Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:06 schreef opreis het volgende:
Als kovaleinen punten pakt dan komen die niet achter kimi zn naam toch? Dan gaat kimi nog wel paar plekken zakken vrees ik
Natuurlijk komen die niet op naam van Raikkonen. Ze tellen op naam van Kovalainen en het team van Lotus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:06 schreef opreis het volgende:
Als kovaleinen punten pakt dan komen die niet achter kimi zn naam toch? Dan gaat kimi nog wel paar plekken zakken vrees ik
Dan moet je eens livetiming volgen, Webber deed in zijn laatste lap een 31,8 in de laatste sector, zijn PB in die sector was 31,6 toen de baan langzamer was. Hij heeft daar 2a3 tienden verloren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leek me geen foutje van 2 tienden.
dacht ik alquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Natuurlijk komen die niet op naam van Raikkonen. Ze tellen op naam van Kovalainen en het team van Lotus.
alleen poen kan hem in de F1 houdenquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Nou Maldonado, veel succes met het vinden van een stoeltje voor volgend jaar..
Die gaat gewoon naar Lotus als de Quantum-deal niet doorgaat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Nou Maldonado, veel succes met het vinden van een stoeltje voor volgend jaar..
Hij ging ook erg wijd in bocht 19, terwijl Vettel daar ruim binnen de baan bleef. Desalniettemin zou Webber zonder dat foutje de pole wellicht wel gepakt hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan moet je eens livetiming volgen, Webber deed in zijn laatste lap een 31,8 in de laatste sector, zijn PB in die sector was 31,6 toen de baan langzamer was. Hij heeft daar 2a3 tienden verloren.
Vettel maakte ook een foutje in de eerste bocht van zijn laatste run.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij ging ook erg wijd in bocht 19, terwijl Vettel daar ruim binnen de baan bleef. Desalniettemin zou Webber zonder dat foutje de pole wellicht wel gepakt hebben.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vettel maakte ook een foutje in de eerste bocht van zijn laatste run.
En hoe toont dat aan dat dit aan het ene foutje lag?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dan moet je eens livetiming volgen, Webber deed in zijn laatste lap een 31,8 in de laatste sector, zijn PB in die sector was 31,6 toen de baan langzamer was. Hij heeft daar 2a3 tienden verloren.
Delta op zijn stuur?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En hoe toont dat aan dat dit aan het ene foutje lag?
Hoeveel punten moet je halen als rijder om die zak oliegeld van Pastor te compenseren?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
alleen poen kan hem in de F1 houden
veelquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hoeveel punten moet je halen als rijder om die zak oliegeld van Pastor te compenseren?
Trek daar even de schade en boetes vanaf..?quote:
Dan was hij ook niet de snelste vandaag he?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Delta op zijn stuur?
Webber was de snelste vandaag, alleen hij heeft het niet alle sectoren in 1 ronde kunnen stoppen, heeft zelf de pole dus uit handen gegeven.
nah, ik denk dat Claire echt wel weet waar ze mee bezig is. Wat vandaag gezegd wordt is morgen alweer vergeten. Laat Malledonna maar lekker uitrazen en zichzelf buiten spel zetten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Die Claire Williams nu op SkyMaldonado is al een hele week met beschuldigingen en zware woorden richting Williams aan het gooien, en dat dom kind: ''neu, zo zie ik dat niet.... Dit is F1 en dat hoort erbij.''
![]()
Papa zal er blij mee zijn als het team eronder door gaat op deze manier
Hoe zeker is meneer de pastoor eigenlijk van die HSPDVGHTRA miljoenen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt zich compleet belachelijk.
Chavez was een race fan, de huidige leiders niet, en volgens mij heeft PDSVA (O.i.d.) een contract met Williams, niet met Maldonado.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:40 schreef Gort het volgende:
Edit: Redelijk zeker. De miljoenen komen van wijlen Chavez, en het sponsorcontract zou lopen tot 2015. Dus we hebben nog één seizoen lol met maldonado.
Toch vreemd, normaal gesproken was ie echt geen anderhalve seconde langzamer dan Bottas...quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Google Translate FTWtwitter:Gabo_Rojas_N twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 19:52:08RT @EriDelaT: “@Gabo_Rojas_N: tiendas oficiales McLaren tengan bandera d México hoja d marihuana http://t.co/2suRD5dUpk” // @memorojas15
reageer retweet
quote:Een totaal gebrek aan respect, in officiële McLaren winkels hebben ze de Mexicaanse vlag met een marihuana blad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Dan is er zeker sprake van sabotage.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:07 schreef Ferry_76 het volgende:
En wat mij betreft vallen morgen alle wielen van de auto van Pastor af na de eerste pitstop..
Dat was dan toch ook gelijk de reden dat hij zoveel langzamer dan Bottas was?quote:Op zondag 17 november 2013 02:13 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)inleveren-in-austin/
Zie je, had ik t toch goed gezien! :-)
Zal mij niks verbazen als jij dadelijk de laatste race niet meer rijdt bij Williams. Hij heeft sinds dat er bekend is gemaakt dat Massa volgend jaar rijdt bij Williams alleen negatieve commentaar over Williams.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ook benieuwd of er bij Veronica reclame tussendoor komt?quote:Op zondag 17 november 2013 11:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als jij dadelijk de laatste race niet meer rijdt bij Williams. Hij heeft sinds dat er bekend is gemaakt dat Massa volgend jaar rijdt bij Williams alleen negatieve commentaar over Williams.
Ik ben benieuwd hoe Veronica de formule1 vanavond gaat uitzenden. In Canada zond Veronica de formule1 uit in SD en Sport1 in HD. Ik hoop dat ze vanavond gewoon in HD uit zenden met het geluid uit natuurlijk.
Ik denk eerder dat je je moet afvragen OF ze het uitzenden... Heb snel bij iemand met Digitenne (op een verkjaardag) de EPG (guide) doorgebladerd, maar zag bij Veronica noppes voorbij komen. Op de BBC wel de herhalingen (BBC2 voor de qualy, BBC1 voor de race) gezien, dus ik ben opgebleven van 23:30 tot 1:00 uur gisteravond om nog te kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 11:52 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Veronica de formule1 vanavond gaat uitzenden. In Canada zond Veronica de formule1 uit in SD en Sport1 in HD. Ik hoop dat ze vanavond gewoon in HD uit zenden met het geluid uit natuurlijk.
quote:Op zondag 17 november 2013 11:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je je moet afvragen OF ze het uitzenden... Heb snel bij iemand met Digitenne (op een verkjaardag) de EPG (guide) doorgebladerd, maar zag bij Veronica noppes voorbij komen. Op de BBC wel de herhalingen (BBC2 voor de qualy, BBC1 voor de race) gezien, dus ik ben opgebleven van 23:30 tot 1:00 uur gisteravond om nog te kijken.
Kan zijn dat ik het gisteravond bij Veronica gemist heb in de haast: ik moest een bus halen. Heb zowel 16 als 17 november gehad.
Of Bottas kan beter overweg met de nieuwe uitlaat dan Malledonna.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is het qua reclames? Heb Canada daar niet op gekeken namelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 12:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]![]()
Volgens de gids begint de uitzending om 19.45, dus ze zenden het wel uit.
Kwalificatie hebben ze niet uitgezonden. Ze zenden alleen de race uit. Ook die van Brazilie.
Ik ook niet, toen keek ik BBC.quote:Op zondag 17 november 2013 14:38 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hoe is het qua reclames? Heb Canada daar niet op gekeken namelijk.
Nederlandse zender (in tegenstelling tot RTL 'Nederland' (is Luxemburgs)), dus de race zelf zal dan zonder onderbrekingen uitgezonden worden net zoals vroeger op SBS...quote:Op zondag 17 november 2013 14:38 schreef Funzel het volgende:
[..]
Hoe is het qua reclames? Heb Canada daar niet op gekeken namelijk.
Is niet meer. Tegenwoordig mag ook op Nederlandse zenders sport onderbroken worden, zolang ze maar in een klein scherm de race door laten gaan. Uitgezonderd "belangrijke" sporten als voetbal en schaatsen.quote:Op zondag 17 november 2013 14:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nederlandse zender (in tegenstelling tot RTL 'Nederland' (is Luxemburgs)), dus de race zelf zal dan zonder onderbrekingen uitgezonden worden net zoals vroeger op SBS...
Tyfus..... Dan maar weer wachten op een download, en de race dus gewoon morgen pas kijken. Dat kleine beeldje is voor mij totaal geen alternatief... Ik schakelde vroeger dan ook gewoon over naar de BBC of de Belg. Bleef daar overigens vaak genoeg hangen. Maar nu is dat alternatief er dus niet meer.... Ik snap niet waarom ze niet gewoon voor een in-beeld-reclamevorm kiezen zoals in de VS wel eens gebeurd. Dus gewoon door het beeld heen een reclame aan de randen van het scherm en met gesponsorde bumpers enzo... Of betalen adverteerders daar niet genoeg voor? M.i. is dit voor adverteerders juist de ideale manier om de Nederlandse F1 fans te bereiken, door het gewoon op een 'nette' manier te doen waarmee je goodwill kweekt....quote:Op zondag 17 november 2013 14:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Is niet meer. Tegenwoordig mag ook op Nederlandse zenders sport onderbroken worden, zolang ze maar in een klein scherm de race door laten gaan. Uitgezonderd "belangrijke" sporten als voetbal en schaatsen.
Vorige keer was dus ook reclame bij Veronica, heb er daarna nog een discussie over gehad met iemand van het Commissariaat voor de Media. Zie SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 125: Honda keert terug
Ah topquote:Op zondag 17 november 2013 14:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nederlandse zender (in tegenstelling tot RTL 'Nederland' (is Luxemburgs)), dus de race zelf zal dan zonder onderbrekingen uitgezonden worden net zoals vroeger op SBS...
Idd top, alleen had ik ongelijk, zie de post van Gebraden_Wormbat....quote:Op zondag 17 november 2013 15:02 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ah topDan kijk ik het vanavond wel daarop.
Pff ik zie het ja.quote:Op zondag 17 november 2013 15:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Idd top, alleen had ik ongelijk, zie de post van Gebraden_Wormbat....
Jaquote:Op zondag 17 november 2013 17:13 schreef bodylotion het volgende:
Ronald van Dam en Christian Albers doen commentaar op Sport1. Zenden ze dat ook uit op Veronica? Olav Mol was aan de kant gezet, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |