Ben je blind ofzo.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En dan die stem ook![]()
Die marleen is wel
Niet diegene die Mathijs niet aankijkt he, de ander.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zeggen om maar iets te zeggen. Dat is toch het hele concept van Studio Voetbal?
Is dat die blije?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niet diegene die Mathijs niet aankijkt he, de ander.
Maar liesbeth wint dik van ze.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zeggen om maar iets te zeggen. Dat is toch het hele concept van DWDD?
En een eng wijf.quote:
Met dat grijze jasjequote:
Precies, nooit iets van tegenslag gehad lijkt het.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Net afgestudeerd en dan al 'dat zeg ik altijd' zinnetjes er uitgooien.
Magnetronmaaltijd onder de televisieformats.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zeggen om maar iets te zeggen. Dat is toch het hele concept van DWDD?
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:46 schreef Ties02 het volgende:
Die Kamal weet nog niet of er lucht of zand in een bal zit
vrouwen die vrouwen beoordelen, zijn nooit geloofwaardig!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond er nou niks lekkers aan.
twan is meer van jouw leeftijd. Met z'n gekke kin.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond er nou niks lekkers aan.
Maar hij zegt wél waar het op staat. Denk ik. Of denkt hij zelf. Whatever.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Twan vind ik altijd een beetje een knurft.
Nou en, ik zeg het toch lekker.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:48 schreef editoor het volgende:
[..]
vrouwen die vrouwen beoordelen, zijn nooit geloofwaardig!
Nee die vind ik ook niks. Die kin irriteert me inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 19:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
twan is meer van jouw leeftijd. Met z'n gekke kin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |