Ik hou er gewoon meer van om fysieke spellen te hebben.quote:Op zondag 17 november 2013 09:17 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Zonde van je geld... Online is alles veel goedkoper.
Fysieke games kan je ook gewoon online kopen hè.quote:Op zondag 17 november 2013 09:49 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon meer van om fysieke spellen te hebben.
Kijk even hier: www.budgetgaming.nl. Daar staan de prijzen van bijna alle Nederlandse winkels/webshops. Scheelt echt veel geld hoor, gewoon via internet ipv de winkel binnenlopen.quote:Op zondag 17 november 2013 09:49 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon meer van om fysieke spellen te hebben.
Niet duur, hoewel ik me afvraag of/wanneer Sony de nieuwe Vita in Europa uitbrengt. Dit soort (tijdelijke) prijsverlagingen zijn soms een hint dat er nieuwe hardware aankomt.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:26 schreef Noppie2000 het volgende:
Volgens de nieuwsbrief nu voor 150 euro bij Bartsmit, bundel met Killzone 179
Heb geen Vita maar is zeker een spel om direct aan te schaffen.quote:Op zondag 24 november 2013 15:42 schreef Klonk het volgende:
magisch, betoverend, innovatief, blij dat ik een vita heb
En vanavond heb je hem al uitgespeeld :pquote:Op zondag 24 november 2013 15:42 schreef Klonk het volgende:
magisch, betoverend, innovatief, blij dat ik een vita heb
soms maakt dat geen fuck uit, Journy had je ook zo uit maar wat een gamequote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
En vanavond heb je hem al uitgespeeld :p
Zo duur?quote:Op zondag 24 november 2013 22:10 schreef Aether het volgende:
Speciale bundel in VK à ¤300(!)
[ afbeelding ]
ja, na tearaway zekerquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:31 schreef KingLysandus het volgende:
Hoe gaat het met de Vita? Moet ik al spijt hebben dat ik hem heb weg gedaan?
Bundel is nu te koop voor £150.quote:Op zondag 24 november 2013 22:10 schreef Aether het volgende:
Speciale bundel in VK à ¤300(!)
[ afbeelding ]
Het is het waard, zelf speel ik ook niet veel RPG spellen. Alleen je moet wel letten op batterij duur.quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vroeg me af hoe lang iedereen geboeid blijft met zijn/haar Vita.
Ik zit al een tijdje te dubben of ik hem wil aanschaffen, binnenkort een lange reis voor de boeg en ideaal moment om hem toch te kopen. Speel het liefst een Fifa of een Soul Calibur, is het de moeite waard of meer als je van een RPG houdt.
Ik gebruik het zelf nietquote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Bolters het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien welke games je allemaal met remote play kunt spelen? En moet je dan nog iets instellen als je dat wilt gebruiken?
Kwestie van link with PS4 selecteren op je Vita, en dan neem je automatisch de PS4 over (als je de Vita aan de PS4 hebt gekoppeld).quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Bolters het volgende:
Waar kun je eigenlijk zien welke games je allemaal met remote play kunt spelen? En moet je dan nog iets instellen als je dat wilt gebruiken?
Hoe koppel je je vita aan de PS4 dan? Dacht dat dit dus draadloos ging? Of doe je dat puur door via opties 'link with ps4' te doen?quote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef VulpX het volgende:
[..]
Kwestie van link with PS4 selecteren op je Vita, en dan neem je automatisch de PS4 over (als je de Vita aan de PS4 hebt gekoppeld).
Gewoon op link with PS4 klikken op de Vita, dat loodst je er door heen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoe koppel je je vita aan de PS4 dan? Dacht dat dit dus draadloos ging? Of doe je dat puur door via opties 'link with ps4' te doen?
En hoe weet je welke games je dan allemaal kunt spelen?
Thnx!quote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef VulpX het volgende:
[..]
Gewoon op link with PS4 klikken op de Vita, dat loodst je er door heen.
Er is geen definitieve lijst met games waarbij het werkt, effe googlen zou ik zeggen. Ik heb alleen nog maar Resogun en AC IV gespeeld op deze manier.
Thanks!quote:Op maandag 9 december 2013 19:21 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Het is het waard, zelf speel ik ook niet veel RPG spellen. Alleen je moet wel letten op batterij duur.
Uhmm, Zo een 4 uur ofzo als je speelt met battery saver offquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:28 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Thanks!
Indicatie hoe lang die meegaat?
Zie een lijst van aan te raden titels in de openingspost. Welke categorie spellen zijn dit?
Ja, dat lijkt standaard te zijn (in Nederland).quote:Op donderdag 12 december 2013 08:25 schreef ik.ben.hier het volgende:
Zonde dat er maar een 4gb memory card bij zit
.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:25 schreef ik.ben.hier het volgende:
Zonde dat er maar een 4gb memory card bij zit
Oh nice.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
.
Bij mijn pakket met killzone kreeg ik 16gb
Sommige wel sommige niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:04 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Oh nice.
Zit er een groot verschil in prijs tussen fysieke spellen of gedownloade? Ik denk dat ik een spel of 5 zal spelen. Dus alles kopen of downloaden en ookm nog een memory cards moeten kopen...
Word wel al steeds meer de moeite waardquote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Aether het volgende:
PlayStation Vita Wi-Fi + Assassin's Creed III: Liberation nu ¤150 @ http://www.bartsmit.com/p(...)creed-iii-liberation
Persona 4, Tearaway.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:19 schreef genakt het volgende:
[..]
Word wel al steeds meer de moeite waard
Wat is een spel wat je echt moet hebben ?![]()
Rayman, Lumines, Gravity Rush en een PS4 voor Remote Playquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:19 schreef genakt het volgende:
[..]
Word wel al steeds meer de moeite waard
Wat is een spel wat je echt moet hebben ?![]()
Ik dacht dat jij remote play "een grote deceptie" vond?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rayman, Lumines, Gravity Rush en een PS4 voor Remote Play
Mijn mening is veranderd, dat gebeurt weleens. Bij mij bleek dat Direct Connect voor geen meter werkt en ik gewoon over Wifi verbinding moet makenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:11 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij remote play "een grote deceptie" vond?
Ah kijk. Ik weet eigenlijk niet waar ik gebruik van maak, WiFi of direct connect. Waaraan zie je het?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn mening is veranderd, dat gebeurt weleens. Bij mij bleek dat Direct Connect voor geen meter werkt en ik gewoon over Wifi verbinding moet maken
Het is een instelling, Direct heeft een kort bereik. Daarmee haalde ik de andere kamer niet eens, en toen was ik teleurgesteld. Uiteindelijk dat uitgezet en voila, door heel het huis bereik! Komend weekend wil ik het eigenlijk eens via internet proberen, Vita mee naar m'n ouders denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ah kijk. Ik weet eigenlijk niet waar ik gebruik van maak, WiFi of direct connect. Waaraan zie je het?
Helaas, ze hebben hem weggehaald.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Aether het volgende:
PlayStation Vita Wi-Fi + Assassin's Creed III: Liberation nu ¤150 @ http://www.bartsmit.com/p(...)creed-iii-liberation
Borderlands 2 komt eraanquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:02 schreef Noppie2000 het volgende:
Zit toch te denken eens een Vita aan te schaffen, maar dan zie ik weer geen games in de toekomst.... Bah
Het huidige aanbod + PSplus spreekt me erg aan, maar dat gaat ook maar eventjes mee
Gamemania heeft ook een Tearaway bundel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:42 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Helaas, ze hebben hem weggehaald.
Pakket met Killzone is voor mij minder aantrekkelijk.
Was deze E3 aangekondigd. Werd alleen het logo getoond, geen gameplay verder.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:01 schreef sp3c het volgende:
hoezo borderlands 2 komt eraan?
is er meer informatie over of is dat hetzelfde als Bioshock komt eraan?
Dat is toch alleen NA?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Tearaway kennelijk maar 14K verkocht, zonde.
Ja klopt, het blijft droevig. Het is zo'n originele en leuke game in deze tijd van sequel na sequel en fps na fps.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maakt het er mijn inziens niet veel beter op
Is dat niet alleen de eerste week?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Tearaway kennelijk maar 14K verkocht, zonde.
koopjequote:Op maandag 16 december 2013 15:03 schreef Aether het volgende:
Playstation Vita Wi-Fi + 3G @ BartSmit à ¤129,99.
Heb net een bundel aangeschaft...quote:
dan is dit zuur...quote:
Met memorycard en spel zou ik net zo duur uit zijn maar het is wel apart dat ze zo laat nog stunten.quote:Op maandag 16 december 2013 15:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan is dit zuur...
Wel opvallend dat dit net gebeurt in de week dat de 2ds ook in de aanbieding is voor ik meen 99 euro.
echt ? ga ik hem gelijk halen van het weekendquote:
http://www.dixons.nl/game(...)04.html#.UrQcN7RA2icquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:29 schreef genakt het volgende:
[..]
echt ? ga ik hem gelijk halen van het weekend
Nieuwe Vita hiermee bevestigd voor Europa?quote:
Lijkt me een ‘losse’ Vita en die zijn altijd zonder geheugenkaart; anders staat het er expliciet bij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:47 schreef Dos37 het volgende:
klopt het trouwens dat het de versie is zonder geheugenkaart?
Okee en zonder een game, dan wordt het toch nog wel dik boven de 130 euroquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt me een ‘losse’ Vita en die zijn altijd zonder geheugenkaart; anders staat het er expliciet bij.
Bij zulke acties doen ze vaak niet aan verzenden. Verder zijn er nu nog maar weinig stores met voorraad. Op=opquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:05 schreef Zolder het volgende:
Mooie actie van 99 euro, maar wat is dat voor bullshit dat verzenden niet kan en ophalen maar in 4 filialen mogelijk is. Heb ik er alsnog niks aan.
Er zit er hier een vandaan die 2 uur reizen is met het OV. Nu is het weekend dus geld mijn studenten-OV niet, maar misschien als er maandag nog is (ik schat die kans heel klein) dat is een poging waag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij zulke acties doen ze vaak niet aan verzenden. Verder zijn er nu nog maar weinig stores met voorraad. Op=op
Zoveel is het me echt niet waard, komen wel meer aanbiedingen aanquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Er zit er hier een vandaan die 2 uur reizen is met het OV. Nu is het weekend dus geld mijn studenten-OV niet, maar misschien als er maandag nog is (ik schat die kans heel klein) dat is een poging waag.
Ik las gisteren op een gamewebsite dat mediamarkt ook 99 euro had.. maar op de website zie ik niks.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zoveel is het me echt niet waard, komen wel meer aanbiedingen aan
Waar had je dat gelezen? Wellicht is het daar alleen in de fysieke winkels? Dan zou ik het wel in mijn stad kunnen halen en dan is het ineens erg interessantquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:54 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik las gisteren op een gamewebsite dat mediamarkt ook 99 euro had.. maar op de website zie ik niks.
En ik zat ook al aan bcc te denken, met hun laagste prijs garantie. Maar die verkopen geen ps vita
In een reactie op een nieuwsbericht op pu.nl , dus of het heel betrouwbaar is..quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waar had je dat gelezen? Wellicht is het daar alleen in de fysieke winkels? Dan zou ik het wel in mijn stad kunnen halen en dan is het ineens erg interessant
Er staan alleen games op, dus ja. Ik heb zelf ook twee kaartjes, nooit problemen mee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met meerdere mem cards? Kan ik bijv gewoon twee maal 16 gebruiken zonder steeds iets in te stellen?
Ik zou inderdaad wachten op de nieuwe versie, ga maar eens met een psp of een psp slim spelen. Het gewicht alleen al is het waard.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:22 schreef Bartcoah het volgende:
Gegroet mede bazen,
Ik zit een beetje te twijfelen of ik een ps vita ga aanschaffen. (PS4 is in the house)
Vandaar dat remote play mij best wel aantrekt ^^
Maar ik hoor dat er een nieuwe ps vita in opkomst is? Die langer meegaat en qua hardware ook een stuk beter is(?)
Klopt dit gerucht, want dan wacht ik nog wel even met het aanschaffen van de huidige ps vita.
Of zal ik hem gewoon halen bij de dixons voor ¤99,-?
Als hij niks heeft om mee te vergelijken zal de slim versie misschien voor hem wel gewoon mooi uitzien. Dan blijft er alleen nog het lichtere en kleinere psvita over, wat dus positief is. Ik zit daar ook over na te denken. De psp slim voelt ook licht en fijn in de hand.quote:Op zaterdag 21 december 2013 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Dixons halen, nieuwe versie heeft slechter scherm
Duizend keer dit ^quote:Buddy at work bought the new Vita after I suggested not too. Asked me to bring mine in to compare (why he didn't compare at the store I've no clue). Fired up Guacamelee on both of ours and well, I just patted him on the shoulder in a consoling way and said, "Bud, at least ya saved a few bucks.".
Really didn't know what else to tell him. The colours and sharpness from my OLED screen to his LCD screen were very noticeable. Plus, holding his, you could twist it gently and feel it creak. It's cheaper for a reason. It is slightly, slightly, lighter feeling.
Gelijk maar 10 bestellenquote:Heb er maar 3 ps vita`s van de 10 bestelde bij de dixons kunnen bemachtigen. Ik had er 5 voor familie en 2 voor mede budgetgamers gereserveerd. Baal er wel van, want ik had iedereen het belooft en was 1 van de eerste met bestellen gisteren. (werd ook vandaag bevestigd door het hoofdkantoor)
Dit.quote:Op zondag 22 december 2013 19:35 schreef VulpX het volgende:
Wat is daar mis mee? Hij haalt ze voor familie en andere budgetgamers, niet om door te verkopen op MP met winst o.i.d.
Het is niet heel gek dat er nu een rush op die units is omdat ze zo goedkoop zijn.
In de PlayStation Store. 20 euro afgeprijsd, met PS+twee euro goedkoper en dus 18 euroquote:Op maandag 23 december 2013 08:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waar? Voor dat bedrag wil ik hem ook wel!
Alleen vandaag nog. Morgen komt de laatste aanbieding.quote:Op maandag 23 december 2013 08:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waar? Voor dat bedrag wil ik hem ook wel!
Nou, dan is twintig euro ook een mooie prijsquote:Op maandag 23 december 2013 09:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oooh zo. Dat is een mooie prijs! Heb alleen geen PS+ meer
Dat laatste heb ik al vaker gelezen en is zo raar.quote:Op maandag 23 december 2013 12:06 schreef robin007bond het volgende:
Als ik mijn Bitcoins nu verkoop kan ik een mooie Playstation Vita halen van de winst.
De twijfel slaat toe! Het is zo'n mooi ding en de oude versie is eigenlijk beter dan de nieuwe.
Ja, dat is de enige die buiten Azië wordt verkocht.quote:Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef Arcadia het volgende:
Was die versie van 99 euro, de OLED-versie?
Oh cool, thanks, had hem zelf ook gekocht gelijk bij Dixons, goed om te wetenquote:Op maandag 23 december 2013 13:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige die buiten Azië wordt verkocht.
Gamemania heeft em ook voor 37,50.quote:Op maandag 23 december 2013 14:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Bart Smit en Intertoys beide uitverkocht online zie ik...
Ennnnnn gekocht, heerlijke doorspoelfunctie, erger ik me niet zo erg aan de slome startquote:
Alleen in de winkel neem ik aanquote:Op maandag 23 december 2013 16:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gamemania heeft em ook voor 37,50.
[..]
Ennnnnn gekocht, heerlijke doorspoelfunctie, erger ik me niet zo erg aan de slome start
Ja, aangezien GM niet doet aan versturen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Alleen in de winkel neem ik aan?
Als je 't niet erg vindt om te moeten wachten, bol heeft 'm voor ¤40. 5-7 werkdagen levertijd.quote:Op maandag 23 december 2013 16:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Alleen in de winkel neem ik aan?
Ja dat dacht ik ook met die Dixons actie maar MM Almere zijn wat dat betreft kneusjes want die gingen mooi niet mee met de prijs. Waardeloos, schijnen gewoon hun eigen regeltjes te hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 17:38 schreef ROFLOL het volgende:
Loop een MM/Saturn binnen en wijs ze op laagste prijsgarantie. Kunnen ze checken wat andere MM/Saturn doen (zijn er een paar die ook voor ¤37,50 verkopen) en anders moeten ze gewoon meegaan met de prijs.
Hoeveel opslag???quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef Dylan98 het volgende:
Net sd kaartje gekocht voor 30,- euro bij bart smit. Niet heel duur lijkt me.
Om welke site gaat het, ¤65 klinkt wat goedkoop.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:47 schreef mr.wout het volgende:
Heeft iemand ervaring met het bestellen vanuit Japan? Ik zat er aan te denken om zo'n 64 gb kaartje te importeren.
Of weet iemand nog waar ik voor een mooi prijsje de 32 gb kaart kan halen? Tot nu toe zag ik die laatste alleen bij mijn lokale GameMania voor 65 euro. Op zich een redelijke prijs, maar als je je dan bedenkt dat je voor hetzelfde geld ook een 64 gb uit Japan kunt hebben...
Op Nippon-Yasan staat ie voor +/- 67 euro:quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Om welke site gaat het, ¤65 klinkt wat goedkoop.
Meeste sites rekenen ¤80 excl. verzendkosten.
Ik heb wel in Japan en Hong Kong besteld. Houd er rekening mee dat er nog verzendkosten bijkomen en de kans bestaat dat je invoerrechten moet betalen (20-25%). De kans is kleiner bij het versturen via normale post maar dan moet je op 10 werkdagen rekenen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:05 schreef mr.wout het volgende:
[..]
Op Nippon-Yasan staat ie voor +/- 67 euro:
http://www.nippon-yasan.c(...)emory-card-64gb.html
Op play-asia kost hij 85 en yesasia voor 70 euro.
Alhoewel ik 80 euro nog steeds een goede vind? Ik ben wel bereid om 90 of 100 euro te betalen, mijn probleem is alleen dat ik
1) totaal geen ervaring heb met het importeren/bestellen vanuit het buitenland
2) geen credticard/paypal heb
Die is tof!quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:10 schreef Bolters het volgende:
Wipeout 2048 nog maar iets van 7 euro in de store. Dat is geen geld
Nice! Denk dat hij de zeven euro wel waard is, toch ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Die is tof!
Ik had hem bij mijn 8GB kaartje met 10 spellen.
Zeker wel. En als je de kans krijgt moet je kijken of je Everybody's Golf ook goedkoop kunt scoren. Zéér vermakelijk spel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:14 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nice! Denk dat hij de zeven euro wel waard is, toch ?
Die is ook nog maar 5 euro zag ik. Maar die heb ik al. Inderdaad erg gaafquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zeker wel. En als je de kans krijgt moet je kijken of je Everybody's Golf ook goedkoop kunt scoren. Zéér vermakelijk spel.
Modnation Racers ( alleen zit er geen multiplayer online functie op ), Streetfighter X Tekken, Ultimate Marvel vs Capcom 3, Blazblue Contiuum Shift.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
Die is ook nog maar 5 euro zag ik. Maar die heb ik al. Inderdaad erg gaafweet je nog andere aanraders? Onlangs ook Killzone voor 17 euro gekocht!
Thnx man! Ben alleen niet echt fan van fightinggamesquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Modnation Racers ( alleen zit er geen multiplayer online functie op ), Streetfighter X Tekken, Ultimate Marvel vs Capcom 3, Blazblue Contiuum Shift.
heb me altijd stiekem wel vermaakt met de handheldversies, alleen de laatste op de 3ds, van marvel die was echt kutquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:15 schreef Pheno het volgende:
De LEGO-games op vita zijn anders flink magerder dan hun consolebroers.
Instellingen -> Systeeminformatie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:18 schreef Dylan98 het volgende:
Hoe kun je zien hoeveel er nog vrij is op je memory kaart ?
http://www.nippon-yasan.c(...)emory-card-64gb.htmlquote:
Deze had ik ook op het oog (lees maar een paar posts terug in dit topic) alleen heb ik geen ervaring met het importeren en tevens heb ik geen credticard...quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
http://www.nippon-yasan.c(...)emory-card-64gb.html
Goede ervaringen mee, ze zetten op het pakketje dat het een cadeau is met lage waarde, dan omzeil je de duane. Je kunt ook Play-Asia proberen.
Dat kan wel hoor. Ik ga hem wel pas in januari bestellen, zit nog even een weekje krap bij kas. De verzendtijd is ongeveer 2 weken.quote:Op woensdag 25 december 2013 09:17 schreef mr.wout het volgende:
[..]
Deze had ik ook op het oog (lees maar een paar posts terug in dit topic) alleen heb ik geen ervaring met het importeren en tevens heb ik geen credticard...
Misschien een rare vraag, maar als jij er toch sowieso 1 koopt, kun je dan ook 2 bestellen (eentje voor mij)? Ik ben dan wel bereid om de verzendkosten en importeerkosten etc. te betalen, dus dan wordt het ook iets goedkoper voor jou?
Yes, helaas wel. In ieder geval wel via de online storequote:Op woensdag 25 december 2013 13:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ben ik te laat voor Killzone Mercenary voor een mooie prijs?
Kakquote:Op donderdag 26 december 2013 14:44 schreef Bolters het volgende:
[..]
Yes, helaas wel. In ieder geval wel via de online store
Ik heb de 32GB vrijwel nergens gezien. Amazon heeft ze niet (of via een derde partij) en je kunt alleen de 8GB momenteel direct bij Sony bestellen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef Captain_Falcon het volgende:
Iemand een idee waar ik een 32GB memory card kan scoren? Dat ding is echt dramatisch slecht verkrijgbaar. Heb al een beetje lopen kijken naar de 64GB versie maar Nippon Yasan is tot 6 januari dicht en verzendkosten + tijd maken het net te duur voor mij. Game Mania heeft ze niet maar hebben mensen succes gehad bij Media Markt? Ik woon in Utrecht.
NVM: Heb hem uiteindelijk toch bij Nippon besteld, als iemand anders nog problemen hiermee heeft dan raad ik ze aan te wachten tot amazon.co.uk ze weer in stock heeft of voor +- 30 euro een 16gb card te halen.
Kan het niet nakijken maar stond dit niet in de handleiding?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:41 schreef Bolters het volgende:
Ik heb een vraagje over Killzone Mercanaries. Er is vast iemand die dit weet. Hoe zit het precies met die kaarten? Kun je per kaart zien wat voor niveau dit is? Ik heb nu bijvoorbeeld klaver 6, maar je hebt natuurlijk ook schoppen, ruiten en harten. En dan nog het verschil tussen een 6 en een aas, om maar wat te noemen
Online zie ik nergens een schema die dit uitlegt..
Heb geen handleiding, heb hem digitaal gekocht. Zou je straks voor me kunnen kijken?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Kan het niet nakijken maar stond dit niet in de handleiding?
Digitale handleidingquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Heb geen handleiding, heb hem digitaal gekocht. Zou je straks voor me kunnen kijken?
Haha, ik wist dat niet eens joh. Heb de Vita nu niet hier, maar zal morgen gelijk kijken. Dank je!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Digitale handleiding
Er zit nooit (?) een fysieke handleiding bij.
[ afbeelding ]
Stond inderdaad in de handleiding, dus weet het nu! Nogmaals dankquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Digitale handleiding
Er zit nooit (?) een fysieke handleiding bij.
[ afbeelding ]
Zie dat je al besteld hebt: kon ook nog ‘Yes Asia’ aanbevelen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef Captain_Falcon het volgende:
Iemand een idee waar ik een 32GB memory card kan scoren? Dat ding is echt dramatisch slecht verkrijgbaar. Heb al een beetje lopen kijken naar de 64GB versie maar Nippon Yasan is tot 6 januari dicht en verzendkosten + tijd maken het net te duur voor mij. Game Mania heeft ze niet maar hebben mensen succes gehad bij Media Markt? Ik woon in Utrecht.
NVM: Heb hem uiteindelijk toch bij Nippon besteld, als iemand anders nog problemen hiermee heeft dan raad ik ze aan te wachten tot amazon.co.uk ze weer in stock heeft of voor +- 30 euro een 16gb card te halen.
Dat is een mooie prijs. Ik heb de mijne zelf in Japan gekocht voor 9480 yen, ongeveer gelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Zie dat je al besteld hebt: kon ook nog ‘Yes Asia’ aanbevelen.
Tot 1 januari betaal je vanaf $25 geen verzendkosten.
• 64 GB ¤ 70
• 32 GB ¤ 47
Ik zou er dan zoiets bij kopen om hem lekkerder in de hand te laten liggen:quote:Op zondag 19 januari 2014 19:28 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb sindskort ook een Vita (nog aan het wachten op mijn PS4..) en ik moet zeggen dat ik ontzettend onder de indruk ben van het apparaatje. Alleen, ik vind hem niet zo lekker in de hand liggen? Ik krijg er echt kramp van na een uur spelen. De games tot nu toe zijn ook prima in orde. Ik heb momenteel FIFA14 (verslavend!), Uncharted, Unit 13, Rayman Origins, Killzone: Mercenary en Tear Away. Mijn vraagje is nu, welke games moet ik in de gaten gaan houden voor 2014? Ikzelf ben erg benieuwd naar de Football Manager! Iemand nog suggesties?
Hahahaha, deze zaten in dat TV-programma'tje van Persona 4.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:20 schreef Aether het volgende:
Voor Persona fans (zie playlist voor meer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad wel een oplossing. Thanks!quote:Op zondag 19 januari 2014 19:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zou er dan zoiets bij kopen om hem lekkerder in de hand te laten liggen:
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ta/1004004013252003/
Reken het door zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:00 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zit nu ook een beetje te twijfelen over een Vita, aangezien ie voor 129 euro in de winkel ligt bij de Bart Smit, maar ik ben eigenlijk niet echt een handheld gamer. Ik heb wel een PSP en vriendin heeft een DS die ik regelmatig leende, maar het is toch vooral iets voor in de trein of het vliegtuig.
Daarnaast vraag ik me af of ik voor deze 'oude' Vita wil gaan, dus met een geweldig OLED scherm, maar slechtere accuduur en vervelende grip, of dat ik een nieuwere Vita haal, maar dan is het dus een (goed) LCD scherm.
Wel fijn natuurlijk dat je via PSN+ eigenlijk gewoon altijd wel gratis games hebt. Alleen de memorykaartjes voor die VITA zijn zo belachelijk duur. Dat is ook 1 van de grote redenen waarom ik twijfels heb...
Die minpunten komen vooral bij de gebruikerservaringen vandaanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon doen. Games hoef je nauwelijks te,kopen dankzij Plus en het scherm is wat je wil. Accuduur vind ik prima en de grip ook. Snap niet waar die minpunten vandaan komen.
Mja, dan is het dus al snel weer 200 euro, al zou ik de memorycard waarschijnlijk in HK kopen, en dan is het dus goedkoper. Maar goed, dan kan ik daar net zo goed de nieuwste versie kopen in een leuk kleurtje, voor nagenoeg dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Reken het door zou ik zeggen.
PSVita: 129
Memory card: euro of 40 voor 16 GB geloof ik?
Accu eurotje of 30 ook gok ik
Eventuele extra houder voor betere grip: euro of 15
Euro of 200 kan je dan wel klaar zijn, mocht je al PS+ hebben. Eventueel kaal voor 169. Als je het waard vindt moet je het doen, ik wil hem ook graag maar ben nog te onzeker over de toekomst
De japanse taal bij P4 is zoals de meeste games erg standaard. Ik vond de Engelse stemmen juist erg goed.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die minpunten komen vooral bij de gebruikerservaringen vandaanJe hoort mensen klagen over kramp na een uur spelen. Accu kan me persoonlijk ook iets minder schelen, maar goed, liever een prima accu natuurlijk.
[..]
Mja, dan is het dus al snel weer 200 euro, al zou ik de memorycard waarschijnlijk in HK kopen, en dan is het dus goedkoper. Maar goed, dan kan ik daar net zo goed de nieuwste versie kopen in een leuk kleurtje, voor nagenoeg dezelfde prijs.
Vandaar de twijfel.
Het helpt ook niet echt mee dat een aantal van de beste games voor dat apparaat de originele Japanse taal missen, zoals Dragon's Crown en Persona 4 Golden. Anders had ik hem allang aangeschaft.
Originele taal hoort er gewoon standaard in te zitten, als optie. Dragon's Crown hetzelfde verhaal. Everybody's Golf hetzelfde verhaal. Daarnaast is de engelse dub regelmatig minder goed dan het originele, en vaak een bron van ergernis. Niet alleen bij mij, maar ook vaak volgens de reviews.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De japanse taal bij P4 is zoals de meeste games erg standaard. Ik vond de Engelse stemmen juist erg goed.
Volledig gelijk, maar Persona 4 vind ik een uitzondering, ik heb zelfs de stemmen met Persona 4 op de PS2 vergeleken en hier waren zelfs verbeteringen. Zoals Chiequote:Op zondag 26 januari 2014 22:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Originele taal hoort er gewoon standaard in te zitten, als optie. Dragon's Crown hetzelfde verhaal. Everybody's Golf hetzelfde verhaal. Daarnaast is de engelse dub regelmatig minder goed dan het originele, en vaak een bron van ergernis. Niet alleen bij mij, maar ook vaak volgens de reviews.
Okay, maar als de dub goed verzorgd is mag het ook geen dealbreaker zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Originele taal hoort er gewoon standaard in te zitten, als optie. Dragon's Crown hetzelfde verhaal. Everybody's Golf hetzelfde verhaal. Daarnaast is de engelse dub regelmatig minder goed dan het originele, en vaak een bron van ergernis. Niet alleen bij mij, maar ook vaak volgens de reviews.
Dat zal per persoon verschillen. Voor mij is het WEL een dealbreaker.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:23 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Okay, maar als de dub goed verzorgd is mag het ook geen dealbreaker zijn.
zou tijd worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:24 schreef Aether het volgende:
Morgen nieuwe Vita?
[ http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/707/lhpf.png (copy/paste deze link) ]
Is er echt zoveel verschil in schermen dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:58 schreef Aether het volgende:
Als je het OLED-scherm niet belangrijk vindt kun je beter de Vita2000 halen. Deze is lichter, compacter, ligt beter in de hand en heeft 1GB ingebouwd geheugen zodat voor savegames geen memorycard nodig is.
Ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is er echt zoveel verschil in schermen dan?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is er echt zoveel verschil in schermen dan?
Mogelijk een adviesprijs. Voordeel is dat je niet per sé een kaart nodig hebt voor savegames.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef Noppie2000 het volgende:
PSVita slim inderdaad aangekondigd:
http://www.dualshockers.c(...)-uk-on-february-7th/
7 februari voor 180 pondRuim 200 euro (wordt hopelijk 200 euro), maar alsnog te duur als je nu ziet dat je 16GB kaartje met PS+ kan halen voor 200 euro i.c.m. een vita.
Dat is waar. Maar je kan het je ook niet permitteren om ook maar 1 enigszins grote game te downloaden. Zeer snel ga je hem toch wel nodig hebben, ook met patches en DLC etc.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Mogelijk een adviesprijs. Voordeel is dat je niet per sé een kaart nodig hebt voor savegames.
Klopt, maar de drempel is lager voor mensen omdat je geen aparte kaart hoeft te kopen (velen kopen toch alleen fysieke spellen).quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je kan het je ook niet permitteren om ook maar 1 enigszins grote game te downloaden. Zeer snel ga je hem toch wel nodig hebben, ook met patches en DLC etc.
Die verwacht ik op z'n vroegst eind dit jaar als PSNow uitkomt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:42 schreef bakacakes het volgende:
Jammer, had gehoopt op een westerse VitaTV, vond het erg chill spelen namelijk met een DS3.
Ik hou mijn 32 GB kaartje maar voor de zekerheid als hij wel uitkomt hier, voor mijn normale Vita heb ik een 64 GB kaartje.
Niet als je PSN+ hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Klopt, maar de drempel is lager voor mensen omdat je geen aparte kaart hoeft te kopen (velen kopen toch alleen fysieke spellen).
Ja, daarom zei ik fysieke spellenquote:
Hoeveel is het??quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:02 schreef Aether het volgende:
Introducing the PS Vita Indie Mega Pack: a new bundle including a PS Vita system; 10 unique, creative indie games; and a 4GB memory card - all at a great value price.
PS Vita Indie Game Mega Pack arrives next monthquote:
Best wel leuk die indiegames pakket voor ¤199,maar niet eens 1 AAA-spel is erbij toegevoegd!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:32 schreef Aether het volgende:
[..]
PS Vita Indie Game Mega Pack arrives next month
Hi everyone. You may already know about the PS Vita Mega Pack, which we released last summer, but for those that missed it, here’s a quick recap: it’s a great value collection of fun games that you can dive straight into, thanks to the bundled memory card.
[ afbeelding ]
Up to speed? Great, so here’s what’s coming next. In February we’re releasing a new bundle: the Indie Game Mega Pack. It comes with 10 top titles from innovative and up-and-coming developers, to show our support for the burgeoning indie games scene.
Now you’ve got the perfect opportunity to enjoy some hardboiled gunplay with Hotline Miami, the unique narrative of Thomas Was Alone and the atmospheric – not to mention rather creepy – world of LIMBO.
Take a look at the complete list of games included:
• Alien Breed
• Thomas Was Alone
• Velocity Ultra
• Men’s Room Mayhem
• Coconut Dodge Revitalised
• LIMBO
• Hotline Miami
• Total Recoil
• Superfrog HD
• Floating Cloud God Saves the Pilgrims in HD
There are two bundles available:
• The memory card bundle comes with a 4GB memory card and a PlayStation Store voucher to download the above 10 games – RRP ¤24.99.
• The PS Vita + memory card bundle comes with a PS Vita system, 4GB memory card and a PlayStation Store voucher to download the above 10 games – RRP ¤199.99.
Expect the Indie Game Pack to arrive in stores in February (check with your preferred retailer for local availability), and keep an eye out for other Mega Packs released last year: the original PS Vita Mega Pack, the Sports & Racing Mega Pack and the Disney Mega Pack. Have fun!
5 euro??quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:12 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, ik vind de bijgeleverde games niet geweldig (of ik heb ze al op XBLA/PSN), en een 4GB memorycard is eigenlijk op het beledigende af.
Ik had toch die Vita van 129 moeten kopen, maar goed, dan maar volgende keer in HK zo'n Vita halen in een leuk kleurtje.
Heb wel gisteren alvast Everybody's Golf gehaald voor 5 euro bij de MM Alkmaar.
Het pakket is 25 euro, met vita erbij 199.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Best wel leuk die indiegames pakket voor ¤199,maar niet eens 1 AAA-spel is erbij toegevoegd!!
[..]
5 euro??
Yeah, eigenlijk nog goedkoper, want ze hebben een 3=2 actie op de media-afdeling. Had dus 3 dingen van 5 euro gekocht, en betaalde 10 euro.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Best wel leuk die indiegames pakket voor ¤199,maar niet eens 1 AAA-spel is erbij toegevoegd!!
[..]
5 euro??
en niet 200 meter?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, eigenlijk nog goedkoper, want ze hebben een 3=2 actie op de media-afdeling. Had dus 3 dingen van 5 euro gekocht, en betaalde 10 euro.
Ze hebben een beetje uitverkoop omdat ze binnenkort verhuizen naar andere lokatie (20 meter verderop(!) ), dus een aantal 360, WiiU, 3DS, en Vita games lagen er voor 5 euro.
Zeker geen 200 meter. Misschien 40-50 meter, hoogstensquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:08 schreef Aether het volgende:
Persona 4s treinstation Inaba gaat sluiten
http://kotaku.com/persona(...)s-closing-1513048570
[ afbeelding ]
130 euro via de Bart Smit website, maar dan dus zonder memory card en games. Tijdje geleden lag ie voor die prijs in de winkel inclusief 10 PSN games en memory-card, dus het is een beetje twijfelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:24 schreef Seikcid het volgende:
Nog steeds ergens te krijgen voor een dumpprijs?
Borderlands 2 in mee-neem formaatquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:02 schreef Aether het volgende:
Slim PS Vita hits North America this spring with Borderlands 2
$200 bundle includes system that's 20 percent slimmer and 15 percent lighter
[ afbeelding ]
Sony announced today that the new slimmer and lighter PlayStation Vita available elsewhere in the world is headed to North America this spring. The handheld will be part of a Borderlands 2 bundle costing $199.99. Previously, the company skipped over North America when it released the PS Vita Slim in Japan in October and then launched it in the UK last week.
“Many of you have probably seen some of the announcements come from Europe and Japan,” John Koller, Sony’s head of hardware marketing for PlayStation, said at a press event attended by Ars. “We’re very proud to bring it here [to North America] as well.”
This Wi-Fi-only "PS Vita 2000" (a moniker that comes from its official model number PCH-2000), replaces the original handheld with one that’s about 20 percent slimmer and 15 percent lighter. It packs a 1GB internal storage capacity and expanded battery life that lasts anywhere from four to six hours, besting the three to five hours that early adopters of the Vita had to deal with. That extra battery life is partly thanks to the original Vita's OLED screen being replaced by a high-definition LCD screen.
“We like to iterate. We like to talk about the fact that the systems tend to evolve,” said Koller. “The Vita evolves in many of the same ways that we’ve evolved other platforms in the past. This one I think is really important, though. This [slim PS Vita] makes it easier to play. It’s a slimmer form function and it’s just easier to hold in your hand. The LCD is brilliant.”
In addition to the base game, the Borderlands 2 Limited Edition PlayStation Vita Bundle will come with six DLC packs and an 8GB PS Vita memory card. Though the Vita 2000 is available in numerous colors in Japan, North America will only get a black system.
With Sony announcing that one in three Vita owners also owns a PS4, the company is trying its best to tout cross-play between its new console and handheld, helping to explain why cross-play compatible Borderlands 2 was picked as the pack-in game. There are 250,000 gamers who have used remote play between the systems, Koller said, and Sony hopes to grow that figure so that more of the 4.2 million people who bought PS4 around the globe can experience it too.
Maar nog steeds geen beelden. Wil wel eens zien of ze de graphics en alles goed hebben kunnen omzetten naar handheld formaat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Borderlands 2 in mee-neem formaat
Smeerlap!quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:48 schreef Retarded het volgende:
superdealtje gehad! Bij FRS nu een hoop hardware voor 70% korting... collega filiaal hadden ze nog een vita liggen. Aangezien mijn Vita niet 100% was, heb ik die maar gekocht voor 47 euroOok een hoop spellekes erbij zonder doosje voor 2 euro per stuk! En een portable charger voor 20 euro .. kan ik ook mooi gebruiken voor mn mobiel als ik naar een festival ga ofzo
Ik denk dat het met de graphics wel goed zit, hoop alleen dat er een beetje een normale framerate behaald wordt. Borderlands gaat gepaard met veel kogels, ontploffingen en bad guys dus ben benieuwd, vooral naar de co-op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen beelden. Wil wel eens zien of ze de graphics en alles goed hebben kunnen omzetten naar handheld formaat.
Uk pal account nodig voor de games helaasquote:Op zondag 16 februari 2014 11:59 schreef Aether het volgende:
Game Megapack met 10 spellen en 16GB kaart nu £33 @ Amazon:
http://www.amazon.co.uk/S(...)8-3&keywords=ps+vita
Apart, dus je kunt ook geen enkele bundel met DD spel kopen?quote:Op zondag 16 februari 2014 12:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Uk pal account nodig voor de games helaas
Jazeker. In een paar dagen nu iets van 20 uur in gepompt. Erg leuk en verslavend. Wat is je PSN, kunnen we een keer samen slayenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef Kensuke het volgende:
Iemand hier met Toukiden? De beste Monster Hunter-clone die ik heb gespeeld.
Is die al hier uit?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef Kensuke het volgende:
Wretched_Walrus. Hij is zeker tof ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:58 schreef VulpX het volgende:
[..]
Jazeker. In een paar dagen nu iets van 20 uur in gepompt. Erg leuk en verslavend. Wat is je PSN, kunnen we een keer samen slayen
Ik zag hem eergisteren nog bij de Intertoys in Alkmaar voor 129 euro, inclusief oude FIFA en 4GB kaartje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:28 schreef MrManuel het volgende:
Weet iemand nog ergens waar hij goedkoop te verkrijgen is op dit moment?
Neequote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:59 schreef genakt het volgende:
Kan je als je psn abbo is verlopen nog wel de games spelen die je gratis heb gedownload ?
Verslavende game!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef Kensuke het volgende:
Gedaan die domme kut weet het nietquote:
Die heb ik ook gekocht! Echt goeie aanbieding door de 16gb en 10 gratis games.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)rd/9200000020442486/
Zit te twijfelen om deze bundel te nemen
Edit: zit ook nog 3 maanden gratis PS Plus bij
Ben jij toevallig dezelfde persoon die dit ook op Reddit vroeg? Anders is er minimaal 1 iemand met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:13 schreef genakt het volgende:
Ik heb Metal gear solid 1 gekocht via de store. Nu staat er dat ik hem niet kan downloaden ( kan niet downloaden m et ps VITA systeem. ) Iemand een idee ?\
Zie wel dat je via ps3 kan transferen maar die heb ik niet
nette prijs welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:42 schreef Niek. het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekocht! Echt goeie aanbieding door de 16gb en 10 gratis games.
Nee was ik niet en ja je ziet heel het internet er mee volstaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:17 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ben jij toevallig dezelfde persoon die dit ook op Reddit vroeg? Anders is er minimaal 1 iemand met hetzelfde probleem.
Enkele weken terug in de aanbieding op PSN. Denk dat je die sales in de gaten moet houden. Retail wordt de game niet goedkoper denk ik, omdat ik verwacht dat er geen reprints komen en de game 'zeldzaam' wordt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:49 schreef Niek. het volgende:
Weet iemand of Persona 4 ergens goedkoop te kopen is?
Voor 189 heb je hem bij Bol.com met 16gb kaart en 10 games, dus ligt er beetje aan of je iets meer wilt betalen voor wat meer games.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:47 schreef Dagger87 het volgende:
Ik zie een PSVITA met Killzone Mercenary en 16 gb memory card voor 179 te koop op wehkamp. Verder heb ik nooit een bestelling geplaatst, dus kan ik gebruik maken van de 10 euro kortingscode NIEUW. dus 169. Ik heb ook een ps4, dus dat werkt ook goed samen. Doen? Ik hoor niet echt dat er nog veel goede spellen gaan uitkomen voor de Vita.
Oh ja, je krijgt ook 3 maanden gratis psplus erbij.
Ja die zag ik ook. Zit daar ook over te twijfelen. Verder is ook nog de keuze om mss te wachten op de slim versie. Ik zal er goed over nadenken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
Voor 189 heb je hem bij Bol.com met 16gb kaart en 10 games, dus ligt er beetje aan of je iets meer wilt betalen voor wat meer games.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)rd/9200000020442486/
•LittleBigPlanet PS Vita
•WipeOut 2048
•MotorStorm RC
•Little Deviants
•Frobisher Says!
•Frobisher Says! Fun pack
•Ecolibrium
•Ecolibrium Bronze, Silver, Gold and Platinum game packs
•Ratchet and Clank Size Matters
•Lemmings
•Hungry Giraffe