Zijn mening is niet rullevant.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ivo Nihil volgens Gerrit Komrij.
Helaas voor jou is het gewoon echt, Thomas.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je begrijpt precies wat ik bedoel.
Dat laatste zien we vanzelf op tv.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij moet ook komen om die 100 euro te overhandigen he? En om te checken dat ik wel echt zing.
Niveau Nihil volgens Wim de Bie.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ivo Nihil volgens Gerrit Komrij.
Hehe nee je moet mee anders durf ik niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat laatste zien we vanzelf op tv.
quote:
quote:
Verkeerd gedacht, ouwe pikkedief.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
Slayer vind ik echt iets voor Marcod3j.
Matthijs gaat nu aan Lucia vragen wat dat is.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Barbara opeens zo'n harde kutscheet zou laten in bad.
Barbra Strooizout?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha, ik kots al een beetje in mijn mond bij de gedachte om met Barbara in bad te zitten.
bubbelbad.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Barbara opeens zo'n harde kutscheet zou laten in bad.
Ik dacht dat strepen trekken iets met de stoelgang te maken had.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent tenslotte de muziekexpert
quote:
Ja dat zag ik daarna pasquote:Op donderdag 14 november 2013 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik dacht dat strepen trekken met de stoelgang te maken had.
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:18 schreef tong80 het volgende:
Ankie. Wat is ze mooi, leuk en goed.
quote:
Nu naar Geer en Goor schakelenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Alweer een kutlucky, ik zwaai met een wit zakdoekje naar mijn tv.
Ik ga met je meequote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, hoog tijd voor een stukje kwaliteits-TV: op naar G&G!
Ze wilden eigenlijk Karina uitnodigen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
DWDD heeft zowaar iemand uitgenodigd die kon zingenDit moet een vergissing zijn.
Oei, er is ook dartsen voor.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu naar Geer en Goor schakelen
22:20 Nederland van Bovenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ik had niks om aan te trekken.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze wilden eigenlijk Karina uitnodigen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie een Ferry Doedel.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
We moeten ons nog wel even door een halve GTST worstelen.quote:
Herhaling?quote:
Ik zet altijd het geluid af dan is het net een komedie.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We moeten ons nog wel even door een halve GTST worstelen.
Nieuw seizoenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Herhaling?
* Cynix ® heeft de box.
Zonder onze fans zijn wij nergens.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar in SHO heb je fans
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zijn ook fans voor.
Ja, al gelezen helaas.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was de winnaar niet al uitgelekt?
Karina bezigt enkel spreekkoren, dus wellicht had ze Hamas, Hamas joden aan het gas kunnen zingen. Als Ajacied is dat toch een guilty pleasure.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze wilden eigenlijk Karina uitnodigen.
Nou nou nou dat zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina bezigt enkel spreekkoren, dus wellicht had ze Hamas, Hamas joden aan het gas kunnen zingen. Als Ajacied is dat toch een guilty pleasure.
Stemmetjes van Southpark eronder zetten...quote:Op donderdag 14 november 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zet altijd het geluid af dan is het net een komedie.
En dan ook nog 2 bazen aan de ocky.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
kiezen tussen Koos en Geer...dat wordt lastig...
Zo schijnen er ook Feyenoord fans te zijn met Havla Nagila als guilty pleasure.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina bezigt enkel spreekkoren, dus wellicht had ze Hamas, Hamas joden aan het gas kunnen zingen. Als Ajacied is dat toch een guilty pleasure.
Oh ja dat is een goeie. Butters vooralquote:Op donderdag 14 november 2013 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Stemmetjes van Southpark eronder zetten...
Ok, ik doe misschien mee.quote:
Spijtig. Ik had je toegejuicht.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou dat zou ik nooit doen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo schijnen er ook Feyenoord fans te zijn met Havla Nagila als guilty pleasure.
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo schijnen er ook Feyenoord fans te zijn met Havla Nagila als guilty pleasure.
Hava Nagila ken ik wel uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Ik had je toegejuicht.
[..]Die man snap i kecht nog steeds niet.
De originele versie van Imca Marina?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hava Nagila ken ik wel uit mijn hoofd.
Maar wat ik nou al die jaren zong...geen idee...quote:Op donderdag 14 november 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een kantineheld in VI welke trots over zijn Feyenoordschap vertelde om vervolgens onder luid gejuich dat nummer in te zettenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik schat, ik heb het gezien. Was wel uh apart.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een kantineheld in VI welke trots over zijn Feyenoordschap vertelde om vervolgens onder luid gejuich dat nummer in te zetten
Wehehequote:Op donderdag 14 november 2013 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een kantineheld in VI welke trots over zijn Feyenoordschap vertelde om vervolgens onder luid gejuich dat nummer in te zetten
Je bent zelf uh apart.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik schat, ik heb het gezien. Was wel uh apart.
Shit ik moest toch weer lachenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf uh apart.
JA DAT KAN IK TOCH OOK NIET WETEN. Ik storm dit topic maar weer theatraal uit.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik schat, ik heb het gezien. Was wel uh apart.
quote:- James Whitey Bulger was één van de meest gezochte misdadigers in de VS. Twee jaar geleden werd hij opgepakt en gisteren werd 84-jarige Bulger veroordeeld tot levenslang. Schrijfster Jessica Durlacher woonde regelmatig in hetzelfde appartementencomplex als Bulger in Santa Monica.
- ‘Whatever Forever’ zo heet de indrukwekkende documentaire over zanger Douwe Bob en zijn vader Simon Posthuma, oprichter van het legendarische designersduo The Fool. Volgende week gaat het portret over vader en zoon op het IDFA in première, vanavond zit de zoon bij ons aan tafel!
- In de week draait door verwelkomen we de 13-jarige prima ballerina in opleiding aan de wereldberoemde Bolshoi Ballet Academy in Moskou: Danielle Muliar. Daarnaast spreken we met Madeleine Duijvesteijn over de laatste inpaktrends nu de Sint morgen in het land komt.
Muziek is er van Knarsetand, Pieter Derks luidt het weekend in met stand-up comedy, tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Dit jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
Een van de grootste criminelen ooit, Douwe Bob.
Zo vatte ik het ook op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
Ik zou er ook intrappen /nopedoquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:22 schreef alors het volgende:
Douwe Bob
Dat kind van 13 leek eerder 23
Ik van de Kikquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik word helemaal gek van dat Lidl muziekje
#Teamgoorquote:Het wil maar niet boteren tussen geaardheidsgenoten Gordon en Marc-Marie Huijbregts. Om de een of andere reden heeft Gordon een hekel aan Huijbregts, en dat steekt hij niet onder stoelen of banken.
In het verleden haalde Gordon al vaker uit naar de DWDD-tafelheer. Drie weken geleden nog beschuldigde Gordon hem ervan een zure bek te hebben.
Vrijdag was het weer raak, zo meldt Mediacourant. In het radioprogramma van Giel Beelen riep Gordon dat Marc-Marie 'een zaaddodend middel' is.
KAAHAHAHMPIOEHEOOOENEEEEEENFRUIT!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik word helemaal gek van dat Lidl muziekje
The kik moet terug komen bij dwdd.. De broertjes dakloze rat zijn waardeloosquote:
Ik zou een panterjas gaan kopen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
Ik vind Goor en MM allebei leuk, wat nu?
Heb ik al schat. Panterlaarzen dan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou een panterjas gaan kopen.
quote:
Dat is grappig. Blijkbaar. Buitenlandse comedians vinden het bovendien nogal tof om veel scheldwoorden te gebruiken, living on the edge he.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom vloeken en schreeuwen stand up comedians eigenlijk altijd?
Pietertje is misschien meer in jou straatje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom vloeken en schreeuwen stand up comedians eigenlijk altijd?
Ik heb het al een paar jaar, maar doe er eigenlijk nauwelijks iets mee. Ik kijk toch alleen naar de eerste 10 zenders (Ned 1 t/m Net 5 zo'n beetje) en we hebben ook nog zo'n ouwe dikke TV van 200 kilo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik krijg volgende week ook eindelijk digitale tvGeen power, dat was me te duur
4:3 beeld?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar jaar, maar doe er eigenlijk nauwelijks iets mee. Ik kijk toch alleen naar de eerste 10 zenders (Ned 1 t/m Net 5 zo'n beetje) en we hebben ook nog zo'n ouwe dikke TV van 200 kilo..
Ik heb ook een ouwe tv, maar het internet wat ik nu krijg is iets sneller en ik ga maar liefst 2,50 minder betalen per maand.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar jaar, maar doe er eigenlijk nauwelijks iets mee. Ik kijk toch alleen naar de eerste 10 zenders (Ned 1 t/m Net 5 zo'n beetje) en we hebben ook nog zo'n ouwe dikke TV van 200 kilo..
Niet zeiken. Staat gewoon goed.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, nu is het geen blotebillengezicht maar een behaarde anus.
Geloof ik wel. Ik kijk boven wel op een flatscreentje of HD monitor.quote:
hoe dat zo?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
Schijnt hele woonwijken uitgeroeid te hebben.quote:
De heks van Leon de Winter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:36 schreef OProg het volgende:
Net thuis. Wie is dit? En waarom zit deze hier?
De oude beeldbuizen zijn veel beter imo. Ik heb pas sinds anderhalf jaar een lcd 16:9. de kleuren zijn niet zo mooi als bij een oude tv.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geloof ik wel. Ik kijk boven wel op een flatscreentje of HD monitor.
Er is wel meer in het Extra/Power pakket maar het moet je waard zijn. 24 DOC is wel handig voor de gemiste docu's, CC extra is laatste weken beter dan de reguliere (Seinfeld en frasier rerunsquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En deze Heeft niks te vertellen en zit nu een verhaal uit de duim te Zuigen dus.quote:
Natuurlijk niks vergeleken met de ghetto's van Katwijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Ze heeft ooit naast een crimineel gewoond? Is dat het plot van haar verhaal? Boeiend.
Met een verrekijker uit je zolderraam gaan gluren naar de burenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Misschien kan ik over 10 jaar wel hetzelfde vertellen, je weet het niet he wie hier allemaal wonen.
Ja, maar dat weet je tenminste nú al en niet 10 jaar nadat je verhuisd bent.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Tem het volgende:
Ik woon in Rotterdam, dus alleen maar criminelen.
Bloedgeld.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef OProg het volgende:
Hij heeft een auto gekocht met maffiageld weggegeven.
Dit verzonnen verhaal is waarschijnlijk spannender dan seks met Leon.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef OProg het volgende:
[..]
En deze Heeft niks te vertellen en zit nu een verhaal uit de duim te Zuigen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telescoop.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Met een verrekijker uit je zolderraam gaan gluren naar de buren
Je zou maar als kind tussen het gewauwel van Leon en Jessica je boterhammetje matze hummus moeten eten...quote:
Die jengelende stem alleen al.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
Verschrikkelijk wief eigenlijk, die Jessica.
Hohoquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Tem het volgende:
Ik woon in Rotterdam, dus alleen maar criminelen.
Dit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef waxmask het volgende:
Deze mensen vinden vooral zichzelf heel erg interessant.
Gezien. Is wel een aanradertje.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit verzonnen verhaal is waarschijnlijk spannender dan seks met Leon.Ze zijn beiden ongelofelijk eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat hier vast een boek over schrijven
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Nee Matthijs, zo is het NIET gegaan. The Departed is fictie, een remake van Infernal Affairs losjes gebaseerd op Bulger.
Marc-Marie gaat die meer dan 1 keer kijken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:43 schreef waxmask het volgende:
Ik heb gisteren Matt Damon zien rugridderen op Michael Douglas... Ben bang dat ik die 2 nu niet meer in een andere film nog kan zien...
Moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
'Wie is je vader, wie is je moeder'.
Raymann
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
'Wie is je vader, wie is je moeder'.
Raymann
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denkenDat vraagt Tante Es altijd.
Hahahah! Jullie kijken Raymann!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denkenmaar dat ligt hier niet zo goed.
Ik keek het vroeger wel eensquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Hahahah! Jullie kijken Raymann!
Sinds dit moment ben ik 110% anti Raymannquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik keek het vroeger wel eensTante Es stuk is ook wel leuk. Maar de rest van die show is matig, en ik ben heel erg afgeknapt op Jorgen Raymann.
twitter:Gramulanion twitterde op maandag 20-05-2013 om 01:51:43. @JorgenRaymann Wat stond je nou vrolijk te dansen en schijtlolligheden te verkondigen op tv net na de berichtgeving over de de jongetjes reageer retweet
Hij zoekt inhoud.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Stickertje het volgende:
Wat praat hij moeilijk, je kan bijna de raderen zien draaien in zijn hoofd.
Ik kijk het nog steeds.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik keek het vroeger wel eensTante Es stuk is ook wel leuk. Maar de rest van die show is matig, en ik ben heel erg afgeknapt op Jorgen Raymann.
Je zegt het en ik denk: hij lijkt op zijn vader. Uiterlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef waxmask het volgende:
Pappa...ik lijk steeds meer op..... ach laat maar....
Zijn excuses hebben de Telegraaf wel gehaald.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sinds dit moment ben ik 110% anti Raymanntwitter:Gramulanion twitterde op maandag 20-05-2013 om 01:51:43. @JorgenRaymann Wat stond je nou vrolijk te dansen en schijtlolligheden te verkondigen op tv net na de berichtgeving over de de jongetjes reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sinds dit moment ben ik 110% anti Raymanntwitter:Gramulanion twitterde op maandag 20-05-2013 om 01:51:43. @JorgenRaymann Wat stond je nou vrolijk te dansen en schijtlolligheden te verkondigen op tv net na de berichtgeving over de de jongetjes reageer retweet
Alleen jammer dat er stond 'iemand op internet'.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn excuses hebben de Telegraaf wel gehaald.
Topshow.
Hoi Wimquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:49 schreef wdn het volgende:
eh waar gaat dit over
(val net binnen)
Ola Karina!
Minimale verwijzing naar VI Hooligans was wel op zijn plek ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er stond 'iemand op internet'.
Robbie Williams wannabe.quote:
ahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Wim
Over de vader van Douwe Bob. Bekend iemand.
Neu! Maandag (in restaurant) en vrijdag (afhalen) is sushiquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe lekker. Had je beter morgen kunnen eten trouwens
Dat is nog zwak uitgedrukt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef Kroelo het volgende:
het interesseert me eigenlijk vrij weinig, de vader van douwe bob
Doe maar duur joh. Ik had een diepvriespizzaquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Neu! Maandag (in restaurant) en vrijdag (afhalen) is sushi
Waarom dat bedrag erbij? Zegt dat iets over de kwaliteit of kwantiteit of wil je gewoon stoer doen en is mijn mixgrill van 18 eurie minderwaardig daardoor?quote:
Het is Douwe Bob he. Niet Snuggere Bobquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een vaag ongemakkelijk gesprek.
Hiero een loeigrote pan macaroni gemaakt!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe maar duur joh. Ik had een diepvriespizza
Nee nee hoor! I hou ook van mixed grillquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waarom dat bedrag erbij? Zegt dat iets over de kwaliteit of kwantiteit of wil je gewoon stoer doen en is mijn mixgrill van 18 eurie minderwaardig daardoor?
Wij drukken hier een haring kapot in elkaars oog.quote:
Heb net voor 850 euro aan kaviaar aan mijn katten gegeven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe maar duur joh. Ik had een diepvriespizza
Hoi. Trouwen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heb net voor 850 euro aan kaviaar aan mijn katten gegeven.
Avond
Dat soort dingen krijg je na honderden jaren inteelt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wij drukken hier een haring kapot in elkaars oog.
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
Douwe had gewoon geen drugs moeten gebruiken voor deze show.
Net of men hier weet wie Willink is, Mathilde.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Die vader lijkt een beetje op Willink op die foto.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wij drukken hier een haring kapot in elkaars oog.
Of juist wel een lijn coke... Willem Ruijs ging er altijd lekker op...quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
Douwe had gewoon geen drugs moeten gebruiken voor deze show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |