Ja, dat voelt inderdaad als een eeuwigheid geledenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, hoewel het wel een eeuwigheid geleden lijkt
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zei het
En ik moet zeggen, twee groetjes van haar
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen jij net geboren was, raakten de vijgenbladeren als eerste kleding net een beetje in de mode.
merk er anders weinig vanquote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Mannen worden beter met de jaren, zeggen ze
Ik herinner me de jaren '60 toch echt anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen jij net geboren was, raakten de vijgenbladeren als eerste kleding net een beetje in de mode.
Ehm, ik was degene die met al die namen kwamquote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, een beejte doen alsof je vet veel inspiratie enzo hebt terwijl je het in GRTD maar onzin vond
GFquote:
Oh geldt dat dan toch voor mij?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
merk er anders weinig van
Ik dans altijdquote:
De GF-is-zo-oud-dat-grapjes niet kennenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik herinner me de jaren '60 toch echt anders.
en het was nog wel zo'n geslaagd designquote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het onderwerp was al gestart met CU2quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik was degene die met al die namen kwam
Ik wou er eens een andere twist aan gevenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
De GF-is-zo-oud-dat-grapjes niet kennen.
quote:
Gezelligheidquote:
Nee, ik begon daarover toen RJ die lijst had ingevuldquote:Op donderdag 14 november 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het onderwerp was al gestart met CU2
hoiquote:
Ik hoorde dat het hier ook gezellig is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |