Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

geen idee.quote:
das waarquote:Op donderdag 14 november 2013 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
je hebt nu de macht hem weer te herstellen..
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 14 november 2013 09:51 schreef crv het volgende:
Opoe Turner is nu officieel Zwitsers staatsburger en geen amerikaanse meer
http://www.20min.ch/peopl(...)uergruenden-15198503
ik vond er Topquote:Op donderdag 14 november 2013 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Nu vind ik dr sowieso overschat
Ik vind dr nummers met Ike goed, de rest voornamelijk irritant rasperig geschreeuwquote:
Opoequote:Op donderdag 14 november 2013 09:51 schreef crv het volgende:
Opoe Turner is nu officieel Zwitsers staatsburger en geen amerikaanse meer
http://www.20min.ch/peopl(...)uergruenden-15198503
hmmm voor het eerst dat we ergens over van mening verschillen geloof ikquote:Op donderdag 14 november 2013 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind dr nummers met Ike goed, de rest voornamelijk irritant rasperig geschreeuw
quote:
ik heb er weer een platje ingedaanquote:
kort en bondigquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor CRV heeft wat aanpassingen doorgevoerd
quote:
STUQUEGEMAAKT dusquote:Op donderdag 14 november 2013 10:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor CRV heeft wat aanpassingen doorgevoerd
Dan heeft de vorige TS m STUQUEGEMAAKTquote:
NIETTUSquote:
MOET JE BIJ HEM/HAAR KLAGENquote:Op donderdag 14 november 2013 10:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heeft de vorige TS m STUQUEGEMAAKT.
Uiteraard. Ik zal vast Peck ende Veeren gaan zoekenquote:
Er is niks misquote:Op donderdag 14 november 2013 10:56 schreef Koen66 het volgende:
Wat is er nu mis dan?
Oeja, geen UIs meer
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zal vast Peck ende Veeren gaan zoeken.
Alstie t maar niet lekker gaat vinden danquote:
Pak die pek en veren dan maarquote:Op donderdag 14 november 2013 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Alstie t maar niet lekker gaat vinden dan.
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pak die pek en veren dan maar
Wat Sara zegt.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat Sara zegt.
Hij heb de OP STUQUEGEMAAKT.
Dan fix je hemquote:Op donderdag 14 november 2013 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat Sara zegt.
Maar wok staat erom bekent dat hij alles weer kan maken dus ::::::::::: WOK do the Jobquote:Op donderdag 14 november 2013 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat Sara zegt.
je kan je verschuilen achter een baard, mijter en staf maar we herkennen je wel hoorquote:
dus dan was mijn versie een stuk idealerquote:Op donderdag 14 november 2013 11:46 schreef sararaats het volgende:
om eerlijk te zijn: het was wel heel lang scrollen voor je bij de posts was
quote:
alOquote:
broodje rosbief en broodje truthaanquote:Op donderdag 14 november 2013 12:34 schreef Koen66 het volgende:
Zo dat was de lunch
Pasta salade en wat knäckebröd met smeerworst
Truthaanquote:Op donderdag 14 november 2013 12:59 schreef crv het volgende:
[..]
broodje rosbief en broodje truthaan
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Truthaan.
Hadden wij ook n keer in de elzas
Kamperquote:
middagje vrij ?quote:
ah veel plezier danquote:Op donderdag 14 november 2013 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, donderdag standaard papamiddag
Altijd een vriendelijk woordquote:Op donderdag 14 november 2013 07:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan stu niet gewoon buiten gaan spelen?
stuartquote:
quote:
quote:
aan het dagdromen ?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koffie.![]()
Samme zeg 62.800.000,- winnen [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jouw stukje past wel bij mijn opmerking van net
op tv is n man die zoveel heeft gewonnen.quote:
ik zou toch een nieuwe kopen denk ikquote:Op donderdag 14 november 2013 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op tv is n man die zoveel heeft gewonnen.
![]()
Heeft vooral een hoop oude autos gekocht geloof ik.
hij vindt t leuk omze op te knappen geloof ik. En hij heeft een nieuwe tractor gekochtquote:Op donderdag 14 november 2013 15:10 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou toch een nieuwe kopen denk ik
koop mijnusquote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij vindt t leuk omze op te knappen geloof ik. En hij heeft een nieuwe tractor gekochtOok n ding van ruim n halve ton...
Ik zou huizen kopen denk ik
hondaquote:
jij ook al nietquote:Op donderdag 14 november 2013 15:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jew eet dat ik geen 62.000.000 heb gewonnen?
nog steeds niet wijt?quote:
Ik wil ook huizenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij vindt t leuk omze op te knappen geloof ik. En hij heeft een nieuwe tractor gekochtOok n ding van ruim n halve ton...
Ik zou huizen kopen denk ik
het mag ook voor minder hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 15:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jew eet dat ik geen 62.000.000 heb gewonnen?
62 centquote:
Ik bied, ehm ff in mn portemonnee kijken, 3,70 euro en een oud bioscoopkaartje.quote:
Eindelijkquote:
er is geen wet die mij verplicht toch?quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
EindelijkKlaar met dat gezeur over wie wel en wie niet, nu zijn we allemaal gelijk
![]()
Joh volgende topic is MPG waarschijnlijk weer langsgewaaid en dan staat de OP er weer helemaalquote:
DM is ook goedquote:Op donderdag 14 november 2013 17:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Joh volgende topic is MPG waarschijnlijk weer langsgewaaid en dan staat de OP er weer helemaal
Gelijkheidquote:Op donderdag 14 november 2013 17:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
EindelijkKlaar met dat gezeur over wie wel en wie niet, nu zijn we allemaal gelijk
![]()
Zeg je nou dat zwarte piet racistisch is?quote:
Nee, dat hij zwart moet blijven!quote:Op donderdag 14 november 2013 17:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeg je nou dat zwarte piet racistisch is?
En hoe is dat tegen gelijkheid dan?quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeg je nou dat zwarte piet racistisch is?
er zijn wel meer mensen die mekaar hier niet moetenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mogen toek en stuart elkaar niet dan? Nooit opgevallen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik hou van jullie allemaalen van mij iets meer dan van de anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en van mij iets meer dan van de andere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
werkt niet op mobiel helaas.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als je last van elkaar hebt gebruik dan alsjeblieft je abo om elkaar te blokkeren, dat is een stuk beter voor de sfeer hier
dat moeten ze dus nog even maken voor mobielquote:
Negeren is ook een vak jaquote:Op donderdag 14 november 2013 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moeten ze dus nog even maken voor mobiel![]()
plus de rest
dat al helemaalquote:
Matig om eerlijk te zijn. iig 1 brief verkeerd bezorgdquote:Op donderdag 14 november 2013 18:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat al helemaal![]()
hoe was het vandaag gegaan bos?
verkeerde straat of verkeerde nummer?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Matig om eerlijk te zijn. iig 1 brief verkeerd bezorgd
Verkeerde straatquote:Op donderdag 14 november 2013 18:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verkeerde straat of verkeerde nummer?
Succesquote:Op donderdag 14 november 2013 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo maar eens douchen en scheren en dan even naar de advocaat en burgemeester toe
even een paar dingen navragen en een paar klachten indienen
Dus nog steeds beter gelopen dan 99% van de postbodes in Nederlandquote:Op donderdag 14 november 2013 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Matig om eerlijk te zijn. iig 1 brief verkeerd bezorgd
dat gebeurt wel vakerquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die mekaar hier niet moeten![]()
maar van de meeste merk je het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zal ik ook wel nodig hebbenquote:
Helemaal mee eensch bosquote:Op donderdag 14 november 2013 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Tja het bestaat gewoon niet, dat iedereen elkaar mag. Er is altijd wel 1 persoon waarmee je niet klikt of zelfs botst. Het is vervelend, maar waar. En dan kun je het beste elkaar negeren ipv kritiek te geven e.d.
kloptquote:Op donderdag 14 november 2013 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Tja het bestaat gewoon niet, dat iedereen elkaar mag. Er is altijd wel 1 persoon waarmee je niet klikt of zelfs botst. Het is vervelend, maar waar. En dan kun je het beste elkaar negeren ipv kritiek te geven e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:12 schreef DaMart het volgende:
Hey GF, krijg jij deze klacht nou ook wel eens op de werkvloer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelukkig niet![]()
maar fix de OP eens even
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Typisch zo'n titel die de lading niet dekt.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
gelukkig niet![]()
maar fix de OP eens even
het boeit me verder ook niet zo, als mensen elkaar niet mogen is dat voor mij alleen leuk als ik het wél merkquote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die mekaar hier niet moeten![]()
maar van de meeste merk je het niet
Trutquote:Op donderdag 14 november 2013 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het boeit me verder ook niet zo, als mensen elkaar niet mogen is dat voor mij alleen leuk als ik het wél merk![]()
Ik kom soms echt de raarste achternamen tegen tijdens het werk. Voornamen trouwens ookquote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je zal toch maar slettenhaar heten![]()
Okeequote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
behalve als ze míj niet mogen uiteraard
Lijkt mij toch een gegronde reden voor een naamswijzigingquote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je zal toch maar slettenhaar heten![]()
er is juist wel gedektquote:Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch zo'n titel die de lading niet dekt.
Baldijntje Draakquote:Op donderdag 14 november 2013 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom soms echt de raarste achternamen tegen tijdens het werk. Voornamen trouwens ook![]()
![]()
En dan heb ik het niet over Chinese, Hindoestaanse en Afrikaanse namen...
vertel mij watquote:Op donderdag 14 november 2013 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom soms echt de raarste achternamen tegen tijdens het werk. Voornamen trouwens ook![]()
![]()
En dan heb ik het niet over Chinese, Hindoestaanse en Afrikaanse namen...
Jaquote:Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vertel mij wat![]()
en dan is een naam als Dinges nog redelijk normaal
En kon ze het ook?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hadden een Milou Pijpe in de klas
ik had vroeger bij een adres een gast die kwam tekenen voor de post en die heette Maurice de Pijpertquote:Op donderdag 14 november 2013 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hadden een Milou Pijpe in de klas
Gesprek al gehad?quote:
quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
even het inschrijfformulier aangepast
1 zinnetje erin wat aangepastquote:
Hmm okequote:Op donderdag 14 november 2013 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1 zinnetje erin wat aangepast![]()
er moest willens en wetens erbij staan
quote:
Dat is wel heel vroegquote:Op donderdag 14 november 2013 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
moet morgen om 3 uur eruit
quote:
quote:
Succes meneer!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en dan ga ik proberen om iets van 600 kilometer te rijden en me ook nog te houden aan de rijtijdenwet
Stuquote:
quote:
hondaquote:
Batserquote:
quote:
[ Bericht 71% gewijzigd door DaMart op 14-11-2013 19:16:30 ]quote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef Koen66 het volgende:
MPG heeft de plaatjes zeker teruggezet
Wie heft er in mijn OP zitten klotenquote:
ah, diequote:Op donderdag 14 november 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ Bericht 71% gewijzigd door DaMart op 14-11-2013 19:16:30 ]
jouw OPquote:Op donderdag 14 november 2013 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
Wie heft er in mijn OP zitten kloten
quote:
en gelijk een msg_lock dus ik kan mijn Eigen OP niet eens meer wijzigenquote:
Ik heb het topic geopend dus deze is van mij jaquote:
er is helemaal geen eigen van jouw bijquote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
en gelijk een msg_lock dus ik kan mijn Eigen OP niet eens meer wijzigen
Als ik ergens binnen loop doe ik ook altijd of de tent van mij is hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is helemaal geen eigen van jouw bij
als je hem verkloot is hij niet meer van jouwquote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb het topic geopend dus deze is van mij ja
heb ik je hier anders niet zien doenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik ergens binnen loop doe ik ook altijd of de tent van mij is hoor
Ik had hem niet verklootquote:Op donderdag 14 november 2013 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je hem verkloot is hij niet meer van jouw![]()
geen topic meer openen dus
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
mijn tent is van mijquote:Op donderdag 14 november 2013 22:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ruktentquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:50 schreef crv het volgende:
[..]
dus dan was mijn versie een stuk idealer
[OP]
![]()
[/OP]![]()
die is veels te kleinquote:
geen rukquote:
dat was enkel een voorstel. in een post niet in de OP zelfquote:
ja plekken zat maar ik heb het zo druk druk drukquote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd een plek om te rukken dus
hang ze hondaquote:
dat kan ik niet meer controlerenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:12 schreef crv het volgende:
[..]
dat was enkel een voorstel. in een post niet in de OP zelf
Hihihiquote:Op donderdag 14 november 2013 22:13 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ja plekken zat maar ik heb het zo druk druk druk
minder druk meer rukquote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihihi
Minder druk maken dan heb je ruk ruk ruk
Echt ik ben melig![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihihi
Minder druk maken dan heb je ruk ruk ruk
Echt ik ben melig![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:17 schreef Inkomen het volgende:
[..]
minder druk meer ruk
dit is een goede slogan
melig is ook goed niet ruk
Ik zit op bed met mijn laptopquote:Op donderdag 14 november 2013 22:21 schreef Koen66 het volgende:
ik hang ook op de bank
mja, met laptop op schoot
gaat die daar dan niet van stukquote:
nee mijn laptop en ik hebben een goede onderlinge bandquote:Op donderdag 14 november 2013 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat die daar dan niet van stuk
suffe taal eigenlijk.....quote:
Het is ook wel vreemd inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
suffe taal eigenlijk.....
Je zit VOOR de televisie,
maar ACHTER de computer
En het dan raar vinden dat buitenlanders de taal niet snappen
Nee als ik me thuis voel is dat inderdaad andersquote:Op donderdag 14 november 2013 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik je hier anders niet zien doen
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee als ik me thuis voel is dat inderdaad anders
wat een genotquote:Op donderdag 14 november 2013 22:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
jawel ik verblijd jullie met mijn aanwezigheid en ik zit ook nog eens lekker
dat verblijden bepalen we zelf welquote:Op donderdag 14 november 2013 22:28 schreef Inkomen het volgende:
[..]
jawel ik verblijd jullie met mijn aanwezigheid en ik zit ook nog eens lekker
ik doe alvast een serversuggestiequote:Op donderdag 14 november 2013 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat verblijden bepalen we zelf wel
iddquote:Op donderdag 14 november 2013 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
suffe taal eigenlijk.....
Je zit VOOR de televisie,
maar ACHTER de computer
En het dan raar vinden dat buitenlanders de taal niet snappen
ik zit liever op een iBureaustoel hi hi ha ha hoe hoequote:Op donderdag 14 november 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
Je kunt wel op een iPad zitten. Daar zit je niet voor of achter immers
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik doe alvast een serversuggestie
ja maar wel een beetje vermoeiend ik probeer altijd zo authentiek mogelijk mee te dansen tijdens het typenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zijn jouw posts toch altijd vrolijk
Douchezequote:Op donderdag 14 november 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he
En nu ga ik douchen want koud
Doeg
hier nog wat extra warmtequote:Op donderdag 14 november 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he
Doeg
Goed planquote:Op donderdag 14 november 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he
Doeg
Bossiequote:
quote:
douche ze lolaquote:Op donderdag 14 november 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he
Doeg
quote:
alleen aan lolaquote:
te hard gequote:
quote:
quote:
Jij bent spring in het veld?quote:
Die kat was leuk he?quote:
dat scheelde ook maar 10 secondenquote:
Ik ben Kally, de rest vraag je hier maarquote:
Ik zat te eten toen ik het keek, ik stikte bijnaquote:
vind ik leukquote:Op donderdag 14 november 2013 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben Kally, de rest vraag je hier maar
Dat kun je beter niet doenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat te eten toen ik het keek, ik stikte bijna
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Inkomen het volgende:
Jezus, nu word ik moe van mijzelf, tijd voor wat sterkers.
Get on the beers sonquote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Inkomen het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Inkomen het volgende:
Niet gedaan, ik heb nog een date te goed met jou in Londen, tot die tijd blijf ik levenquote:
Sounds like a plan!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet gedaan, ik heb nog een date te goed met jou in Londen, tot die tijd blijf ik leven
ik heb hem in de OP van de KPD SC gezetquote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat te eten toen ik het keek, ik stikte bijna
Het origineel duurt 10 uurquote:Op donderdag 14 november 2013 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem in de OP van de KPD SC gezet
ik heb de korte versie maar in de OP gezetquote:
Wow, dat is wel sterk spul danquote:Op donderdag 14 november 2013 22:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Geen bieren onder de 9% in huis
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |