Ik had het gezien inderdaad haha. Ik heb er al 1 maar dacht dat het wel een mooi cadeautje voor m'n broertje zou zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:42 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Met een beetje slim rondshoppen vind je hem nog wel voor 60 euro
En volgende week de KP1208 voor ¤25,- incl cashback. Ik ga er ook maar eens aan beginnenquote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef Thierry92 het volgende:
Bij de Mediamarkt nu de KP1002 voor 51 euro!
Of Aldi Nord ze heeft weet ik niet, maar bij Aldi Süd hebben ze deze idd. Heb de indruk dat het geen grote hit is, er staan er nog volopquote:Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef Deezertje het volgende:
Voor wie bij de Duitse grens woont: Aldi verkoopt nu ook een eigen capsulesysteem genaamd Expressi. Altijd 3 euro voor een doosje met 16 cups, vooralsnog alleen Cappuccino, Latte Machiato en Chocomel als speciale smaken (8+8 cups) naast de koffie's (16 cups) maar bij succes volgen er meer. Heb zelf ook al twee jaar een Dolce Gusto dus misschien deze maar eens aanschaffen, apparaat kost zelf 69 euro. http://www.mein-expressi.de/
Vast in assortiment, zowel de machine als de koffie. Dus geen idee of het lekker loopt. In Australië is het wel een hit en daar ook witte chocolademelk, chai thee etc.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of Aldi Nord ze heeft weet ik niet, maar bij Aldi Süd hebben ze deze idd. Heb de indruk dat het geen grote hit is, er staan er nog volop
Voor een tientje meer heb je een nespresso.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of Aldi Nord ze heeft weet ik niet, maar bij Aldi Süd hebben ze deze idd. Heb de indruk dat het geen grote hit is, er staan er nog volop
Met dure nespresso cupsquote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Voor een tientje meer heb je een nespresso.
Die je niet in de supermarkt kunt halenquote:
Je kan die imitatiecups van de ah-Perla/ Douwe Egberts er ook in stoppen toch?quote:
Die vind ik ook lekker ja!quote:Op woensdag 2 april 2014 16:52 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik vind de caramel latte machiatto lekker
Ik doe er zelfs een scheutje siroop bijquote:Op woensdag 2 april 2014 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Die vind ik ook lekker ja!
Vreselijk zoet, maar soms heb je daar gewoon zin in
Ben al aan mijn tweede, eerste ergens midden jaren 90 gekocht.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:54 schreef quirina het volgende:
We hebben hier al een aantal jaren een mooi espresso-apparaat staan en we talen totaal niet meer naar cupjeskoffie.
Die zijn het lekkerstquote:Op woensdag 2 april 2014 16:52 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik vind de caramel latte machiatto lekker
Beter dan cupjes. Je kan zelf lekker uitzoeken hoe sterk je t wil maken.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben al aan mijn tweede, eerste ergens midden jaren 90 gekocht.
Iedere ochtend begin ik met een paar goddelijke Espresso's
Drink amper koffie. Als het meer dan een cappuccino per week is, is het veel. En vind de smaak meer dan prima.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Beter dan cupjes. Je kan zelf lekker uitzoeken hoe sterk je t wil maken.
En t is goedkoper ook.
Iedere keer die dure cupjes
Dolce gusto cups kosten verdorie bijna 5 euro voor 8 lullige cups! 5 euro voor oploskoffie met een cupje creamer met een smaakje.
Voor 6 euro??? Waar?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:51 schreef Muck het volgende:
Of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen... Tja, ik denk het wel!
Vanwege de cashback-actie heb ik voor zes euro een Dolce Gusto Piccolo aan kunnen schaffen. Omdat ik de enige hier in huis ben die koffie drinkt, leek het me wel makkelijk!
Ik heb een aantal varianten getest en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt!
De dranken waar melk aan toegevoegd moet worden vind ik over het algemeen veel te zoet, maar nu heb ik de latté macchiato unsweetened in huis gehaald, welke ik veel lekkerder vind.
Ook cortado, lungo en chai tea latte vind ik erg lekker.
De ijsthee is wel lekker, maar het geld niet waard. Voor die dertig cent per cupje maak ik een hele kan met verse thee en citroen.
Wat zijn jullie favoriete smaken?
Voor 15 euro koop ik een kilo Lavazza Arabica goud, zet je 125 espresso's mee.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef quirina het volgende:
[..]
Beter dan cupjes. Je kan zelf lekker uitzoeken hoe sterk je t wil maken.
En t is goedkoper ook.
Iedere keer die dure cupjes
Dolce gusto cups kosten verdorie bijna 5 euro voor 8 lullige cups! 5 euro voor oploskoffie met een cupje creamer met een smaakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |