Ja, dat voelt inderdaad als een eeuwigheid geledenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, hoewel het wel een eeuwigheid geleden lijkt
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zei het
En ik moet zeggen, twee groetjes van haar
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen jij net geboren was, raakten de vijgenbladeren als eerste kleding net een beetje in de mode.
merk er anders weinig vanquote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Mannen worden beter met de jaren, zeggen ze
Ik herinner me de jaren '60 toch echt anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen jij net geboren was, raakten de vijgenbladeren als eerste kleding net een beetje in de mode.
Ehm, ik was degene die met al die namen kwamquote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, een beejte doen alsof je vet veel inspiratie enzo hebt terwijl je het in GRTD maar onzin vond
GFquote:
Oh geldt dat dan toch voor mij?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
merk er anders weinig van
Ik dans altijdquote:
De GF-is-zo-oud-dat-grapjes niet kennenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik herinner me de jaren '60 toch echt anders.
en het was nog wel zo'n geslaagd designquote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het onderwerp was al gestart met CU2quote:Op donderdag 14 november 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik was degene die met al die namen kwam
Ik wou er eens een andere twist aan gevenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
De GF-is-zo-oud-dat-grapjes niet kennen.
quote:
Gezelligheidquote:
Nee, ik begon daarover toen RJ die lijst had ingevuldquote:Op donderdag 14 november 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het onderwerp was al gestart met CU2
hoiquote:
Ik hoorde dat het hier ook gezellig is.quote:
En Matt en Mick hebben comeback kitchen gewonnenquote:
Koest, zij is liefquote:
Hallo nieuwe userquote:
quote:
Idd, omdat wij het er eerder over hadden kwam iemand met die lijst aanzetten en RJ duurde gewooon lang met invullenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik begon daarover toen RJ die lijst had ingevuld
quote:
Talk to the hand lovequote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd, omdat wij het er eerder over hadden kwam iemand met die lijst aanzetten en RJ duurde gewooon lang met invullen
Ik had haar meegelokt van de hunt naar GRTD en nu is ze ineens hierquote:
Toevallig wel ja...nou zullen we eerst een koffie doen?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo nieuwe user.
Ik zie dat je vrouw bent.
Ben je ook nog vrijgezel toevallig? Zo ja, daten?.
Mijn schuldquote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had haar meegelokt van de hunt naar GRTD en nu is ze ineens hier
Ik ben hier al een tijd niet meer geweestquote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het hier ook gezellig is.
Ik hou dit soort dingen altijd volquote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef Inkomen het volgende:
[..]
jolijt en plezier hou je het nog even vol ik vind dit leuk![]()
![]()
Waarom vraag je dat niet aan mij?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo nieuwe user.
Ik zie dat je vrouw bent.
Ben je ook nog vrijgezel toevallig? Zo ja, daten?.
Voelt als gisterenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hier al een tijd niet meer geweest
preciesquote:Op donderdag 14 november 2013 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
De GF-is-zo-oud-dat-grapjes niet kennen.
Ook goed. Maar dan neem ik wel thee.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toevallig wel ja...nou zullen we eerst een koffie doen?
dat is leuk ik ookquote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou dit soort dingen altijd vol![]()
![]()
Nee dat was Kally, die lokte me naar deze.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben hier al een tijd niet meer geweest
jij hebt hier zelfs in de OP gestaanquote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |