Heej ik zie er veel beter uit lul.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet of Corrie het zo leuk vindt dat jij pics van haar post.
Ik hoop voor je dat het morgen nog mag.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen ballonnen en vlaggetjes uitdelen.
Racist.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen ballonnen en vlaggetjes uitdelen.
Ik zie niet in waarom het niet zou mogen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het morgen nog mag.
Zwarte Piet:quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het niet zou mogen.
Ik verbaas me vooral over de kast buiten en de rondslingerende muziekinstrumenten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar uitzien. Vooral de oriëntatie/ligging van de persoon onder vind ik raar.
Ik heb geen idee, maar die is volgens mij dikker.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:33 schreef Drugshond het volgende:
Zwarte piet,....
[..]
Is dit Xaviara Hollander ?
Leeft die nog? Die moet zo langzamerhand 100 zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:33 schreef Drugshond het volgende:
Zwarte piet,....
[..]
Is dit Xaviara Hollander ?
Ik heb dat boek zelfsquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Thanks, zat al te peinzen over de titel.
Boekenclub... elke maand verplicht een boek kopen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik ut, ik was toen nog lid van de ECI
Die muziekinstrumenten had ik niet eens gezien .quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over de kast buiten en de rondslingerende muziekinstrumenten.
Ja... ach ik kocht meestal een Steven King of een Ludlum dus zo erg was het niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Boekenclub... elke maand verplicht een boek kopen.
Klopt en de series zuigen ook. Under the Dome bijvoorbeeld die nu looptquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:42 schreef Drugshond het volgende:
S.K. zijn boeken zijn goed en zijn werkjes (bijzonder) talrijk. Zijn films zijn vaak minder.
Die geen hond wil lezen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Edit: dit topic blijkt nu wel een OP te hebben.
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:48 schreef sp3c het volgende:
ik ga in de stad doen alsof ik een leven heb
tot later bro's en Corrie (met dr VBL)
Muziekje erbij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik ga huilen dat ik geen leven heb
Je kan toch Geer en Goor kijken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik ga huilen dat ik geen leven heb
Ik kijk voetballenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je kan toch Geer en Goor kijken?
Nou met dat orkestje op de achtergrond lijkt het wel schaatsenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is altijd beter dan schaatsen kijken
Zonder voetballers geen voetballen he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk eerder dat je naar de voetballers kijkt. Waar die voetbal ligt (dunno middelstip of zo).
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder voetballers geen voetballen he?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Zonder voetballers geen voetballen he?
Kolere.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even mijn pilsje wegzetten.
Robotvoetbal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja tenzij je tafelvoetbal speelt of FIFA.
Een blazerquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar hoe noem je dan iemand die op de tuit blaast?
En ook geen rode kaart gok ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja ja ja, die krijgt van mij geen strafschop.
Godverdommequote:Op vrijdag 15 november 2013 22:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hard van achteren nemen. Ze zou willen dat ze een rode kaart kreeg.
Hij begint leuk en eindigt waardeloosquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:42 schreef Drugshond het volgende:
S.K. zijn boeken zijn goed en zijn werkjes (bijzonder) talrijk. Zijn films zijn vaak minder.
Holaquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij begint leuk en eindigt waardeloos
hoiquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
HolaJij komt ook maar weer eens kijken hier?
Mja, gewoon niet zo tof doenquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik doe alsof. Eigenlijk ben ik een watje.
Niet waar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij jou MOET ik af en toe wel stoer doen.
Oh, dat heb ik dan gemist.. heb hem ook nog op mijn server staat maar al een tijdje niet gekeken.. Zet hem straks wel op denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt die alweer op tv? Laatst ook al.
Goeie film. Maar ik heb nu geen fut meer om een film te kijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan gemist.. heb hem ook nog op mijn server staat maar al een tijdje niet gekeken.. Zet hem straks wel op denk ik.
Zeker een goede film. Ik verkas straks richting bed en dan ga ik vanuit bed kijken denk ik.. Beetje vroeg slapen denk ik, of niet..heb nu redelijk slaap.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie film. Maar ik heb nu geen fut meer om een film te kijken.
Ik heb geen tv in de slaapkamer, zou misschien wel lekker zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeker een goede film. Ik verkas straks richting bed en dan ga ik vanuit bed kijken denk ik.. Beetje vroeg slapen denk ik, of niet..heb nu redelijk slaap.
Ik zit nu bij mijn ouders en daar heb ik wel TV boven, in mijn eigen huis staat mijn bed gewoon in de achterkamer van de woonkamerquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen tv in de slaapkamer, zou misschien wel lekker zijnMaar gedoe met kabels weerhoud me er een beetje van.
Ja, ik ook. Maar ik heb vaak de neiging om alsnog een film op TV te kijken ondanks dat ik hem al op mijn NAS heb staan. Rare tik. Kan ook zijn dat ik iets anders ga kijken of blijf internetten, ben een beetje besluiteloos vanavond.. begin al last te krijgen van de volle maan (overmorgen 100%)quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die heb ik allang op mediaplyer ++BR
Ik heb er wel eentje in mijn computerkamer maar daar zat al een extra aansluiting. Maar voor de slaapkamer moet ik gaan boren en daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit nu bij mijn ouders en daar heb ik wel TV boven, in mijn eigen huis staat mijn bed gewoon in de achterkamer van de woonkamerGa ook niet lopen kloten met een 2e TV ofzo en moet de hele bovenverdieping nog van vloerbedekking en verf voorzien, dus daar kan ik ook lekker vanuit bed TV kijken.
Cry Wolf ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:12 schreef YokiKater het volgende:
begin al last te krijgen van de volle maan (overmorgen 100%)
Je hebt van die 2,4 GHz draadloze videotransmitter setjes, hoef je niet te boren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje in mijn computerkamer maar daar zat al een extra aansluiting. Maar voor de slaapkamer moet ik gaan boren en daar heb ik geen zin in.
Corrie heeft weer geen zin om te boren in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje in mijn computerkamer maar daar zat al een extra aansluiting. Maar voor de slaapkamer moet ik gaan boren en daar heb ik geen zin in.
Alsof ik weet hoe dat werkt schatquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt van die 2,4 GHz draadloze videotransmitter setjes, hoef je niet te boren.
Uh dat soort boren wel he?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft weer geen zin om te boren in de slaapkamer.
Nee, nooit geen last van gehad.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:15 schreef YokiKater het volgende:
Nee, ik word alleen altijd een beetje onrustig en vaag.
Handleiding lezen en je bent al bijna klaar.. en TV aan de muur -> Duct-tapequote:Op vrijdag 15 november 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof ik weet hoe dat werkt schatIk moet die tv trouwens dan ook aan de muur hangen, dat zie ik mezelf ook niet echt doen.
De lichten op de snelweg A58 zijn nu al uit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft weer geen zin om te boren in de slaapkamer.
Ja tuurlijk met duct-tapequote:Op vrijdag 15 november 2013 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Handleiding lezen en je bent al bijna klaar.. en TV aan de muur -> Duct-tape
Het is twee-zijdig... andere kant plakt ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk met duct-tapeZie je het voor je.
Ik zie het wel voor me ja, Corrie beetje klussen in McGyver stylequote:Op vrijdag 15 november 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk met duct-tapeZie je het voor je.
Buurman wat doet u nu ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me ja, Corrie beetje klussen in McGyver style![]()
Ah die deed het met een paperclip en een lucifer johquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me ja, Corrie beetje klussen in McGyver style![]()
Dubbelglas, lekker geluidsarm.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:12 schreef YokiKater het volgende: begin al last te krijgen van de volle maan (overmorgen 100%)
ben je weleens op de fiets met je tent enz van je huis vertrokken om ergens in rusland te eindigen ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:28 schreef Drugshond het volgende:
Reizen maakt niet uit waar... dat is mijn shit.
Nooit op gelet eigenlijk, ik weet alleen van mijzelf dat ik altijd onrustig ben bij volle maan en ook slechter slaap.. met of zonder verduistering. Zelfs als ik niet weet dat het volle maan is dan ben ik vaag en dan achteraf kom ik erachter dat het volle maan was en dat verklaart het dan weer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dus je hebt ook last van eb en vloed?
[TRV] 2015 kiev....komt gorf.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ben je weleens op de fiets met je tent enz van je huis vertrokken om ergens in rusland te eindigen ?
Misschien komt het gewoon doordat het dan 's nachts wat lichter is en je daardoor slechter slaapt? Ik vind het wel altijd een mooi gezicht, volle maan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nooit op gelet eigenlijk, ik weet alleen van mijzelf dat ik altijd onrustig ben bij volle maan en ook slechter slaap.. met of zonder verduistering. Zelfs als ik niet weet dat het volle maan is dan ben ik vaag en dan achteraf kom ik erachter dat het volle maan was en dat verklaart het dan weer.
En ik ben niet de enige, meer mensen hebben er last van.
Ik word de volgende ochtend wakker met gescheurde kleding, overal haren en wat dode, half verscheurde vrouwen op m'n balkonquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nooit op gelet eigenlijk, ik weet alleen van mijzelf dat ik altijd onrustig ben bij volle maan en ook slechter slaap.. met of zonder verduistering. Zelfs als ik niet weet dat het volle maan is dan ben ik vaag en dan achteraf kom ik erachter dat het volle maan was en dat verklaart het dan weer.
En ik ben niet de enige, meer mensen hebben er last van.
Kijk maar uit dat Buffy niet achter je aan komt danquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik word de volgende ochtend wakker met gescheurde kleding, overal haren en wat dode, half verscheurde vrouwen op m'n balkon
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien komt het gewoon doordat het dan 's nachts wat lichter is en je daardoor slechter slaapt? Ik vind het wel altijd een mooi gezicht, volle maan.
Zou ik ook wel willen, maar er zit een balkondeur naast dus het gaat niet. Ik slaap ook veel beter als het helemaal donker is.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik heb totale verduisterende gordijnen. En ik vind het ook wel mooi, magisch..
Nou nou nou, moet het weer ordinair wordenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
Mortaxx houdt wel van vrouwen uitscheuren blijkbaar.
Moet niet hoor, maar zo gaat het meestal wel hier, dus ik doe vrolijk meequote:Op zaterdag 16 november 2013 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou nou nou, moet het weer ordinair worden
In dat geval. Is er nog wat te zuipen juffrouw Karina?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet niet hoor, maar zo gaat het meestal wel hier, dus ik doe vrolijk mee
Ik heb nog wijn zat, dus jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In dat geval. Is er nog wat te zuipen juffrouw Karina?
Haal ik wel effe.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, Mortaxx wil bier.
Ga nu dus de hele nacht Jiskefet zitten kijken
kroegje vlakbij Spuiquote:
Ah, okquote:
yup, leuk om je collega's te zien buiten werktijdquote:
IJSHOCKEY?quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:30 schreef sp3c het volgende:
big bad Mike nu tegen Springfield Falcons
0-2 voor Falcons
zometeen vechten denk ik
damn rightquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
yup, leuk om je collega's te zien buiten werktijd
Omdat het een filmpje is voor mijn werk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:34 schreef Latert het volgende:
Ik ook niet... waarom zou mag dit niet lang op het net blijven staan?
Ik heb het filmpje gezien maar ik snap het "probleem" ook niet? Ben jij de vragensteller ofzo?quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat het een filmpje is voor mijn werk.
Zit wat in. maar dit lijkt toch vrij onschuldig..quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:38 schreef sp3c het volgende:
ik zou het niet tof vinden als ouder van 1 van de kindertjes
Ja, wat is het nou?quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:40 schreef sp3c het volgende:
al weet ik niet hoe dat werkt, misschien is het nu wel weg voor altijd
Er was geen probleem, alleen mooie kindgesprekken en dat wilde ik even met jullie delen. Maar dat werkt hier niet zo merk ik.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien maar ik snap het "probleem" ook niet? Ben jij de vragensteller ofzo?
Jawel hoor, ik vind het best leuk die te zienquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Het is al weg.
[..]
Er was geen probleem, alleen mooie kindgesprekken en dat wilde ik even met jullie delen. Maar dat werkt hier niet zo merk ik.
De NSA kan er niks mee en pedo Ad ook nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:41 schreef Latert het volgende:
[..]
De NSA en pedo Ad hebben het filmpje al binnen.
Ik heb het gezien, en vond het een leuk filmpjequote:Op zaterdag 16 november 2013 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Het is al weg.
[..]
Er was geen probleem, alleen mooie kindgesprekken en dat wilde ik even met jullie delen. Maar dat werkt hier niet zo merk ik.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik vind het best leuk die te zien
Vroeg me echter alleen de hele tijd af wat "het probleem" nou was
Thanks!quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, en vond het een leuk filmpje
En wat niet meerquote:
We missen de context voor een zinnige/inhoudelijke responsquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Misschien ben ik er gewoon een beetje onzeker over en wil ik wat respons.
Heb je Corriehoeveelheden lopen drinken?quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:46 schreef sp3c het volgende:
op het moment weet ik vanalles niet meer, komt vanzelf terug
Morgenmiddag ofzoquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:46 schreef sp3c het volgende:
op het moment weet ik vanalles niet meer, komt vanzelf terug
er werd jenever gedronkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Heb je Corriehoeveelheden lopen drinken?
Wij filmen sowieso geen kinderen zonder ok voor publicatie. Dat ik zo'n filmpje op internet zet is over te twisten. Maar het is al weg en geen zin om dat te doen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:43 schreef sp3c het volgende:
naja je moet geen beelden publiceren zonder toestemming, kun je flink problemen mee krijgen
Maar je werkt bij een BSO of op een basisschool oid?quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij filmen sowieso geen kinderen zonder ok voor publicatie. Dat ik zo'n filmpje op internet zet is over te twisten. Maar het is al weg en geen zin om dat te doen.
BSO.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je werkt bij een BSO of op een basisschool oid?
Dan kun je -naast filmpjes plaatsen- vast ook geweldige anekdotes vertellen over kinderen en hun uitspraken/verwondering etcquote:
Truste Liesjequote:Op zaterdag 16 november 2013 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ga maar eens slapen. Morgen bij de intocht werken.
Slaap lekker tortelduifjes.
Heb ik gelukkig sowieso nietquote:
Zie je wel, er zijn nog verstandige mensen op deze wereldquote:
Van wat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:58 schreef sp3c het volgende:
ik kom er ook verder nooit maar er zijn foto's als het goed is
Ah, je bedrijfsborrel/feestje?quote:
Ik heb ze nooit gegeten en al helemaal nooit spelletjes gespeeld die daar mee te maken hebben/over gaan, maar je zult vast gelijk hebben..quote:
Was er gisterenavond (vrijdagavond), maar ik scan zelf mijn boodschappen, dus ik zie ze dan nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 03:09 schreef sp3c het volgende:
bij de AHXL heb je aan de kassa van die kleine doosjes met jelly beans, kost 75 cent ofzo en daar zitten er dan een stuk of 15 in ofzo, moet je proberen de volgende keer
Ach zo erg is het niet hoor, ik taal niet zo naar zoete dingen.. En anders plannen we een jellybean-proefmeetquote:Op zaterdag 16 november 2013 03:10 schreef sp3c het volgende:
ow, ja dan kom je ze niet echt tegen, je moet er echt voor in de rij gaan staan voor je ze kunt pakken
Ik heb het filmpje gekeken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij filmen sowieso geen kinderen zonder ok voor publicatie. Dat ik zo'n filmpje op internet zet is over te twisten. Maar het is al weg en geen zin om dat te doen.
Precies, ik zou dat ook niet tof vinden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:38 schreef sp3c het volgende:
ik zou het niet tof vinden als ouder van 1 van de kindertjes
wat was daar?quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:29 schreef Latert het volgende:
Pff, ik heb net even p&w van woensdag teruggekeken... man wat een ergernis tv
als ze echt geil is ga ik het wel kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
Als je geile wijven met machinegeweren interessant vindt, moet je deze ook maar eens kijken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze echt geil is ga ik het wel kijken
Heb je die lelijke UI weer?quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:23 schreef Karina het volgende:
Oh ik verwacht ook een pakje vandaag.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet gewoon van deze een UI maken.
[ afbeelding ]
Michelle Rodriguez, ff downloaden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:34 schreef Specularium het volgende:
Machete Kills, wat een bazenfilm weer.
Lekker over the top, geile wijven met machinegeweren, alles.
Ik geef een 9.
Verkapt kijk mij eens mobiel zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Matthijs met zijn bosje stro.
Blij dat ik die UI's niet zie op mobiel
Stoer hequote:Op zaterdag 16 november 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens mobiel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |