Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Nee Bat-Cat, zeer vergelijkbaarquote:
Nu word ik ook moe, duw er een 9% biertje in misschien?quote:
quote:
Graag, ik ben veel te moe maar niet slaperig genoeg, dan helpt dat welquote:Op donderdag 14 november 2013 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu word ik ook moe, duw er een 9% biertje in misschien?
Bij mij meestal nietquote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Graag, ik ben veel te moe maar niet slaperig genoeg, dan helpt dat wel
Oke, jij bent oudquote:Op donderdag 14 november 2013 22:53 schreef Inkomen het volgende:
ICQ was trouwens vet tof, dat was net als MSN maar dan voor mensen die buiten de school cq naar het buitenland keken. Dan was je of cool, of had je echt geen vrienden.
ICQ was inderdaad coolquote:Op donderdag 14 november 2013 22:53 schreef Inkomen het volgende:
ICQ was trouwens vet tof, dat was net als MSN maar dan voor mensen die buiten de school cq naar het buitenland keken. Dan was je of cool, of had je echt geen vrienden.
Een goede kruidenbitter of likeurquote:
Nee, ik ga met drank op meestal juist hyperen, dan wil ik stappen en allesquote:Op donderdag 14 november 2013 22:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Een goede kruidenbitter of likeurAls één borrelglaasje te weinig is dan kun je altijd nog een halve fles laten verdwijnen.
De kunst is dan ook om knock-out te gaan vóórdat je zin in stappen krijgtquote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik ga met drank op meestal juist hyperen, dan wil ik stappen en alles
Dat heb ik standaardquote:Op donderdag 14 november 2013 22:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
De kunst is dan ook om knock-out te gaan vóórdat je zin in stappen krijgt
Die standaardvragenlijst die vrijwel iedereen hadquote:Op donderdag 14 november 2013 22:57 schreef Inkomen het volgende:
Cu2 was ook erg mooi trouwens - van die ellenlange lijsten met je favoriete bands waarvan je één nummer kende en dan je profiel eindeloos verlengen met bandfoto's en vragenlijsten en zo.
Voor mij begon het internet zo rond de eeuwwisselingquote:
Zelfs toen was ik al oudquote:
Dus je begint rond 2020 aan de smartphones?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor mij begon het internet zo rond de eeuwwisseling
Ja die, en dan wist je alles van al je vrienden en klasgenoten natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die standaardvragenlijst die vrijwel iedereen had![]()
quote:
ik nog ouderquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Geen bieren onder de 9% in huis
Mannen worden beter met de jaren, zeggen zequote:
Dan is de bankrekening eerder leeg dan het kratje.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
Geen bieren onder de 9% in huis
daar maak je ook geen kratje van leeg
Hey, ik hoorde Uc over jouquote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
Zeg, een beetje de gespreksonderwerpen uit GRTD gebruiken als inspiratiebron voor een TT in KSC, vind je dat normaal ofzo?
essieequote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
Zeg, een beetje de gespreksonderwerpen uit GRTD gebruiken als inspiratiebron voor een TT in KSC, vind je dat normaal ofzo?
Over een jaar of tien ben ik perfect, jaquote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Mannen worden beter met de jaren, zeggen ze
Ohja?quote:
Jaquote:
Hoezo? Zo laat is 1999/2000 toch nietquote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dus je begint rond 2020 aan de smartphones?
Gelukkig maarquote:
Ja, had je wat ouwequote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
Ze zei hetquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
![]()
![]()
We hebben samen wel tof gehunt ja![]()
essiequote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
Nee, hoewel het wel een eeuwigheid geleden lijktquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo? Zo laat is 1999/2000 toch niet
Ja, een beejte doen alsof je vet veel inspiratie enzo hebt terwijl je het in GRTD maar onzin vondquote:
Toen jij net geboren was, raakten de vijgenbladeren als eerste kleding net een beetje in de modequote:
Ja, dat voelt inderdaad als een eeuwigheid geledenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, hoewel het wel een eeuwigheid geleden lijkt
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zei het
En ik moet zeggen, twee groetjes van haar
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen jij net geboren was, raakten de vijgenbladeren als eerste kleding net een beetje in de mode.
merk er anders weinig vanquote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Mannen worden beter met de jaren, zeggen ze
Ik herinner me de jaren '60 toch echt anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen jij net geboren was, raakten de vijgenbladeren als eerste kleding net een beetje in de mode.
Ehm, ik was degene die met al die namen kwamquote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, een beejte doen alsof je vet veel inspiratie enzo hebt terwijl je het in GRTD maar onzin vond
GFquote:
Oh geldt dat dan toch voor mij?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
merk er anders weinig van
Ik dans altijdquote:
De GF-is-zo-oud-dat-grapjes niet kennenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik herinner me de jaren '60 toch echt anders.
en het was nog wel zo'n geslaagd designquote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het onderwerp was al gestart met CU2quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik was degene die met al die namen kwam
Ik wou er eens een andere twist aan gevenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
De GF-is-zo-oud-dat-grapjes niet kennen.
quote:
Gezelligheidquote:
Nee, ik begon daarover toen RJ die lijst had ingevuldquote:Op donderdag 14 november 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het onderwerp was al gestart met CU2
hoiquote:
Ik hoorde dat het hier ook gezellig is.quote:
En Matt en Mick hebben comeback kitchen gewonnenquote:
Koest, zij is liefquote:
Hallo nieuwe userquote:
quote:
Idd, omdat wij het er eerder over hadden kwam iemand met die lijst aanzetten en RJ duurde gewooon lang met invullenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik begon daarover toen RJ die lijst had ingevuld
quote:
Talk to the hand lovequote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd, omdat wij het er eerder over hadden kwam iemand met die lijst aanzetten en RJ duurde gewooon lang met invullen
Ik had haar meegelokt van de hunt naar GRTD en nu is ze ineens hierquote:
Toevallig wel ja...nou zullen we eerst een koffie doen?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo nieuwe user.
Ik zie dat je vrouw bent.
Ben je ook nog vrijgezel toevallig? Zo ja, daten?.
Mijn schuldquote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had haar meegelokt van de hunt naar GRTD en nu is ze ineens hier
Ik ben hier al een tijd niet meer geweestquote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het hier ook gezellig is.
Ik hou dit soort dingen altijd volquote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef Inkomen het volgende:
[..]
jolijt en plezier hou je het nog even vol ik vind dit leuk![]()
![]()
Waarom vraag je dat niet aan mij?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo nieuwe user.
Ik zie dat je vrouw bent.
Ben je ook nog vrijgezel toevallig? Zo ja, daten?.
Voelt als gisterenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hier al een tijd niet meer geweest
preciesquote:Op donderdag 14 november 2013 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
De GF-is-zo-oud-dat-grapjes niet kennen.
Ook goed. Maar dan neem ik wel thee.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toevallig wel ja...nou zullen we eerst een koffie doen?
dat is leuk ik ookquote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou dit soort dingen altijd vol![]()
![]()
Nee dat was Kally, die lokte me naar deze.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hier al een tijd niet meer geweest
jij hebt hier zelfs in de OP gestaanquote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij?
Koenquote:
omdat ik dat nu aan jou kan vragenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
hier zit ze beterquote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had haar meegelokt van de hunt naar GRTD en nu is ze ineens hier
Ik kan heel goed lokkenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat was Kally, die lokte me naar deze.
Thee, nog beter...uh ja dit weekend lukt niet, maar zeg het maar.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook goed. Maar dan neem ik wel thee.
Wanneer kun je?
Jij bent hier vaker geweest, dus dan heb je die vragen ook al gehadquote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sorry en zulksquote:
Hallo handquote:
Ja jij sleept mij het hele forum wel overquote:
Ik heb die hele vraag nooit gehadquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent hier vaker geweest, dus dan heb je die vragen ook al gehad![]()
.
Maar wil je daten dan?.
en jij bent een DJquote:
Ohquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb die hele vraag nooit gehad
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
omdat ik dat nu aan jou kan vragen
Ook niet van MPG? Normaal stelt hij ze namelijkquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij bent een DJ![]()
of niet
Ja, moet wel, jij bent zo verlegenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja jij sleept mij het hele forum wel over
Ben je teleurgesteld dat ik er weer ben?quote:
Liever een kopje theequote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]
dat is leuk ik ook![]()
![]()
koffie erbij?
![]()
Ja, op mijn zolderkamertje enzulks.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, moet wel, jij bent zo verlegen
Dank jequote:
Neequote:Op donderdag 14 november 2013 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet van MPG? Normaal stelt hij ze namelijk.
Je wordt door twee mensen meegeloktquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat was Kally, die lokte me naar deze.
Natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je teleurgesteld dat ik er weer ben?
Ik had nou precies dit weekend gereserveerd. De volgende weekenden zit mijn agenda alweer volquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Thee, nog beter...uh ja dit weekend lukt niet, maar zeg het maar.
datenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ohja dat was ook zoquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt hier zelfs in de OP gestaan
Mijquote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Wie had ik hier ook alweer ooit mee naar toe gelokt?
Ik hoor nog niksquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
omdat ik dat nu aan jou kan vragen
Waarom?quote:
quote:
Ja naar SC's in GC welquote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je wordt door twee mensen meegelokt
Ik ookquote:
Omdat je van bondage houdt jaquote:Op donderdag 14 november 2013 23:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookIk heb zelfs monitor naar GRTD gelokt
Hihi ik wist niet of je me nog kendequote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent hier vaker geweest, dus dan heb je die vragen ook al gehad![]()
.
Maar wil je daten dan?.
Wie is monitor?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ookIk heb zelfs monitor naar GRTD gelokt
slechtschaapquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef badschaap het volgende:
bleh moet voor morgen nog een website in php en html maken![]()
dar ene potje bf 4 werden er toch wat meer
Just my luck..ja daarom ben ik dus nog steeds vrijgezel.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had nou precies dit weekend gereserveerd. De volgende weekenden zit mijn agenda alweer vol.
Ja, weet ik joh. Ik haalde jou hierheen vanuit TALquote:Op donderdag 14 november 2013 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee man jij zat hier toch al tijden
Alles kan kapotquote:Op donderdag 14 november 2013 23:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi ik wist niet of je me nog kende
Maar ik ben nog steeds bezet
Je hebt hem geïntimideerdquote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Marts agenda is meedogenloosquote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Just my luck..ja daarom ben ik dus nog steeds vrijgezel.
quote:
Heb jij even pech danquote:
Oke tof dankjequote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef Inkomen het volgende:
[..]
oké alsjebliefthet is zeg maar hetzelfde kopje jeweets
Mijquote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Wie had ik hier ook alweer ooit mee naar toe gelokt?
ik heb nog wel een plekkie vrij hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben heul lief en allesquote:
Ik zei gisteren dat ik met Ess aan doos-bonding had gedaan...maar dat bedoelde ik heel anders dan hoe het werd opgevat...je verwacht het niet.quote:
Nee dat was jij meneertje foliequote:
ja kunnen we nu nog langer dansenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij even pech dan
[..]
Oke tof dankje![]()
![]()
![]()
Ik ben bezetquote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Diegene die iedere dag de dagcijfers post en voor de rest nooit ietsquote:
Heul nietquote:
Ik ookquote:
ik dacht altijd dat monitor een 'ding' wasquote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Diegene die iedere dag de dagcijfers post en voor de rest nooit iets
Dan ben jij de held in lokkenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Diegene die iedere dag de dagcijfers post en voor de rest nooit iets
O, niks aan de hand dusquote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey psssst, hij zit een tijd in het buitenland
Nee, ik moet het van file-flirten hebben..maar ik heb een hybrid, dus dat gaat het niet worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ook al?
Reis je wel eens met de trein van Utrecht naar Amsterdam? Dat bleek vorige week ook een originele locatie met mijn date. Zij dacht een half uurtje kennismaken, ik hield rekening met de stiptheid van de NS en ging uit van een uur... was dat die ene trein in de week die op tijd reed.
Ja kijk als je dat tegen mij had gezegd had ik je meteen begrepen en gevraagd of je wel even twee keer wilde checken of alles goed vast zatquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zei gisteren dat ik met Ess aan doos-bonding had gedaan...maar dat bedoelde ik heel anders dan hoe het werd opgevat...je verwacht het niet.
Thee graagquote:
Ik ook, totdat hij me kwam quotenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat monitor een 'ding' was
Wedden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zegquote:
"bed" komt ook wel eens onlinequote:Op donderdag 14 november 2013 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook, totdat hij me kwam quoten
Welke file? Dan kom ik naast je staanquote:Op donderdag 14 november 2013 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik moet het van file-flirten hebben..maar ik heb een hybrid, dus dat gaat het niet worden.
Ja precies, leek mij niet zo heel erg moeilijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja kijk als je dat tegen mij had gezegd had ik je meteen begrepen en gevraagd of je wel even twee keer wilde checken of alles goed vast zat
kun je er stilletjes vandoor gaan als het niets wordtquote:Op donderdag 14 november 2013 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik moet het van file-flirten hebben..maar ik heb een hybrid, dus dat gaat het niet worden.
Mijn bed komt nooit onlinequote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden?.
Ja pas op hoor, het is een grote neger enzo weet je nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wie?quote:
Ja wisselend, maar vanuit Den Haag..morgen naar Rotterdam.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke file? Dan kom ik naast je staan.
Nee precies, achja, ze staan er van versteld zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies, leek mij niet zo heel erg moeilijk.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
kun je er stilletjes vandoor gaan als het niets wordt
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef Inkomen het volgende:
[..]
okézelfde kopje enz. enz. enz.
Ik ben ook groot. Dan verkleed ik me gewoon als Zwarte Pietquote:Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja pas op hoor, het is een grote neger enzo weet je nog?
Hm... dan moet ik eerst de file bij Amsterdam doorquote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wisselend, maar vanuit Den Haag..morgen naar Rotterdam.
Nee, niet echt eigenlijkquote:
daar heb je toch de vluchtstrook voorquote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]daar had ik nog niet aan gedacht
Daar betalen mensen grof geld voor om te zienquote:
Oh, maar hij is ook sterk enzoquote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook groot. Dan verkleed ik me gewoon als Zwarte Piet.
Hey jijquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
TT![]()
![]()
![]()
![]()
ICQ was cool, ik had een nummer met 6 cijfersHet werkt trouwens nog steeds
Ik ook hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar hij is ook sterk enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef Inkomen het volgende:
[..]
daar heb je toch de vluchtstrook voor
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Hij is juist verbaal niet zo sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fysiek wat meer
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
Maar ik dacht dat het de laatste tijd hier juist rustig was?
Klopt. Maar vanavond is Stuart hier neergestreken met zijn fanclubquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
Ja maar jij, Uc en ikquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
quote:
Wie hoort er bij zijn fanclub?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Maar vanavond is Stuart hier neergestreken met zijn fanclub.
Oh was dat hetquote:
Halloquote:
Verkeerde topicquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh was dat hetIk heb wel vaker een dergelijk effect
Cevi erbijquote:Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh was dat hetIk heb wel vaker een dergelijk effect
Moet je nagaan wat ons gezamenlijke effect isquote:
maar dat topic heb ik jou dna weer nooit gezienquote:Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
Nou vooruit, ik zeg het ook nog even dan.
Hey Koen, verkeerde topic
Je ziet het, ze duiken ineens allemaal opquote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat ons gezamenlijke effect is
Kan niet meer stukquote:
Ik weet ook niet welk topic het moet zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dat topic heb ik jou dna weer nooit gezien
Nou Koen kan het al niet meer aan zie ikquote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat ons gezamenlijke effect is
Aantrekkingskracht enzoquote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Je ziet het, ze duiken ineens allemaal op
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet ook niet welk topic het moet zijnHet radio topic?
Klik op pohi van Uc of mijquote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verbaasd mij nietsquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zei gisteren dat ik met Ess aan doos-bonding had gedaan...maar dat bedoelde ik heel anders dan hoe het werd opgevat...je verwacht het niet.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht enzo![]()
Zie je wel, intimiderend![]()
I knew it
ik allebijquote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is juist verbaal niet zo sterkFysiek wat meer
Hahahahaquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat was jij meneertje folie
Hij is al heul in de war enzoquote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou Koen kan het al niet meer aan zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Of van Koenquote:
Het werkt nog steeds? Dat is wel baasquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
TT![]()
![]()
![]()
![]()
ICQ was cool, ik had een nummer met 6 cijfersHet werkt trouwens nog steeds
Hoeft niet hoor, ik bijt alleen tijdens seks en daar heb ik iemand voorquote:
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
Hahahahaquote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Maar vanavond is Stuart hier neergestreken met zijn fanclub.
preciesquote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik bijt alleen tijdens seks en daar heb ik iemand voor
bij nog welquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
heeft ie al gebeldquote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe kwam jij eigenlijk in GRTD terecht dan huh?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie hoort er bij zijn fanclub?Ik niet hoor
Ik maak zo m'n observatiesquote:
Om voor je te bijten...???quote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
De Hunt SC werd geslotenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kwam jij eigenlijk in GRTD terecht dan huh?
Wie? Inkomen, nee die heeft mijn nummer nietquote:
Nee, om in te bijtenquote:
Ja, duh. En toen kwam je 'zomaar' daar?quote:
Die kunnen ze best openhouden...quote:
Is ook wel weer eens leukquote:Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef Koen66 het volgende:
turbotopic voor KSC begrippen (laatste tijd althans)
dat weet jij nietquote:Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie? Inkomen, nee die heeft mijn nummer niet
Nee, jij dwong mequote:Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, duh. En toen kwam je 'zomaar' daar?
Ja was een paar hunts terugquote:
quote:
Details...quote:
Toekiequote:
quote:
Ik ga je ineens best wel lief vinden, zelfs met je gehuppelquote:
Daar gaat het niet over toch?quote:
Maart was het volgens mijquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga je ineens best wel lief vinden, zelfs met je gehuppel
Neequote:
Geen idee, doe eens niet huppelen dan.quote:
Nee precies, het gaat om de gezelligheidquote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over toch?
Hahahahaquote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk heb de boel overgenomen en nu is het mijn koninkrijk
Er blijft zo weinig tijd over voor je om te gaan slapenquote:
En ik moet er half 6 uitquote:
Dat kan ik als de bestequote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, doe eens niet huppelen dan.
Lief konijntje, doe maar wiebelen wiebelenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, doe eens niet huppelen dan.
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee precies, het gaat om de gezelligheid
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lief konijntje, doe maar wiebelen wiebelen
dan ben ik allang onderwegquote:
Beer is mijn grote beschermerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |