Ik gebruik de machinecode voor 50 euro retour, geen zin om daarmee risico te lopen.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:23 schreef remcosw het volgende:
Indien iemand een machinecode heeft, ik zou er erg blij mee zijn!
FHF / [GEZ] Dolce Gusto machinecodes
Ik gebruik het in combinatie met vanille ijsquote:Op donderdag 14 november 2013 18:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb meteen 7 smaken gekocht, wilde eerst de ijskoffie ook halen, maar dat leek me niet zo bijzonder omdat de machine niet koelt. Iemand er ervaring mee?
Dan is alles lekker.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik gebruik het in combinatie met vanille ijsDan is het heerlijk!
De cappuccino is er toch ook ongezoet? Volgens mij heb ik die altijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:14 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik heb sinds kort ook een Colce Gusto machine en heb sindsdien mijn Senseo niet meer aangeraakt![]()
De grande intenso vind ik echt heel erg lekker als 'normaal' bakje. De chocochino is echt fantastisch en de latte machiato unsweetened ook. Ik vind de normale cappuchino alleen te zoet en ik ben bang dat ik dat ook van de andere cappuchino's en latte machiato's ga vinden, suiker in koffie vind ik maar vies. Iemand tips voor smaken?
Ik heb er één met streepjes, dus ik weet het niet precies, maar kun je niet opmeten hoeveel ml er in je normale kopjes gaat, zodat je weet waar je moet stoppen? Ik denk dat er nog wel water in de machine en in de cup achter blijft, dus dat gewoon 100ml erin gooien niet werkt.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:22 schreef Mvr.Poes het volgende:
Vandaag ook mijn dolce gusto ontvangen. Ik wilde hem al een tijdje en met mijn verjaardag in aantocht een leuk verjaardagscadeau. Toen zag ik de actie van dg en het ding bij bol voor 60 euro en wist ik niet hoe snel ik moest bestellen!
Nog ff met de dg klantenservice geveld om te verifieren dat het geen fout was (nee mevrouw, u krijgt echt 50 euro terug) en nu staat ie een dag later te pronken in mijn keuken.
Maarrrrrrr.... Ik heb dus de piccolo, handmatig. Hoe gebruik ik hem?! Beter gezegd, hoe weet ik hoeveel water ik erin moet doen en wanneer het genoeg is?
Voorbeeld : bij -insert smaak- staat doe voor het ene cupje 100ml en voor het andere cupje ook 100ml. Kan ik dan in het waterresevoir gewoon 100ml doen of is dat te weinig voor de machine?
/noob
Dat gaat helaas niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:22 schreef Mvr.Poes het volgende:
Vandaag ook mijn dolce gusto ontvangen. Ik wilde hem al een tijdje en met mijn verjaardag in aantocht een leuk verjaardagscadeau. Toen zag ik de actie van dg en het ding bij bol voor 60 euro en wist ik niet hoe snel ik moest bestellen!
Nog ff met de dg klantenservice geveld om te verifieren dat het geen fout was (nee mevrouw, u krijgt echt 50 euro terug) en nu staat ie een dag later te pronken in mijn keuken.
Maarrrrrrr.... Ik heb dus de piccolo, handmatig. Hoe gebruik ik hem?! Beter gezegd, hoe weet ik hoeveel water ik erin moet doen en wanneer het genoeg is?
Voorbeeld : bij -insert smaak- staat doe voor het ene cupje 100ml en voor het andere cupje ook 100ml. Kan ik dan in het waterresevoir gewoon 100ml doen of is dat te weinig voor de machine?
/noob
En na een tijdje weet je wel wanneer je moet stoppenquote:Op zondag 24 november 2013 10:50 schreef remcosw het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet.
Met een maatbeker 100ml opmeten en dan met de hand uitzetten. Ook zijn er Dolce Gusto Timer apps voor android, welke precies goed werken na keuze van de smaak!
Bij dat aanmaken van het account krijg ik telkens een foutmelding op die code. Moet die geactiveerd worden na verzending oid? Want dan zou het kunnen dat ik te snel ben. Of weet niemand dat?quote:Op zondag 24 november 2013 10:57 schreef remcosw het volgende:
De Staples nalopen kan trouwens ook geen kwaad, de KP1002 stond daar voor ¤36 inc., wat je dus na cashback ¤-14 kost!
Bij dolce-gusto.nl na aanmaken account is de tweede doos cups gratis, 2 doosjes voor ¤4,99 inc. verzenden dus!
Nog steeds op zoek naar machinecodes, mocht iemand deze nog hebben.. Deze zijn in Nederland niets waard, maar ga een weekendje naar Duitsland! FHF / [GEZ] Dolce Gusto machinecodes
Die registratiecode is helemaal niet nodig in Nederland, dat is het leuke. Je kan deze gewoon overslaan en toch de korting krijgen. In Duitsland is de code wel nodig (dus ik kan ze goed gebruiken). Probeer het eens zonder registratiecode.quote:Op zondag 24 november 2013 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij dat aanmaken van het account krijg ik telkens een foutmelding op die code. Moet die geactiveerd worden na verzending oid? Want dan zou het kunnen dat ik te snel ben. Of weet niemand dat?
Nou, we twijfelen nog of we deze houden of voor de automatische gaan. Dus ik kijk nog even wat ik doequote:Op zondag 24 november 2013 11:11 schreef remcosw het volgende:
[..]
Die registratiecode is helemaal niet nodig in Nederland, dat is het leuke. Je kan deze gewoon overslaan en toch de korting krijgen. In Duitsland is de code wel nodig (dus ik kan ze goed gebruiken). Probeer het eens zonder registratiecode.
Bedankt iedereen voor de antwoorden. Ik heb van het weekend mijn eerste kopje gezet en eerst met een maatbeker water in het glas gedaan en gekeken tot waar het kwam en dan de machine stopgezet. Ging behoorlijk goed moet ik zeggen!quote:Op zondag 24 november 2013 10:50 schreef remcosw het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet.
Met een maatbeker 100ml opmeten en dan met de hand uitzetten. Ook zijn er Dolce Gusto Timer apps voor android, welke precies goed werken na keuze van de smaak!
Je moet toch wat als de koffie normaal nooit in de aanbieding gaat. Leuk dat ie in de supermarkt te koop is maar ik heb nog nooit echt een goede actie gezien... betaal jij liever 5 euro per doosje terwijl je weet dat het ook voor 3 euro kan? Je moest een weten hoeveel winst ze op die cupjes maken. Dan is 3 euro haast nog teveel.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje sneu, al je trucjes om maar zo goedkoop mogelijk aan je doosjes te komen. Meerdere accounts, je verjaardag verzinnen.Triest.
Waar heb je die van jou gekocht?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de machine gekocht met die 50 euro retour actie.Uiteindelijk maar 2.50 voor de machine betalen.
Had alleen een senseo, dus dit is een hele verbetering. Wel een stuk duurder, maar aangezien wij geen grote koffiedrinkers zijn maar juist van de lekkere variaties houden maakt dat niet zoveel uit.
[..]
Ik gebruik de machinecode voor 50 euro retour, geen zin om daarmee risico te lopen.
1 tip: de Chai tea latte van Dolce is lekker! Maar als je deze eenmaal gewend bent zou ik hem niet bestellen bij de Starbucks. Dat was me toch sterkquote:Op donderdag 28 november 2013 12:50 schreef Mvr.Poes het volgende:
Nou met die verjaardag was niet gelukt (had ik ook al ingevuld en met een nieuw account kreeg ik geen mail) maar desondanks toch 5 doosjes voor 15 euro weten te bestellen!
Vijf euro korting voor nieuw account, actie van 5=4 en geen verzendkosten.
Is 3 euro het doosje, wat ik heel erg netjes vind!
Heb besteld :
- Mocha
- Ice cappuccino
- Icetea lemon
- Chai tea latte
- Chocochino
Chai tea latte en ice cappuccino stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje en waren ook een groot deel van de redenen om het ding aan te schaffen.
Had graag nog marakesh tea willen proberen en choco caramel maar die waren helaas al uitverkocht.
Heb al helemaal zin in het weekend, dan drinken we weer een bakje dolce gusto(alleen in het weekend, dan blijft het leuk, vooral voor de knip)
Bol.com, maar de aanbieding is afgelopen. Hij is er nu weer 80 euro zag ik, dus 30 met de retour actie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar heb je die van jou gekocht?
Gaat om de machinecode inderdaad. In Nederland niets, Duitsland gratis cups!quote:Op donderdag 28 november 2013 06:36 schreef Mvr.Poes het volgende:
@remcosw, wat kan je met die machinecodes? Mijne heb ik nl gebruikt voor het apparaat te registreren. Of bedoel je de codes aan de binnenkant van het doosje? Die wil ik je nl best geven.
Okay thanks!quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bol.com, maar de aanbieding is afgelopen. Hij is er nu weer 80 euro zag ik, dus 30 met de retour actie.
Ik had het gezien inderdaad haha. Ik heb er al 1 maar dacht dat het wel een mooi cadeautje voor m'n broertje zou zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:42 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Met een beetje slim rondshoppen vind je hem nog wel voor 60 euro
En volgende week de KP1208 voor ¤25,- incl cashback. Ik ga er ook maar eens aan beginnenquote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef Thierry92 het volgende:
Bij de Mediamarkt nu de KP1002 voor 51 euro!
Of Aldi Nord ze heeft weet ik niet, maar bij Aldi Süd hebben ze deze idd. Heb de indruk dat het geen grote hit is, er staan er nog volopquote:Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef Deezertje het volgende:
Voor wie bij de Duitse grens woont: Aldi verkoopt nu ook een eigen capsulesysteem genaamd Expressi. Altijd 3 euro voor een doosje met 16 cups, vooralsnog alleen Cappuccino, Latte Machiato en Chocomel als speciale smaken (8+8 cups) naast de koffie's (16 cups) maar bij succes volgen er meer. Heb zelf ook al twee jaar een Dolce Gusto dus misschien deze maar eens aanschaffen, apparaat kost zelf 69 euro. http://www.mein-expressi.de/
Vast in assortiment, zowel de machine als de koffie. Dus geen idee of het lekker loopt. In Australië is het wel een hit en daar ook witte chocolademelk, chai thee etc.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of Aldi Nord ze heeft weet ik niet, maar bij Aldi Süd hebben ze deze idd. Heb de indruk dat het geen grote hit is, er staan er nog volop
Voor een tientje meer heb je een nespresso.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of Aldi Nord ze heeft weet ik niet, maar bij Aldi Süd hebben ze deze idd. Heb de indruk dat het geen grote hit is, er staan er nog volop
Met dure nespresso cupsquote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Voor een tientje meer heb je een nespresso.
Die je niet in de supermarkt kunt halenquote:
Je kan die imitatiecups van de ah-Perla/ Douwe Egberts er ook in stoppen toch?quote:
Die vind ik ook lekker ja!quote:Op woensdag 2 april 2014 16:52 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik vind de caramel latte machiatto lekker
Ik doe er zelfs een scheutje siroop bijquote:Op woensdag 2 april 2014 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Die vind ik ook lekker ja!
Vreselijk zoet, maar soms heb je daar gewoon zin in
Ben al aan mijn tweede, eerste ergens midden jaren 90 gekocht.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:54 schreef quirina het volgende:
We hebben hier al een aantal jaren een mooi espresso-apparaat staan en we talen totaal niet meer naar cupjeskoffie.
Die zijn het lekkerstquote:Op woensdag 2 april 2014 16:52 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik vind de caramel latte machiatto lekker
Beter dan cupjes. Je kan zelf lekker uitzoeken hoe sterk je t wil maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben al aan mijn tweede, eerste ergens midden jaren 90 gekocht.
Iedere ochtend begin ik met een paar goddelijke Espresso's
Drink amper koffie. Als het meer dan een cappuccino per week is, is het veel. En vind de smaak meer dan prima.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Beter dan cupjes. Je kan zelf lekker uitzoeken hoe sterk je t wil maken.
En t is goedkoper ook.
Iedere keer die dure cupjes
Dolce gusto cups kosten verdorie bijna 5 euro voor 8 lullige cups! 5 euro voor oploskoffie met een cupje creamer met een smaakje.
Voor 6 euro??? Waar?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:51 schreef Muck het volgende:
Of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen... Tja, ik denk het wel!
Vanwege de cashback-actie heb ik voor zes euro een Dolce Gusto Piccolo aan kunnen schaffen. Omdat ik de enige hier in huis ben die koffie drinkt, leek het me wel makkelijk!
Ik heb een aantal varianten getest en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt!
De dranken waar melk aan toegevoegd moet worden vind ik over het algemeen veel te zoet, maar nu heb ik de latté macchiato unsweetened in huis gehaald, welke ik veel lekkerder vind.
Ook cortado, lungo en chai tea latte vind ik erg lekker.
De ijsthee is wel lekker, maar het geld niet waard. Voor die dertig cent per cupje maak ik een hele kan met verse thee en citroen.
Wat zijn jullie favoriete smaken?
Voor 15 euro koop ik een kilo Lavazza Arabica goud, zet je 125 espresso's mee.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef quirina het volgende:
[..]
En t is goedkoper ook.
Dolce gusto cups kosten verdorie bijna 5 euro voor 8 lullige cups! 5 euro voor oploskoffie met een cupje creamer met een smaakje.
Ik ben gek op de vanille latte, caramel latte en de chai tea latte. De ice coffee is hier ook favoriet en vriend is ook gek op de cappuccino en espresso. Ons bezoek weet het ook altijd wel te waarderen als we ze iets lekkers uit de dolce gusto geven.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:51 schreef Muck het volgende:
Of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen... Tja, ik denk het wel!
Vanwege de cashback-actie heb ik voor zes euro een Dolce Gusto Piccolo aan kunnen schaffen. Omdat ik de enige hier in huis ben die koffie drinkt, leek het me wel makkelijk!
Ik heb een aantal varianten getest en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt!
De dranken waar melk aan toegevoegd moet worden vind ik over het algemeen veel te zoet, maar nu heb ik de latté macchiato unsweetened in huis gehaald, welke ik veel lekkerder vind.
Ook cortado, lungo en chai tea latte vind ik erg lekker.
De ijsthee is wel lekker, maar het geld niet waard. Voor die dertig cent per cupje maak ik een hele kan met verse thee en citroen.
Wat zijn jullie favoriete smaken?
Heb je hem geregistreerd? Dan heb je volgens mij ook al die gegevens ingevoerd. Misschien dat je daar iets mee kunt?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:49 schreef Deezertje het volgende:
Lekker dan. DG lekt na bijna twee jaar water (helaas bekend probleem bij de Melody 2). Kan helaas nergens meer bon vinden, en kosten zijn minimaal 65 euro lol. Heb nog een hele berg cupjes maar helaas, geen coulance-regeling terwijl ik officieel nog garantie heb alleen de bon niet meer kan vinden.. Kan dus beter op een cashback actie wachten en voor een tientje een nieuw apparaat scoren dan laten repareren...
Bij een bekend probleem verwacht ik eigenlijk wel een betere service, bon of geen bon. Heb je het wel geprobeerd?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:49 schreef Deezertje het volgende:
Lekker dan. DG lekt na bijna twee jaar water (helaas bekend probleem bij de Melody 2). Kan helaas nergens meer bon vinden, en kosten zijn minimaal 65 euro lol. Heb nog een hele berg cupjes maar helaas, geen coulance-regeling terwijl ik officieel nog garantie heb alleen de bon niet meer kan vinden.. Kan dus beter op een cashback actie wachten en voor een tientje een nieuw apparaat scoren dan laten repareren...
Dolce Gusto is prima voor zoete drankjes. Wil je gewoon ecte koffie dan heb je de Nespresso en wil je goedkoop uitkomen dan koop je oploskoffie/senseo etc.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef quirina het volgende:
[..]
En t is goedkoper ook.
Een beetje zitten Googlen en het patent is nog 12 jaar (?!) geldigquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:58 schreef Zelfscanner het volgende:
Laat ze maar eens met een huismerk komen.![]()
AH dan 16 voor 2.50 zou ik veel meer drinken.
Ik betaal al maanden 2,50 per doosje voor DG....quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:58 schreef Zelfscanner het volgende:
Laat ze maar eens met een huismerk komen.![]()
AH dan 16 voor 2.50 zou ik veel meer drinken.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een beetje zitten Googlen en het patent is nog 12 jaar (?!) geldig![]()
Ja, de patenten schijnen 20 jaar geldig te zijnquote:
Das hoerig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, de patenten schijnen 20 jaar geldig te zijn_!
Die is inderdaad lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Das hoerig.
Snap wel dat ze het willen uitmelken maar voor ons als consument is het bagger...
Maar de Chai Tea Latte is
Nice.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die is inderdaad lekkerBen ook helemaal verliefd op die theekopjes
[ afbeelding ]
Alleen wel duur.. 15 euro voor 2 stuks. En als je onder de 40 euro zit mag je ook nog eens 5 euro verzendkosten betalenquote:
Ik kan t niet vinden?quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik betaal al maanden 2,50 per doosje voor DG....
Beetje googelen en je weet hoe.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]GevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelijk 2x2 besteld
Thnx
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]Eeeh, misschien wel even handig om het Tweakers topic te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1568688/14Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Je doet niks verkeerd volgens hun eigen algemene voorwaarden.. Deze persoon had steeds hetzelfde email adres gebruikt. Dat mag officieel niet, vandaar de tipquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeh, misschien wel even handig om het Tweakers topic te lezen
[ afbeelding ]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1568688/14
Ik lees het toch andersquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je doet niks verkeerd volgens hun eigen algemene voorwaarden.. Deze persoon had steeds hetzelfde email adres gebruikt. Dat mag officieel niet, vandaar de tipZelf al heel vaak gebruik van gemaakt..
Ze mogen achteraf ook niks meer in rekening brengen na levering. Bestellen, betalen en uitleveren bestelling = order geaccepteerd vanuit beide kanten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik lees het toch andersMaar goed, je moet het zelf weten.. blijkbaar gaat het goed
Ik kan me vaag iets herinneren over een wehkamp printer die ze toch terug moesten sturenquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze mogen achteraf ook niks meer in rekening brengen na levering. Bestellen, betalen en uitleveren bestelling = order geaccepteerd vanuit beide kanten.
Denk dat jij de brief nogmaals goed moet lezen. Diegene had namelijk onder andere hetzelfde adres gebruikt. Moet ook al, anders moet je het steeds op een ander adres laten afleveren en dat is niet handig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je doet niks verkeerd volgens hun eigen algemene voorwaarden.. Deze persoon had steeds hetzelfde email adres gebruikt. Dat mag officieel niet, vandaar de tipZelf al heel vaak gebruik van gemaakt..
Dan doe je het niet. Ik en anderen doen het al maanden en ze hebben het nog steeds niet aangepast.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:00 schreef Netsplitter het volgende:
zen. Diegene had namelijk onder andere hetzelfde adres gebruikt. Moet ook al, anders moet je het steeds op een ander adres laten afleveren en dat is niet handig.
Dat is op gaan vallen en dus deze brief om te nokk
Nog steeds?quote:Op woensdag 3 december 2014 12:01 schreef Fokkiebaby het volgende:
Nu (3 december 12:15 uur) worden de piccolo's voor 50 Euro aangeboden bij de Media Markt Akersloot in Amsterdam Zuidermolenweg.
De prijs kan elk moment worden verhoogd (Media Markt werkt met dagprijzen) dus wees er snel bij voor je gratis machine!.
Cupjes zitten er bij dus ook een mooi en compleet kado voor sint en kerst.
Met de 50 Euro terug actie op de DG site betaal je dus per saldo niets!!!!
Ik sta naast het prijskaartje dus kan je op de hoogte houden wanneer de prijs omhoog gaat.
Bel me anders even als je er één wilt, dan zorg ik er voor dat hij voor je klaar staat.
Kom op jongens, viral met die aanbieding!
Dolce Gusto Piccolo gratis (zolang het duurt)
Ik kan je wel vertellen waarom je geen dolce gusto moet kopen, maar dat heb ik al hier eerder gedaanquote:Op woensdag 3 december 2014 19:17 schreef SuperFood het volgende:
argumenten voor de nespresso: gouden standaard. 'goedkope' cups te koop van verschillende merken. veel verschillende apparaten - ook veel hele degelijke.
argumenten voor de dolce gusto. ehm geen idee! vertel me waarom moet ik een dolce gusto kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |