Marts agenda is meedogenloosquote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Just my luck..ja daarom ben ik dus nog steeds vrijgezel.
quote:
Heb jij even pech danquote:
Oke tof dankjequote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef Inkomen het volgende:
[..]
oké alsjebliefthet is zeg maar hetzelfde kopje jeweets
Mijquote:Op donderdag 14 november 2013 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Wie had ik hier ook alweer ooit mee naar toe gelokt?
ik heb nog wel een plekkie vrij hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben heul lief en allesquote:
Ik zei gisteren dat ik met Ess aan doos-bonding had gedaan...maar dat bedoelde ik heel anders dan hoe het werd opgevat...je verwacht het niet.quote:
Nee dat was jij meneertje foliequote:
ja kunnen we nu nog langer dansenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij even pech dan
[..]
Oke tof dankje![]()
![]()
![]()
Ik ben bezetquote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Diegene die iedere dag de dagcijfers post en voor de rest nooit ietsquote:
Heul nietquote:
Ik ookquote:
ik dacht altijd dat monitor een 'ding' wasquote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Diegene die iedere dag de dagcijfers post en voor de rest nooit iets
Dan ben jij de held in lokkenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Diegene die iedere dag de dagcijfers post en voor de rest nooit iets
O, niks aan de hand dusquote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey psssst, hij zit een tijd in het buitenland
Nee, ik moet het van file-flirten hebben..maar ik heb een hybrid, dus dat gaat het niet worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ook al?
Reis je wel eens met de trein van Utrecht naar Amsterdam? Dat bleek vorige week ook een originele locatie met mijn date. Zij dacht een half uurtje kennismaken, ik hield rekening met de stiptheid van de NS en ging uit van een uur... was dat die ene trein in de week die op tijd reed.
Ja kijk als je dat tegen mij had gezegd had ik je meteen begrepen en gevraagd of je wel even twee keer wilde checken of alles goed vast zatquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zei gisteren dat ik met Ess aan doos-bonding had gedaan...maar dat bedoelde ik heel anders dan hoe het werd opgevat...je verwacht het niet.
Thee graagquote:
Ik ook, totdat hij me kwam quotenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat monitor een 'ding' was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |