SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings, ontdekt in buitenland
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
[ Bericht 28% gewijzigd door Benny op 15-11-2013 20:50:33 ]heitieh
Het is crisis.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:49 schreef Marieke_w het volgende:
Maar soppende (jonge) meisjes (en jongens) stemmen massaal
Zonder bakvissen geen talenten programmasquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:49 schreef Marieke_w het volgende:
Maar soppende (jonge) meisjes (en jongens) stemmen massaal
Dat had ook mijn tekst kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef Cee het volgende:
Ze gaan er wel in sneltreinvaart doorheen zeg.
Het enige dat ze oefent is de 'O' , voor de baas.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo sprak Wendy het wel uit ja. Wat een doos ook, oefen dat even van tevoren
Genant jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo sprak Wendy het wel uit ja. Wat een doos ook, oefen dat even van tevoren
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef Cee het volgende:
hij is gangstaquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
Waarom maakt hij steeds pistoolgebaren met z'n hand?
Jaaaaah!quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
hij moet all of me van John Legend zingen
Hij zingt 'who's that gun', dan krijg je datquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
Waarom maakt hij steeds pistoolgebaren met z'n hand?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:52 schreef Cee het volgende:
Echt, nog gladder dan een bos palingen in een emmer snot.
Beterquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:50 schreef Cee het volgende:
Welke jury?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
Ik ben moe van de 100% positieve commentaren van de jury
Verrek ja, dat was vorige keer toch geīntroduceerd?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkig geve de coaches geen cijfers meer
Ja en dan omgekeerd zitten. Misschien komt het nog, ik hoop het nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ja, dat was vorige keer toch geīntroduceerd?Dat ging echt nergens over.
Ja... afgrijselijk!quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ja, dat was vorige keer toch geīntroduceerd?Dat ging echt nergens over.
Och ja inderdaad, was niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkig geven de coaches geen cijfers meer
Ik bedoel meer dat je er maar eentje hoort...quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja, de ruggengraatloze coaches..
Ze doen een poging.quote:
in deze versie kan het welquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
Dit is toch geen liveshowliedje____!?
En het originele is wel een masterpiece?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:55 schreef Remzz het volgende:
Nee he dit is verschrikkelijk, zo'n nummer 'langzaam' zingen
Gewoon nee.quote:
Deze zingt ze op Sandra van Nieuwland-tempo, hierna nog 1 en de tijd is opquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:56 schreef Sway- het volgende:
Op dit tempo zal iedereen aan de beurt komen.
Ja, geleend van Trijntje.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
Ze ziet eruit en klinkt zo als Lisa Lois
Ik vond het echt heel mooi zoquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef iBenny het volgende:
Hoe de fuck kun je de Final Countdown als een slaapliedje zingen?
Jij hebt een zwak voor Coosje.quote:
De hashtag-swaffeltafel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
Oh ja, red roem met de swaijp tafel
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef Cee het volgende:
Zie Ernst-Daniël even z'n halve hand in z'n giechel proppen.
Als die dude met die gitaar dit nummer met dit arrangement mooi had gezongen had ik het ook een goed arrangement gevonden.quote:
*neemt hap van twix ' Huh?'quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:59 schreef mr_me_me het volgende:
Neem nog een cola en doe je Swatch horloge om... Uitgekauwde bende...
Internet-meme alles. Vooral op een gamesforumquote:
Ik zie hem nu voor het eerst.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Internet-meme alles. Vooral op een gamesforum
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
ja maar HOE wordt er over ze gesproken?
Zelfs je moeder?quote:
Coosje en Roy.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Coosje en Gaby door? Of zou ze voor Roy gaan?
Waarschijnlijk wel ja,..........................onderquote:
Milka aardbei chocoladehartjes.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
effe thee zetten en mn praliné cacaobonen erbij pakken
Vond je het echt zo slecht gezongen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
Ik hoop dat coosje doorgaat, omat ze in de vorige rondes goed was. Dit optreden was bagger
Upcquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:04 schreef hexje het volgende:
Ik kan niet eens meteen zappen. Ik moet stemmen van mijn digitale tv.
Dankje hexjequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:04 schreef hexje het volgende:
Ik kan niet eens meteen zappen. Ik moet stemmen van mijn digitale tv.
wat is daarmee dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:04 schreef iBenny het volgende:
Ik haaaaaaaaat die interactieve laag over RTL van UPC. Totaal niet gebruiksvriendelijk
Arrangement was ruk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je het echt zo slecht gezongen?
Of vond je het arrangement gewoon ruk?
Geen last vanquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:04 schreef chufi het volgende:
De interactive mode staat weer aan voor dit kanaal.... Kan ik weer niet eens in 1 druk op de knop terugzappen
Dat was zo gemaakt. Zo van: oeh, laat ik iets onverwachts en bijzonder en creatief doen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
Ja, dat madonna nummer, wtf was dát dan
Als ik wil zappen krijg ik eerst een fakking kut pop-up, die weggeklikt moet worden (2 knoppen drukken) en daarna moet ik weer op de zenderknop drukken. Om te zappen kost het dus sowieso 4 knopdrukken. Optyften met die zooi...quote:
Ik heb dan het liefst van de andere drie nog die dude met die 'ik moest er toch seks in gooien' uitspraak.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik hoop dat Coosje doorgaat en de rest, ach, om te zeggen dat een bom erop mag gaat me een beetje te ver, maar ze hoeven m'n tv niet meer te bezoedelen.
Als je dat niet wilt meemaken dan kan je nu beter ophouden met kijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:06 schreef Marieke_w het volgende:
Hoop dat de overige coaches geen nummers laten verkrachten door de deelnemers....
Bij xfactor was dat erg.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:06 schreef Marieke_w het volgende:
Hoop dat de overige coaches geen nummers laten verkrachten door de deelnemers....
Geen last meer van sinds de nieuwe mediaboxquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik wil zappen krijg ik eerst een fakking kut pop-up, die weggeklikt moet worden (2 knoppen drukken) en daarna moet ik weer op de zenderknop drukken. Om te zappen kost het dus sowieso 4 knopdrukken. Optyften met die zooi...
Ik hoop dat t beter gaat worden....quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt meemaken dan kan je nu beter ophouden met kijken.
ITS SO FLUFFY!quote:
Ze gaat met een neger. De tweelingbroer van Berget Lewis.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:10 schreef Pheno het volgende:
Trijntje wil die mythe of negers en hun geslacht wel eens checken geloof ik. En dat terwijl ze zwanger is.
Ze heeft zelf een negertquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:10 schreef Pheno het volgende:
Trijntje wil die mythe of negers en hun geslacht wel eens checken geloof ik. En dat terwijl ze zwanger is.
Is Trijntje zwanger???quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:10 schreef Pheno het volgende:
Ik houd het niet meer bij, ik ben oud en kaal.quote:
ZIe je die buik dan niet?quote:
Ik ook, een typisch geval dan meer inkomsten van bakvissenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
Ik had echt verwacht dat ze Roy zou kiezen.
vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:13 schreef vencodark het volgende:
Poppenkast. Niemand kent deze mensen straks nog. Dat was bij Idols destijds wel anders.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Hij gaat meedoen aan So you think you can dance.
[ afbeelding ]
koreaans?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef hunter2011 het volgende:
Oh die schattige Koreaanse jongen met blauw/groene ogen moet door,
de mini-versie van Jamai
Ik las shoarma.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
shirma heeft ook ineens een paar rode dreads
Een gele beha en een groene slip zo te zienquote:
Vandaaaaaag is rooooodquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
shirma heeft ook ineens een paar rode dreads
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
Aardig dat hij zijn jas gedoneerd heeft
[ afbeelding ]
wehehequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cher ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
Ze lijkt op een combinatie van Sarah-Jessica Parker en Cher
Lekker vind ik dr nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkerste bedoel je denk ik, want het was kneitervals hier en daar.
De wc, blaas legen en verderquote:
Als het meer dan twee lettergrepen bevat wordt het lastig voor haar.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef Clavis het volgende:
Als marco 'coachbaar' zegt bedoelt hij denk ik 'neukbaar'.
Met zijn dirigentstokje.quote:
wat had je verwacht danquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:17 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had er meer van verwacht...
Ik doe m'n best.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ceeke, je gaat toch niet weer die verdwijntruc doen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |