlijk kijk ik het liefst live. Maar ik wil het ook in HD... En die Ace Stream software werkt gewoon klote...
Als je een ace stream heb gevonden is het beste om even op pauzeren te klikken na 10 seconden weer op play. Hoeft hij niet elke keer te bufferen omdat je niet naar een live uitzending kijkt.quote:Op zondag 17 november 2013 18:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tuurlijk kijk ik het liefst live. Maar ik wil het ook in HD... En die Ace Stream software werkt gewoon klote...
In 25 stukjes he :-)quote:Op zondag 17 november 2013 18:59 schreef Breaker.Faker het volgende:
Die radiografische reb bull auto ga ik vragen voor kerst.![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk nu een stream die aardig in de buurt komt: http://www.ustream.tv/channel/the-pd-show
Dan kijk ik, persoonlijk, gewoon de race live in een brakke kwaliteit. En dan zou ik 'm daarna nog eens in HD downloaden. Dan heb ik ten minste 'n reden om 'm 2 keer te zienquote:Op zondag 17 november 2013 18:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Heb dat laatst opgezochtquote:
Ik zou hem een ander kleurtje gevenquote:Op zondag 17 november 2013 18:59 schreef Breaker.Faker het volgende:
Die radiografische reb bull auto ga ik vragen voor kerst.![]()
En na 1 jaar stopt de uitgever ermee.quote:Op zondag 17 november 2013 19:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb dat laatst opgezocht :p Komende 2 jaar elke week een uitgave, met 1 of meerdere stukken. Dus das wel meer als 25 stukjes
Vooral treurig eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2013 19:05 schreef Nattekat het volgende:
Dat zou prachtig zijn, de versnellingsbak die er mee nokt door de donuts
Voor het algemene plaatje wel natuurlijk, maar voor de show van vandaag niet.quote:
Stond er boven, 25 packs...quote:Op zondag 17 november 2013 19:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb dat laatst opgezochtKomende 2 jaar elke week een uitgave, met 1 of meerdere stukken. Dus das wel meer als 25 stukjes
Wat een super beeld heeft deze stream zeg.quote:Op zondag 17 november 2013 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk nu een stream die aardig in de buurt komt: http://www.ustream.tv/channel/the-pd-show
Sommigen begrijpen dat (helaas) niet. (vorige race red.)quote:Op zondag 17 november 2013 19:42 schreef sasquatsch het volgende:
Zolang er maar genoeg gevechten op de baan zijn interesseert me dat niet. F1 is meer dan alleen de overwinning.
Die begrijp ik dan weer niet.quote:Op zondag 17 november 2013 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommigen begrijpen dat (helaas) niet. (vorige race red.)
Welke redactie heeft dit aangepast?quote:Op zondag 17 november 2013 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommigen begrijpen dat (helaas) niet. (vorige race red.)
gelukkig wel, alleen je wilt uiteindelijk toch niet altijd dezelfde winnaar zienquote:Op zondag 17 november 2013 19:42 schreef sasquatsch het volgende:
F1 is meer dan alleen de overwinning.
Mijn eigenquote:Op zondag 17 november 2013 19:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Welke redactie heeft dit aangepast?
Dat, en er is iemand keihard geschiedenis aan het schrijven waar ze het over twintig jaar nog over zullen hebbenquote:Op zondag 17 november 2013 19:42 schreef sasquatsch het volgende:
Zolang er maar genoeg gevechten op de baan zijn interesseert me dat niet. F1 is meer dan alleen de overwinning.
Ik schat hoger.quote:Op zondag 17 november 2013 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik schat dat van der Garde 18e of lager wordt
Senna reed ook niet in HD.quote:Op zondag 17 november 2013 19:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
Veronica zendt de formule1 uit in SD. Wat een treurig vertoning zeg geen eens in HD kunnen door geven. Bedankt Sport1 en Veronica voor het verzieken van deze sport.
bedoel je deze?quote:Op zondag 17 november 2013 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is wel eens op een mindere manier ten gehore gebracht
Wat ik al zei: Die stream is nog van betere kwaliteitquote:Op zondag 17 november 2013 19:50 schreef Breaker.Faker het volgende:
Veronica zendt de formule1 uit in SD. Wat een treurig vertoning zeg geen eens in HD kunnen door geven. Bedankt Sport1 en Veronica voor het verzieken van deze sport.
Lekker beeld, dank u!quote:Op zondag 17 november 2013 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier loopt die stream ondertussenn twee minuten achterquote:Op zondag 17 november 2013 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Noot: Ik zou het zeer waarderen als iedereen dien niet via ustream kijkt even 15 seconden wacht met het commentaar
Niet beter...wel gratisquote:Op zondag 17 november 2013 19:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kijk nu al 2 jaar alleen nog maar via streams. Zo veel beter.
onder meerquote:
De opwarmronde was fascinerend.quote:Op zondag 17 november 2013 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
Van Dam vond de GP uit 2005 een legendarische race.
Dat was het ook.... Geen goede, maar wel legendarischquote:Op zondag 17 november 2013 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
Ergens heeft 'ie ook wel gelijk. Qua aanfluiting was het een legendarische race.quote:Op zondag 17 november 2013 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
Dan heb je Olav's laatste jaar gemistquote:Op zondag 17 november 2013 19:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kijk nu al 2 jaar alleen nog maar via streams. Zo veel beter.
quote:Op zondag 17 november 2013 19:52 schreef Gramulanion het volgende:
Toen werd er hier constant op hem gezeken.quote:Op zondag 17 november 2013 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je Olav's laatste jaar gemist
Danielle Bradberyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
60% van die mensen missen hem nuquote:Op zondag 17 november 2013 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Toen werd er hier constant op hem gezeken.
Ze weet het ''quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 19:53 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Danielle BradberyGoed voor mij dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Danielle Bradberyquote:
Ik gok 0 keer op Sky.quote:Op zondag 17 november 2013 19:55 schreef Geralt het volgende:
Hoe vaak zal Albers deze GP "Here we go!" zeggen?
Ik doelde uiteraard op Sport1.quote:
Hij heb hem nog niet ingehaald......quote:Op zondag 17 november 2013 19:55 schreef Geralt het volgende:
Hoe vaak zal Albers deze GP "Here we go!" zeggen?
ze heeft nog een oudere zus Monicaquote:
Zolang d'r melktanden er maar uit zijnquote:
Zou je denken? Ik twijfel een beetje, heb dan ook maar 2 minuten gekeken voor ik de tv uitzette.quote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef kepler het volgende:
Veronica is dan wel weer in HD volgens mij
Ach, als er gras op het veld staat, mag je voetballen erop........quote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zolang d'r melktanden er maar uit zijn
Jij ook Vosss.quote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik doelde uiteraard op Sport1.
Anyway, veel plezier
daar hebben de winnaars wel een carrierre?quote:Op zondag 17 november 2013 19:54 schreef WEST het volgende:
[..]
Danielle Bradbery
winnares voice of america 2013
quote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel gaat vandaag winnen, gok ik.
Mijn kijkkastje zegt HD en ziet er iets scherper uit dan RTLquote:Op zondag 17 november 2013 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik twijfel een beetje, heb dan ook maar 2 minuten gekeken voor ik de tv uitzette.
Leest Ronald hier mee? Dat is een opmerking die ik hier vaak heb geplaatstquote:
Dat lijkt me een gewaagde voorspelling.quote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel gaat vandaag winnen, gok ik.
Volgens mij is veronica SD Sport1 is wel duidelijkerquote:Op zondag 17 november 2013 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik twijfel een beetje, heb dan ook maar 2 minuten gekeken voor ik de tv uitzette.
Applequote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Zet mijn ipad aan voor de live-timing en mijn hele internet nokt ermee
ze wordt vanzelf ouderquote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
best cute, alleen nog een tikkie jong
ipadquote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Zet mijn ipad aan voor de live-timing en mijn hele internet nokt ermee
Ik weet hetquote:
Neem digitaalquote:Op zondag 17 november 2013 20:01 schreef µ het volgende:
Veronica audio stoort bij mij. Hikje in de audio elke 4 seconden. Heeft iemand dat ook hier? Analoog ziggo.
RTL is nog slechterquote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef WEST het volgende:
[..]
Volgens mij is veronica SD Sport1 is wel duidelijker
kan dat nog dan ??quote:Op zondag 17 november 2013 20:01 schreef µ het volgende:
Veronica audio stoort bij mij. Hikje in de audio elke 4 seconden. Heeft iemand dat ook hier? Analoog ziggo.
niet.quote:
Tijd voor digitaalquote:Op zondag 17 november 2013 20:01 schreef µ het volgende:
Weet je zeker dat het geen foto's zijn?quote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef rubbereend het volgende:
al die mensen die filmen op de tribunes
Dan moest het Vappuhl zijnquote:
Met hun Ipadquote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef rubbereend het volgende:
al die mensen die filmen op de tribunes
Logo is ook belangrijkquote:Op zondag 17 november 2013 20:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
Alleen de Veroinca logo is in HD.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:05 schreef Nattekat het volgende:
Godver, ik loop 30 seconden achter ;{
Ga Ustream kijken, hoor ik niet wat er gebeurt voordat ik het zie.quote:Op zondag 17 november 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Dam doet even een domme vergelijking met Indy.
quote:
Doet het nog prima?quote:Op zondag 17 november 2013 20:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Ben maar overgeschakeld op de Fransman, stream begon toch te haperen met veel kijkers![]()
D'Ambrosio als commentator
behalve bij Ado Den Haagquote:
jaja, die van jouw loopt 30s achter. Das gewoon kut. En ik kijk altijd via XBMC op de TV, en die liep nu eens voor geen meter......quote:
van jouw?quote:Op zondag 17 november 2013 20:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jaja, die van jouw loopt 30s achter. Das gewoon kut. En ik kijk altijd via XBMC op de TV, en die liep nu eens voor geen meter......
quote:
Zeker met Webber geoefend.quote:Op zondag 17 november 2013 20:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een crappy kut start van Giedo![]()
_!
Nog steeds 18equote:
Zo goed, dat ie ''maar'' 2 plaatsen heeft verloren dit keerquote:
Ja, in de eerste bocht verpestte hij het gelijk weer.quote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo goed, dat ie ''maar'' 2 plaatsen heeft verloren dit keer
Voor Webber zijn doen is dat een behoorlijke start.quote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo goed, dat ie ''maar'' 2 plaatsen heeft verloren dit keer
Volgens livetiming nietquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens livetiming niet
Ohhh over 30 sec
Je had iets anders gedacht dan voor de aanvang van het weekend?quote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef Nattekat het volgende:
Vettel een seconde sneller dan de rest, de winnaar is dus bekend...
Als z'n bak het houdt.quote:Op zondag 17 november 2013 20:16 schreef Nattekat het volgende:
Vettel een seconde sneller dan de rest, de winnaar is dus bekend...
Debiel.quote:
Eerder gehooptquote:Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je had iets anders gedacht dan voor de aanvang van het weekend?
In de Red Bull?quote:
Ja...vliegt niet voor nietsquote:
Hij voelt wat vibratie in de auto..quote:Op zondag 17 november 2013 20:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, Maldonado dus met een losse vleugel. Snel gezien van de regie![]()
En dan denkt Claire William "Oeps, waar heb ik dat ding ook alweer gelaten"quote:Op zondag 17 november 2013 20:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hij voelt wat vibratie in de auto..
Voor Hamilton toch?quote:Op zondag 17 november 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meatball, laatste keer dat ik die zag was Monaco 11
jaquote:
Guttierez die er voor bij is en Bianchi die VdG en Pic ophoudtquote:
Stopt iedereen en wint Giedoquote:Op zondag 17 november 2013 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
Voor ieder punt dat vd Garde haalt maak ik ¤100,- over naar giro 555
ff de druk opvoeren
Ja, ik zit te fappen op het bankiequote:
quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Zelfs die commentator hier zei verbaasd bij de kijkactie van Alonso: ''Une Attaque?!''![]()
Krent!quote:Op zondag 17 november 2013 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
Voor ieder punt dat vd Garde haalt maak ik ¤100,- over naar giro 555
ff de druk opvoeren
Zit je nou nog steeds naar die zangeres te kijken?quote:Op zondag 17 november 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik zit te fappen op het bankie
Ja idd, ik maak er ¤10.000 per punt vanquote:
42'' scherm ipv 15'' monitor. Gelijk lopend met livetiming. Goede kwaliteit. Geen bufferen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom kijk je ook naar die Franse zender?
Liever niet.quote:Op zondag 17 november 2013 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
42'' scherm ipv 15'' monitor. Gelijk lopend met livetiming. Goede kwaliteit. Geen bufferen.
Moet ik doorgaan?
Ja.quote:Op zondag 17 november 2013 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
42'' scherm ipv 15'' monitor. Gelijk lopend met livetiming. Goede kwaliteit. Geen bufferen.
Moet ik doorgaan?
Of zwartepietenquote:Op zondag 17 november 2013 20:27 schreef Cheiron het volgende:
Ja, ga het ff over de immigratie hebben..
quote:
Nu ben ik verwardquote:Op zondag 17 november 2013 20:27 schreef Cheiron het volgende:
Ja, ga het ff over de immigratie hebben..
Vreselijk internet + een faal monitor + geen geld voor tablet/mobiel die live timing app heeft?quote:Op zondag 17 november 2013 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Moet ik doorgaan?
Zelf geen commentaar kunnen voorzienquote:
Gaat om racen, niet de grootte van je monitor.quote:Op zondag 17 november 2013 20:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zelf geen commentaar kunnen voorzien
Frans kunnen ophalen.
Niet kunnen verstaan als de commentator iets achterlijks zegt.
Het gaat om racen, niet het commentaar.
Zal dadelijk verder gaan
nope toch nietquote:
Ik zal even bij de laptop, die functioneel mobiel moet blijven, het scherm ervan af trekkenquote:+ een faal monitor
Jawel en tablet die ligt hier ook, maar waarom zou ik die aanzetten als ik de laptop op schoot hebquote:+ geen geld voor tablet/mobiel die live timing app heeft?
Live timing is beter op tabletquote:Op zondag 17 november 2013 20:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Jawel en tablet die ligt hier ook, maar waarom zou ik aanzetten als ik de laptop op schoot heb
Verder nog iets?
En dat racen wil ik dus op groot scherm bekijken., Lastig hè dat begrijpenquote:Op zondag 17 november 2013 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat om racen, niet de grootte van je monitor.
En dan Van Dam met zijn dom commentaar moeten aanhorenquote:En Sport1 heeft ook een magische 'Orgineel' stream voor het geluid, is vast ook wel beschrikbaar in Belgenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |