abonnement Unibet Coolblue
pi_134781318
Iemand een idee waar ik een 32GB memory card kan scoren? Dat ding is echt dramatisch slecht verkrijgbaar. Heb al een beetje lopen kijken naar de 64GB versie maar Nippon Yasan is tot 6 januari dicht en verzendkosten + tijd maken het net te duur voor mij. Game Mania heeft ze niet maar hebben mensen succes gehad bij Media Markt? Ik woon in Utrecht.

NVM: Heb hem uiteindelijk toch bij Nippon besteld, als iemand anders nog problemen hiermee heeft dan raad ik ze aan te wachten tot amazon.co.uk ze weer in stock heeft of voor +- 30 euro een 16gb card te halen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Captain_Falcon op 28-12-2013 13:28:24 ]
pi_134782346
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef Captain_Falcon het volgende:
Iemand een idee waar ik een 32GB memory card kan scoren? Dat ding is echt dramatisch slecht verkrijgbaar. Heb al een beetje lopen kijken naar de 64GB versie maar Nippon Yasan is tot 6 januari dicht en verzendkosten + tijd maken het net te duur voor mij. Game Mania heeft ze niet maar hebben mensen succes gehad bij Media Markt? Ik woon in Utrecht.

NVM: Heb hem uiteindelijk toch bij Nippon besteld, als iemand anders nog problemen hiermee heeft dan raad ik ze aan te wachten tot amazon.co.uk ze weer in stock heeft of voor +- 30 euro een 16gb card te halen.
Ik heb de 32GB vrijwel nergens gezien. Amazon heeft ze niet (of via een derde partij) en je kunt alleen de 8GB momenteel direct bij Sony bestellen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134784906
Ik heb een vraagje over Killzone Mercanaries. Er is vast iemand die dit weet. Hoe zit het precies met die kaarten? Kun je per kaart zien wat voor niveau dit is? Ik heb nu bijvoorbeeld klaver 6, maar je hebt natuurlijk ook schoppen, ruiten en harten. En dan nog het verschil tussen een 6 en een aas, om maar wat te noemen :P

Online zie ik nergens een schema die dit uitlegt..
pi_134785555
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2013 14:41 schreef Bolters het volgende:
Ik heb een vraagje over Killzone Mercanaries. Er is vast iemand die dit weet. Hoe zit het precies met die kaarten? Kun je per kaart zien wat voor niveau dit is? Ik heb nu bijvoorbeeld klaver 6, maar je hebt natuurlijk ook schoppen, ruiten en harten. En dan nog het verschil tussen een 6 en een aas, om maar wat te noemen :P

Online zie ik nergens een schema die dit uitlegt..
Kan het niet nakijken maar stond dit niet in de handleiding?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134785578
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:00 schreef Aether het volgende:

[..]

Kan het niet nakijken maar stond dit niet in de handleiding?
Heb geen handleiding, heb hem digitaal gekocht. Zou je straks voor me kunnen kijken? :P
pi_134785667
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:01 schreef Bolters het volgende:

[..]

Heb geen handleiding, heb hem digitaal gekocht. Zou je straks voor me kunnen kijken? :P
Digitale handleiding ;)
Er zit nooit (?) een fysieke handleiding bij.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134785985
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:04 schreef Aether het volgende:

[..]

Digitale handleiding ;)
Er zit nooit (?) een fysieke handleiding bij.

[ afbeelding ]
Haha, ik wist dat niet eens joh. Heb de Vita nu niet hier, maar zal morgen gelijk kijken. Dank je!
pi_134826947
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134834988
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:04 schreef Aether het volgende:

[..]

Digitale handleiding ;)
Er zit nooit (?) een fysieke handleiding bij.

[ afbeelding ]
Stond inderdaad in de handleiding, dus weet het nu! Nogmaals dank :)
pi_134878799
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 13:05 schreef Captain_Falcon het volgende:
Iemand een idee waar ik een 32GB memory card kan scoren? Dat ding is echt dramatisch slecht verkrijgbaar. Heb al een beetje lopen kijken naar de 64GB versie maar Nippon Yasan is tot 6 januari dicht en verzendkosten + tijd maken het net te duur voor mij. Game Mania heeft ze niet maar hebben mensen succes gehad bij Media Markt? Ik woon in Utrecht.

NVM: Heb hem uiteindelijk toch bij Nippon besteld, als iemand anders nog problemen hiermee heeft dan raad ik ze aan te wachten tot amazon.co.uk ze weer in stock heeft of voor +- 30 euro een 16gb card te halen.
Zie dat je al besteld hebt: kon ook nog ‘Yes Asia’ aanbevelen.
Tot 1 januari betaal je vanaf $25 geen verzendkosten.

64 GB € 70
32 GB € 47
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134922034
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134923158
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 16:06 schreef Aether het volgende:

[..]

Zie dat je al besteld hebt: kon ook nog ‘Yes Asia’ aanbevelen.
Tot 1 januari betaal je vanaf $25 geen verzendkosten.

64 GB ¤ 70
32 GB ¤ 47
Dat is een mooie prijs. Ik heb de mijne zelf in Japan gekocht voor 9480 yen, ongeveer gelijk.
pi_135308460
Gister een Vita gekocht. De '' mega sports pack'' met 8 GB. Daarna meteen tearaway en little big planet bijgekocht. Klaar voor 200 euro.

Wat wel gaar is is dat die spellen van die pack niet allemaal op dat kaartje passen. :')

Nouja, heb nog een half jaar ps plus dus meteen gravity rush en uncharted gedownload.
pi_135362754
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 19 januari 2014 @ 19:28:03 #190
188728 Lyzio
why do we fall
pi_135688332
Ik heb sindskort ook een Vita (nog aan het wachten op mijn PS4..) en ik moet zeggen dat ik ontzettend onder de indruk ben van het apparaatje. Alleen, ik vind hem niet zo lekker in de hand liggen? Ik krijg er echt kramp van na een uur spelen. De games tot nu toe zijn ook prima in orde. Ik heb momenteel FIFA14 (verslavend!), Uncharted, Unit 13, Rayman Origins, Killzone: Mercenary en Tear Away. Mijn vraagje is nu, welke games moet ik in de gaten gaan houden voor 2014? Ikzelf ben erg benieuwd naar de Football Manager! Iemand nog suggesties?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_135689598
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:28 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb sindskort ook een Vita (nog aan het wachten op mijn PS4..) en ik moet zeggen dat ik ontzettend onder de indruk ben van het apparaatje. Alleen, ik vind hem niet zo lekker in de hand liggen? Ik krijg er echt kramp van na een uur spelen. De games tot nu toe zijn ook prima in orde. Ik heb momenteel FIFA14 (verslavend!), Uncharted, Unit 13, Rayman Origins, Killzone: Mercenary en Tear Away. Mijn vraagje is nu, welke games moet ik in de gaten gaan houden voor 2014? Ikzelf ben erg benieuwd naar de Football Manager! Iemand nog suggesties?
Ik zou er dan zoiets bij kopen om hem lekkerder in de hand te laten liggen:

http://www.bol.com/nl/p/h(...)ta/1004004013252003/
pi_135704849
quote:
Hahahaha, deze zaten in dat TV-programma'tje van Persona 4.

Daarbij, over persona 4
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 januari 2014 @ 08:44:07 #193
188728 Lyzio
why do we fall
pi_135708492
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:54 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik zou er dan zoiets bij kopen om hem lekkerder in de hand te laten liggen:

http://www.bol.com/nl/p/h(...)ta/1004004013252003/
Dat is inderdaad wel een oplossing. Thanks! :)
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:00:46 #194
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135923791
Ik zit nu ook een beetje te twijfelen over een Vita, aangezien ie voor 129 euro in de winkel ligt bij de Bart Smit, maar ik ben eigenlijk niet echt een handheld gamer. Ik heb wel een PSP en vriendin heeft een DS die ik regelmatig leende, maar het is toch vooral iets voor in de trein of het vliegtuig.

Daarnaast vraag ik me af of ik voor deze 'oude' Vita wil gaan, dus met een geweldig OLED scherm, maar slechtere accuduur en vervelende grip, of dat ik een nieuwere Vita haal, maar dan is het dus een (goed) LCD scherm.

Wel fijn natuurlijk dat je via PSN+ eigenlijk gewoon altijd wel gratis games hebt. Alleen de memorykaartjes voor die VITA zijn zo belachelijk duur. Dat is ook 1 van de grote redenen waarom ik twijfels heb...
  Redactie Games zaterdag 25 januari 2014 @ 12:28:21 #195
181272 crew  Noppie2000
pi_135924374
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:00 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zit nu ook een beetje te twijfelen over een Vita, aangezien ie voor 129 euro in de winkel ligt bij de Bart Smit, maar ik ben eigenlijk niet echt een handheld gamer. Ik heb wel een PSP en vriendin heeft een DS die ik regelmatig leende, maar het is toch vooral iets voor in de trein of het vliegtuig.

Daarnaast vraag ik me af of ik voor deze 'oude' Vita wil gaan, dus met een geweldig OLED scherm, maar slechtere accuduur en vervelende grip, of dat ik een nieuwere Vita haal, maar dan is het dus een (goed) LCD scherm.

Wel fijn natuurlijk dat je via PSN+ eigenlijk gewoon altijd wel gratis games hebt. Alleen de memorykaartjes voor die VITA zijn zo belachelijk duur. Dat is ook 1 van de grote redenen waarom ik twijfels heb...
Reken het door zou ik zeggen.

PSVita: 129
Memory card: euro of 40 voor 16 GB geloof ik?
Accu eurotje of 30 ook gok ik
Eventuele extra houder voor betere grip: euro of 15

Euro of 200 kan je dan wel klaar zijn, mocht je al PS+ hebben. Eventueel kaal voor 169. Als je het waard vindt moet je het doen, ik wil hem ook graag maar ben nog te onzeker over de toekomst :)
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:29:47 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135924402
Gewoon doen. Games hoef je nauwelijks te,kopen dankzij Plus en het scherm is wat je wil. Accuduur vind ik prima en de grip ook. Snap niet waar die minpunten vandaan komen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:39:42 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135924608
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon doen. Games hoef je nauwelijks te,kopen dankzij Plus en het scherm is wat je wil. Accuduur vind ik prima en de grip ook. Snap niet waar die minpunten vandaan komen.
Die minpunten komen vooral bij de gebruikerservaringen vandaan ;) Je hoort mensen klagen over kramp na een uur spelen. Accu kan me persoonlijk ook iets minder schelen, maar goed, liever een prima accu natuurlijk. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:28 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Reken het door zou ik zeggen.

PSVita: 129
Memory card: euro of 40 voor 16 GB geloof ik?
Accu eurotje of 30 ook gok ik
Eventuele extra houder voor betere grip: euro of 15

Euro of 200 kan je dan wel klaar zijn, mocht je al PS+ hebben. Eventueel kaal voor 169. Als je het waard vindt moet je het doen, ik wil hem ook graag maar ben nog te onzeker over de toekomst :)
Mja, dan is het dus al snel weer 200 euro, al zou ik de memorycard waarschijnlijk in HK kopen, en dan is het dus goedkoper. Maar goed, dan kan ik daar net zo goed de nieuwste versie kopen in een leuk kleurtje, voor nagenoeg dezelfde prijs.

Vandaar de twijfel.

Het helpt ook niet echt mee dat een aantal van de beste games voor dat apparaat de originele Japanse taal missen, zoals Dragon's Crown en Persona 4 Golden. Anders had ik hem allang aangeschaft. :(
  Eindredactie Games zaterdag 25 januari 2014 @ 13:37:40 #198
188609 crew  Kensuke
pi_135926023
Je hoeft echt geen houder of accu.
pi_135980915
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_135981643
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:39 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Die minpunten komen vooral bij de gebruikerservaringen vandaan ;) Je hoort mensen klagen over kramp na een uur spelen. Accu kan me persoonlijk ook iets minder schelen, maar goed, liever een prima accu natuurlijk. :)

[..]

Mja, dan is het dus al snel weer 200 euro, al zou ik de memorycard waarschijnlijk in HK kopen, en dan is het dus goedkoper. Maar goed, dan kan ik daar net zo goed de nieuwste versie kopen in een leuk kleurtje, voor nagenoeg dezelfde prijs.

Vandaar de twijfel.

Het helpt ook niet echt mee dat een aantal van de beste games voor dat apparaat de originele Japanse taal missen, zoals Dragon's Crown en Persona 4 Golden. Anders had ik hem allang aangeschaft. :(
De japanse taal bij P4 is zoals de meeste games erg standaard. Ik vond de Engelse stemmen juist erg goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')