1 tip: de Chai tea latte van Dolce is lekker! Maar als je deze eenmaal gewend bent zou ik hem niet bestellen bij de Starbucks. Dat was me toch sterkquote:Op donderdag 28 november 2013 12:50 schreef Mvr.Poes het volgende:
Nou met die verjaardag was niet gelukt (had ik ook al ingevuld en met een nieuw account kreeg ik geen mail) maar desondanks toch 5 doosjes voor 15 euro weten te bestellen!
Vijf euro korting voor nieuw account, actie van 5=4 en geen verzendkosten.
Is 3 euro het doosje, wat ik heel erg netjes vind!
Heb besteld :
- Mocha
- Ice cappuccino
- Icetea lemon
- Chai tea latte
- Chocochino
Chai tea latte en ice cappuccino stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje en waren ook een groot deel van de redenen om het ding aan te schaffen.
Had graag nog marakesh tea willen proberen en choco caramel maar die waren helaas al uitverkocht.
Heb al helemaal zin in het weekend, dan drinken we weer een bakje dolce gusto(alleen in het weekend, dan blijft het leuk, vooral voor de knip)
Bol.com, maar de aanbieding is afgelopen. Hij is er nu weer 80 euro zag ik, dus 30 met de retour actie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar heb je die van jou gekocht?
Gaat om de machinecode inderdaad. In Nederland niets, Duitsland gratis cups!quote:Op donderdag 28 november 2013 06:36 schreef Mvr.Poes het volgende:
@remcosw, wat kan je met die machinecodes? Mijne heb ik nl gebruikt voor het apparaat te registreren. Of bedoel je de codes aan de binnenkant van het doosje? Die wil ik je nl best geven.
Okay thanks!quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bol.com, maar de aanbieding is afgelopen. Hij is er nu weer 80 euro zag ik, dus 30 met de retour actie.
Ik had het gezien inderdaad haha. Ik heb er al 1 maar dacht dat het wel een mooi cadeautje voor m'n broertje zou zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:42 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Met een beetje slim rondshoppen vind je hem nog wel voor 60 euro
En volgende week de KP1208 voor ¤25,- incl cashback. Ik ga er ook maar eens aan beginnenquote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef Thierry92 het volgende:
Bij de Mediamarkt nu de KP1002 voor 51 euro!
Of Aldi Nord ze heeft weet ik niet, maar bij Aldi Süd hebben ze deze idd. Heb de indruk dat het geen grote hit is, er staan er nog volopquote:Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef Deezertje het volgende:
Voor wie bij de Duitse grens woont: Aldi verkoopt nu ook een eigen capsulesysteem genaamd Expressi. Altijd 3 euro voor een doosje met 16 cups, vooralsnog alleen Cappuccino, Latte Machiato en Chocomel als speciale smaken (8+8 cups) naast de koffie's (16 cups) maar bij succes volgen er meer. Heb zelf ook al twee jaar een Dolce Gusto dus misschien deze maar eens aanschaffen, apparaat kost zelf 69 euro. http://www.mein-expressi.de/
Vast in assortiment, zowel de machine als de koffie. Dus geen idee of het lekker loopt. In Australië is het wel een hit en daar ook witte chocolademelk, chai thee etc.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of Aldi Nord ze heeft weet ik niet, maar bij Aldi Süd hebben ze deze idd. Heb de indruk dat het geen grote hit is, er staan er nog volop
Voor een tientje meer heb je een nespresso.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of Aldi Nord ze heeft weet ik niet, maar bij Aldi Süd hebben ze deze idd. Heb de indruk dat het geen grote hit is, er staan er nog volop
Met dure nespresso cupsquote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Voor een tientje meer heb je een nespresso.
Die je niet in de supermarkt kunt halenquote:
Je kan die imitatiecups van de ah-Perla/ Douwe Egberts er ook in stoppen toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |