Ik ook hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar hij is ook sterk enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef Inkomen het volgende:
[..]
daar heb je toch de vluchtstrook voor
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Hij is juist verbaal niet zo sterkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fysiek wat meer
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
Maar ik dacht dat het de laatste tijd hier juist rustig was?
Klopt. Maar vanavond is Stuart hier neergestreken met zijn fanclubquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
Ja maar jij, Uc en ikquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
quote:
Wie hoort er bij zijn fanclub?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Maar vanavond is Stuart hier neergestreken met zijn fanclub.
Oh was dat hetquote:
Halloquote:
Verkeerde topicquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh was dat hetIk heb wel vaker een dergelijk effect
Cevi erbijquote:Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh was dat hetIk heb wel vaker een dergelijk effect
Moet je nagaan wat ons gezamenlijke effect isquote:
maar dat topic heb ik jou dna weer nooit gezienquote:Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
Nou vooruit, ik zeg het ook nog even dan.
Hey Koen, verkeerde topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |