Ben je blind ofzo.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En dan die stem ook![]()
Die marleen is wel
Niet diegene die Mathijs niet aankijkt he, de ander.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zeggen om maar iets te zeggen. Dat is toch het hele concept van Studio Voetbal?
Is dat die blije?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niet diegene die Mathijs niet aankijkt he, de ander.
Maar liesbeth wint dik van ze.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zeggen om maar iets te zeggen. Dat is toch het hele concept van DWDD?
En een eng wijf.quote:
Met dat grijze jasjequote:
Precies, nooit iets van tegenslag gehad lijkt het.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Net afgestudeerd en dan al 'dat zeg ik altijd' zinnetjes er uitgooien.
Magnetronmaaltijd onder de televisieformats.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zeggen om maar iets te zeggen. Dat is toch het hele concept van DWDD?
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:46 schreef Ties02 het volgende:
Die Kamal weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit
vrouwen die vrouwen beoordelen, zijn nooit geloofwaardig!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond er nou niks lekkers aan.
twan is meer van jouw leeftijd. Met z'n gekke kin.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond er nou niks lekkers aan.
Maar hij zegt wél waar het op staat. Denk ik. Of denkt hij zelf. Whatever.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Twan vind ik altijd een beetje een knurft.
Nou en, ik zeg het toch lekker.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:48 schreef editoor het volgende:
[..]
vrouwen die vrouwen beoordelen, zijn nooit geloofwaardig!
Nee die vind ik ook niks. Die kin irriteert me inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 19:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
twan is meer van jouw leeftijd. Met z'n gekke kin.
huishuishuis.quote:
Eigenlijk een soort aandachtspooiers.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Die Kennedy's hadden ook altijd wat he? Doodgeschoten, neergestort, been eraf, wat al niet meer.
Been eraf?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Die Kennedy's hadden ook altijd wat he? Doodgeschoten, neergestort, been eraf, wat al niet meer.
Kankerquote:Op donderdag 14 november 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Een van die zonen had kanker en zijn been was afgezet. Ik weet niet meer welke. Zoon van JFK dacht ik?quote:
Mensen die geen mensen kennen met been er af.quote:
Ja, ze gaan diep. Twan Huys over de Kennedy's...quote:Op donderdag 14 november 2013 19:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme wat een teringsaai item.
KFK.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Een van die zonen had kanker en zijn been was afgezet. Ik weet niet meer welke. Zoon van JFK dacht ik?
Collega van mij had dat. Of niet dus eigenlijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mensen die geen mensen kennen met been er af.
Oke dankje!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Een van die zonen had kanker en zijn been was afgezet. Ik weet niet meer welke. Zoon van JFK dacht ik?
Weeknie, volgens mij hadden trouwens meer kanker.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En daarom toch een been eraf dacht ik?
Tegenwoordig zijn het de Finnen.quote:
Zit Peter R. in een schuurtje?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Gelukkig zat er in nederland een mannetje in een schuurtje die dit soort dingen zou oplossen met een begraven wapen verzameling
50 jaar geleden.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom zit Twan hier ook al weer 80 jaar oude geschiedenis te duiden? Is er iemand d00d of zo?
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Gelukkig zat er in nederland een mannetje in een schuurtje die dit soort dingen zou oplossen met een begraven wapen verzameling
had? Is weer aangegroeid?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Collega van mij had dat. Of niet dus eigenlijk.
80 klinkt dramatischer.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
50 jaar geleden.
Ken je geschiedenis.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
had als in 'was een collega' niet zo moeilijk doen jelle
En ook met een reptillian.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Monroe had tegelijkertijd een relatie met Momo Giancana, hoofd Chicago maffia.
Absurde vergelijking.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef OProg het volgende:
Marilyn, een soort vroege versie van Estelle.
Ze had wel goede klonten voor die tijd.quote:
Hier gaan koppen rollen!quote:
Hap.quote:
Bekijk maar eens een oude Playboy, prima tieten hoor. Van die dikke kwarkzakken. Beter dan die plastic dingen van nu.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze had wel goede klonten voor die tijd.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:57 schreef Sloggi het volgende:
Van die dikke kwarkzakken. Beter dan die plastic dingen van nu.
Zeker.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bekijk maar eens een oude Playboy, prima tieten hoor. Van die dikke kwarkzakken. Beter dan die plastic dingen van nu.
Volgens mij was ze postuum nogal overgewaardeerd.quote:
Beter kwarktassen dan van die ballonnetjes.quote:
Een stuk of twee. Maar serieus, hat was Judith Exner in het echt, niet Marylin.quote:
Ik waardeerde haar pas na m'n geboorte.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij was ze postuum nogal overgewaardeerd.
Multi tasking... of zoiets?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Há die vrouw kijkt naar de interviewster én camera tegelijkertijd.
Hola.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:02 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Multi tasking... of zoiets?
Avond
Ze hoeven niet eens moeite te doen voor de fragmenten.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
Het is weer neem Amsterdammers in de zeik tijd?
Nou negatieve aandacht is ook aandacht he? Utreg zie je nooit bij DWDDquote:Op donderdag 14 november 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hoeven niet eens moeite te doen voor de fragmenten.
Was het geen nep?quote:
Hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:06 schreef Remzz het volgende:
Vind buiten alle media(3FM/DWDD) iemand Tim Knol leuk?
Dat gaat naar het goede doel.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
100 euro betalen voor 30 sec.
![]()
![]()
.
Ja echt schattigquote:
Mensen klappen niet voor photoshop. En terecht.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:07 schreef padlarf het volgende:
Kijk dat kutpubliek eens niet onder de indruk zijn van Jean-ClaudeEn wel klappen voor Tim Knol
En daar dan 3 albums van.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:08 schreef starla het volgende:
Nog nooooooit gehoord!
Wat origineel!
Geniaal!
Ze hebben kabel in Katwijk.quote:
Die komt er bij mij niet in.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Vinden jullie van Tim zijn tongetje dames?
Photoshopquote:Op donderdag 14 november 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mensen klappen niet voor photoshop. En terecht.
ik wil haar adopteren!quote:
Je begrijpt precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Photoshop![]()
After Effects misschien
Wie is dat?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Anneke was volgens mij ooit lekker.
Pittig kapsel.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Anneke was volgens mij ooit lekker.
Anneke.....quote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 14 november 2013 20:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je begrijpt precies wat ik bedoel.
Is dat iets uit jouw jeugd ofzoquote:Op donderdag 14 november 2013 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Anneke.....Eén van de Nederlandse muzieksieraden.
Zij deed in de Recordings All I Want Is You van U2, en toen was ze blond.quote:
Lekker makkelijk.quote:
Het origineel is geniaal ja.quote:
Oja, nu je het zegt.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Zij deed in de Recordings All I Want Is You van U2, en toen was ze blond.
huul nietquote:Op donderdag 14 november 2013 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit soort mensen worden altijd op een veel hoger schild gehesen dan hun prestaties.
Het Joost Zwagerman Syndroom.
quote:
Oh, die ken ik dan weer welquote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is 20 jaar jonger dan ik ben.
In mijn jeugd hadden we Anneke Grönloh.
Ken je The Gathering wel en hun succes in het buitenland ?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit soort mensen worden altijd op een veel hoger schild gehesen dan hun prestaties.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 20:13 schreef Remzz het volgende:
Andere uitvoering ? Dit is gewoon een slechter gezongen uitvoering
Dát is pas een guilty pleasurequote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, die ken ik dan weer wel
Brandend zand
QFT. En Kamerling was al niet zo'n beste zanger.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:13 schreef Remzz het volgende:
Mwoa.quote:
Inderdaad, wut.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:13 schreef Remzz het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Was Ola Toivonen net aan het zingen?
Houd ik je aan. Moet je wel komen he?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor 100 euro mag je dat tijdens de bingo laten zien.
Van Woezel en Pip?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Is dit om het boek van Isa Hoes te promoten?
Op nummer één tijdens mijn geboorte.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, die ken ik dan weer wel
Brandend zand
Dat ik kom is niet essentieel, maar jij daarentegen wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd ik je aan. Moet je wel komen he?
Nee, dat was van Guusje.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef DrDentz het volgende:
ik draag graag een tientje bij voor Karinaquote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor 100 euro mag je dat tijdens de bingo laten zien.
Jij moet ook komen om die 100 euro te overhandigen he? En om te checken dat ik wel echt zing.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ik kom is niet essentieel, maar jij daarentegen wel.
Ivo Nihil volgens Gerrit Komrij.quote:
Zo pept hij de mannen op in de bus op weg naar een lange uitwedstrijd.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Nou, het origineel was niet vals.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Hij snapt het princiepe van guitly pleasureshet nummer was goed zoals het was.. dus zingt hij het hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |